اشتراک گذاری

ریکاوری هارد آل این وان لنوو

ریکاوری هارد آل این وان لنوو، در سرویس دهی آل این وان ها اهمیت ویژه ای دارد. تیم تخصصی ما در مرکز هارد با تمامی قطعات مکانیکی و الکترونکی هارد آشنایی کامل دارد و قادر است بازیابی اطلاعات هارد آل این وان لنوو را با بهترین کیفیت و امن ترین شرایط انجام دهد.

با توه به ویژگی های منحصر به فرد آل این وان ها باید در نظر داشته باشیم که در بازیابی  هارد آل این وان لنوو با مجموعه از قطعات کاملا متصل و انباشته شده در یک منطقه مواجه هستیم که لازم است از در حین ریکاوری هارد آل این وان لنوو احتیاط بسیار بیشتری کنیم تا احیانا به سایر قطعات آسیبی وارد نشود.

نحوه ریکاوری هارد آل این وان لنوو

به طور کلی خرابی های هار دیسک به سه گروه عمده تقسیم می شود که در ریکاوری هارد آل این وان لنوو باید بمورد توجه قرار گیرد؛ خرابی های فیزیکی، خرابی های الکترونیکی و خرابی های منطقی. ما در مرکز بازیابی هارد آل این وان لنوو قادر خواهیم بودیم اطلاعات از دست رفته ی شما را از انواع هارد اکسترنال با اتصالات USB , USB3.0 , IEEE1394 , Sata-Express  و هارد دیسک با تکنولوژی های S-ATA , IDE , ZIF , LIF , SCSI , SAS  بازیابی می کنیم.

ریکاوری هارد آل این وان لنوو

تعمیر خرابی های فیزیکی و ریکاوری هارد آل این وان لنوو

گاهی به دلیل به وجود آمدن بدسکتور روی هارد  یا حتی ضعیف بودن و یا بد بودن هد خواندن و نوشتن هارد و همچنین به دلیل خرابی یک یا چند سطح پلتر  یا کثیف بودن سطح پلتر، دسترسی به داده های ذخیره شده در هارد سخت یا غیر ممکن می شود. در بخش خرابی های فیزیکی ریکاوری هارد آل این وان لنوو باید به این موضوعات توجه کنیم

تعمیر خرابی های الکترونیکی

در خرابی های الکترونیکی برد منطقی PCB  (برد هارد Printed Circuit Board ) هارد دیسک خراب شده است و قطعات الکترونیکی روی برد کاملا نابود شده اند. در ریکاوری هارد آل این وان لنوو این ایراد را می توان به سادگی تشخیص داد؛ وقتی به برد هارد و المان های روی آن نگاه می کنید آشکارا قطعات سوخته را می بینید؛ یا اینکه هارد دیسک خراب شما بوی سوختگی می دهد هرچند با چشم غیر مسلح قادر به دیدن سوختگی نیستید. در بعضی موارد وقتی هارد را به سیستم وصل می کنید صدای هد کلیک،  تق و تق و یا چیزی شبیه به آن را میشنوید. خوب در این گونه موارد باید برد الکترونیکی هارد را با یک برد دیگر سالم تعویض نمود

تعمیر خرابی های منطقی

این خرابی ها بر اثر حذف کردن فایل، فرمت شدن هارد دیسک و یا خارج از دسترس شدن فایل ها (files not accessible)  اتفاق می افتد که پس از آسیب ناگهانی سیستم System Crash که بصورت کاملا تصادفی و ناخواسته انجام می گیرد. خرابی های منطقی خود در سه دسته تقسیم بندی می شوند که در ریکاوری هارد آل این وان لنوو باید در نظ گرفته شوند؛

  • خطاهای نرم افزاری (باگ)
  • خطاهای ناشی از ناسازگاری نرم افزار-نرم افزار یا نرم افزار- سخت افزار
  • ایرادات ناشی از استفاده نرم افزارهای کرک شده ( قفل شکسته )
  • خطاهای انسانی (عمدی یا غیر عمد)
  • خطاهای انسانی (نگه داری بد یا استفاده نادرست)
  • خطاهای پیش آمده به واسطه بدافزارها

چگونگی ریکاوری هارد آل این وان لنوو

در گام نخست بازیابی اطلاعات هارد آل این وان لنوو مراحل زیر را دنبال کنید ؛ اگر نتیجه بخش نبود باید برای ریکاوری هارد آل این وان لنوو یه یک تعمیرگاه مجاز و رسم مراجعه نمایید.

