اشتراک گذاری

تعمیر میکروفن تبلت لنوو

کاربران بسیاری به مرکز تعمیرات تبلت لنوو مراجعه کرده و از وجود اشکالاتی در میکروفن تبلت لنوو گلایه کرده اند. وجود اشکال در میکروفن تبلت لنوو سبب می گردد تا صدای کاربر، به درستی توسط دستگاه دریافت نشود و شنونده در آن سوی خط صدایی ضعیف دریافت کند. اگر شما نیز از کاربران تبلت های لنوو هستید و در حال حاضر با اشکالاتی در بخش میکروفنِ این دستگاه مواجه شده اید، می توانید سرویس های مرتبط با تعمیر میکروفن تبلت لنوو را با حضور در مرکز تعمیر تبلت Lenovo دریافت نمایید.

تعمیر میکروفن تبلت لنوو یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی لنوو است که در پارت مجزای خویش، پس از عیب یابی صحیح دستگاه و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر انجام می پذیرد. شایان ذکر است در صورتی که عیب یابی های اولیه و بررسی تخصصی دستگاه حاکی از آن باشد که امکان تعمیرات میکروفن تبلت لنوو وجود ندارد، کارشناسان ما در مرکز تعمیرات تبلت لنوو، پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه، اقدامات مورد نیاز جهت تعویض میکروفون را آغاز می نمایند.

تعمیر میکروفن تبلت لنوو

علائم خرابی میکروفن تبلت لنوو

در این بخش با برخی از اقدامات انجام شده در واحد تعمیر میکروفن تبلت لنوو آشنا خواهید شد. کارشناسان ما در این مرکز منشاء اشکال پیش آمده در دستگاه را با طی مراحل عیب یابی شناسایی کرده و بسته به نوع اشکال نسبت به رفع و تعمیر آن اقدام می نمایند.

ضعیف بودن صدای ضبط شده: 

در صورت وجود این مشکل ابتدا سوراخ های مربوط به میکرفن بررسی می شود تا از نبود گرفتگی در میکروفن اطمینان حاصل شود. گردگیری ها و تمیزکاری مرتبط با این بخش انجام می شود. در صورتی که مشکل برطرف نشد پس از انجام هماهنگی و کسب اجازه از صاحب دستگاه میکرفون تعویض می شود. در صورت تداوم مشکل قطعات مسیر مربوط به میکروفن ۱ و ۲ چک می شود. در نهایت، در صورت نیاز آی سی صوت تعویض می شود.

ضبط صدای خش دار توسط میکروفن تبلت:

 برای رفع این اشکال ابتدا اختلالات نرم افزاری احتمالی مرتفع می شود. در صورت برطرف نشدن خش خش صدا پس از انجام هماهنگی و کسب اجازه از صاحب دستگاه میکرفون تعویض می شود. اگر هنوز مشکل صدا برقرار بود ابتدا قطعات مسیر مربوط ب میکرفن ۱ و ۲ چک می شود و در صورت نیاز آی سی صوت تعویض می گردد.

قطع و وصل شدن صدای میکروفن:

پس از انجام هماهنگی و کسب اجازه از صاحب دستگاه میکرفون تعویض می شود. در صورتی که مشکل برطرف نشد خازن ها و سلف های مسیر میکرفن ۱ و ۲ را چک می شود و در نهایت آی سی صوت تعویض می گردد.

عدم ضبط صدا:

ابتدا میکروفن گوشی تعویض می شود. سپس قطعات مسیر مربوط ب میکرفن ۱ و ۲ چک می شود. در صورت نیاز آی سی تعویض می شود.

تعویض میکروفن تبلت لنوو

نکات مهم در تعمیر میکروفن تبلت لنوو

یکی از مهم ترین پارامترها در تعمیر مشکلات تبلت لنوو، انجام صحیح روند عیب یابی است. انجام درست این بخش از فرآیند تعمیر سبب می گردد تا اشکال ایجاد شده به درستی تشخیص داده شود و تعمیرکار به حوزه های نامرتبط ورود پیدا نکند. در ارتباط با عیب یابی صحیح در روند تعمیر میکروفن تبلت لنوو باید توجه داشت که این کار می بایست صرفاً به دست تعمیرکاران این حوزه انجام شود.

زیرا هم تعمیرات میکروفون و هم فرآیند عیب یابی، نیازمند تجهیزات و تخصص خاص خود است. در هر حال جهت تست میکروفون (یا همان کپسول دهنی) می توان از مولتی‌متر اهم استفاده کرد. در این صورت باید از یک طرف، اهم نماش داده شده کم و از طرف دیگر اهم نمایش داده شده زیاد باشد. مقدار اهم نمایشی کپسول دهنی معمولاً بین ۵۰۰ اهم الی ۳ کیلو اهم است. در صورتیکه این میزان از ۵۰۰ اهم کمتر و یا از ۳ کیلو اهم بیشتر باشد، قطعه میکروفون خراب است.

البته از تست دیود نیز می‌توان برای تست میکروفن استفاده کرد. در این حالت، مشابه تست دیود، مولتی‌متر را بر روی تست دیود قرار دهید. در این وضعیت از یک طرف باید نمایش عدد بر روی نمایشگر مولتی‌متر صورت پذیرد و از طرف دیگر نباید نمایش عدد داشته باشیم. یعنی از یک طرف هدایت کرده و از طرف دیگر هدایت نمی‌کند. همانگونه که ذکر شد انجام تعمیر میکروفن تبلت لنوو یک کار تخصصی است که نیاز به تجهیزات و ابزاری خاص دارد و می بایست صرفاً به دست تعمیرکاران این حوزه انجام پذیرد.

