جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

سرویس کار تلویزیون در تهران

سرویس کار تلویزیون در تهران خدمات تعمیرات تلویزیون  در تهران را در سریع ترین زمان در منزل یا محل کار شما با جدیدترین روش های سرویس تلویزیون انجام می شود. در این مرکز، مجموعه ای از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات فراهم شده است تا تکنسین ها با استفاده از آنها، تعمیر انواع مدل های تلویزیون را در بالاترین سطح کیفی انجام دهند. تعمیرکاران حرفه ای و دوره دیده بر تمامی مراحل عیب یابی و تعمیرات تلویزیون نظارت دارند و به همین دلیل کاربران می توانند از برطرف شدن تمامی ایرادات ال سی دی، ال ای دی، پلاسما و … خود اطمینان کامل داشته باشند. گفتنی است تعمیر تلویزیون در این مرکز، به صورت سرویس در محل انجام شده و نیازی به مراجعه مشتری به تعمیرگاه نیست. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات، ادامه مقاله را دنبال کرده و یا با همکاران ما تماس بگیرید.

هر مشکلی که برای تلویزیون شما به وجود آمده باشد، چه سخت افزاری باشد و چه نرم افزاری، توسط تکنسین های نمایندگی تعمیرات تلویزیون پس از عیب یابی دقیق، برطرف خواهد شد؛ تنها کافیست که با مرکز تعمیرات تخصصی تلویزیون تماس بگیرید تا تعمیرکاران این مرکز به آدرس مورد نظر شما اعزام شوند. سپس خدمات عیب یابی، تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری تلویزیون را به شما ارائه می دهند. خوشبختانه با اعزام کارشناس به آدرس موردنظر شما جهت عیب یابی و تعمیر تلویزیون، هم در هزینه و هم در زمان شما صرفه جویی خواهد شد.

سرویس کار تلویزیون تمامی برندها

برای تعمیر تلویزیون اگر مراحل عیب یابی و تعمیرات به درستی انجام شود، می تواند مشکلات این دستگاه را برطرف کرده و عمر آن را افزایش دهد. این بدان معناست که تعمیرکار می تواند به درستی مشکلاتی مانند روشن نشدن، خاموش شدن، نداشتن تصویر، پرش تصویر، قطع شدن صدا یا تصویر، نداشتن سیگنال و … را تشخیص دهد و بداند که کدام قطعه باعث خرابی می شود. سپس اقدام به تعمیر تلویزیون نماید.  سرویسکار تلویزیون خدمات تمام برندها را انجام می دهد از جمله تعمیر تلویزیون سونی و… همچنین اگر صاحب یکی از تلویزیون های ال جی هستید می توانید از خدمات تعمیر تلویزیون ال جی بهره مند شوید.

سرویسکار تلویزیون در ستارخان

تلویزیون شما نیاز به تعمیر صفحه نمایش دارد؟ صدای آن مشکل داشته و یا اینکه با خاموش و روشن شدن ناگهانی تلویزیون مواجه هستید؟ تمامی این مشکلات در نمایندگی تعمیرات تلویزیون ستارخان با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و فناوری های روز دنیا برطرف می گردد. این مجموعه، شعبه مرکزی تعمیرات تلویزیون در تهران می باشد.

عزیزان ساکن در این محدوده می توانند از طریق تماس تلفنی با کارشناسان، تلویزیون خویش را در محل تعمیر نمایند. قابل توجه است که این نمایندگی در فرآیند تعمیر تلویزیون از قطعات اصلی و فابریک استفاده می کند. از این رو پس از تحویل دستگاه به کارشناسان، در نهایت دستگاهی سالم و باکیفیت تحویل خواهید گرفت.

اینو بخون به کارت میاد 👈 آموزش تمیز کردن تلویزیون 👉

سرویسکار تلویزیون در امیرآباد

شعبه ی اکسپرس نمایندگی تعمیر تلویزیون در امیر آباد واقع شده است. خدمات تعمیر تلویزیون در امیر آباد در محل و منزل مشتری انجام شده و نیاز به مراجعه ی حضوری نیست.  اما کاربرانی که قصد مراجعه به این شعبه را دارند ، امیر آباد یکی از محله‌های مرکزی شهر تهران در منطقه 6 تهران است. نام خیابان اصلی آن خیابان کارگر شمالی می باشد.  از بزرگراه همت و شهرک ولفجر و محدوده انرژی اتمی شروع می‌شود تا میدان و ایستگاه راه آهن تهران امتداد دارد.

سرویسکار تلویزیون فرجام

یکی از کارگاه های بزرگ مرکز تعمیرات تلویزیون در تهران واقع در فرجام است. این کارگاه مجهز به تمامی ابزار و تجهیزات تعمیرات تلویزیون بوده و در صورت نیاز به تعمیرات در کارگاه تلویزیون شما به این کارگاه انتقال داده شده و مورد تعمیرات تخصصی قرار می گیرد. موقعیت مکانی تعمیر تلویزیون در فرجام غربی ، خیابان فرجام غربی در منطقه 4 تهران واقع شده‌است و از محله‌های علم و صنعت، نیروی دریایی و نارمک عبور می‌کند. و مکان‌های مهمی مانند شورایاری و سرای محله علم و صنعت در آن واقع شده‌اند.

خیابان فرجام غربی به معابر مهمی مانند بزرگراه باقری، هنگام، فرجام شرقی، دکتر آیت، سراج (مظفری نیا)، طرقی، حیدرخانی، شهید طباطبائی نسب، اردیبهشت، نیروی دریایی، شهید برادران احد زاده، عبادی، رفیعی، بوعلی، برادران باقری، صالحی، آزادگان، چهل و نهم، نظامی، والائیان و همچنین آبگون متصل گردیده است.

سرویس کار تلویزیون ولیعصر

برای تعمیر تلویزیون خود نه نیازی به حمل و نقل آن دارید و نه نیاز به رفت و آمد در مسیرهای پرترافیک ولیعصر دارید. تنها از طریق یک تماس تلفنی با شعبه تعمیرات تلویزیون در ولیعصر، دستگاه خود را در هرکجا که هستید تعمیر کنید. تخصص کارشناسان این مرکز، تعمیر انواع قطعات تلویزیون از هر برندی می باشد.

این کارشناسان از دوره های آموزشی تخصصی تعمیر تلویزیون مطابق با استانداردهای جهانی برخوردار گشته اند و از ریز و درشت مشکلات تلویزیون آگاهی دارند. اگر قصد تعمیر تلویزیون خود را دارید همین حالا تلفن را برداشته و شماره درج شده در بالای همین صفحه را شماره گیری کنید. در اسرع واقت تعمیرکار این مرکز به محل شما اعزام می گردد.

خدمات تلویزیون خیابان پیروزی

در نمایندگی تعمیرات تلویزیون در پیروزی، تیمی از باتجربه ترین تکنسین های فنی حضور دارند که با استفاده از تجهیزات مدرن، تلویزیون را عیب یابی و قسمت آسیب دیده را تعمیر می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.