اشتراک گذاری

تعمیر شارژ موبایل لنوو

یکی از مشکلاتی که ممکن است کاربران موبایل‌های لنوو –و البته سایر موبایل‌های موجود در بازار- با آن مواجه شوند، مشکل عدم شارژ گوشی است. عدم شارژ گوشی غالباً ربط به بخش سخت افزاری دستگاه دارد. از سویی ، این بخش سخت افزاری یا مرتبط به خود دستگاه است، یا مرتبط به شارژری است که مورد استفاده قرار می گیرد. در هر حال اگر شما نیز در طول روزهای اخیر شاهد مشکلاتی در بخش شارژ گوشی خود شده‌اید می توانید جهت رفع این مشکل و تعمیرات شارژ موبایل لنوو خود به مرکز تعمیر Lenovo مراجعه نمایید. کارشناسان ما در پارت تعمیر شارژ موبایل لنوو ضمن رفع اشکالات پیش آمده در این قطعه، اقداماتی جهت گردگیری مادربرد و فن دستگاه را نیز انجام می دهند تا دستگاه کیفیت نخستین خویش را بازیابد و بدل به محصولی سالم و بی عیب و نقص گردد. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز از جمله خدمات مرتبط با تعمیر شارژ موبایل لنوو مشمول گارانتی و ضمانت است.

تعمیر شارژ موبایل لنوو

روش های تعمیر شارژ موبایل لنوو

برخی از روش های موجود جهت تعمیر شارژ موبایل لنوو نیازی به حضور در تعمیرگاه ندارند و شخص می تواند با اندک مهارتی آنها را بر روی دستگاه پیاده کند. اگر شما نیز متوجه بروز اختلالاتی در شارژ دستگاه خود شده اید، توصیه می شود پیش از مراجعه به مراکز رسمی تعمیر موبایل، روش های ارائه شده در بخش زیر را امتحان نمایید.

زدودن گردوغبار: یکی دیگر از روش های موثر در تعمیر شارژ موبایل لنوو، زدودن گردوغبار از سوکت شارژ آن است. وجود این گردوغبار از دلایلی است که به وفور منجر به بروز اختلال در اتصال شارژر به پورت دستگاه شده است. برای زدودن گردوغبار و حل مشکل شارژ نشدن گوشی می توانید از یک قوطی هوا فشرده یا هر چیز دیگری که با استفاده از کمپرس هوا بتواند گرد و غبار پورت شارژر دستگاه را خارج کند، استفاده نمایید.

تعمیر پورت USB: یکی از کارامدترین روش های موجود جهت تعمیر شارژ موبایل لنوو، دستکاری پورت یو اس بی است. در غالب موارد، عدم شارژ دستگاه ناشی از وجود شی‌ای فلزی در درون پورت یواس‌بی است. برای رفع این مشکل، ابتدا گوشی خود را خاموش نمایید و در صورت امکان باتری را از دستگاه جدا کنید. از یک وسیله کوچک –چیزی شبیه به خلال دندان- استفاده کرده تا زائده درون پورت یواس‌بی گوشی خود را کمی جا ‌به‌ جا کنید. دقت نمایید که این کار را به آرامی و بدون آسیب رساندن به دستگاه انجام دهید. سپس مجددا باتری را وارد دستگاه کرده و شارژر را متصل نمایید. این روش از تعمیر شارژ موبایل لنوو در غالب موارد نتیجه‌بخش بوده است.

تعمیر خرابی کابل: یکی دیگر از دلایل شارژ نشدن گوشی، خرابی کابل شارژر است. در صورت اثبات این موضوع نیاز است تا کابل معیوب تعویض گردد. خرابی این بخش از شارژر عموماً به دلیل پیچ و خم‌ها، کشش‌ها و فشارهایی است که به آن وارد می شود. اگر تشخیص این مسئله –که آیا اشکال پیش آمده مربوطه به کابل است یا خیر- برای شما سخت است آسان‌ترین راه برای شما تعویض کابل است. اگر کابل تعویضی به درستی عمل کرد مشخص می‌شود که کابل اورجینال دارای مشکل بوده است، در غیر اینصورت باید دلیل این اشکال را در جای دیگر جستجو کرد تا تعمیر شارژ موبایل لنوو به نتیجه برسد.

