جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

پرینت گرفتن با تبلت

آیا تا به حال پیش آمده که قصد پرینت گرفتن از تصویری را داشته باشید که در تبلت شما باشد؟ شاید برای این کار تصویر مورد نظر را به کامپیوتر یا لپ تاپ منتقل کرده و سپس پرینت گرفته اید. در این مطلب قصد داریم روشی را به شما آموزش دهیم که دیگر نیازی به طی کردن این پروسه نداشته باشید. در واقع شما با یادگیری این ترفند می توانید با تبلت خود، فایل مورد نظرتان را پرینت بگیرید. همانطور که می دانید، برخی از انواع تبلت و گوشی تلفن هوشمند، امکان چاپ اسناد را داشته و این امر را از طریق اتصال به پرینتر امکان پذیر می سازند. بسیاری از کاربران در روند انجام این کار دچار مشکل شده و به ابهاماتی بر می خورند. نکاتی که در ادامه این مقاله ذکر می شود، پرینت گرفتن با تبلت لنوو را به راحتی به شما آموزش خواهد داد.

پرینت گرفتن با تبلت

مراحل پرینت گرفتن با تبلت

برای پرینت گرفتن با تبلت ، باید مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

همگام سازی

در اولین قدم برای پرینت گرفتن با استفاده از تبلت لنوو، باید عملیات همگام سازی را انجام دهید. برای انجام این کار، باید وارد بخش تنظیمات شده و با لمس کردن آیکون ذره‌بین، عبارت Print یا Printing را جستجو کنید. پس از یافتن بخش مورد نظر، وارد آن شوید. در این بخش لیستی از سرویس‌های پرینتی را که توسط تبلت شما دستگاهتان ارائه می‌شود، مشاهده خواهید کرد.

در این مرحله، گزینه گوگل کلود را لمس کرده و سپس با مراجعه به بخش تنظیمات این قسمت، گزینه‌ Add printer را انتخاب نمایید. این گزینه به شما این امکان را می دهد که برای پرینت گرفتن با تبلت ، پرینتر جدیدی را به لیست پرینترهای همگام سازی شده با گوگل کلود اضافه کنید. با انتخاب این گزینه، دستگاه شروع به جستجو کرده و لیست پرینترهای در دسترس را ارائه می‌کند. فراموش نکنید برای شناسایی شدن پرینتر مورد نظر، باید هم پرینتر و تبلت لنوو خود را به یک شبکه وای فای مشترک متصل کنید.

اضافه کردن پرینتر به گوگل کلود پرینت

دومین مرحله پرینت گرفتن با تبلت ، اضافه کردن چاپگر مورد نظر به برنامه گوگل کلود پرینت می باشد. برای این کار باید از مرورگر کروم استفاده نمایید. عبارت chrome://devices را در آدرس بار وارد کرده و از بخش Classic printers گزینه Add printers را بزنید. پس از اضافه کردن نام پرینتر، بر روی دکمه Add printer کلیک کرده و پرینتر را به Cloud Print اضافه نمایید. به این ترتیب شما می توانید با تبلت لنووی خود، فایل های مورد نظرتان را پرینت بگیرید.

لازم به ذکر است که شما کاربران گرامی می توانید نسبت به چاپ انواع فایل های pdf و word موجود در تبلت خود از این طریق اقدام نموده و دیگر نیازی به کپی فایل های مورد نظر به روی کامپیوتر یا لپ تاپ نخواهید داشت. فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که پرینتر مورد نظرتان، از قابلیت های اتصال به اینترنت و گوگل کلود پرینت پشتیبانی کند. چنانچه در اجرای هریک از مراحل ذکر شده دچار مشکل شدید، می توانید از متخصصین تعمیرات تبلت در نمایندگی لنوو کمک بگیرید.

نمایندگی تعمیرات لنوو

وجود ابزار آلات و تجهیزات مدرن در نمایندگی تعمیرات لنوو، این مجموعه را به یکی از تخصصی ترین مراکز تعمیر در میان رقبا تبدیل کرده است. تعمیرکاران فعال در این مرکز، می توانند کلیه ی اقدامات مورد نیاز برای ترمیم تخصصی دستگاه را با استفاده از این تجهیزات انجام دهند. ویژگی دیگر نمایندگی لنوو، استفاده از قطعات یدکی اورجینال در محصولات لنوو می باشد. چنانچه هریک از وسایل الکترونیکی شما دچار مشکل شده و نیاز به تعویض قطعه داشت، می توانید از جایگزینی نمونه ی اصل در نمایندگی تعمیرات لنوو اطمینان داشته باشید.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر صفحات وبسایت قابل پیگیری است.

اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر