اشتراک گذاری

تعمیرات تخصصی لپ تاپ

لپ تاپ ها با توجه به فشردگی که نسبت به کامپیوتر های رو میزی دارند زودتر با مشکل مواجه می شوند. واحد تعمیرات تخصصی لپ تاپ تعمیر انواع عیوب سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه را انجام می دهد. این واحد به دلیل بهره منید زا متخصصان مجرب می تواندتمامی عیوب دستگاه ها را برطرف کند. در برخی مواقع اگر مشکل لپ تاپ در بخش سخت افزار آن باشد و قطعات دچار سوختگی و شکستگی باشند لازم  است آن ها را با نمونه های اورجینال جایگزین کنید.

قطعات داخلی لپ تاپ به یکدیگر نزدیک هستند و هرگونه تعمیرات ناآگاهانه مشکلات زیادی را برای این دستگاه به وجود می آورد. متخصصان به دلیل بهره مندی از تخصص و مهارت مورد نیاز برای تعمیرات این دستگاه می توانند در مدت زمانی کوتاه این دستگاه را تعمیر کنند. در ادامه به بررسی چند نمونه از مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ ها می پردازیم. همراه ما باشید.

تعمیرات تخصصی لپ تاپ ، سخت افزار

در این بخش قصد داریم تا شما را با دو نمونه از مهم ترین قطعات سخت افزاری ، کاربرد و عومل تاثیرگذار بر خرابی آن ها آشنا کنیم.

کارت گرافیک:

یکی دیگر از اساسی ترین قطعات لپ تاپ ها کارت گرافیک می باشد. این قطعه وظیفه ی پردازش تصاویر و سایر امکانات گرافیکی لپ تاپ را بر عهده دارد. این قطعه معمولا تحت تاثیر عواملی مثل حرارت بسیار زیاد، گرد و غبار و رطوبت تحت تاثیر قرار می گیرد و دچار اختلال می شود. پردازش و اجرای بازی ها در لپ تاپ بر عهده ی این قطعه می باشد.

در صورتی که در محیط های مرطوب زا لپ تاپ استفاده می کنید بهتر است با خرید یم تهویه یا  فن مناسب برای محیط به گردش هوا کمک کنید. گردش هوای مناسب یکی از عواملی است که تاثیر بسزایی بر حفظ کیفیت و کارایی دستگاه دارد.

مادربرد:

مادربرد یا برد اصلی از قطعات مهم لپ تاپ به شمار می رود. قطعات نصب شده بر روی این برد بسیار به یکدیگر نزدیک هستند بنابراین اگر هنگام تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ اشتباهی رخ دهد سایر قطعات آسیب خواهند دید. حرارت یکی از عوامل تاثیرگذار بر کارکرد این قطعه می باشد.

به طور کلی مادربرد یا برد اصلی همان طور که از نام این قطعه مشخص است از اساسی ترین قطعات لپ تاپ به شما رمی رود و رهگونه آسیب دیدگی آن عدم عملکرد دستگاه را در پی دارد.

تعمیرات تخصصی لپ تاپ ، نرم افزار

تعمیرات تخصصی لپ تاپ در بخش نرم افزاری این دستگاه هم انجام می شود. گاهی اوقات نصب یک سری از بدافزار ها اختلالات بسیاری را در عملکرد لپ تاپ به وجود می آورد. در صورت مواجه شدن با چنین اختلالاتی می توانید با مراجعه به واحد تعمیرات تخصصی لپ تاپ این مشکلات را برطرف کنید.

کاهش سرعت پردازش دستگاه، از کار افتادن برنامه های دیگر و … از مشکلاتی هستندکه به دلیل نصب یک نرم افزار نامعتبر بر روی دستگاه به وجود می آیند. حذف نصب این برنامه ها و همچنین بروزرسانی سایر برنامه های لپ تاپ یکی از عواملی است که برای رفع این مشکلات موثر است.

رفع مشکل هنگ کردن لپ تاپ لنوو

یکی از مشکلات شایع نرم افزاری مشاهده شده در لپ تاپ های امروزی، مشکل هنگ کردن است. بروز این اشکال ممکن است به دلیل وجود ایراد نرم افزاری و یا سخت افزاری در دستگاه اتفاق افتد، از این رو جهت رفع آن نیاز به بررسی همه جانبه‌ی لپ تاپ توسط کارشناسان نمایندگی لپ تاپ لنوو است.

در صورت مواجهه با مشکل هنگ کردن در لپ تاپ می‌توانید راهکارهایی چون فرصت دادن به لپ تاپ (در برخی شرایط فرصت دادن به لپ تاپ، سبب بهبود عملکرد دستگاه شده و لپ تاپ را به حالت عادی باز می‌گرداند)،

بررسی قفل شدن لپ تاپ با فشردن دکمه Caps Lock، بستن برنامه‌های هنگ کرده و قفل شده با End Task کردن برنامه‌ها، راه اندازی مجدد لپ تاپ، و در نهایت رفع مشکلات مربوط به سخت افزار یا درایورهای دستگاه را امتحان کنید. در صورت تداوم اشکال پیش آمده و هنگ کردن‌های مکرر لپ تاپ، توصیه می‌شود جهت بررسی تخصصی به نمایندگی لپ تاپ لنوو مراجعه نمایید.

