اشتراک گذاری

تعمیر باتری گوشی لنوو

تعمیر باتری گوشی لنوو از جمله خدمات تعمیراتی در نمایندگی لنوو است. هر چند تعمیر باتری ممکن است از دید برخی کاربران  ساده و شاید پیش پا افتاده به نظر برسد، اما ویژگی ها و ظرافت کاری خاص خود را دارد.

تعمیر باتری گوشی لنوو تاثیر چشمگیری در عملکرد صحیح این دستگاه دارد. لازم است متخصصان و کارشناسان حوزه تعمیرات اطلاعات و دانش به روز و دقیقی از چگونگی کارکرد باتری این دستگاه داشته باشند تا بتوانند خدمات تعمیر را به درستی و با کیفیت به انجام برسانند.

تعمیر باتری گوشی لنوو

نکاتی درباره تعمیر باتری گوشی لنوو

همه می دانیم که باتری گوشی موبایل از جنس لیتیوم یون است؛ این باتری ها بعد از ۵۰۰ بار شارژ شدن ۲۰% ظرفیت خود را از دست می دهند.  وقتی این باتری ها آسیب می بینند برای جبران این آسیب دیدگی به تلاش بیشتری نیاز است.

برای تعمیر باتری گوشی لنوو باید بدانیم که این باتری متشکل از ترکیبات شیمیایی است و آنچه باعث ظرفیت محدود آن می شود، چگالی انرژی آن است. تنها راه افزایش عمر مفید باتری گوشی لنوو ، بهینه سازی مصرف انرژی است که با کمی ظرافت و سلیقه می توان آن را عملی کرد. کارشناسان پس از انجام آزمایشات مکرر و گسترده دریافتند که عمر مفید باتری گوشی لنوو  پایدار نیست و با  هر بارشارژ و تخلیه شدن مکرر نیز کاهش پیدا می کند. پس کاملا طبیعی است که پس از مدت زمان خاصی عملکرد باتری گوشی لنوو با اختلال مواجه شود.

ضرورت تعمیر باتری موبایل لنوو

اگر باتری گوشی لنوو شما از ۰ تا ۱۰۰ را در چند ساعت طی می کند-در صورتی که در هنگام شارژ هم استفاده ای از آن نمی شود- یا شارژ را نمی تواتند ذخیره کند و  خیلی سریع خالی می شود. اگر در سطح باتری گوشی لنوو خود برآمدگی مشاهده می کنید، این برآمدگی می تواند کاملا محسوس یا نا محسوس باشد؛

اگر لکه های آبی یا سفید رنگ در باتری خود مشاهده می کنید و حتی خوردگی در قسمت فلزی باتری به نظر می رسد همگی حاکی از این است که زمان تعمیر باتری گوشی لنوو فرا رسیده و حتی ممکن است مجبور باشید باتری گوشی خود را تعویض کنید.

تعویض باتری موبایل لنوو

نحوه تعمیر باتری گوشی لنوو

 قبل از اینکه برای تعمیر باتری گوشی لنوو خود به مرکزی مراجعه کنید، می توانید راه های زیر را امتحان کنید تا شاید حیاتی دوباره به باتری خود بدهید. در غیر این صورت فقط  نمایندگی مجاز لنوو می تواند شما را کمک کند.

مسلما ماشین ها را دیده اید که گاه برای راه افتادن و جهت شروع یک جهش نیاز به یک فشار کوچک دارند. این فرآیند در تعمیر باتری گوشی لنوو  و راه اندازی باتری های لیتیوم یون مرده نیز صدق می کند و می توانید به کمک یک فشار کوچک آنها را احیا کنید.

  • یک کابل USB تهیه کنید. اتصال B کابل USB رو جدا کنید و سیم های قرمز و سیاه(+ و-) کابل رو مشخص کنید. باتری لیتیوم یون خود را از دستگاه جدا کنید جهت + و – تغذیه رو تعیین کنید. پلاریته کابل USB و باتری لیتیوم یون رو بصورت مستقیم بهم وصل کنید(+باتری به +کابل USB و -باتری به پلاریته – کابل). اکنون اتصال A کابل USB خود را به پورت USB یک کامپیوتر وصل کنید و اجازه دهید به تدریج و با ملایمت و در مدت زمان بیشتر شارژ شود. به کمک این روش باید پس از مدتی باتری شما احیا شده باشد.
  • از فن لحیم کاری استفاده کنید و جایی را که دچار مشکل شده، لحیم کنید. تعمیر باتری گوشی لنوو را شخصا انجام دهید.
  • یک باتری نو بخرید.

تعمیرات لنوو

کارشناسان ما در واحد تعمیرات موبایل لنوو آماده ارائه برترین و بهترین خدمات تخصصی هستند. این مرکز با در اختیار داشتن ابزارآلات مدرن و بین المللی و تیم کارشناسی متخصص همه تعمیرات را به خوبی و با بی نظیرترین کیفیت به انجام می رساند. اگر به دنبال مرکزی رسمی و مجاز برای تعمیر هر یک از محصولات این کمپانی مطرح در ایران هستید، به راحتی و با اطمینان کامل می توانید به ما تکیه کنیدو از خدمات بی نظیر و باکیفیت ما بهرمند شوید.

نمایندگی لنوو

 نمایندگی لنوو به جرات و با افتخار اعلام می دارد که جزء معدود مراکز رسمی و مجاز فعال در ایران است که همه محصولات کمپانی را با گارانتی شرکتی تضمین می کند و خیال کاربر را از هر جهت آسوده نگه می دارد. این  نمایندگی به مدد تیم کاری پر تلاش و زبده خود بهترین ها را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

اگر قصد خرید هر یک از تولیدات کمپانی لنوو را دارید با مراجعه به این مرکز پس از انجام مشاوره های رایگان و تخصصی، بهترین و هوشمندانه ترین تصمیم را خواهید گرفت. همچنین این مرکز دوره های آموزش تعمیرات  لنوو را نیز در دستورالعمل خود قرار داده است که برای اطلاع از چگونگی آن می توانید با روابط عمومی تماس حاص فرمایید.