تعمیرات سرور لنوو

تعمیرات سرور لنوو یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی لنوو است که به دست تیمی از خبره ترین و کارآمدترین اساتید این حوزه انجام می پذیرد. شما کاربران گرامی می توانید در صورت نیاز به خدمات تخصصی مرتبط با سرور و شبکه، صفر تا صد این کار را به کارشناسان ما بسپارید. خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات سرور لنوو به دست کارشناسانی انجام می پذیرد که به دلیل تجربه بالا و انجام پروژه های ریز و درشت بیشمار، بر کلیه مباحث فنی و نرم افزاری این حوزه مسلط گشته اند.

تأمین و تعمیرات سرور لنوو مورد با خدمات پشتیبانی منحصر به فرد، انجام تمامی مراحل راه اندازی شبکه اعم از پسیو، اکتیو و مجازی سازی، عیب یابی، ارائه راه حل و خدمات پشتیبانی شبکه و… برخی از خدمات ارائه شده در این مرکز است. به منظور کسب رضایت و آرامش کاربران، تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز بسته به نوع سرویس و تعمیر ارائه شده مشمول گارانتی و ضمانت می باشد.

تعمیرات سرور لنوو

نمایندگی سرور لنوو

نمایندگی سرور لنوو ارائه دهنده تخصصی‌ترین سرویسهای تعمیر، نصب، راه‌اندازی و فروش سرور به متقاضیان است. متقاضیان سرویس‌های مذکور می‌توانند به نمایندگی سرور Lenovo مراجعه کرده و پس از حضور در پارت مربوطه، خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند. خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر و فروش سرور لنوو منحصر به نوعی خاص از سرور نیست و کلیه سرورهای File Server، Database Server، Application Server، Game Server، Print Server،Communication Server، Computing Server، Web Server، Mail Server و Proxy Server را شامل می‌گردد.

تعمیر انواع سرور، نصب و راه‌اندازی انواع سرور، تعویض قطعات سرور، عیب‌یابی و رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری انواع سرور، فروش سرور، ارائه سرویس‌های پشتیبانی، ارائه راهنمایی جهت خرید، نصب و راه‌اندازی سرور و … برخی دیگر از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی سرور لنوو است.

نمایندگی سرور لنوو

تعمیرات پاور سرور لنوو

اگر از کاربران سرورهای لنوو هستید و در طول روزهای اخیر متوجه وجود اشکال در بخش پاور این دستگاه شده‌اید، می‌توانید از طریق تماس با نمایندگی سرور لنوو، سرویس‌های تخصصی مرتبط با این بخش از سرور را دریافت نمایید. کارشناسان تعمیرات سرور لنوو با بررسی بخش‌های مرتبط با پاور، نوع اشکال پیش آمده در دستگاه را شناسایی کرده و جهت تعمیر و رفع آن اقدام می‌کنند.

تعمیر نوسان ولتاژ در خروجی پاور، تعمیر خاموشی پاور سرور بر اثر معیوب بودن و بی کیفیت بودن قطعات، تعمیر افزایش بیش از حد ولتاژ پاور، برطرف کردن مشکلات افت ولتاژ پاور، بر طرف کردن مشکل صدای نویز و سوت، تعمیر خاموشی پاور سرور بر اثر جریان کشی و نوسان برق، رفع مشکل قطع شدن پاور سرور با اتصال به ولتاژ یو پی اس و … برخی از سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر پاور سرور است که ممکن است جهت رفع اشکالات پیش امده، بر روی این بخش از دستگاه اِعمال شوند.

تعمیر و بروزرسانی فریمور سرور لنوو

تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر و بروزرسانی فریمور سرور از طریق تماس با نمایندگی تعمیرات سرور لنوو قابل دریافت است. فریمور، همانگونه که می‌دانید، برنامه‌ای نرم افزاری قرار گرفته در چیپ حافظه ROM است. محل قرارگیری این چیپ یا روی بورد سیستم یا روی کنترلر است. فریمور در واقع رفتارهای سیستم را در زمان روشن بودن سرور کنترل کرده و آنها را به سیستم‌عامل می‌رساند.

به فریموری که روی بورد سیستمی سرور قرار دارد، System ROM یا BIOS و به فریموری که روی دیگر قطعات سخت افزاری سرور قرار دارد، Option ROM گفته می‌شود. بروزرسانی و تعمیر این فریمورها یکی از سرویس‌های تخصصی مرتبط با انواع سرور است که گاه کاربران سرور به آن نیاز پیدا می‌کنند. اگر از کاربران سرورهای لنوو هستید، می‌توانید سرویس‌های تخصصی مرتبط با این بخش را از طریق تماس با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات سرور لنوو دریافت نمایید.

