اشتراک گذاری

تعمیر دوربین گوشی لنوو

تعمیر دوربین گوشی لنوو با توجه به این که امروز گوشی های موبایل توسط کاربران مورد استقبال فراوان قرار گرفته است و استفاده ی فراوان از آن می شود ، اهمیت ویژه ای دارد. همگی به خوبی می دانیم که ایجاد ارتباط و برقراری تماس، یکی از وظایف پیش پا افتاده ای ست که گوشی های امروزی بر عهده دارند.

این دستگاه ها علاوه بر اینکه نقش پل ارتباطی بین کاربران را ایفا می کنند، به واسطه امکانات بیشترشان، عهده دار وظایف و مسئولیت های جدیدتری نیز هستند. یکی از این امکانات مدرن، تعبیه “دوربین” های باکیفیتی است که یک گوشی موبایل را به خودی خودی به یک دستگاه دوربین حرفه ای تبدیل می کند. حال اگر این دوربین به هر دلیلی دچار مشکل و نقص شد برای تعمیر دوربین گوشی لنوو چه باید کرد ؟

دوربین گوشی لنوو

حتما برای شما کاربر گرامی پیش آمده که به ناگاه گوشی لنوو از دستتان رها و نقش بر زمین شود و در نتیجه دوربین دستگاه دچار ایراد شده و کارایی خود را از دست دهد. اشکالات پیش آمده در دوربین گوشی لنوو ممکن است منشاء سخت افزاری یا نرم افزاری داشته باشد

این نکته را قبل از هر توضیحی بدانید که اگر دوربین گوشی لنووی شما مشکل پیدا کرده باشد، تعویض آن مقرون به صرفه تر از خرید یک گوشی جدید خواهد بود، البته این هزینه بسته به نوع گوشی و تعمیرکار موبایل می‌تواند متقاوت باشد.

تعمیر دوربین گوشی لنوو

گام های اولیه برای تعمیر دوربین گوشی لنوو

قبل از اقدام جهت تعمیر دوربین گوشی لنوو کاملا مطمئن شوید که لنز دوربین گوشی لنووی شما تمیز است و آخرین ورژن برنامه و سیستم را هم آپدیت کرده اید. تنظیمات برنامه دوربین را انجام دهید. اگر تاکنون این کار را انجام نداده‌اید. به منظور اینکه مطمئن شوید مشکل از نرم افزار نیست از یک برنامه‌ی دیگر دوربین استفاده کنید و دوربین را در موقعیت‌های مختلف آزمایش کنید؛ اگر به نتیجه مطلوب نرسیدید، احتمالا دوربین گوشی لنووی شما آسیب دیده است. اکنون باید یک نمایندگی معتبر را جست و جو کنید.

چرا دوربین گوشی لنوو عملکرد اولیه خود را از دست می دهد؟

  • آسیب دیدن لنز دوربین لنوو به دلیل خراشیدگی
  • ورود مایعات به داخل گوشی لنوو
  • تنظیمات نادرست دوربین گوشی لنوو
  • کثیف بودن لنز دوربین گوشی لنوو
  • فلش کردن گوشی

تعمیر دوربین گوشی لنوو

مراقبت از دوربین گوشی لنوو

هر یک از مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم، کارکرد و عملکرد درست دوربین گوشی لنوو را تحت الشعاع قرار می دهد. آنچه در نگاه کلی متوجه می شویم این است که باید در هر شرایط و موقعیتی به درستی و آگاهانه از گوشی خود استفاده کنیم تا خطرپذیری آن را به حداقل برسانیم. اگر مراقب خوبی برای گوشی خود باشیم شاید تنها در شرایط و موقعیت های بسیار خاص و اجتناب پذیر، به لنز دوربین گوشی شما آسیب وارد شود یا هر گونه مایعاتی به داخل آن نفوذ کند. در صورت رعایت نکات فوق نیاز به تعمیر دوربین گوشی لنوو به حداقل خواهد رسید.

تعمیر تخصصی دوربین گوشی لنوو

اگر به درستی از نحوه ی تنظیمات دوربین گوشی بر نمی آیید، بهتر است این قسمت را دست کاری نکنید و از یک متخصص کمک بگیرید؛ هر گاه نیاز بود که گوشی خود را به هر دلیلی فلش کنید، به یاد داشته باشید که این اقدام ممکن است در عملکرد دوربین تاثیر گذار باشد.  تعمیر دوربین گوشی لنوو توسط متخصصین زبده شما را در بهره مندی از امکانات گوشی یاری خواهد نمود.

اگر در هر شرایط و به هر دلیلی مجبور به تعویض دوربین گوشی لنوو بودید، پیوسته به یاد داشته باشید که درب پوششی گوشی لنووی شما باز خواهد شد، بنابراین قبل از تحویل آن به تعمیرکار از تمام اطلاعات خود بکاپ بگیرید تا در صورت بروز هر مشکلی اطلاعات حفظ شوند.

نمایندگی لنوو و واحدهای تعمیرات لنوو

نمایندگی لنوو ، آماده ارائه ی به روزترین خدمات در حوزه دوربین گوشی لنوو است. مرکز تعمیرات لنوو، با در اختیار داشتن امکانات ویژه و منحصر به فرد، کارشناسان زبده و آگاه، و در نهایت آرشیوی کامل از قطعات مورد نیاز برای تعمیرات اساسی، تضمین کننده سلامت و تعادل دستگاه شما خواهد بود. ما گروهی از بهترین ها را به دور هم جمع کرده ایم تا تخصصی ترین تیم کاری تعمیراتی را در اختیار کاربران و مشتریان خود قرار دهیم و به دنبال آن بالاترین کیفیت را به شما هدیه کنیم. جهت بهره مندی از خدمات ما در واحدهای تعمیرات لنوو روی لینک واحد مورد نظر خود کلیک نمایید.

اخبار و خواندنی های نوت بوک را در بخش ذیل پیگیری نمایید.