هاردتان را وصل کرده و شرایط آن را بررسی کنید.

اولین کاری که بهتر است برای ریکاوری هارد آل این وان لنوو انجام دهید این است که از سلامت فیزیکی هارد خود مطمئن شوید. برای این کار یا باید از کابل های SATA / IDE به USB یا از داک های ایستاده هارد استفاده کنید.

برنامه بازیابی اطلاعات را نصب کنید و آماده به کار شوید

قبل از انجام این کار بهتر است که برنامه ضدویروس تان را به روز رسانی کرده باشید، زیرا مطمئن نیستید که در هاردتان چه چیزهایی پیدا می شود. اکنون باید برای ریکاوری هارد آل این وان لنوو یک برنامه بازیابی اطلاعات را دانلود کرده و نصب کنید.

برنامه Recuva: این برنامه برای ویندوز بوده و رایگان است. این برنامه هرچند دارای رابط کاربری و طرز استفاده ساده ای است، اما می تواند در بازیابی هارد آل این وان لنوو به عنوان یکی از ابزارهای همیشگی شما در کنارتان باشد.

برنامه GetDataBack: اگر هارد دیسک شما به شدت آسیب دیده است و قادر نیستید به اطلاعات ذخیره شده در آن دسترسی داشته باشید، GetDataBack می تواند به شما کمک کند تا تنها در سه مرحله و به آسانی ریکاوری هارد آل این وان لنوو خود را انجام دهید.

برنامه Test Disk: این برنامه برای هر سه سیستم عامل ویندوز، مک و لینوکس به طور رایگان قابل استفاده است.اگر چندان مایل نیستید که برای ریکاوری هارد آل این وان لنوو از ابزارها و برنامه های خاصی استفاده کنید یا حتی برای آن‌ها پولی پرداخت کنید، بهتر است یک سی دی یا فلش مموری bootable درست کنید که حاوی یکی از برنامه های BackTrack، Bart PE و یا SpinRite باشد. توسط یکی از این برنامه‌ها می‌توانید کامپیوتر خود را طوری بووت کنید که از هارد primary شما استفاده نکند. بنابراین شما به راحتی می‌توانید آن را اسکن کرده و فایل‌های آسیب دیده خود را بازگردانید.

به تعمیرگاه‌ها یا مراکز بازیابی مراجعه کنید.

اگر واقعاً انجام کارهای بالا برای ریکاوری هارد آل این وان لنوو ریسک برای شما زیادی دارد، یا هارد دیسکتان به طور فیزیکی خراب شده است، متأسفانه باید به یکی از مراکز تخصصی تعمیر و بازیابی اطلاعات مراجعه و هزینه کنید.

مرکز ریکاوری هارد آل این وان لنوو

تیم تخصصی ما در مرکز ریکاوری هارد آل این وان لنوو متشکل از افرادی متعهد و مورد اطمینان هستند. از آنجا که ریکاوری اطلاعات مربوط به حریم شخصی و امنیت خصوصی افراد است، ما در مرکز بازیابی اطلاعات آل این وان لنوو همه تمهیدات لازم برای حفظ امنیت افراد و احترام به حریم خصوصی آنها را در نظر گرفته ایم.

تعمیرات لنوو

مرکز تعمیرات لنوو سرویس دهی بخش تعمیرات خود را در لابراتوارهای تخصصی و ویژه لنوو انجام می دهد. این مرکز با کمک تکنسین های حرفه ای و متخصص و با استفاده از تجهیزات مدرن و به روز خدمات تعمیراتی لنوو را در پارت های تخصصی و حرفه ای به صورت جدا گانه و با بالاترین کیفیت ارائه می دهد.

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو برای لاین خرید و فروش خود برنامه ویژه تدوین کرده است. این مرکز کادر فروش متخصص و کاربلدی را تشکیل داده تا همواره کاربر را در مسیر خرید همراهی کند و بهترین ها را به او پیشنهاد دهد. این مرکز با در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی کاربر، نیاز و سلیقه او، بهترین گزینه را به او پیشنهاد می دهد و خدمات پس از فروش بی نظیری را در اختیار او قرار می دهد.

در صورت تمایل اخبار ، مقالات ، محصولات وسوالات متداول را در سایر صفحات سایت مطالعه نمایید.

محصولات لنوو
سوالات متداول لنوو
اخبار لنوو
مقالات لنوو