اشتراک گذاری

نمایندگی تعمیرات لنوو

تعمیرات لنوو ، به دلیل ساختار ظریف و پیچیدۀ محصولات این کمپانی، نیازمند حضور متخصصین و کارشناسانی می باشد که علاوه بر دانش و تخصص، تجربۀ لازم را در این زمینه دارند. علاوه بر این ها، استفاده از ابزارآلات مدرن و متناسب با تکنولوژی روز، کمک شایان ذکری به ارائه ی تعمیراتی بی نقص و بدون بازگشت خواهد کرد. از همین رو نمایندگی لنوو ، به‌روزترین ابزارآلات تعمیر را در اختیار تعمیرکاران خود قرار داده است. این امر ضمن سرعت‌بخشی به عملیات تعمیر، کیفیت خدمات ارائه شده در این مرکز را بهبود و ارتقاء می‌بخشد و سبب کسب رضایت مشتریان و کاربران لنوو می‌گردد. مجموعه‌ای از باتجربه‌ترین کارشناسان تعمیر در این مجموعه مشغول فعالیت هستند. نمایندگی لنوو با ایجاد فضایی مملو از تخصص و تجربه، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات تعمیر گشته، سال هاست این مرکز در بین مشتریان و همکاران به عنوان مرکزی منتخب و مورد اعتماد مطرح می باشد.

تعمیرات لنوو

تعمیرات لنوو

واحدهای تعمیرات لنوو

مرکز تعمیرات لنوو به تعمیر و ترمیم تمامی محصولات لنوو می پردازد. جهت سهولت دسترسی کاربران به تعمیرات مورد نظرشان، واحدهای مختلف جهت تعمیر محصولات مختلف راه اندازی شده اند. به عنوان مثال در واحد تعمیرات موبایل، تعمیر تخصصی موبایل لنوو انجام می گردد. در هر واحد از متخصصین مربوط به همان محصول بهره گرفته ایم. همچنین تجهیزات و ابزارآلات آن در اختیار تعمیرکاران قرار گرفته است.

در هنگام نیاز به تعویض قطعه نیز تعمیرکاران می توانند از آرشیو قطعات موجود در مرکز استفاده نمایند. کاربران گرامی آسوده خاطر باشند که در این مرکز فقط قطعات اصل و اورجینال جهت تعویض استفاده خواهد شد. در این قسمت به معرفی واحدهای تعمیراتی مختلف در مرکز تعمیرات لنوو می پردازیم. جهت بهره مندی از خدمات مرکز به واحد تعمیراتی مورد نظر خود مراجعه نمایید. کادر پشتیبانی مستقر در این مرکز تمامی تمامی اطلاعات و راهنمایی های لازم در اختیار شما قرار خواهند داد.

واحدهای تعمیرات لنوو

تعمیر موبایل لنوو

تعمیرات لنوو از جمله خدماتی است که در نمایندگی لنوو انجام می شود . لنوو در سال ۲۰۱۴ موتورولا را از شرکت گوگل خرید و وارد بازار موبایل شد . موبایل های سری A , P , S  از جمله گوشی های مرغوب لنوو می باشند . اما وایب شات (Vibe Shot) از شاخص ترین گوش های این برند می باشد ، دلیل شهرت این گوشی ، دوربین های بی نظیر آن می باشد . در سال های اخیر تحقیقاتی در حوزه ی استفاده از موبایل ها انجام شده است .

بر طبق این تحقیقات ،استفاده از فضاهای مجازی ، گوش دادن به موسیقی ، انجام بازی و برقراری تماس تلفنی مهم ترین موارد در استفاده از موبایل ها می باشد . بنابراین به این نتیجه می رسیم که برای بشر امروز،  اسمارت فون ها کاربردی بیشتر از گوشی های قدیمی دارند . به همین دلیل اخیرا لنوو گوشی های خود را تقویت کرده و ویژگی های جدید و منحصر به فردی به محصولات خود افزوده است . در همین راستا محصول جدیدی به نام «Phab» به بازار موبایل لنوو افزوده شده که محصولی جدید بین گوشی ها و تبلت ها می باشد.