تعمیرات سرور لنوو و دیگر واحدهای تعمیرات لنوو

تعمیرات سرور لنوو در این مرکز منحصر به سرویسی خاص نیست و تمامی خدمات و تعمیرات مرتبط با این سیستم را شامل می شود. عیب یابی سرور، عیب یابی و تعمیر مادربرد سرور، تعمیرات مشکلات برق و منبع تغذیه سرور، عیب یابی و رفع اشکالات سخت افزاری و نرم افزاری سرور، رفع کندی سرور و تعمیرات هارد سرور و … بخشی از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی تعمیرات لنوو  است.

شما کاربران گرامی می توانید با مشاهده هر گونه اختلال و ناکارآمدی در سرورهای خویش با مرکز تعمیرات سرور لنوو تماس بگیرید تا پس از ثبت درخواست، کارشناسان ما جهت رفع اشکالات پیش آمده به محل مورد نظر اعزام گردند. خدمات ارائه شده در نمایندگی لنوو منحصر به تعمیرات سرور لنوو نیست و شما کاربران گرامی می توانید خدمات مرتبط با سایر دستگاهها را نیز با حضور در این مرکز دریافت نمایید. دیگر واحدهای تعمیرات لنوو در بخش زیر معرفی می گردند.

خدمات واحد تعمیرات سرور لنوو

  • سرویس دوره ای مراکز داده (Data Center )
  • مشاوره رایگان جهت پشتیبانی و بروز رسانی قطعات و تجهیزات توسط کارشناسان مرکز تعمیرات سرور لنوو
  • بروز رسانی و ارتقاء سرورهای قدیمی و از رده خارج
  • عیب یابی و رفع مشکلات شبکه و سرورها
  • عیب یابی و رفع مورد از سرورها ، ذخیره سازها و تجهیزات پشتیبان گیری
  • گارانتی و خدمات پس از فروش سرورهای لنوو
  • ارائه مشاوره در خصوص شیوه تعمیرها وتعویض های سخت افزاری قطعات
  • ارتقاء، تعمیر و نگهداری انواع سرور های : لنوو DL G2، G3، G4، G5، G6، G7، G8 و لنوو ML G2، G3، G4، G5، G6، G7، G8
  • طراحی، اجرا، ارتقاء، نگهداری و رفع عیب انواع شبکه ها و مراکز داده (Data Center)
  • نگهداری و سرویس دوره ای شبکه های (سازمان ها، موسسات و شرکت ها) توسط کارشناسان مرکز تعمیرات سرور لنوو
  • پشتیبانی از سخت افزارها
  • ارتقاء، نگهداری و تعمیرات تخصصی انواع مدل های سرورهای لنوو
  • طراحی ، اجرا، ارتقاء، نگهداری و رفع عیب انواع شبکه ها و مراکز داده (Data Center )
  • نگهداری و سرویس دوره ای شبکه ها (سازمان ها، موسسات و شرکتها) توسط کارشناسان مرکز تعمیرات سرور لنوو
  • سرویس دوره ای اتاق سرور (Server Room)
  • راهکارهای مجازی سازی سرور لنوو
  • رفع مشکلات شبکه
  • رفع کندی سرور پس از عیب یابی
  • عیب یابی و رفع اشکالات سخت افزاری و نرم افزاری سرور
  • تعمیرات منبع تغذیه سرور

اخبار سرور لنوو و دیگر خبرها

اخبار سرور لنوو و دیگر خبرهای مرتبط با این حوزه را می توانید از طریق مراجعه به بخش ها و لینک های ارائه شده در بخش زیر پیگیری نمایید. تمامی اخبار و گزارش های درج شده در وبسایت نمایندگی رسمی لنوو توسط تیمی از تخصصی ترین کارشناسان و مهندسان دو حوزه سخت افزار و نرم افزار تمامی محصولات و تولیدات لنوو گردآوری گشته است.

بد نیست بدانید که مدیریت مرکز تعمیرات و سرویس لنوو کارشناسان خویش را از میان زبده‌ترین و متعهدترین مهندسان تعمیر گزینش و به‌ همکاری فراخوانده است. از همین روست که توانسته است در زمینه ارائه خدمات تعمیر به ویژه تعمیرات سرور لنوو پیشرو و متمایز باشد. بهره مندی کارشناسان این مرکز از جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر سبب گشته است تا تعمیرات انجام شده به دست این کارشناسان بالاترین نتیجه و بازدهی را داشته باشند و کلیه عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه ها رفع گردند.

