اشتراک گذاری

تعمیر ال سی دی لپ تاپ لنوو

تعمیر ال سی دی لپ تاپ لنوو یکی دیگر از سرویس های ارائه شده در نمایندگی لنوو است که با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و توسط تیمی از خبره ترین کارشناسان انجام می شود. متقاضیان این سرویس می توانند با حضور در مرکز تعمیرات لپتاپ لنوو تخصصی ترین سرویس های مرتبط با ال سی دی لپتاپ را دریافت نمایند. شایان ذکر است در صورتی که اشکال پیش آمده در ال سی دی لپتاپ حاد بوده و امکان رفع آن وجود نداشته باشد، اقدامات لازم جهت تعویض ال سی دی پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه انجام خواهد شد.

تعویض ال سی دی لپتاپ لنوو، با استفاده از صفحات اورجینال شرکتی که به صورت جداگانه خریداری شده و یا از اوراق سایر دستگاههای معیوب تهیه شده اند انجام می پذیرد. کارشناسان ما در مرکز تعمیر ال سی دی لپتاپ لنوو پس از عیب یابی صحیح و کارشناسانه و بررسی تخصصی این بخش از دستگاه، امکان تعویض و یا تعمیر آن را با شما در میان گذاشته و با اتمام تعمیرات، دستگاهی کامل و بی عیب و نقص به شما تحویل می دهند.

تعمیر ال سی دی لپ تاپ لنوو در محل

دلایل خرابی ال سی دی لپ تاپ

آسیب دیدگی های فیزیکی نمایشگر لپ تاپ مشخص هستند و آنها هم معلوم و واضح است. اما زمانی که تصاویر به درستی نمایش داده نمی شوند یا  مشکلاتی در تصویر ایجاد می شود، باید علت آن را شناسایی کرد. عوامل سخت افزاری و نرم افزاری مختلفی روی عملکرد ال سی دی تاثیر گذاشته و آن را نیازمند ترمیم یا تعویض می کنند. مثلا ویروسی شدن لپ تاپ می تواند منجر به بروز مشکلاتی در نمایش تصویر شود. یا خرابی کارت گرافیک ممکن است مشکلاتی را در نحوه نمایش تصاویر ایجاد کند تا شما تصور کنید نمایشگر ایراد پیدا کرده است.

ریختن آب روی لپ تاپ و نفوذ رطوبت به داخل LCD ، موجب آسیب دیدگی برد شده و تعمیر ال سی دی لپ تاپ لنوو و دیگر برندها را ضروری می سازد. همچنین اگر برد های ولتاژ آسیب ببیند، نمایشگر معیوب شده و نیاز به ترمیم یا تعویض خواهد داشت. خرابی مادربرد، موجب نمایش خطوطی در تصویر شده و در نهایت، خرابی اینورتر نیز به عنوان یکی از دلایل ایجاد مشکل در نمایشگر محسوب می شود.

عیب یابی و تعمیر ال سی دی لپ تاپ لنوو

عموماً تشخیص اینکه صفحه نمایش لپ تاپ نیاز به تعویض کامل یا تعمیر جزیی دارد با استفاده از یک مانیتور خارجی صورت می گیرد. برای این کار می توان لپتاپ را به یک مانیتور خارجی از طریق پورت VGA لپتاپ متصل کرد. اگر لپتاپ شروع به کار کرد و مانیتور وصل شده به آن روشن شد بدان معناست که مشکل تنها مربوط به صفحه نمایش است و بنابراین باید صفحه نمایش را با صفحه نمایش جدید دیگری جایگزین کرد.

اگر صفحه نمایش لپتاپ مشکی باقی ماند و یک تصویر کم‌نور در LCD لپتاپ مشاهده شد ممکن است اینورتر لپتاپ خراب باشد که به آسانی قابل جایگزین است. اگر خطوط مواج در صفحه نمایش خارجی نشان داده می‌شود احتمالا مشکل مربوط به مادربرد ‌باشد. اشکالات و سرویس های مربوط به مادربرد می بایست توسط متخصصان و تعمیرکاران این حوزه  انجام شود و تا زمانی که مشکل رفع نشود صفحه نمایش کار نمی‌کند. خدمات مرتبط با این بخش از دستگاه در مرکز تعمیر ال سی دی لپتاپ لنوو قابل دریافت است.

تعویض ال سی دی لپ تاپ لنوو با قطعه اورجینال

تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ لنوو

نیاز به تعویض و تعمیر ال سی دی لپتاپ لنوو عمدتاً ناشی از آسیب دیدگی و شکستگی بخش هایی از آن است بنابراین بهتر است پیش از هر چیز احتیاط های لازم در زمان جابجایی و کار با این دستگاه رعایت شود. اما گاه در اثر برخی رویدادهای پیش بینی ناپذیر و یا بی احتیاطی های کاربران، ال سی دی لپتاپ، ضربه دیده و بخش اعظم آن از کار می افتد. از آنجایی که تصویر در لپتاپ، بخش رابط میان کاربر و دستگاه است، در صورت خرابی ال سی دی لپتاپ، دستگاه عملاً بی‌استفاده شده و می بایست در اسرع وقت تعمیر گردد.