در صورتی که موبایل لنوو شما آسیب دیده و خراب شده دانستن این نکته ضروری است که تعمیرات لنوو جزء تعمیرات تخصصی بوده و باید توسط متخصصین و کارشناسان تعمیر لنوو انجام شود . بنابراین جهت تعمیرات لنوو مراجعه به نمایندگی لنوو ضروری می باشد . نمایندگی لنوو مجهز به بهترین امکانات بوده و با به کارگیری متخصصینی با تجربه و کاردان ، آماده ی ارائه ی انواع خدمات به مشتریان گرامی می باشد .

تعمیر موبایل لنوو

تعمیر تبلت لنوو

تعمیرات لنوو از جمله تبلت لنوو از  خدماتی است که در نمایندگی لنوو انجام می شود . شرکت لنوو پس از لپ تاپ ها به تولید تبلت پرداخت . تبلت های این شرکت ، در ابتدا برای بسیاری از افراد ناآشنا بودند . اما به ندرت قیمت پایین آن ها موجب شد در بازار تبلت جایگاه مناسبی برای خود پیدا کنند . به گونه ای که اکنون تبلت لنوو Lenovo از پرفروش ترین تبلت های بازار ایران می باشد . دلیل استقبال از این تبلت ، با وجود رقبایی چون سامسونگ ، ایسوس و آیپد قیمت پایین این تبلت ها می باشد .

تعمیر تبلت لنوو

 تبلت های لنوو از نظر نرم افزاری به دودسته تقسیم می شوند :

تبلت های مبتنی بر اندروید : این تبلت ها با عنوان Yoga Tabletو Idea Tab وارد بازار شدند . در تبلت های اندرویدی لنوو از پردازنده ی ARM استفاده می شود . پردازنده های ARM بر اساس معماری   RISC ساخته شده اند . تبلت های اندرویدی لنوو در اندازه های  ۷-۱۰ در بازار ارائه شده اند . تمامی مدل ها  مجهز به ویژگی مالتی تاچ Multit-touch یا چند لمسی هستند . اگر تبلت لنوو اندرویدی شما خراب شده یا آسیب دیده ، با نمایندگی مجاز لنووتماس بگیرید . تعمیرات لنوو در این مرکز به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای انجام می شود .

تبت های مبتنی بر ویندوز : این تبلت ها از نظر سخت افزاری از تبلت های اندرویدی بهتر هستند وقیمت بالاتری دارند ، اما نظر کارشناسان این است که ؛ تبلت های اندرویدی از نظر نرم افزار بهتر از تبلت های ویندوزی می باشند . تبلت های ویندوزی لنوو با نام « ThinkPad » به بازار عرضه شده اند . در این تبلت ها ازدو نوع پردازنده اینتل استفاده شده است : ۱- پردازنده ی  اتم اینتلIntel Atom  ۲- نسل سوم پردازنده اینتل سری Core i)) . جهت تعمیر تبلت های مبتنی برویندوز ، می توانید با نمایندگی و تعمیرگاه لنوو تماس بگیرید . نمایندگی لنوو با بهره گیری از پیشرفته ترین امکانات و استفاده از برترین متخصصین ، آماده ی ارائه ی خدمات مختلف از جمله ؛ تعمیرات لنوو به مشتریان گران قدر می باشد .