رفع مشکل صفحه آبی لپ تاپ لنوو

ارور صفحه آبی در واقع واکنش سیستم عامل به اشکالاتی است که در لپ تاپ بوجود آمده و مانع از ادامه کار شده‌اند. این ارور غالباً در صورت وجود مشکلات سخت‌افزاری در کامپیوتر، یا وجود ایراداتی در نرم افزار درایورهای سخت افزار اتفاق می‌افتد. (البته نرم‌افزارهای استاندارد معمولاً سبب ارور صفحه آبی نمی‌شوند).

در برخی موارد هم سیستم عامل معیوب می‌شود که اگر اپلیکیشنی کرش کند، بدون اینکه مشکلی برای سیستم عامل به وجود آورد، از دسترس خارج می‌شود. عموماً تشخیص این مسئله که بروز صفحه آبی ویندوز به چه دلیل اتفاق افتاده کار چندان آسانی نیست و نیاز به بررسی کدخطاها و عملکرد قطعات دستگاه توسط کارشناسان تعمیرات تخصصی لپ تاپ لنوو دارد؛

البته در برخی موارد نشانه‌های ارائه شده از سوی دستگاه، در تشخیص علت اشکال پیش آمده راهگشا خواهد بود. برای مثال گاه با بروز این اشکال، دستگاه یک کد ایست یا STOP Code را نمایش می‌دهد که در تشخیص علت ایراد پیش آمده بسیار کمک خواهد کرد. البته در غالب مواقع، کاربر فرصت خواندن این STOP Code را نخواهد یافت و سیستم بلافاصله بعد از مواجهه با ارور صفحه آبی Restart می‌شود. سرویس‌های تخصصی مرتبط با رفع این اشکال با حضور در نمایندگی لپ تاپ لنوو قابل دریافت است.

تعمیرات تخصصی لپ تاپ لنوو

تعمیر لپ تاپ لنوو در واحدی به خصوص انجام می شود. این تعمیرات تمام خدمات مربوط به شکستگی قطعات داخلی و خارجی لپ تاپ را شامل می شود.  انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری برای لپ تاپ لنوو با مراجعه به این مرکز برطرف خواهد شد.

سوختگی و شکستگی قطعات از جمله مواردی است که تعمیرات برای آن ها بی نتیجه خواهد بود و برای بازگرداندن کیفیت اولیه ی لپ تاپ نیاز است تا این قطعات را تعویض کنیم. تعویض قطعات لپ تاپ لنوو یکی از مهم ترین اقداماتی است که در این واحد انجام می شود. تعویض قطعات و حفظ کارایی دستگاه تنها مستلزم جایگزینی نمونه ی فرسوده با نمونه ی اورجینال آن قطعه خواهد بود.

تعمیر محصولات لنوو

واحد تعمیر محصولات لنوو با توجه به بهره مندی از کارشناسان مختلف در زمینه ی تعمیرات می توانند تمامی محصولات لنوو را تعمیر کرده و در کمترین زمان به شما تحویل دهند. تمامی هزینه های های دریافتی برای تعمیرات بر طبق نرخنامه مصوب می باشد. استفاده از قطعات اورجینال در این واحد برای شما تضمین خواهد شد. تعویض قطعات نیز، تنها در صورت تایید مشتریان انجام می شود.

شما با یک بار مراجعه به این واحد دیگر نیازی به مراجعات متعدد به سایز مراکز نخواهید داشت. بنابراین در همان بار اول تمامی عیوب دستگاه شما برطرف می شود و آن را کاملا سالم تحویل خواهید گرفت. سرعت و کیفیت خدمات ارائه شده در این واحد برای کاربران تضمین می شود

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو همواره نامی پیشرو در زمینه ی ارائه ی خدمات فروش و پس از فروش می باشد. حضور مشاوران در این نمایندگی از محاسن نمایندگی رسمی لنوو به شمار می رود. اطلاعات این مشاوران به خریدار کمک می کند تا متناسب یا نیاز خود بهترین محصول را برای خرید انتخاب کند.

مشاوران این مجموعه تمام اطلاعات مورد نیاز کاربران جهت نگهداری بهتر از دستگاه را در اختیار کاربران قرار می دهند. در تلاش هستیم تا همانند گذشته خدمت گذار شما کاربران گرامی باشیم. برای دریافت بهترین خدمات می توانید به این نمایندگی مراجعه کنید. نمایندگی لنوو با هدف تضمین کیفیت و مشتری مداری رضایت تمام کاربران را به خود جلب می کند.