خوشبختانه در مواقعی که کریستال صفحه نمایش دچار شکستگی شده باشد امکان تعویض و تعمیر ال سی دی لپتاپ لنوو وجود دارد و دستگاه می تواند پس از تعمیر به حالت اولیه بازگردد. اگر لپتاپ شما نیز چنین وضعیتی دارد، می توانید به مرکز تخصصی تعمیرات لپتاپ لنوو، پارت تعمیر ال سی دی لپتاپ لنوو مراجعه کرده و صفحه نمایش دستگاه خویش را تعویض نمایید. برخی از خدمات واحد تعمیر lcd لپتاپ عبارتند از:

  • بررسی همه جانبه‌ی صفحه نمایش لپتاپ به منظور پیشگیری از کم نور شدن فلورسنت و مشکلات های‌ولتاژ و …
  • تعمیر و تعویض lcd لپتاپ
  • تعمیر و تعویض پنل شکسته لنوو
  • خدمات تخصصی تعمیرات و تعویض صفحات نمایش اعم از LCD و LED  انواع لپتاپ
  • تعمیر ال سی دی لپتاپ لنوو
  • تعویض ال سی دی لپتاپ
  • تست ال سی دی لپتاپ و تعیین سطح خرابی
  • تعمیر و تعویض قاب ال سی دی لپتاپ
  • بررسی همه جانبه‌ی صفحه نمایش لپتاپ به منظور پیشگیری از سوختگی پیکسل یا ضعیف

هزینه تعمیر ال سی دی لپ تاپ لنوو

باید بدانید که تعمیر ال سی دی لپ تاپ لنوو جزو گران ترین موارد تعمیر این دستگاه است.  به ویژه اگر امکان ترمیم این قطعه وجود نداشته و نیاز به تعویض آن باشد، باید خودتان را برای پرداخت مبالغ بالا آماده کنید. همکاران ما در واحد تعمیر لپ تاپ نمایندگی لنوو مرکز سخت افزار ایران، پس از بررسی دقیق نمایشگر و عیب یابی آن، هزینه ترمیم این قطعه را به شما اعلام می کنند. البته قیمت تعمیر و تعویض نمایشگر لپ تاپ لنوو به ابعاد این قطعه و مدل آن نیز بستگی دارد.

فیلم آموزش تعویض ال سی دی لپ تاپ Lenovo

نکات مهم در نگهداری از لپتاپ لنوو

  • جهت تمیز نمودن صفحه LCD لپتاپ از دستمال نرم مرطوب شده با آب یا مایع تمیز کننده مخصوص LCD استفاده نمایید و هرگز به طور مستقیم هیچگونه مایعی را به روی صفحه آن نپاشید.
  • هنگام بستن صفحه LCD لپتاپ دقت داشته باشید که هیچ گونه شیئی ما بین LCD و صفحه کلید یا روی لپتاپ قرار نداشته باشد، زیرا باعث شکستن LCD می‌‌گردد. (خدمات مرتبط با این بخش را می توانید با مراجعه به مرکز تعمیر ال سی دی لپتاپ لنوو دریافت نمایید)
  • زیاد روی تاچ پد فشار نیاورید.
  • در صورتیکه از باتری لپتاپ بمدت طولانی استفاده نمی نمائید، آن را تا ۳۰ الی ۴۰ درصد شارژ نمایید و بعد از خارج کردن باتری در جای خنک نگهداری نمائید.
  • لپتاپ را مستقیم به برق وصل نکنید. (از پریزها یا سه راهی ها یا محافظ ها استفاده کنید)
  • از نرم افزارها و ضد ویروس های مناسب و سبک استفاده نمایید. (خدمات مرتبط با این بخش را می توانید با مراجعه به مرکز تعمیر لپتاپ لنوو دریافت نمایید)
  • از نرم افزار مدیریت نیرو ( انرژی) استفاده کنید.
  • هر شش ماه، یکبار اتصالات لپتاپ را تمیز نمایید.
  • آداپتور لپتاپ را با هیچ دستگاه دیگری ( خصوصا پر مصرف ) بصورت مشترک به یک پریز متصل نکنید.
  • صفحه LCD را بیش از ۱۳۰ درجه باز نکنید.
  • Wireless لپتاپ را در مکان هایی که احتمال تداخل امواج وجود دارد مانند بیمارستان ، هواپیما و … خاموش نمایید.
  • لپتاپ را در محیط مرطوبت قرار ندهید، همچنین آنرا از معرض مایعات دور نگهدارید.
  • لپتاپ را تمیز نگه دارید. (خدمات مرتبط با این سرویس در در مرکز تعمیر لپتاپ لنوو قابل دریافت است)
  • دستگاههای خارجی غیرضروری را از دستگاه جدا کنید.

نمایندگی لنوو و واحدهای تعمیرات لنوو

نمایندگی لنوو در راستای ارائه برترین خدمات فروش و تعمیرات لنوو ، کادری مجرب از میان زبده‌ترین مهندسان این حوزه را به کار گرفته و در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به شما هموطنان گرامی ارائه نماید. نمایندگی لنوو یکی از مراکز رسمی موجود در کشور می‌باشد که بر اساس استانداردهای روز دنیا در دو حوزه مرتبط با تولیدات کمپانی لنوو فعالیت دارد؛ حوزه‌یِ نخستِ این فعالیت، فروش و عرضه محصولات لنوو و دیگری ارائه سرویس ها و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت می باشد.

به یُمن حضور پرسنل فنیِ متخصص و مهندسان متبحر، این مرکز توانسته است در طول سالهای اخیر با ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، به ویزه در حوزه تعمیر ال سی دی لپتاپ لنوو- اطمینان مشتریان خویش را جلب نماید. سال هاست که نام محصولات لنوو با نمایندگی لنوو گره‌ خورده و کاربرانِ محصولاتِ این شرکت در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه‌های خود، نخستین انتخابشان برای تعمیر، نمایندگی لنوو بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.