تعمیر لپ تاپ لنوو

تعمیرات لنوو از جمله لپ تاپ های لنوو یک فعالیت تخصصی است و باید توسط متخصصین این امر انجام شود . لپ تاپ ها  از جمله محصولاتی هستند که شهرت و محبوبیت لنوو را در پی داشتند . لپ تاپ های لنوو در سایزهای مختلف از یازده تا هفده اینچ  وارد بازار شدند و در سه مدل اصلی موجود می باشند . نمایندگی لنوو به تعمیر انواع مدل های لپ تاپ لنوو می پردازد و تعمیرات لنوو را به صورت تخصصی و حرفه ای انجام خواهد داد . دراین قسمت به معرفی محصولاتی می پردازیم که نمایندگی لنوو به تعمیرات آن می پردازد :

lenovo-repair-center

تعمیرات لپ تاپ های لنوو مدل  Think pad

جهت تعمیرات لپ تاپ لنوو Think pad مراجعه به تعمیرگاه و نمایندگی مجاز لنوو ضروری است . نخستین مدل از سری لپ تاپ های لنوو  Think pad  می باشد . این لپ تاپ ها نخستین بار در شرکت IBM به وسیله ی طراحان آمریکایی تولید شدند . بعدها لنوو امتیاز قسمت لپ تاپ در شرکت IBM  را خرید و اکنون Think pad  در کشور چین طراحی و تولید می شود . لنوو توانست لپ تاپ های دومنظوره را که هم تبلت هستند و هم لپ تاپ به بازار روانه کند . لپ تاپ های Think pad  به تایید ایستگاه فضایی بین المللی رسیدند و اولین لپ تاپ هایی بودند که تا سال ۲۰۰۳این عنوان را کسب کردند .

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو پیشرو در عرصه ی خدمت به هم وطنان گرامی ، خدمات تخصصی تعمیر و فروش محصولات این کمپانی را به عهده دارد. این مجموعه در دوبخش تعمیر و فروش به ارائه ی خدمات به مشتریان گرامی می پردازد. در واحدفروش  کالای اصل و اورجینال به مشتریان گرامی  عرضه می گردد. در بخش تعمیر، تعمیرات و ترمیم محصولات شرکت لنوو به صورت تخصصی انجام می گردد. نمایندگی لنوو مرکز رسمی تعمیرات لنوو در کشور می‌باشد. این مرکز از زمان ورود محصولات لنوو به ایران، خدمات دهی به کاربران این محصولات را آغاز نمود. تمرکز اصلی نمایندگی لنوو در تولید لپ تاپ ، موبایل و تبلت است. کاربران محصولات مختلف لنوو در صورت بروز هرگونه مشکل در این محصولات باید فقط به نمایندگی لنوو مراجعه نمایند زیرا مراجعه به تعمیرگاه های غیر مجاز مشکلات دستگاه  را دو چندان خواهد نمود. نمایندگی لنوو همواره اصول مشتری مداری را سرلوحه ی خدمات خود قرار داده است. مهمترین انگیزه ی ما در جهت ارائه ی خدمات بهتر، تکیه بر اعتماد و انتخاب شماست. پیشینه ی خدمات نمایندگی لنوو را از مشتریان این مجموعه جویا شوید.

تعمیرات لنوو و اخبار مرتبط

در این قسمت جدیدترین اخبار نمایندگی لنوو را مطالعه نمایید. اخبار مربوط به تعمیرات لنوو، جدیدترین تکنولوژی های در تعمیرات، اخبار کمپانی لنوو و…. در این بخش اطلاع رسانی خواهد شد. از جمله مشخصات مرکز تعمیرات لنوو که آن را به عنوان مرکز منتخب کاربران مطرح ساخته است عبارتند از: انجام مشاوره در محل پیش از آغاز تعمیرات لنوو، اعلام هزینه ی تقریبی به مشتری،  بررسی و رسیدگی به شکایات و اشکالات وارده به سازمان از سوی مشتریان، مشتری مداری وتلاش در جهت کسب رضایت مشتریان، انعطاف‌پذیری در مقابل پیشرفت تکنولوژی ، عیب یابی صحیح  و.. برخی از مشخصات نمایندگی لنووهستند که آن را به عنوان یک مرکز مشتری مدار مطرح ساخته است. جهت کسب اطلاع از جدید ترین اخبار لنوو روی بخش مورد نظر خود کلیک نموده و اخبار مورد علاقه ی خود را مطالعه نمایید.