این مقاله کاربردی را از دست ندهید: دلیل دانلود نکردن تبلت چیست؟

خدمات تخصصی مرکز تعمیر میکروفن تبلت لنوو

قبل از رفع هر ایراد میکروفن مطمئن شوید که دستگاه به هیچ هدست بلوتوثی یا هدفون بی سیم متصل نباشد. زیرا این اتصال ممکن است در طول رفع ایراد مشکل ایجاد کند. زیرا هدست های بلوتوثی و بی سیم بعد از مدتی کار کردن دچار نقص می شوند و احتمال دارد که برای میکروفن گوشی مشکل ایجاد کنند.

حتماً بعد از قطع اتصال هدست میکروفن تبلت را تست کنید تا مطمئن شوید که هدست دلیل این مشکلات نباشد. در صورتی که اشکال میکروفن در این دستگاهع همچنان پابرجا بود می توانید به واحد تعمیر میکروفن تبلت لنوو مراجعه نمایید و تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این قطعه را دریافت نمایید. برخی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در این مرکز در بخش زیر ذکر شده است.

  • تعویض بلندگو تبلت لنوو در مرکز تعمیر تبلت لنوو
  • رفع ایراد مشکلات میکروفن تبلت لنوو
  • رفع گرد و غبار و پاکسازی میکروفن تبلت لنوو
  • تست تنظیمات صدا جهت تعمیر میکروفن تبلت لنوو
  • رفع اشکالات ایجاد شده به دلیل ورود مایعات به میکروفن تبلت لنوو
  • رفع مشکل میکروفن تبلت لنوو
  • رفع مشکل اسپیکر تبلت لنوو
  • تست صدای اسپیکر تبلت لنوو
  • تعویض بلندگو تبلت در مرکز تعمیر تبلت لنوو
  • رفع ایراد مشکلات اسپیکر تبلت لنو
تعویض میکروفون تبلت لنوو

تعویض میکروفن تبلت لنوو

در صورتی که عیب یابی های اولیه و بررسی تخصصی دستگاه حاکی از آن باشند که امکان تعمیر میکروفن تبلت لنوو وجود ندارد، کارشناسان ما در مرکز تعمیرات تبلت لنوو، پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه، اقدامات مورد نیاز جهت تعویض میکروفن تبلت لنوو را آغاز می نمایند.

در تعویض این قطعه، تلاش می شود تا حتی‌الامکان از نمونه اورجینال و شرکتی استفاده شود تا حداکثر سازگاری را با سایر قطعات موبایل داشته باشد؛ در غیر اینصورت از نمونه های باکیفیت جهت تعویض میکروفن تبلت لنوو استفاده می شود. تعمیر و تعویض میکروفن تبلت لنوو یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی Lenovo است که در پارت مجزای خویش، پس از عیب یابی صحیح دستگاه و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر انجام می پذیرد.

فیلم آموزش تعویض میکروفن تبلت لنوو

مدت زمان آموزش: 00:10:14

حجم ویدیو: 33 مگابایت

تعمیرات تبلت لنوو

تعمیرات تبلت لنوو یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی لنوو است که به یُمن وجود کارشناسانی کاردان و تجهیزاتی پیشرفته با بالاترین سطح کیفی انجام می‌پذیرد. تعمیرات تبلت لنوو در این مرکز دربردارندۀ تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است. مهندسان و کارشناسان مرکز تعمیرات تبلت لنوو به دلیل واکاوی و بررسی تعداد بیشماری از تبلت های لنوو قادر به رفع تمامی عیوب و اختلالاتی هستند که به هر دلیل در تبلتهای لنوو ایجاد شده اند.

کارشناسان مرکز تعمیرات تبلت لنوو ضمن آشنایی با سیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تبلت ‌های لنوو، از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر نیز بهره‌مند هستند. بهره‌مندی کارشناسان این مرکز از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر، ضمن سرعت‌بخشی به عملیات تعمیر، کیفیت خدمات ارائه شده در این راستا –نظیر خدمات مرتبط با تعمیر میکروفن تبلت لنوو – را بهبود و ارتقاء بخشیده و سبب کسب رضایت مشتریان و صاحبان تبلتهای لنوو گشته است.

نمایندگی لنوو و واحدهای تعمیرات لنوو

نمایندگی لنوو همگام با افزایش عرضه و تقاضای محصولات این کمپانی خوش‌نام، تمامی تلاش و توان خویش را به‌کار بسته تا در ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات –چه در بخش فروش و چه در بخش خدمات پس از فروش- ثابت‌قدم و مستحکم باشد. به یُمن حضور همین کارشناسان زبده و آگاه در مرکز فروش، نمایندگی لنوو توانسته تا روز به رو خود را به استانداردهای جهانی نزدیک‌تر سازد. بازوی دیگر نمایندگی لنوو، کارشناسان تعمیر هستند که به دلیل برخورداری از دانش فنی مورد نیاز قادر به رفع و ترمیم غالب عیوب و ایرادت ایجاد شده در تولیدات کمپانی لنوو هستند.

کارشناسان تعمیر در نمایندگی لنوو، به دلیل برخورداری از تجهیزات سازگار و متناسب با هریک از محصولات لنوو، توانایی آن را دارند تا در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت به تعمیر و ترمیم محصولات لنوو بپردازند. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با دستگاه خویش، تخصصی ترین خدمات و سرویس های مرتبط با تعمیرات موبایل لنوو را دریافت نمایید. واحدهای تعمیرات لنوو در بخش زیر معرفی گشته اند.