اشتراک گذاری

تعمیر و تعویض فن آل این وان لنوو

تعمیر و تعویض فن آل این وان لنوو یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات لنوو است که با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. مرکز تعمیرات لنوو در تلاش است تا با همکاری مجموعه‌ای از مهندسان جوان و متخصص و با بکارگیری مجموعه ای از تجهیزات پیشرفته، به تمامی دستگاه‌های معیوب تولد دوباره بخشیده و با افزایش عمر مفید آن‌ها، لذت استفاده از یک محصولِ با کیفیت را مجدداً به کاربر ارزانی دارد. در صورتی که فن آل این وان لنوو شما نیز به هر دلیل دچار خرابی و اختلال در عملکرد گشته است، می توانید با حضور در مرکز تعمیر آل این وان لنوو و مراجعه به پارت تعمیر و تعویض فن آل این وان Lenovo، تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با بهسازی و تعمیر این قطعه از دستگاه را دریافت نمایید. شایان ذکر است سرویس‌های مرتبط با تعمیر و تعویض فن آل این وان لنوو در این مرکز همراه با گارانتی و ضمانت ارائه می‌گردد.

تعمیر و تعویض فن آل این وان لنوو

نکاتی درباره تعمیر و تعویض فن آل این وان لنوو

نخستین گام در تعمیر و تعویض فن آل این وان لنوو، کسب اطمینان از خرابی آن است! به عبارتی دیگر، بسیاری از اشکالات پیش آمده در فن های آل این وان نه به دلیل خرابی این قطعه بلکه به دلیل کثیفی و آلودگی بیش از حد آن است. بنابراین نخستین گام در تعمیر فن آل این وان لنوو آن است که از تمیزی و پاک بودن فن آل این وان مطمئن گردید. توصیه آن است که بسته به میزان آلودگی محیط، هر از چندگاهی گردگیری و پاک کردن آن انجام شود (به ویژه اگر CPU آل این وان لنوو شما از نوع گران قیمتی است). عدم توجه به گردگیری و پاکسازی فن سی پی یو، پایین آمدن دور فن CPU، بالا رفتن دمای CPU و در نهایت کاهش کارایی سیستم را در پی خواهد داشت. خرابی های پیش امده در فن عموماً قابل رفع است و کارشناسان می توانند با اندک دستکاری تعمیر و تعویض فن آل این وان لنوو را به سرانجام برسانند. برخی از روش‌های موجود جهت تعمیر فن آل این وان لنوو در بخش‌های آتی شرح داده خواهد شد.

به روز رسانی BIOS

یکی دیگر از راهکارهای موجود که توسط کارشناسان تعمیر و تعویض فن آل این وان لنوو پیشنهاد می‌شود، به روز رسانی BIOS است. به روز رسانی BIOS می تواند کیفیت عملکرد کامپیوتر همه کاره لنوو را بهبود بخشد یا افزایش دهد. اگر فن به طور مداوم با سرعت بالا می چرخد (حتی در زمانی که آل این وان کار خاصی نمی کند) مراحل زیر را کامل کنید.

  • آل این وان لنوو را روشن کنید و صبر کنید تا ویندوز بالا بیاید.
  • به اینترنت متصل شوید.
  • به صفحه وب Drivers and Downloads بروید. شماره مدل خاص آل این وان را تایپ کنید و دستورالعمل ها را برای دانلود آخرین بروزرسانی BIOS برای کامپیوتر خود دنبال کنید. برای اطلاعات بیشتر، به مطالب مرتبط با شیوه بروز رسانی بایوس مراجعه کنید.
  • پس از به روز شدن BIOS، اقدام نهایی ما جهت تعمیر فن آل این وان لنوو، راه اندازی مجدد کامپیوتر است.

نصب آخرین درایور سخت افزار گرافیکی

به باور کارشناسان مرکز تعمیر و تعویض فن آل این وان لنوو نصب آخرین نسخه های سخت افزاری گرافیکی می تواند یک آداپتور گرافیکی و البته فن دستگاه را خنک نگه دارد. برای این کار می بایست مراحل درج شده در بخش زیر را پیاده سازید:

  • کامپیوتر را روشن کنید و صبر کنید تا ویندوز باز شود.
  • اتصال به اینترنت
  • آخرین درایور را برای سخت افزار گرافیکی دانلود و نصب کنید.
  • نکته: به صفحه وب Drivers and Downloads بروید، شماره مدل خاص آل این وان لنوو خود را تایپ کنید و دستورالعمل ها را برای پیدا کردن یک بروزرسانی گرافیکی دنبال کنید.
  • بعد از نصب و آپدیت سخت افزاری گرافیکی، مجدداً آل این وان لنوو را راه اندازی کنید (اگر به روز رسانی در دسترس بود).

