جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

فعال کردن حالت آفلاین ایمیل

فعال کردن حالت آفلاین ایمیل در کامپیوتر لنوو

پیش از آموزش شیوه فعال کردن حالت آفلاین ایمیل در کامپیوتر لنوو بهتر است با کارکرد این ویژگی بیشتر آشنا شویم. همگی ما می‌دانیم که پیش از این، استفاده از قابلیت ایمیل و چک کردن اینباکس، تنها در صورتی امکان پذیر بود که دستگاه مورد استفاده توسط کاربر، به اینترنت دسترسی داشته باشد. در غیر اینصورت، امکان دریافت یا ارسال ایمیل های جدید وجود نداشت. اما به تازگی گوگل اعلام کرده که دیگر برای این کار –یعنی استفاده از ایمیل- نیازی به استفاده از اینترنت نیست و می توان با فعال کردن حالت آفلاین ایمیل در کامپیوتر، ایمیل ها و اینباکس خود را چک کرد. ایمیلی که در این حالت فرستاده خواهد شد در فولدر Outbox یا خروجی باقی می‌ماند تا زمانی که کاربر به اتصال‌ اینترنتی دسترسی پیدا کند و آن ایمیل به دست گیرنده برسد. استفاده از این ویژگی نیاز به اندک دستکاری در تنطیمات دستگاه دارد که در بخش های آتی آموزش داده خواهد شد. در صورت بروز هر گونه اشکال در طی تنطیمات، می توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات کامپیوتر تماس بگیرید.

فعال کردن حالت آفلاین ایمیل

آموزش فعال کردن حالت آفلاین ایمیل در کامپیوتر لنوو

جهت استفاده از حالت آفلاین ایمیل، درست مانند دیگر ویژگی‌های جدید جیمیل، می بایست به رابط باز طراحی شده‌ی جیمیل سوئیچ کرده باشید. اگر این کار را قبلا انجام داده‌اید، مراحل زیر را انجام دهید:

  • جیمیل را باز کرده و بر روی دکمه‌ی چرخ دنده (یا همان تنظیمات) در گوشه‌ی بالا سمت راست کلیک کنید.
  • به Settings یا تنظیمات بروید.
  • وارد تب آفلاین Off line شوید.
  • در این مرحله می توانید مربعEnable offline mail را تیک بزنید تا فعال کردن حالت آفلاین ایمیل در کامپیوتر شما انجام شود.
  • با توجه به موارد به نمایش درآمده، می‌توانید تعداد روز‌هایی که می‌خواهید ایمیل‌ها ذخیره بمانند را انتخاب کنید. دانلود موارد ضمیمه نیز به انتخاب شما خواهد بود.
  • در این مرحله می توانید انتخاب کنید که می‌خواهید اطلاعات آفلاین را نگه دارید یا وقتی لوگ‌اوت کردید یا پسورد‌تان را عوض کردید پاک شوند.
  • در این مرحله جهت ذخیره تغییرات انجام شده می توانید گزینهSave changes را ذخیره نمایید.

فعال کردن حالت آفلاین ایمیل در کامپیوتر لنوو  با طی مراحل فوق به اتمام می رسد و بدین ترتیب هر گاه هم که پروسه‌ی سینک یا هم گام سازی در جریان باشد لوگوی آن مشاهده خواهد شد. برای خاموش کردن حالت آفلاین جیمیل، همین مسیر را طی کرده و تیک گزینه‌ی Enable offline mode را بردارید.

تعمیرات کامپیوتر لنوو

مرکز تعمیر کامپیوتر لنوو ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های نرم افزاری و سخت افزاری به کاربران کامپیوترهای لنوو است. کاربران این دستگاه‌ها می توانند با بروز هر گونه اشکال و ناکارامدی در دستگاه خویش به مرکز تعمیر کامپیوتر لنوو مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های نرم افزاری و سخت افزاری را دریافت نمایند. شایان ذکر است در صورتی که امکان حضور در تعمیرگاه مرکزی لنوو و تحویل کامپیوتر به این مرکز وجود نداشته باشد، کارشناسان سرویس در محل کامپیوتر، در مکان مورد نظر شما حضور یافته و اشکالات پیش آمده در دستگاه را مرتفع می سازند. شما کاربران گرامی می‌توانید با انتخاب آگاهانه‌ی مرکز تعمیر کامپیوتر لنوو در کمترین زمان و با هزینه مصوب، دستگاه معیوب خود را تعمیر کنید و از خدمات واحد تعمیرات کامپیوتر Lenovo بهره‌مند گردید. (در صورت بروز هر گونه اشکال در طی تنطیمات فعال کردن حالت آفلاین ایمیل در کامپیوتر، می توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات کامپیوتر لنوو تماس بگیرید.)

نکته مهم درباره فعال کردن حالت آفلاین ایمیل در کامپیوتر

با فعال کردن حالت آفلاین ایمیل در کامپیوتر، زمانی که کاربر در حالت آفلاین است، می‌تواند ایمیل‌های قبلی‌ تا حداکثر ۹۰ روز قبل را مشاهده و جست و جو کند. ویژگی‌ای که در استفاده از این قابلیت جیمیل باید درنظرداشت آن است که فقط بر روی گوگل کروم ۶۱ یا ورژن‌های بالا‌تر کار می‌کند. بنابراین اگر با گوگل کروم های قدیمی کار می کنید امکان استفاده از این ویژگی جدید جیمیل را نخواهید داشت. نکته دیگر آنکه فعال کردن حالت آفلاین ایمیل در کامپیوتر، زمانی برای شما کار می کند که گوگل کروم در حال اجراست، یعنی اگر مرورگر را ببندید، پروسه‌ی همگام سازی ایمیل‌ها متوقف خواهد شد. همچنین حواستان باشد که به اندازه‌ی کافی فضای ذخیره سازی بر روی کامپیوتر‌تان داشته باشید وگرنه با ارور جیمیل در حالت آفلاین مواجه خواهید شد.

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو در راستای ارائه برترین خدمات فروش و تعمیرات لنوو، کادری مجرب از میان زبده‌ترین مهندسان این حوزه را به کار گرفته و در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به شما هموطنان گرامی ارائه نماید. نمایندگی لنوو یکی از مراکز رسمی موجود در کشور می‌باشد که بر اساس استانداردهای روز دنیا در دو حوزه مرتبط با تولیدات کمپانی لنوو فعالیت دارد؛ حوزه‌یِ نخستِ این فعالیت، فروش و عرضه محصولات لنوو و دیگری ارائه سرویس ها و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت می باشد. سال هاست که نام محصولات لنوو با نمایندگی لنوو گره‌ خورده و کاربرانِ محصولاتِ این شرکت در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه‌های خود، نخستین انتخابشان برای تعمیر، نمایندگی لنوو بوده است.

تعمیرات لنوو

مرکز تعمیرات لنوو ارائه دهنده تمامی خدمات پس از فروشی است که ممکن است هر یک از کاربران دستگاه های لنوو به آن نیاز پیدا کنند. کارشناسان این مرکز با جدیدترین محصولات این برند آشنا بوده و تخصصی ترین دوره های مرتبط با تعمیرات آنها را پشت سر گذاشته اند. از این رو شما کاربران گرامی می توانید با بروز هر گونه نقص و اشکال در دستگاه های مورد استفاده تان به این مرکز مراجعه نمایید و تخصصی ترین سرویس های تعمیرات را دریافت نمایید. واحدهای تعمیرات لنوو در بخش زیر معرفی گشته اند.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

محصولات لنوو
سوالات متداول لنوو
اخبار لنوو
مقالات لنوو