مقالات سرور لنوو و دیگر مقالات

مقالات سرور لنوو و دیگر مقالات مرتبط با محصولات این برند محبوب را می توانید با مراجعه به بخش زیر پیگیری و دنبال نمایید.  همانگونه که می دانید مهمترین ویژگی یک سرویس دهنده پایداری آن است. از همین رو مکان های ویژه ای در سراسر دنیا با نام دیتاسنتر یا همان مرکز داده برپا می شود.

در این مراکز صدها و هزاران سرور در رک ها ( rack )، کیج ها ( Cage ) و اتاق های مختلف جای داده می شود. ساختمان دیتاسنتر از بخش های مختلفی مانند اتاق کنترل، اتاق سرور، ژانراتورها، تاسیسات خنک سازی، انبار سخت افزار، اتاق UPS و Battery backup ، اتاق نگه داری از وسایل اطفای حریق، اتاق مدیریت شبکه تشکیل می شود، هر چند که با توجه به نیازها، طراحی و امکانات و زیرساخت برای هر مرکز داده کاملاً می تواند متفاوت باشد.

در هر حال تمامی خدمات و سرویس های مرتبط با بخش های مختلف سرور توسط کارشناسان مرکز تعمیرات سرور لنوو ارائه می گردد. در صورت نیاز به هر یک از خدمات و سرویس های مرتبط با سرور و قطعات جانبی آن می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

انواع سرور لنوو و دیگر محصولات لنوو

انواع سرور لنوو و دیگر محصولات لنوو در بخش زیر معرفی می گردند. کارشناسان ما در نمایندگی لنوو با واکاوی و آنالیز تعداد بیشماری از محصولات لنوو ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری آنها را استخراج نموده و از طریق فضای زیر با شما به اشتراک می گذارند. شما کاربران گرامی دارنده هریک از تولیدات لنوو که باشید می توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات لنوو تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم، گردگیری و سرویس این دستگاه ها را دریافت نمایید.

توجه داشته باشید که در این مرکز خدمات مرتبط با هر محصول صرفاً در پارت تخصصی همان محصول ارائه می گردد. برای مثال کاربران گرامی در صورت نیاز به خدمات مرتبط با تعمیرات سرور لنوو می بایست پس از مراجعه به نمایندگی لنوو به پارت تخصصی تعمیرات سرور لنوو مراجعه نمایند.

سوالات متداول تعمیرات لنوو

در این بخش تعمیرکارانِ متخصص و مشاوران کارشناس ما پاسخگوی پرسش‌های شما کاربران گرامی در حوزه تعمیر، ترمیم، بازسازی و ارتقاء دستگاه‌های لنوو هستند. شیوه رفع اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه، امکان یا عدم امکان تعمیر دستگاه، نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعات معیوب، چرایی بروز اختلال در دستگاه، خدمات و تعمیرات سرور لنوو ، زمان مورد نیاز جهت تعمیر و…. پرسش هایی از این دست را می‌توانید با تعمیرکاران ما در میان بگذارید و پاسخ خود را دریافت دارید.

کارشناسان ما در مرکز تعمیرات لنوو به دلیل سالها کار با دستگاه های لنوو و واکاوی ساختار و عملکرد آنها قادر به ارائه تخصصی‌ترین مشاوره‌ها و راهنمایی به شما هموطنان گرامی می باشند. سوالات متداول تعمیرات لنوو در بخش زیر پاسخ داده خواهد شد.

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو در راستای ارائه برترین خدمات فروش و تعمیرات لنوو، کادری مجرب از میان زبده‌ترین مهندسان این حوزه را به کار گرفته و در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به شما هموطنان گرامی ارائه نماید. نمایندگی لنوو یکی از مراکز رسمی موجود در کشور می‌باشد که بر اساس استانداردهای روز دنیا در دو حوزه مرتبط با تولیدات کمپانی لنوو فعالیت دارد؛

حوزه‌یِ نخستِ این فعالیت، فروش و عرضه محصولات لنوو و دیگری ارائه سرویس ها و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت می باشد. سرویس های ارائه شده توسط کارشناسان این مرکز –به ویژه سرویس های مرتبط با تعمیرات سرور لنوو، تعمیرات لپ تاپ و تبلت لنوو و.. – از بالاترین استانداردها و سطح کیفی برخوردارند.