اشتراک گذاری

بلوتوث تبلت لنوو

یکی از پر کاربردی ترین امکانات موجود بر روی انواع گوشی ، تبلت و لپ تاپ ها بلوتوث می باشد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با بلوتوث تبلت لنوو و نحوه ی عملکرد آن و همچنین رایج ترین مشکلات آن آشنا کنیم. همان طور که می دانید بلوتوث ابزاری برای انتقال اطلاعات می باشد.

به طوری که این ابزار باید در هر دو دستگاه وجود داشته باشد. اتصال این دو دستگاه به یکدیگر از طریق بلوتوث امکان پذیر می باشد در نتیجه از بلوتوث تبلت لنوو می توانید برای جا به جایی اطلاعات ، عکس ها و فیلم های خود به یک دستگاه دیگر استفاده کنید.

تعمیر بلوتوث تبلت لنوو

تعمیر بلوتوث تبلت لنوو

تعمیر بلوتوث تبلت لنوو و رفع مشکلات آن تنها توسط متخصصان امکان پذیر می باشد. سیستم های الکترونیکی مثل تبلت و لپ تاپ دارای پیچیدگی های بسیاری هستند و هر گونه تعمیرات ناآگاهانه بر روی آن ها علاوه بر آن که مشکل را برطرف نکرده اختلالات دیگری را برای دستگاه ایجاد می کند.

به همین دلیل تعمیر بلوتوث تبلت لنوو و سایر تعمیرات مرتبط با این دستگاه باید توسط کادر فنی با تجربه  و متخصص انجام شود. عیب یابی دقیق از اولین مراحل برای اعمال فرآیند تعمیرات می باشد. اگر عیب دستگاه و علت اختلال به وجود آمده به درستی شناسایی شود تعمیرات نیز به درستی انجام خواهد.

مشکلات بلوتوث تبلت لنوو

Pair بلوتوث تبلت

Pair بلوتوث تبلت به معنی جفت شدن دو دستگاهی می باشد که هر دو از این ابزار بهره مند می باشند. جفت نشدن این دو دستگاه با یکدیگر برای انتقال اطلاعات مشکل پیرینگ بلوتوث تبلت لنوو نامیده می شود. در مواردی با وجود یکسان بودن نسخه های بلوتوث به کار رفته در هر تبلت باز هم امکان اتصال به وجود نمی آید. در صورت بروز این مشکل ابتدا بهتر است تنظیمات بلوتوث را در تبلت خود چک کنید.

روشن نبودن بلوتوث در یکی از دستگاه ها از عواملی است که منجر  به بروز این اختلال می شود. در صورتی که از روشن بودن بلوتوث در هر دو دستگاه اطمینان داشتید لازم است در قدم بعد تیک مربوط به قابل روئیت بودن بلوتوث را در تنظیمات بلوتوث فعال کنید.

در صورتی که بلوتوث تبلت لنوو در حال قابل مشاهده برای همه فعال نباشد امکان شناسایی ان دستگاه توسط دستگاه های دیگر وجود نخواهد داشت. در نظر گرفتن فاصله ی هر دو دستگاه برای جا به جایی اطلاعات نکته ای است که باید به آن توجه داشته باشید. وجود فاصله در میان دو دستگاه یکی از عواملی است که از پیر یا جفت شدن دو دستگاه با یکدیگر جلوگیری می کند.

عدم اتصال بلوتوث مدل های قدیمی

از دیگر دلایلی که امکان انتقال اطلاعات از طریق بلوتوث را برای کاربر امکان پذیر نمی کند قدیمی بودن مدل تبلت می باشد. عدم هماهنگی میان نسخه های بلوتوث تبلت لنوو با سایر دستگاه یا قدیمی بودن آن ها اجازه ی انتقال اطلاعات را به کاربر نمی دهد.

در تبلت های جدید لنوو از نسخه های جدید بلوتوث استفاده شده در حالی که مدل های قدیمی تر، از این نسخه ها پشتیبانی نمی کنند. در نتیجه امکان برقرار ی ارتباط میان این دستگاه ها به وجود نخواهد آمد. در حال حاضر اندروید توانسته با استفاده از دو ارتباط رادیویی بلوتوثی امکان جا به جایی اطلاعات در دو دستگاه را بدون توجه به مدل آن فراهم کند.

تعمیرات تبلت لنوو

تعمیرات انواع تبلت لنوو در این نمایندگی پذیرفته می شوند. شما  می توانید در صورت مشکلاتی مثل شکستگی ال سی دی تبلت، عدم عملکرد تاچ تبلت ،اختلال در بلوتوث تبلت، خرابی اسپیکر این دستگاه و… به این واحد مراجعه کرده و از خدمات ان بهره مند شوید. رفع تمامی عیوب تبلت با مراجعه به این نمایندگی امکان پذیر می باشد.

تعمیر تبلت لنوو در این واحد در دو بخش نرم افزاری این دستگاه و سخت افزار آن انجام می شود. تعویض قطعات سوخته و یا شکسته ی تبلت از دیگر خدماتی است که توسط این واحد ارائه می شود. جایگزینی این قطعات با نمونه های اورجینال از دیگر سرویس های ارائه شده در واحد تعمیرات تبلت لنوو به شمار می رود.

تعمیرات لنوو

تعمیرات لنوو متشکل از واحد های جداگانه ای است. هر یک از این واحد ها به وسیله ی متخصصان مربوط به یک دستگاه به تعمیرات می پردازند. تعمیرات لنوو با بهره مندی از مدرن ترین تجهیزات و امکانات انجام می شود. حضور متخصصان و مهندسان مجرب به روند تعمیرات سرعت بخشیده است. تعمیرات در هر کدام از این واحد ها به صورت تخصصی ارائه می شود. تعویض قطعات نیز در این واحد تنها با اطلاع مشتریان انجام می شود. تمام قطعات تعویض شده دارای گارانتی اورجینال می باشند.

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو با بهره مندی از متخصصان مجرب و کارآزموده توانسته است برای مشتریان اولویت اول باقی بماند. حضور مشاوران نمونه در این نمایندگی به خریداران کمک می کند تا به تمام مشخصات فنی هر دستگاه دسترسی داشته باشند. فروش انواع تولیدات شرکت لنوو در این نمایندگی این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا با یکبار مراجعه تمام محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند. انواع لپ تاپ های لنوو نیز در این  مجموعه به فروش می رسد. انواع تعمیرات، فروش محصولات، گارانتی دستگاه ها در نمایندگی رسمی لنوو امکان پذیر است.