اشتراک گذاری

بازیابی اطلاعات تبلت لنوو

وقتی زندگی این روزهای ما وابسته به انواع و اقسام دستگاه های هوشمند و الکترونیکی باشد، به تناسب مقدار استفاده از آنها با مشکلات و گرفتاری هایی مواجه خواهیم بود که برای رفعشان باید به دنبال چاره باشیم و اطلاعات جدید تری را کسب کنیم. همه ما داده های زیادی روی این دستگاه ها از جمله تبلت ها ذخیره می کنیم. گاهی ممکن است اتفاقی و ناآگاهانه برخی از این داده ها را حذف کنیم، اما راه چاره را برای بازیابی آنها نمی دانیم.امروز می خواهیم درباره بازیابی اطلاعات تبلت لنوو به بحث بنشینیم.

نحوه بازیابی اطلاعات تبلت لنوو

روش های بازیابی اطلاعات تبلت لنوو

هنگامی که شما فایلی را در تبلت لنوو حذف می کنید، سیستم عامل دستگاه مسیر دستبابی به فایل را برای شما محدود و فضای مربوطه به فایل را در حافظه آزاد می کند. این در حالی است که با وجود اینکه فضای حافظه آزاد شده، اما اگر فایل مربوطه با فایل دیگری رونویسی نشده باشد، هنوز در تبلت وجود دارد و امکان بازیابی آن هست.

برای بازیابی اطلاعت تبلت لنوو می توانید از نرم افزارهای بازیابی اطلاعات کمک بگیرید که امروز به تعدادی از آنها اشاره می کنیم. لازم به ذکر است این نرم افزارها قادر به بازیابی کامل اطلاعات نیستند، لذا مراجعه به نمایندگی و مرکز تعمیرات لنوو جهت بازیابی اطلاعات تبلت لنوو توصیه می شود.

نکات مهم پیش از ریکاوری اطلاعات تبلت لنوو

پیش از هر چیزی باید بدانید که وقتی اطلاعات تبلت لنوو شما حذف شده است، حد الامکان باید از ارسال و دریافت داده به وسیله تبلت مورد نظر بپرهیزید.هیچ فایلی را حذف و نصب نکنید. در صورت حذف یا اضافه کردن فایل در حافظه گوشی مسیر دسترسی فایل حذف شده یا تغییر خواهد کرد یا غیرقابل دسترس خواهد شد. این نکته را نیز به یاد داشته باشید که بازیابی صد در صد اطلاعات تبلت لنوو شما تقریبا امری محال است.

انتظار نداشته باشید که تمام فایل های حذف شده با اجرای نرم افزارهی مربوطه بازگردانده شوند، زیرا این امکان وجود دارد که بر اساس ساز و کار سیستم عامل، فایلی بعد از حذف بلافاصله غیر قابل بازگشت باشد یا سال ها اطلاعات حذف شده در حافظه بماند و با نرم افزارهای ساده بازیابی، بازیابی شوند. این نرم افزارها تا جایی که بتوانند داده های مربوط به تماس ها، پیام های متنی، عکس، فیلم و صوت را بازیابی می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشر بخوانید: بکاپ گرفتن از تبلت لنوو

معرفی نرم افزارهای بازیابی اطلاعات تبلت لنوو

 نرم افزار Wondershare Data Recovery for Android

این نرم افزار قادر خواهد بود هر نوع اطلاعات و فایلی را  که از تبلت لنوو اندرویدی شما پاک شده است، بازیابی کند.( عکس، فیلم، فایل های متنی، آهنگ، و …)

جهت بازیابی اطلاعات تبلت لنوو پس از نصب بر روی PC میتواند مثل یک PC Suite تبلت شما را شناسایی کرده و به آن متصل شود و کار بازیابی اطلاعات را انجام دهد.

قابلیت های نرم افزار Wondershare Data Recovery for Android 

  • بازیابی اطلاعات تبلت های اندرویدی.
  • امکان بازیابی عکس ها و فیلم ها.
  • امکان بازیابی فایل هایی که از کامپیوتر به موبایل منتقل شده اند.
  • قابل نصب در ویندوز
  • امکان بازیابی اطلاعات از حافظه SD داخل تبلت
  • دارای ۳ مرحله ساده اسکن، انتخاب فایل های مورد نظر برای بازیابی، و بازیابی آنها
  • پشتیبانی از تمام تبلت های اندرویدی

هرچند بازیابی اطلاعات تبلت لنوو توسط این نرم افزار بسیار ساده است، اما همان طور که گفتیم همه اطلاعات پاک شده به صورت قطعی قابل بازیابی نیستند. از نظر تئوری، فایل ها تا وقتی قابل بازیابی هستند که محل فیزیکی ذخیره سازی آنها در حافظه توسط فایل جدیدی جایگزین نشده باشد. لذا توصیه اکید ما این است در صورت پاک شدن ناخواسته فایل ها، بلافاصله و قبل از وارد شدن هرگونه اطلاعات جدید به حافظه، برای بازیابی آن اقدام کنید.

نرم افزار  EaseUS MobiSaver for Android

نرم افزار  EaseUS MobiSaver for Android ابزاری قوی برای بازگرداندن اطلاعات از دست رفته در دیوایس های اندروید ازجمله تبلت لنوو است. با کمک این نرم افزار و اتصال موبایل خود به کامپیوتر، عملیات ریکاوری را می توانید انجام دهید. با بهره گیری از این نرم‌افزار می توانید به بازیابی اطلاعات تبلت لنوو اقدام نمایید و حتی اطلاعات پاک شده  از کارت حافظه های موجود در دستگاه‌های اندرویدی را به سادگی بازیابی کنید.

