اشتراک گذاری

مشکلات فن کامپیوتر لنوو

یکی از رایج ترین مشکلات کامپیوتر های لنوو عدم کارکرد فن در این دستگاه می باشد. همان طور که می دانید این قطعه با چرخش های مداوم باعث خنک شدن قطعات داخلی دستگاه می شود. در نتیجه وجود مشکل و اختلال در عملکرد فن کامپیوتر لنوو زیاد شدن دمای کامپیوتر را در پی خواهد داشت. زمانی که با وجود بالا رفتن دما در کامپیوتر استفاده از آن همچنان ادامه داشته باشد قطعات دچار آسیب و اختلال می شوند. تمیز نکردن به موقع و کارکرد های مداوم از دلایل مشکلات فن کامپیوتر لنوو به شمار می رود. در صورتی که کاربران در فواصل زمانی منظم نسبت به تمیز کردن این قطعه اقدام کنند کارکرد آن با مشکل مواجه نشده و در روند عملکرد دستگاه تاثیر مخربی نخواهد داشت. در ادامه به بررسی راه کارهایی برای حل مشکلات فن کامپیوتر لنوو می پردازیم .

مشکلات فن کامپیوتر لنوو

حل مشکلات فن کامپیوتر لنوو

تاثیر گذار ترین عوامل که در کارکرد فن کامپیوتر لنوو نقش دارند عبارتند از نفوذ گرد و غبار به داخل فن ، حرارت بیش از حد محیط کیس و … می باشد و در صورت بروز مشکل با چنین دلایلی راه حل اولیه تمیز کردن فن کامپیوتر می باشد. برای درست انجام دادن فرآیند تمیز کردن فن کامپیوتر مراحل زیر را دنبال کنید. به یاد داشته باشید تمیز کردن تنها در مراحل اولیه ی بروز مشکلات فن کامپیوتر لنوو اثر گذار است. برای این کار ابتدا کیس را از سایر اتصالات جدا کنید و در محیطی که سایر وسایل وجود ندارند قرار دهید. برای تمیز کردن فن جارو برقی و یا سشوار را در دور تند قرار دهید. فشار هوای خارج شده از این دستگاه ها تمامی غبار های موجود بر روی فن را پراکنده کرده و آن را تمیز می کند. در صورتی که امکان استفاده از دستگاه های ذکر شده را نداشتید از یک دستمال مرطوب و نم دار برای تمیز کردن فن استفاده کنید. پس از اتمام این کار قطعه را در سر جایش نصب کرده و کیس و اتصالات آن مجددا نصب کنید.  سر و صدای زیاد فن نیز یکی از رایج ترین اختلالات مربوط به این قطعه به شمار می رود. شرکت های تولید کننده برای جلوگیری از سر و صدای فن و آسیب دیدن آن در میان قطعات روغن (روغن گریس و روغن چرخ خیاطی)می زنند. در صورت استفاده های مداوم از کامپیوتر فن دستگاه با مشکل مواجه شده و سر و صدای زیادی تولید می کند که این مشکل با روغن زدن مجدد به فن برطرف می شود.

تعمیر یا تعویض فن کامپیوتر لنوو

همان طور که پیش تر اشاره کردیم تعویض فن کامپیوتر لنوو نسبت به تعمیر آن رایج تر است. به یاد داشته باشید برای تعویض فن کامپیوتر لنوو به هیچ عنوان خودتان اقدام نکنید. به همین علت برای تعمیر و یا تعویض فن کامپیوتر تنها به واحد تعمیرات کامپیوتر  مراجعه کنید. متخصصان و مهندسان این واحد به دلیل مهارت و آشنایی کامل با قطعات دستگاه می توانند در مدت زمانی کوتاه تعویض فن کامپیوتر لنوو را انجام دهند. ضمن آن که این واحد استفاده از فن اورجینال را برای شما تضمین می کند. به یاد داشته باشید تنها استفاده از قطعه ی اصل کیفیت و کارایی دستگاه را تضمین می کند.

تعمیر کامپیوتر لنوو

تعمیر کامپیوتر لنوو در این واحد به صورت اختصاصی و مجزا انجام می شود. دسترسی این واحد به انواع ابزارآلات مورد نیاز و قطعات سبب شده تا فرآیند تعمیرات در این واحد در بالاترین سطح کیفی ارائه شود. تعویض انواع قطعات کامپیوتر لنوو در این واحد با جایگزینی نمونه های اورجینال انجام می شود. تمامی آسیب دیدگی های کامپیوتر لنوو با مراجعه به این واحد قابل حل خواهد بود. متخصصان واحد تعمیر کامپیوتر لنوو به دلیل آشنایی کامل با قطعات می توانند در کوتاه ترین زمان قطعه ی فرسوده و یا سوخته را با نمونه ی اصلی جایگزین کنند.کلیه ی خدمات ارائه شده در این واحد برای کاربران تضمین می شود.

نمایندگی لنوو

نمایندگی رسمی لنوو در راستای ارائه ی بهترین خدمات به کاربران تمامی سرویس های مورد نیاز آنان را ارائه می کند. خدمات فروش و پس از فروش از سرویس های ارائه شده در نمایندگی لنوو به شمار می رود. فروش انواع تولیدات لنوو در این نمایندگی به صورت اورجینال انجام می شود. کلیه ی محصولات این نمایندگی همراه با ضمانت نامه ی معتبر به فروش می رسند. این نمایندگی با بهره مندی از مشاوران مجرب می تواند امکان خریدی بهتر را برای کاربران فراهم کند. مشاوران با اطلاع از مشخصات فنی انواع محصولات این شرکت بهترین گزینه را متناسب با نوع کاربری افراد به آن ها پیشنهاد می کنند.

شما کاربران گرامی با مراجعه به سایر صفحات وب سایت می توانید اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را پیگیری و دنبال نمایید.

محصولات لنوو
سوالات متداول لنوو
اخبار لنوو
مقالات لنوو