اشتراک گذاری

تعمیر دی وی دی رایتر لپ تاپ لنوو

همان طور که می دانید دی وی دی رایتر یکی از اساسی ترین و مهم ترین بخش های لپ تاپ به شمار می رود. انواع سی دی ها و دی وی دی های مورد نیاز کاربران در این بخش قرار داده شده و توسط دستگاه به نمایش در می آید. مکانیزم طراحی شده در دی وی دی رایتر لپ تاپ در دو بخش مکانیکی و الکترونیکی دسته بندی می شوند. دی وی دی رایتر ها برای انواع لپ تاپ در بعضی مدل ها به صورت اینترنال یعنی نصب شده در داخل دستگاه و اکسترنال که از طریق کابل به دستگاه متصل می شود مورد استفاده قرار می گیرد.

دی وی دی رایتر لپ تاپ لنوو در هر مدل که باشد دارای عملکرد یکسانی است. انواع دی وی دی رایتر ها در برند های گوناگونی تولید شده اند. دی وی دی رایتر لپ تاپ لنوو نیز از این قاعده مستثنی نبوده و بنا بر مدل انواع لپ تاپ مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه به بررسی مشکلات دی وی دی رایتر لپ تاپ لنوو و تعمیرات این قطعه می پردازیم. همراه ما باشید.

تعمیر دی وی دی رایتر لپ تاپ لنوو

مشکلات دی وی دی رایتر لپ تاپ لنوو

عدم باز شدن درب

از رایج ترین مشکلات مرتبط با دی وی دی رایتر لپ تاپ لنوو می توان به عدم باز شدن درب اشاره کرد. بروز این اختلال در دستگاه امکان پخش و فیلم وعکس از طریق سی دی و نصب نرم افزار را از دستگاه سلب می کند. به یاد داشته باشید وارد کردن هر گونه فشار بر این قطعه برای باز کردن درب آن امکان شکستگی سایر بخش های آن را افزایش می دهد. شکستگی ضامن های درب این قطعا معمولا بر اثر وارد کردن فشار بیش از حد به وجود می آید.

ضعف در خواندن دیسک

نخواندن دیسک توسط دستگاه نیز از دیگر مشکلاتی است که ممکن است برای دی وی دی رایتر لپ تاپ لنوو به وجود بیاید. در این مواقع درب دی وی دی رایتر به راحتی باز و بسته می شود اما امکان پردازش و یا خواندن اطلاعات دیسک به وسیله ی دیسک امکان پذیر نیست در صورت برو زاین مشکل به هیچ عنوان ناآگاهانه برای باز کردن قطعات دستگاه از یکدیگر اقدام نکنید. هر گونه خطا و اشتباه در تعمیر دی وی دی رایتر از کار افتادگی کامل این بخش از دستگاه را در پی خواهد داشت.

تعمیر دی وی دی رایتر لپ تاپ لنوو

در راستای بهبود عملکر و حفظ کیفیت دستگاه تعمیر دی وی دی رایتر لپ تاپ لنوو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به دلیل پیچیدگی های داخلی این قطعه تعمیرات آن باید حتما توسط متخصصان مجرب انجام شود.

مهندسان وکارشناسان به دلیل بهره مندی از تسلط و مهارت مورد نیاز برای تعمیرات می توانند انواع عیوب این بخش از دستگاه را در مدت زمانی کوتاه برطرف کنند. به دلیل حساسیت های این قطعه توجه داشته باشید در صورت مشاهده ی هر گونه اختلال در عملکرد آن به واحد تعمیرات لپ تاپ لنوو مراجعه کنید.

انواع دی وی دی رایتر

اینترنال

لپ تاپ ها با توجه به مدلی که دارند از یکی از این مدل ها بهره مند هستند. اینترنال یا نصب شده در داخل در داخل دستگاه یکی از قطعات داخلی و سخت افزاری لپ تاپ به شمار می رود. این نوع از دی وی دی رایتر لپ تاپ لنوو در زمان ساخت و تولید لپ تاپ در ان جای گذاری می شود.

اکسترنال

این نوع از دی وی دی رایتر ها برای لپ تاپ هایی که فاقد آن هستند مورد استفاده قرار می گیرد. دی وی دی رایتر اکسترنال همانند اینترنال عمل کرده و از طریق یک کابل به لپ تاپ متصل می شود.

تعمیرات لپ تاپ لنوو

واحد تعمیرات لپ تاپ لنوو با برهه مندی از بهترین متخصصان در واحدی مجزا فعالیت می کند. حضور این مهندسان باعث شده تا تعمیرات لپ تاپ به صورت تخصصی ارائه شود و کاربران با خیال راحت برای تعمیرات لپ تاپ خود به این واحد مراجعه کنند. این واحد تعمیرات انواع لپ تاپ  لنوو را به عهده گرفته است.

کاربران با مراجعه به این واحد دیگر نیازی به صرف وقت برای رفتن به سایر مراکز نخواهند داشت. تمام خدمات مورد نیاز مشتریان برای تعمیرات لپ تاپ در این واحد ارائه می شود. تمامی خدمات ارائه شده در این واحد برای کاربران تضمین می شود. تعمیرات لپ تاپ لنوو در دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری ارائه می شود.

تعمیرات لنوو

تعمیرات لنوو در واحد هایی مجزا راه اندازی شده است. هر یک از این واحد ها دارای تخصص و مهارت لازم برای تعمیرات یکی از محصولات لنوو هستند. تمام تولیدات لنوو در واحد مرتبط با خود قابل تعمیر و ترمیم است. استفاده از متخصصان و مهندسان مجرب کمک شایانی در ارائه ی خدمات به کاربران کرده است.

تعمیرات در این واحد توسط کادر فنی متخصص انجام می شود همچنین اگر قطعه ای نیاز به تعویض داشته باشد همکاران ما آن را با یک نمونه ی اصل جایگزین خواهند کرد. تمام قطعات تعویض شده در این واحد دارای ضمانت اصالت کالا هستند. با مراجعه به این واحد تمام عیوب دستگاه شما برطرف خواهد شد

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو در زمینه ی فروش و خدمات پس از فروش به خریداران سرویس ارائه می کند. تمام خدمات این نمایندگی تحت نظر مجرب ترین متخصصان ارائه می شود. مدیریت نمایندگی رسمی لنوو شعار های مشتری مداری و تضمین کیفیت را برای کاربران تحقق بخشیده است. به همین منظور انتخاب اول برای کاربران لنوو مراجعه به این نمایندگی معتبر می باشد. جهت اطمینان بیشتر در انتخاب خود می توانید از مشاوره های تخصصی کارشناسان در این نمایندگی بهره مند شوید.