شرایط تعمیر و تعویض فن آل این وان لنوو

در صورت بروز اختلال و خرابی در فن، آنچه که مهم خواهد بود دو موضوع است؛ یک آنکه آیا امکان تعمیر این قطعه وجود دارد؟ دیگر آنکه تعمیر این قطعه بصرفه‌تر است یا تعویض آن؟ خوشبختانه فن آل این وان قیمت چندانی ندارد و در صورتی که امکان تعمیر آن نباشد، می‌توان با صرف هزینه‌ای اندک، آنرا تعویض کرد. تشخیص این مسئله –یعنی نیاز به تعمیر و تعویض فن آل این وان لنوو- پس از بررسی دستگاه مشخص می‌گردد.

کارشناسان ما در مرکز تعویض و تعمیر فن آل این وان لنوو پس از عیب یابی صحیح و کارشناسانه و بررسی تخصصی این بخش از دستگاه، امکان تعویض و یا تعمیر آن را با شما در میان خواهند گذاشت و در ادامه پس از کسب اجازه از شما، اقدامات مورد نیاز را بر روی دستگاه پیاده می سازند. در هر حال، آنچه که شما در پایان دریافت خواهید کرد، دستگاهی سالم و بی عیب و نقص است. کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز از جمله سرویس های مرتبط با تعمیر و تعویض فن آل این وان لنوو مشمول گارانتی و ضمانت است. در صورتی که امکان جابجایی و انتقال دستگاه به تعمیرگاه مرکزی لنوو را ندارید می توانید از سرویس در محل لنوو استفاده نمایید. در این سرویس، کارشناسان ما خود در محل حضور یافته و اشکالات ایجاد شده در دستگاه شما را مرتفع می سازند.

تعمیرات آل این وان لنوو

تعمیرات آل این وان لنوو یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز است که با همکاری تیمی از برجسته ترین اساتید این حوزه و با استفاده از پیشرفته ترین ابزار تعمیر و ترمیم انجام می‌پذیرد. کارشناسان حاضر در این مرکز به دلیل آشنایی با جدیدترین متدهای تعمیر و در اختیار داشتن مجموعه‌ای از به‌روزترین تجهیزات قادر به عیب یابی صحیح آل این وان لنوو و رفع تمامی عیوب سخت افزاری و نرم افزاری ایجاد شده در این دستگاه هستند. دارندگان این دستگاه می‌توانید با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت تخصصی مربوطه تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با این دستگاه از جمله تعمیر و تعویض فن آل این وان لنوو را دریافت نمایند.

نمایندگی لنوو

‌ نمایندگی لنوو در راستای ارائه برترین خدمات فروش و تعمیرات لنوو، کادری مجرب از میان زبده‌ترین مهندسان این حوزه را به کار گرفته و در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به شما هموطنان گرامی ارائه نماید. نمایندگی لنوو یکی از مراکز رسمی موجود در کشور می‌باشد که بر اساس استانداردهای روز دنیا در دو حوزه مرتبط با تولیدات کمپانی لنوو فعالیت دارد؛ حوزه‌یِ نخستِ این فعالیت، فروش و عرضه محصولات لنوو و دیگری ارائه سرویس ها و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت می باشد.

لینک مفید

نمایندگی تعمیرات لنوو

نمایندگی لنوو به دلیل بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و حضور کارشناسان زبده در مجموعۀ خود، قادر به رفع و تعمیر تمامی مشکلات و اختلالاتی است که ممکن است به هر روی در دستگاه‌های لنوو ایجاد گردند. این موفقیت از آن روست که کادر فنی تعمیرات لنوو علاوه بر حضور در دوره‌ای تخصصی تعمیر، ملزم به دریافت نوین‌ترین مدارک و گواهینامه‌های معتبر نیز می‌باشند. تعمیرات صورت گرفته در این مرکز محدود به محصول خاصی نیست و تمامی دستگاه‌های لنوو اعم از موبایل، تبلت، لپ‌ تاپ، آل این وان و… را شامل می‌گردد. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات لنوو در بخش زیر معرفی شده است.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

محصولات لنوو
سوالات متداول لنوو
اخبار لنوو
مقالات لنوو