اشتراک گذاری

سرویس در محل لپ تاپ لنوو

سرویس در محل لپ تاپ لنوو استفاده از خدمات سرویس در محل لپ تاپ لنوو گزینه ایده آلی است برای همه کسانی که با کمبود وقت دست و پنجه نرم می کنند و می خواهند در اسرع وقت خدمات دریافت کنند.

تعمیر لپ تاپ لنوو در محل ، سرویسی منحصر به فرد است که ویژگی های خاص خود را دارد. هر یک از کاربران لپ تاپ لنوو که امکان مراجعه حضوری به مرکز تعمیرات لپ تاپ   را ندارند، می توانند به راحتی از این سرویس استفاده کنند. با استفاده از خدمات سرویس در محل لپ تاپ لنوو هر گونه نگرانی احتمالی درباره دستگاه تان بر طرف خواهد شد و به راحتی می توانید دوباره از لپ تاپ لنوو استفاده کنید.

سرویس در محل لپ تاپ لنوو

خدمات سرویس در محل لپ تاپ lenovo

بررسی و عیب یابی تخصصی لپ تاپ و قطعات آن، تعمیرات تخصصی نمایشگر و تعویض آن در صورت نیاز، تعمیر مادربرد، ترمیم مشکلات کارت گرافیک، تعمیرات CPU ، تعمیرات هارد، تعمیر تخصصی رم، ریکاوری اطلاعات، تعمیرات نرم افزاری، نصب و بروز رسانی ویندوز، ویروس کشی، رفع مشکلات سیستم عامل، تعویض قطعات معیوب، تعمیر تاچ (در مدل های لمسی) تعمیرات تخصصی اسپیکر و اقداماتی از این دست، بخشی از مهم ترین خدماتی هستند که در سرویس در محل لپ تاپ لنوو به کاربران ارائه می شوند. کلیه مراحل عیب یابی و تعمیر لپ تاپ Lenovo در محل، توسط کارشناسان دوره دیده و با استفاده پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات روز دنیا انجام می شود. لذا می توانید از کیفیت بالای خدمات دریافتی اطمینان کامل داشته باشید.

ویژگی های سرویس در محل لپ تاپ لنوو

بسیاری از کاربران به دلیل کمبود وقت، مشکلات رفت و آمدی و حتی به دلیل سختی حمل دستگاه، تمایل دارند که از خدمات سرویس در محل لپ تاپ لنوو استفاده کنند.

از این رو مدیریت نمایندگی رسمی، مجاز و فعال لنوو تصمیم گرفت تا هر آنچه را که برای راه اندازی سرویس در محل لپ تاپ لنوو لازم است، فراهم کند تا به دنبال راه اندازی این سرویس، رفاه و آسایش را در دریافت خدمات به کاربران خود هدیه نماید.

نحوه استفاده از خدمات تعمیر در محل لپ تاپ لنوو

شما کاربر عزیز می توانید برای استفاده از خدمات  سرویس در محل لپ تاپ لنوو از طریق یکی از راه های موجود در منوی تماس، با مرکز ما ارتباط بگیرید؛ کارشناسان ما پس از ثبت درخواست شما، در اسرع وقت با شما تماس می گیرند و در صورت تایید تقاضا، در محل حضور می یابند و سرویس دهی می کنند.

مزیت استفاده از خدمات سرویس در محل لپ تاپ لنوو

کاهش هزینه ها

همیشه اعزام دستگاه معیوب و خراب به مرکز تعمیراتی، از مشکلات عمده کاربران بود که نه تنها محدودیت های بسیار را برای آنها ایجاد می کرد بلکه هزینه های اضافی را هم به گردن آنها می انداخت، اما اکنون با استفاده از خدمات سرویس در محل لپ تاپ لنوو همه این مشکلات محو شده اند

اطلاع از هزینه ها 

با استفاده از خدمات سرویس در محل لپ تاپ لنوو، کاربر به راحتی از میزان هزینه ها اطلاع می آید

نظارت بر اجرای تعمیرات

این مزیت کمی هیجان انگیز به نظر می رسد. کاربر این فرصت و اجازه را دارد که در حین اجرای عملیات تعمیر، بر نحوه عملکرد فنی کار نظارت داشته باشد و در صورت داشتن هر گونه سوال و تقاضا، درجا مشکل خود را مطرح و بر طرف کند.

با استفاده از خدمات سرویس در محل لپ تاپ لنوو، قطعا اطمینان خواهید یافت که پروسه تعمیراتی شما با نهایت کیفیت اجرا خواهد شد.

جعبه ابزار سیار

نمایندگان ما در کادر سرویس در محل لپ تاپ لنوو همه ابزار و تجهیزات لازم را با خود حمل می کنند. در پک تعمیراتی سرویس در محل لپ تاپ لنوو همه قطعات جانبی اصل و اوریجینال نیز وجود داند، به طوری که تعمیر کار به راحتی و در صورت نیاز می تواند در حضور مشتری از این قطعات استفاده نماید.

نکته مهم درباره کادر سرویس در محل لپ تاپ لنوو این است که تکنسین های فعال ما در این سرویس به هیچ وجه کاربر را درگیر تهیه لوازم و قطعات جانبی نمی کنند و صفر تا صد تهیه ابزار را بر عهده می گیرند. با اجرای این سیاست علاوه بر بالا رفتن سرعت عملیات تعمیر، زحمت و هزینه اضافه را نیز متوجه مشتری نخواهند کرد.

تحویل در محل لپ تاپ لنوو

این گزینه در واقع زیر مجموعه خدمات سرویس در محل لپ تاپ لنوو است. اگر به هر دلیلی کاربر نمی تواند دستگاه را به مرکز تعمیرات تحویل دهد، می تواند از این سرویس نیز استفاده کند.  برای بهره مندی از این سرویس تنها با یک تماس، آدرس خود را در اختیار مرکز قرار دهید؛ مرکز برای دریافت دستگاه خراب پیک اعزام خواهد کرد و پس اتمام پروسه تعمیر دستگاه به شما تحویل خواهد شد.

تعمیر محصولات لنوو

مرکز تعمیرات لنوو با دراختیار داشتن ابزارآلات و تجهیزات متنوع و مدرن، به راحتی می تواند از پس تعمیرات همه تولیدات و محصولات کمپانی لنوو بر آید. این مرکز کارگاه های جداگانه ای برای واحد تعمیرات لنوو در نظر گرفته است تا خدمات این حوزه را هر چه تخصصی تر و با کیفیت تر ارائه دهد.

نمایندگی لنوو

نمایندگی رسمی، مجاز و فعال لنوو همواره تلاش می کند تا در خدمات رسانی خود، مسیر یک نمایندگی خوش نام و مطمئن  را طی کند و الحق هم در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است. این نمایندگی درگاه امن و مطمئنی است برای همه کسانی که به هر ترتیبی در فکر تهیه یکی از محصولات کمپانی لنوو هستند. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در روابط عمومی نمایندگی لنوو تماس بگیرید.