مقالات نمایندگی لنوو

مطالعه ی مقالات نمایندگی لنوو، در استفاده ی بهینه از محصولات لنوو بسیار مفید خواهد بود. محصولات لنوو همچون سایر لوازم الکترونیک ممکن است در معرض خطر قرارگرفته و در اثر عوامل مختلف آسیب ببینند. در این قسمت جدیدترین مقالات در مورد کمپانی لنوو، محصولات و تکنولوژی به کاررفته در آن ها، هم چنین مقالات مرتبط با شیوه ی نگه داری و مراقبت از محصولات لنوو در اختیار کاربران گرامی قرار می گیرد. نمایندگی لنووهمواره در راستای ارائه ی خدماتی در خور شان کاربران گرامی گام برداشته است. نمایندگی لنوو به دلیل بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و حضور کارشناسان زبده در مجموعۀ خود، قادر به رفع و تعمیر تمامی مشکلات و اختلالاتی است که ممکن است به هر روی در دستگاه‌های لنوو ایجاد گردند. کادر فنی تعمیرات لنوو علاوه بر حضور در دوره‌ای تخصصی تعمیر، ملزم به دریافت نوین‌ترین مدارک و گواهینامه‌های معتبر نیز می‌باشند.

انجام تعمیرات لنوو در محل

ممکن است کاربران گرامی به هر دلیل قادر به صرف زمان جهت تعمیر و یا جابجایی دستگاه نباشند و به همین دلیل انجام تعمیرات دستگاه را به تعویق اندازند. ما برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم: اگر جابجایی دستگاه معیوب و حمل آن برای شما مقدور نیست می‌توانید از سیستم «تعمیر در محل» لنوو بهره‌مند گردید. در این سیستم کارشناسان تعمیرات لنوو با انجام هماهنگی‌هایِ قبلی، به محل موردنظر اعزام می‌گردند و تعمیرات لنوو را در محل کار یا منزل شما انجام می‌دهند. جهت آگاهی از دیگر خدمات ارائه شده و بهره‌مندی از مزایای ویژه‌ای که برای مشتریان این مرکز در نظر گرفته شده است، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در وب‌سایت اقدام نمایید.

معرفی محصولات لنوو

در این قسمت به معرفی محصولات لنوو و جدیدترین مدل های لنوو موجود در بازار می پردازیم. لنوویکی از بزرگترین تولید کنندگان کامپیوترهای شخصی، تبلت، لپ تاپ، اسمارت فون، دستگاه های ذخیره سازی ، سرور، تجهیزات شبکه و…در جهان است . در سال های اخیر کمپانی لنوو حوزه ی فعالیتی خود را افزایش داده و وارد بازار فروش وسایل الکترونیکی حفظ داده و اطلاعات ، نرم افزارهای مدیریت اطلاعات و تلوزیون های هوشمند شده است. در این بخش می توانید فعالیت های مختلف کمپانی لنوو را در عرصه ی تولید محصولات مختلف مطالعه نمایید. کارشناسان نمایندگی لنوو به محض تولید محصولات جدید اطلاعات آن را در اختیار کاربران گرامی قرار خواهند داد.

در هنگام استفاده از هر محصول ممکن است پرسش های متعددی در مورد آن محصول و نحوه ی استفاده از آن داشته باشید. به همین منظور در این بخش رایج ترین پرسش های مطرح شده توسط کاربران ذکر شده و توسط کارشناسان نمایندگی لنوو پاسخ داده خواهد شد. بسیاری از این پرسش ها ممکن است به ذهن شما نیز خطور کرده باشد و به دنبال پاسخی برای آن باشید، مطالعه ی این پرسش ها شما را در جهت رسیدن به پاسخ پرسش های خود یاری خواهد نمود. همچنین مطالعه ی این بخش از عکس العمل نادرست کاربر در هنگام بروز مشکلات جلوگیری خواهد کرد. علاوه براین، می توانید پرسش های خود را از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با کادر فنی نمایندگی لنوو در میان گذاشته و پاسخ مناسب را دریافت نمایید.