اشتراک گذاری

تعویض گلس موبایل لنوو

تعویض گلس موبایل لنوو، در نگاه اول کمی گمراه کننده به نظر می رسد، چون واژه گلس در اصطلاح عموم معنی متفاوتی با کاربرد تخصصی آن دارد. تعویض گلس موبایل لنوو یک ضرورت محسوب می­شود، زیرا این پوشش ساده  که سطح صفحه نمایش را می پوشاند، از آسیب دیدگی و خراشیدگی­های صفحه نمایشگر جلوگیری می کند و علاوه بر این هزینه­ های زیاد تعمیر و تعویض گلس اصلی، ال سی دی و تاچ را تا درجات بسیاری کم خواهد کرد.

مفهوم تعویض گلس موبایل لنوو

پیش از هر اقدامی باید شفاف سازی کنیم که مقصود ما از تعویض گلس موبایل لنوو چیست. بد نیست بدانید که” “Glassواژه لاتینی است که امروزه همچون بسیاری از واژگان بیگانه دیگر در زبان فارسی خوش نشسته، به طوری که گویی ذات فارسی دارد.

این واژه درزبان فارسی در اولین معنا، ” شیشه” ترجمه می شود و اصطلاحا در دانش تخصصی دستگاه های هوشمند شیشه ای است که از تاچ و ال سی محافظت می کند، درست مثل یک قاب شیشه ای، اما در اصطلاح سطحی تر و عمومی تر همان محافظی است که در قالب یک برگه نازک – گاه منعطف و نرم(پلاستیکی) و گاه سخت و شکننده(شیشه ای)- به همان شیشه بیرونی دستگاه می چسبد تا دستگاه را از آسیب های احتمالی و خط و خش حفظ کند. برای تعویض گلس موبایل لنوو باید روشن کنیم که کدام قطعه را هدف قرار داده ایم. هر کدام از اینها کارایی ویژه خود را دارند که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

تعویض گلس موبایل لنوو

تعویض انواع گلس موبایل لنوو

گلس محافظ

با پیشرفته شدن و حساس تر شدن گوشی های هوشمند نیاز مراقبتی آنها هم بیشتر احساس می شود و حساسیت بیشتری پیدا می کند. تعویض گلس موبایل لنوو می تواند این نیاز را تا حدی پاسخ دهد.  بد نیست همین اول کاری بدانید که صفحه نمایش یک گوشی هوشمند، دومین مقام خرج و مخارج های رایج گوش ها را به خود اختصاص می دهد. به همین دلیل است که استفاده از محافظ صفحه نمایش یا آنچه در ایران به گلس ( Glass) معروف شده ، کاملا حیاتی و ضروری است.

انواع گلس محافظ

برای  تعویض گلس موبایل لنوو، دو مدل گلس پلاستیکی و حرارتی در بازار موجود است؛ محافظ پلاستیکی(فیلم پلاستیکی) سابقه طولانی تری دارد. فیلم پلاستیکی همان لایه نازک پلاستیکی است که بیشتر فروشندگان به محض خرید گوشی با مبلغی گزاف روی گوشی می کشند و به محض چسباندن قسمت پایینش، بقیه اش خود به خود نصب می شود. از آنجا که این محافظ ها قیمت ناچیزی دارند، و اصولا هیچ ارزانی هم بی حکت نیست، در صورت سقوط گوشی وظیفه حفاظت به درستی اجرا نمی کنند و فقط از ایجاد خط و خش روی گوشی جلوگیری می کنند.

این محافظ ها به دو صورت نصب خشک و نصب خیس عرضه می شوند که هر کدام ویژگی های خاص خو را دارند که در این بحث نمی گنجد.

 اما برای تعویض گلس موبایل لنوو، گلس های محافظ حرارتی مطمئن تر و پر کاربرد تر هستند. هر چند که قیمت بالاتری دارند، اما صرف این هزینه مثل یک سرمایه گذاری کوچک است که خیالتان را از بابت داغ های هزینه بردار بعدی راحت می کند.

منطق این روزها ایجاب می کند از محافظ های حرارتی استفاده کنید. قطعا هزینه بیشتری را متحمل می شوید، اما خاطری آسوده خواهید داشت.

گلس یا شیشه بیرونی دستگاه

فقط در شرایط زیر می توانید برای تعویض گلس موبایل لنوو خود اقدام کنید:

  • فقط و فقط گلس یا ساده تر بگوییم “شیشه بیرونی” دستگاه شما شکسته باشد.
  • دستگاه همچنان تصویر داشته باشد و تاچ آن بدون هیچ لگی کار کند. تعویض گلس ال سی دی گوشی لنوو با فناوری های نوین و مجهزترین دستگاه و چسب OCA انجام می‌شود و پس از تعمیر، کیفیت ال سی دی گوشی به حالت اولیه باز خواهد گشت.توجه کنید که اگر شکستگی به ال سی دی دستگاه سرایت کرده باشد و تاچ هم کارکرد خود را از دست داده باشد، مطلقا به یک ال سی دی جدید نیاز دارید نه یک گلس.

انواع گلس محافظ

تعمیرات لنوو

مرکز تعمیرات لنوو آماده ارائه بهترین خدمات و سرویس دهی در همه حوزه های تکنولوژیکی است. این مرکز با در اختیار داشتن پارت های مجزا و منفک در حوزه تعمیرات، این خدمت را با کیفیتی برتر و غیر قابل قیاس با سایر مراکز تعمیراتی به کاربران این برند ارائه خواهد داد. وجود تکنسن ها و کارشناسان برتر حوزه آی تی و برخورداری از تجهیزات مدرن کار تعمیرات را سهل و ساده کرده است. با اطمنان به این مرکز، یک بار برای همیشه هزینه کنید.

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو برای خدمت رسانی در حوزه فروش دستگاه های این کمپانی آمادگی خود را پر قدرت اعلام می دارد.تمامی دستگاه های این مرکز از مبادی رسمی و قانونی وارد کشور می شوند و همه ویژگی های یک دستگاه معتبر را دارند. اصل و اوریجینال بودن دستگاه، مزیتی گران بها است که هر مرکزی توانانی پشتیبانی آن را ندارد. ما در مرکز رسمی و قانونی لنوو، با رعایت همه اصول قانونی کشور، اقدام به فروش این دستگاه ها خواهیم کرد و مشتری را تا بی نهایت حمایت می کنیم.