تعمیر خرابی آداپتور: در صورتی که کابل مورد استفاده جهت شارژ مشکلی ندارد، قطعه بعدی که می بایست بررسی شود آداپتور است. در صورتی که آداپتور مورد استفاده‌تان از نمونه‌هایی است که قابلیت جداسازی کابل را دارد، این احتمال وجود دارد که به دلیل جدا شدن های متوالی، پورت آن شل یا خراب شده باشد. توصیه می شود برای اطمینان از سالم بودن گوشی، نحوه عملکرد ترکیب همان کابل و آداپتور بر روی یک دستگاه دیگر تست گردد و پریز برق نیز برای مطمئن شدن از نبود مشکل، چک شود. در صورتی که این مورد نیز ختم به تعمیر شارژ موبایل لنوو شما نشد، مورد بعد را بررسی نمایید.

کالیبره کردن باتری: در پاره‌ای از موارد ممکن است دستگاه شما میزان درصد شارژدهی باتری را نشان دهد که در حقیقت اشتباه است! در این شرایط باتری دستگاه شما نیاز به کالیبره کردن دارد. همانگونه که می دانید کالیبره کردن باتری روشی برای کاهش مصرف باتریو تعمیر شارژ موبایل لنوو است. اگر باتری دستگاه نسبت به چند ماه قبل دوام کمتری دارد، می توان با کالیبره کردن، ظرفیت از دست رفته را به آن بازگرداند.

تعمیرات موبایل لنوو

تعمیر موبایل لنوو یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در این مرکز است که با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و کارامدترین ابزار انجام می پذیرد. مرکز تعمیر موبایل لنوو در تلاش است تا با همکاری مجموعه‌ای از مهندسان جوان و متخصص و با بکارگیری مجموعه ای از تجهیزات پیشرفته، به تمامی دستگاه‌های معیوب تولد دوباره بخشیده و با افزایش عمر مفید آن‌ها، لذت استفاده از یک محصولِ با کیفیت را مجدداً به کاربر ارزانی دارد. دارندگان کلیه مدلهای گوشی لنوو می توانند با مراجعه به مرکز تعمیر موبایل لنوو تخصصی ترین خدمات و سرویس های مرتبط با دستگاه خویش –از جمله خدمات مرتبط با تعمیر شارژ موبایل Lenovo – را دریافت نموده و شاهد بازگشت کیفیت و کارکرد اولیه به دستگاه خویش باشند.

تعمیرات لنوو

مرکز تعمیرات لنوو به موازات حضور گستردۀ دستگاه‌های لنوو در بازارهای داخلی و به تبع آن نیاز کاربران آن‌ها به خدمات تعمیر و ترمیم، تمرکز خود را بر جذب مهندسان کارآمد این حوزه و ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات تعمیر کپی لنوو گماشته است. مدیریت مرکز تعمیرات لنوو به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان تعمیر خود، تمامی عملیات اجرا شده به دست کادر فنی خویش – ازجمله خدمات مرتبط با تعمیر شارژ موبایل لنوو- را گارانتی نموده و به شما این اطمینان را می‌دهد که خدمات ارائه شده از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار باشند. این امر به منظور کسب رضایت مشتریان گرامی و ایجاد اطمینان از کیفیت سرویس‌های تعمیر صورت پذیرفته است. واحدهای تعمیرات لنوو در بخش زیر معرفی گشته است.

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو در راستای تحقق هدف به اهداف مشتری مداران خویش، به کاربران خود این اطمینان را می‌دهد که تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز با استفاده از قطعات اورجینال و با بهترین کیفیت و دقت انجام گیرد. در این راستا نمایندگی لنوو ضمن ارائه مشاوره به مشتریان خود، زمان مورد نیاز برای پاسخ و رسیدگی به درخواست آنان را به حداقل رسانده است تا در کمترین زمان ممکن، بهترین کیفیت را به هموطنان گرامی ارائه دهد. به خاطر داشته باشید که مراجعه شما به نمایندگی لنوو بهترین انتخاب خواهد بود زیرا مراجعه به مراکز غیرمجاز صدمات جبران‌ناپذیری به دستگاه شما وارد خواهد ساخت. این در حالی است که نمایندگی لنوو، قطعات معیوب دستگاه شما را با قطعات اورجینال جایگزین خواهد ساخت.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

محصولات لنوو
سوالات متداول لنوو
اخبار لنوو
مقالات لنوو