مهم ترین ویژگی های نرم افزار  EaseUS MobiSaver for Android:

  • بازیابی اطلاعات حذف شده از تبلت های اندرویدی از جمله تبلت لنوو.
  • پشتیبانی از انواع دستگاه های اندرویدی برندهای مختلف از جمله لنوو.
  • پشتیبانی از نسخه های مختلف اندروید.
  • قابلیت انتخاب فایل ها، پس از نمایش اطلاعات قابل بازیابی.
  • قابلیت بازیابی SMS های پاک شده، اطلاعات تماس، عکس ها، فیلم ها، فایل های صوتی، و… .
  • قابلیت بازیابی اطلاعات از حافظه داخلی، حافظه خارجی، و مموری کارت.

چگونگی استفاده از نرم افزار EaseUS MobiSaver

پس از نصب نرم‌افزار، تبلت لنوو را با کابل به PC وصل کنید. پس از اجرای نرم‌افزار، برنامه به صورت Auto تبلت شما را شناسایی می‌کند. اگر برنامه تبلت لنوو شما را شناسایی نکرد، از نصب بودن درایو تبلت در PC مطمئن شوید. دقت کنید که هنگام شناسایی تبلت، نرم‌افزار، اجازه دسترسی می‌خواهد که با تأیید دسترسی شما نرم‌افزار ادامه کار را پی خواهد گرفت.

نرم‌افزار Wondershare Dr.Fone for Android

مزیت این نرم‌افزار نسبت به نمونه های قبلی در این است که علاوه بر بازگردانی اطلاعاتی ذکر شده در سایر نرم افزارها، توانایی بازگردانی پیام‌های حذف شده از WhatsApp را  نیز دارد.

روش استفاده از نرم‌افزار Wondershare Dr.Fone

پس از فعال‌سازی ویژگی USB debugging، اگر برنامه از شما خواست که کابل را جدا کنید این کار را انجام بدهید و دوباره وصل کنید. دقت کنید که باتری گوشی کمتر از ۲۰ درصد نباشد. دکمه Start را بزنید.حالا نرم‌افزار شروع به اسکن و پردازش خواهد کرد. این مرحله کمی زمان‌بر است. پس از اتمام این مرحله شما می‌توانید اطلاعاتی را که می‌خواهید بازیابی شود انتخاب و در محلی که شما انتخاب کرده‌اید آن‌ها را ذخیره کنید.

جهت بازیابی اطلاعات تبلت لنوو ، بعد از نصب برنامه تبلت لنوو را به PC اتصال دهید. برنامه به صورت  Auto شروع به فعالیت می کند.مطمئن شوید که USB debugging فعال است. برای فعال کردن این گزینه مراحل زیر را انجام دهید.

  • برای اندروید ۲٫۳ و نسخه‌های قبل: وارد Settings شوید. در قسمت Applications روی گزینه‌ی Development، لمس کنید. USB debugging را چک کنید.
ریکاوری اطلاعات تبلت لنوو

 

  • برای اندروید ۳ تا ۴٫۱: وارد Settings شوید. از گزینه Developer options، می‌توانید USB debugging را فعال کنید.
نرم افزار Wondershare Dr.Fonefor Android
  • برای اندروید ۴٫۲ و نسخه‌های جدید: وارد Settings شوید. در قسمت About Phone، هفت مرتبه پشت سر هم روی Build number، لمس کنید. دوباره وارد Settings شوید و در قسمت Developer options، گزینه USB debugging قابل مشاهده است.
  • در صورتی‌که تبلت لنوو شما روت شده است، Grant را هنگام نمایش SuperSU برای نرم‌افزار بدهید.

Wondershare Dr.Fone Android

واحد تعمیرات تبلت لنوو

واحد تعمیر تبلت لنوو ، یکی از مراکز مجاز و معتبر تعمیرات این محصول به حساب می آید. وجه تمایز این واحد نمونه با سایر واحد ها  بهره گیری از متخصصان مجرب و نیز مجهز بودن به آخرین وسایل تعمیراتی روز دنیا است. این مرکز با در اختیار داشتن دانش و علم به روز متخصصان خود، قادر خواهد بود در بازیابی اطلاعات حذف شده تبلت لنوو شما از آخرین متد بازیابی اطلاعات و دستگاه pc 3000 بهره مند گردد.

شاید در نگاه اول بازیابی اطلاعات پاک شده ساده و پیش پا افتاده به نظر بیاید، اما بهتر است بدانید جزئی ترین حرکت و اقدام اشتباه در این مسیر شما را از دست یابی به آنچه که به دنبال آن هستید، باز می دارد. پس این مهم را به تیم تخصصی ما  بسپارید و مطمئن باشید به آنچه که می خواهید قطعا دست می یابید.

نمایندگی لنوو و واحد های تعمیرات لنوو

نمایندگی لنوو ، متشکل از واحدهای فروش  و تعمیرات محصولات است. کارشناسان متعهد و دلسوز این بخش برای ارائه ی خدمات به کاربران محترم و پاسخگویی به پرسش ها و ابهامات احتمالی در مورد عیب یابی، تعمیر و خدمات پس از فروش محصولات لنوو آمادگی کامل دارند. چنانچه قصد خرید هریک از محصولات کمپانی لنوو را دارید، کافی است با واحد فروش این نمایندگی تماس بگیرید و بعد از انجام مشاوره برای خرید اقدام کنید.

واحدهای تعمیر مجزا جهت تعمیرات لنوو در این مرکز فراهم گشته است. هر واحد خدمات تخصصی مربوط به یک محصول را به کاربران ارائه می نماید. در صورت تمایل می توانید خدمات ما را در واحدهای تعمیرات لنوو  پیگیری نمایید.