اشتراک گذاری

ارتقاء کامپیوتر لنوو

ارتقاء کامپیوتر لنوو از عواملی است که سرعت عملکرد دستگاه را تا حد زیادی بهبود بخشیده و تاثیر بسیاری در عملکرد کامپیوتر دارد. به یاد داشته باشید ارتقاء قطعات کامپیوتر در اغلب موارد نجات بخش سیستم شما خواهد بود. با این وجود بهتر است که قبل از آن که اشکال جدی برای سیستم شما به وجود بیاید نسبت به تعمیر و ارتقاء آن اقدام کنید. قطعات کامپیوتر بسیار حساس بوده و در صورتی که ارتقاء آن به درستی انجام نشود آسیب های بسیاری را برای دستگاه شما به وجو می آورد .

به همین دلیل بهتر است ارتقاء کامپیوتر لنوو را به دست تعمیرکاران مجرب در واحد تعمیرات کامپیوتر بسپارید. متخصصان واحد تعمیرات pc به دلیل آشنایی کامل با قطعات و نحوه ی عملکرد آن ها به راحتی و در مدت زمانی کوتاه فرآیند ارتقاء کامپیوتر لنوو را انجام می دهند. در راستای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ی ارتقاء قطعات کامپیوتر لنوو ادامه ی این مطلب را مطالعه کنید.

ارتقاء کامپیوتر لنوو

ارتقاء کامپیوتر لنوو در چه بخش هایی از دستگاه امکان پذیر است؟

همان طور که می دانید کامپیوتر ها پیچیدگی و فشردگی لپ تاپ ها را ندارند و به همین دلیل قابلیت ارتقاء تمامی قطعات برای pc ها یا کامپیوتر های خانگی وجود دارد. ارتقاء کامپیوتر لنوو در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری انجام می شود. قطعات سخت افزاری در کامپیوتر لنوو امکان ارتقاء برای آن ها وجود دارد عبارتند از رم، کارت گرافیک، مادربرد، پردازنده و هارد دیسک. در بخش نرم افزار نیز امکان به روز رسانی و یا ارتقاء ویندوز برای کاربران وجود دارد.

به یاد داشته باشید در صورتی که ارتقاء ویندوز به درستی انجام نشود ممکن است تمامی اطلاعات شما در ویندوز از دسترس خارج شده و یا به طور کلی حذف شوند. به همین دلیل در راستای اعمال هر گونه تغییر در نرم افزار ها و یا ارتقاء کامپیوتر لنوو از متخصصان حاضر در واحد تعمیرات لنوو کمک بگیرید مهندسان این واحد به دلیل آشنایی با ترفند های مورد نیاز برای به روز رسانی سیستم تمامی اطلاعات شما را بدون هیچ گونه مشکل نگهداری و هم زمان با آن ویندوز سیستم را ارتقاء می دهند.

ارتقاء سخت افزاری کامپیوتر لنوو

همان طور که پیش تر اشاره کردیم قطعات سخت افزاری که قابلیت ارتقاء دارند عبارتند از رم، کارت گرافیک، هارد دیسک ،مادربرد و پردازنده. برای ارتقاء قطعات سخت افزاری در قدم اول لازم است کیس را باز کنید. همان طور که می دانید اکثر قطعات سخت افزاری کامپیوتر ها در کیس و در کنار هم قرار داده می شوند. به یاد داشته باشید به هنگام باز کردن کیس در محیطی عاری از هر گونه گرد غبار قرار بگیرید. قطعات نام برده بسیار حساس بوده  و ارتقاء آن ها به تخصص و مهارت نیاز دارد. کاربران می توانند برای افزایش ظرفیت ذخیره در کامپیوتر رم دستگاه را ارتقا، دهند. همچنین با ارتقاء کارت گرافیک عملکرد قسمت های گرافیکی مثل اجرای بازی ها و نمایش تصاویر تا حد قابل توجهی افزایش می یابد.

همچنین با ارتقاء هارد دیسک سرعت سیستم تا حد زیادی افزایش خواهد یافت. تمامی قطعاتی که در بالا اشاره کردیم بسیار حساس بوده و تعویض و ارتقاء آن ها به مهارت نیاز دارد. مادربرد نیز از دیگر قطعاتی است که قابلیت تعویض دارد. همان طور که می دانید مادربرد یا برد اصلی محل نصب چندین نمونه از قطعات کامپیوتر است و هرگونه آسیب دیدگی آن مشکلات بسیاری را برای دستگاه به وجود می آورد. با توجه به ظرافت ها و حساسیت قطعات بهتر است خودتان برای ارتقاء کامپیوتر لنوو اقدام نکنید، بلکه این کار را به دست تعمیرکاران متخصص بسپارید.

ارتقاء نرم افزاری کامپیوتر لنوو

بخش نرم افزاری سیستم نیز به هنگام ارتقاء کامپیوتر لنوو باید مورد توجه قرار بگیرد. به روز رسانی و آپدیت به موقع برنامه های نصب شده در سیستم و یا ارتقاء ویندوز به جدید ترین نسخه ی موجود از عواملی است که کارکرد دستگاه را تا حد قابل توجهی بهبود می بخشد. لازم به ذکر است که هر گونه اشتباه در به روز رسانی برنامه ها و به خصوص ویندوز نقش مخربی در عملکرد کامپیوتر لنوو خواهد داشت و کارکرد آن را با مشکل رو به رو می کند. به همین علت لازم است برای نصب نرم افزار ها و ارتقاء ویندوز از متخصصان و کارشناسان مجرب کمک بگیرید.

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو به منظور رفاه بیشتر کاربران کلیه ی خدمات را در بالا ترین سطح کیفی ارائه می کند. مشتری مداری و تضمین کیفیت  از اصول اساسی این نمایندگی به شمار می رود. واحد فروش لنوو با بهره مندی از مشاوران نمونه مشتریان را در راستای خریدی بهتر یاری می کند.

کاربران می توانند برای آگاهی از مشخصات فنی هر یک از تولیدات لنوو به مشاوران حاضر در نمایندگی لنوو مراجعه کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند. انواع محصولات لنوو در نمایندگی لنوو به صورت اورجینال و همراه با ضمانت نامه ی اورجینال به  فروش می رسد. واحد تعمیرات لنوو از دیگر بخش های فعال در نمایندگی رسمی لنوو می باشد. واحد تعمیرات با بهره مندی از تیم متخصص تعمیراتی می تواند تمامی عیوب محصولات لنوو را در مدت زمانی کوتاه برطرف کند. همچنین تعویض قطعات انواع محصولات لنوو با مراجعه به نمایندگی مجاز لنوو امکان پذیر است.