اشتراک گذاری

بالا بردن سرعت کامپیوتر لنوو

بالا بردن سرعت کامپیوتر لنوو توسط کارشناسان واحد تعمیر کامپیوتر لنوو انجام می شود. این موضوع یکی از موضوعاتی است که پس از مدتی کارکردن با دستگاه، مورد توجه کاربران قرار می گیرد. معمولا پس از مدتی کار کردن با دستگاه، کاربر با کاهش سرعت روبه رو می شود.

این کاهش سرعت می تواند دلایل گوناگونی داشته باشد که هر کدام نیز راه حل های خاص خود را دارد. در نمایندگی لنوو و در بخش تعمیر لپ تاپ لنوو، کارشناسان راه حل های مفید و کاربردی برای این موضوع در اختیار شما می گذارند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم. به کمک این روش ها می توانید سرعت پردازش کامپیوتر خود را بالا ببرید.

بالا بردن سرعت کامپیوتر لنوو

برای بالا بردن سرعت کامپیوتر لنوو چه کار کنیم؟

اینکه بدانیم برای بالا بردن سرعت کامپیوتر لنوو از چه مسیری وارد شویم، کمک می کند که بتوانیم سرعت را افزایش دهیم و پردازش سریع تری در دستگاه خود داشته باشیم. در ادامه با این روش ها آشنا خواهید شد؛

فضای دیسک را خالی کنید

خالی کردن و آزاد کردن فضای داخلی دیسک در بالا بردن سرعت کامپیوتر لنوو بسیار موثر و تاثیرگذار است. برای این کار می توانید از ابزار Disk Cleanup استفاده کنید. این ابزار فایل های قابل حذف را شناسایی می کند. فایل هایی که حذف آنها به سیستم آسیبی نمی رسانند، حذف کنید و به این ترتیب فضای دیسک را خالی کنید.

در برابر Spyware از دستگاه خود مراقبت کنید

Spyware می تواند اطلاعات محرمانه شما را در معرض خطر قرار دهد و از عملکرد درست و صحیح کامپیوتر لنوو جلوگیری کند. برای مبارزه با Spyware از Microsoft Windows Defender یا anti-spyware استفاده کنید. این کار نتیجتا در بالا بردن سرعت کامپیوتر لنوو موثر خواهد بود.

در برابر Spyware از دستگاه خود مراقبت کنید

تشخیص و ترمیم خطاهای دیسک

تشخیص و ترمیم خطاهای دیسک نیز در بالا بردن سرعت کامپیوتر لنوو موثر است. از ابزار Error Checking استفاده کنید و عملکرد کامپیوتر لنوو خود را افزایش دهید و درستی فایل های ذخیره شده بر روی دیسک سخت را چک کنید. استفاده از دیسک سخت، می تواند منجر به خرابی سکتور ها شود. سکتور های خراب باعث کاهش کارایی و سرعت دیسک می شوند و انجام بسیاری از فعالیت ها را سخت می کنند. توصیه تعمیرکاران واحد تعمیر کامپیوتر لنوو این است که برای بالا بردن سرعت کامپیوتر لنوو و با هدف جلوگیری از فقدان اطلاعات، هفته ای یک بار این برنامه را اجرا کنید.

بالا بردن سرعت دسترسی به اطلاعات

کارشناسان واحد تعمیر کامپیوتر لنوو همیشه اینگونه می گویند که بالا بردن سرعت دسترسی به اطلاعات در در بالا بردن سرعت کامپیوتر لنوو موثر است. پراکندگی دیسک همیشه باعث کاعش سرعت و عملکرد می شود. Disk Defragmenter ابزاری مناسب برای سیستم عامل ویندوز است که برای یک پارچه سازی فایل ها و فولدرهای تکه تکه شده بر روی دیسک مورد استفاده قرار می گیرد. با مرتب شدن فایل ها، سرعت کامپیوتر لنوو افزایش می یابد.

بالا بردن سرعت دسترسی به اطلاعات کامپیوتر

سایر راه های پیشنهادی برای افزایش سرعت کامپیوتر لنوو

  • برنامه هایی که مصرف بالایی از منابع سیستم دارند، بیابید و آنها را به هر نحوی مدیریت کنید
  • برنامه های موجود در System Tray را ببندید
  • برنامه های Startup را غیر فعال کنید
  • انیمیشن ها را کمک کنید
  • مرورگر خود را کمی سبک تر کنید
  • بد افزارها و ابزارهای تبلیغاتی را اسکن کنید
  • برنامه هایی که نیاز ندارید، حذف کنید
  • ویندوز خود را مجددا تنظیم و نصب کنید
افزایش سرعت کامپیوتر لنوو

تعمیرات لنوو

نمایندگی تعمیرات لنوو یک مرکز جامع و کاربردی است که می تواند تمام محصولات لنوو را تحت حمایت و پوشش خود قرار دهد. کمپانی لنوو در تولید انواع و اقسام رایانه های خانگی، لپ تاپ، آل این وان و محصولات این حوزه از فناوری و تکنولوژی فعالیت دارد. نمایندگی تعمیرات لنوو تمام این محصولات را از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهد.

نمایندگی تعمیرات لنوو به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است و خدمات متمایز و کاربردی در اختیار کاربران قرار می دهد. تمامی سرویس ها همراه با ارائه ضمانت نامه های معتبر وکتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه و بهره مندی از پکیج های حمایتی با نمایندگی تعمیرات لنوو تماس بگیرید