اشتراک گذاری

تعمیرات تبلت لنوو

تعمیرات تبلت لنوو یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی لنوو است که به یُمن وجود کارشناسانی کاردان و تجهیزاتی پیشرفته با بالاترین سطح کیفی انجام می‌پذیرد. تعمیرات تبلت لنوو در این مرکز دربردارندۀ تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است.

مهندسان و کارشناسان مرکز تعمیرات تبلت لنوو به دلیل واکاوی و بررسی تعداد بیشماری از تبلت های لنوو قادر به رفع تمامی عیوب و اختلالاتی هستند که به هر دلیل در تبلتهای لنوو ایجاد شده اند. کارشناسان مرکز تعمیرات تبلت لنوو ضمن آشنایی با سیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تبلت ‌های لنوو، از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر نیز بهره‌مند هستند. بهره‌مندی کارشناسان این مرکز از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر، ضمن سرعت‌بخشی به عملیات تعمیر، کیفیت خدمات ارائه شده در این راستا را بهبود و ارتقاء بخشیده و سبب کسب رضایت مشتریان و صاحبان تبلتهای لنوو گشته است.

نمایندگی تبلت لنوو چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

آن گروه از کاربرانی که قصد تعمیر تبلت لنوو خود را دارند و یا در طول روزهای اخیر تصمیم به خرید یکی از مدلهای تبلت لنوو را گرفته‌اند، می‌توانند با حضور در نمایندگی تبلت Lenovo و مراجعه به پارت مربوطه، سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایند. تمامی خدمات مرتبط با تبلت های لنوو، نظیر فروش، تعمیر و آموزش با حضور در نمایندگی تبلت لنوو قابل دریافت است. ویژگی قابل توجه نمایندگی تبلت لنوو ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد؛

مدیریت این مرکز به دلیل اطمینان از مهارت و دانش تخصصی کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی تبلت لنوو را – چه در بخش فروش و چه در بخش تعمیر- گارانتی و ضمانت نموده است.  در بخش فروش، تبلت‌هایی نظیر تبلت لنوو Tab 7 Essential TB-7304F، تبلت لنوو Tab 7 Essential TB-7304I-A، تبلت لنوو Tab 7 Essential TB-7304N، تبلت لنوو مدل Tab 3 7 Essential TB3-710I 3G برخی از پرفروش‌ترین ها هستند. در بخش تعمیرات تبلت لنوو نیز سرویس‌هایی نظیر تعمیر صفحه نمایش تبلت‌هایی لنوو، خرابی‌های نرم افزاری، تعمیر باتری تبلت و مواردی از این دست برخی از پرمتقاضی‌ترین‌ها هستند.

تعمیر تخصصی تبلت لنوو

تخصصی‌ترین سرویس‌های سخت افزاری و نرم افزاری تبلت‌های لنوو با حضور در مرکز تخصصی تعمیر تبلت لنوو قابل دریافت است. در این مرکز تیمی از مجرب‌ترین کارشناسان تعمیر تبلت Lenovo حضور دارند تا سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را به مراجعان ارائه نمایند. تمامی اقدامات تعمیر در این مرکز، بر اساس اصول و استانداردهای ذکر شده از سوی کمپانی لنوو انجام می‌پذیرد. کارشناسان تعمیر تبلت Lenovo با دارا بودن برترین و بزرگترین آرشیو محصولات اورجینال و تسلط به عملکرد تمامی قطعات سخت افزاری، توانایی آن را دارند تا هریک از تبلت های لنوو را به همان شکل اولیه تعمیر نمایند.

برخی از شایع ترین اشکالات سخت افزاری و نرم افزاری که مرکز تعمیر تبلت لنوو برطرف می‌گردند عبارتند از: شکستگی صفحه نمایش تبلت لنوو، خراب شدن کلید پاور تبلت، زود خالی شدن شارژ تبلت، داغ شدن ناگهانی تبلت، خراب شدن آی سی، خرابی مادربرد، بروز اشکال صدا در تبلت، خاموش شدن ناگهانی تبلت، هنگ کردن تبلت و …

تعمیر تاچ تبلت لنوو

همانطور که می دانید تاچ یکی از اجزای اصلی تبلت به شمار می رود و شما تنها از طریق تاچ می توانید خواسته های خود را به دستگاه انتقال دهید و عملکرد مورد نظر را از آن بخواهید. تاچ به عنوان یک رابط بین انگشتان دست و سیستم پردازش دستگاه عمل می کند و پس از تماس انگشتان با آن، سریعاً واکنش نشان داده و شما را به مسیر خواسته شده هدایت می کند. این قطعه که از اجزای تشکیل دهنده صفحه نمایش است ممکن است در اثر ضربه، افتادن گوشی و یا آب خوردگی دچار مشکل شده و از کار بیفتد.

در این شرایط شما چاره ای جز تعمیر تاچ تلبت خود ندارید. بسته به اینکه تاچ چه میزان آسیب دیده باشد ممکن است در واحد تعمیرات تبلت لنوو، تعمیر یا تعویض گردد. در بسیاری از مواقع که مشکل تاچ ناشی از شکستگی و وارد شدن ضربه به آن است، تعمیر آن میسر نبوده و باید تعویض شود. به طور کلی تعمیر تاچ نیازمند بررسی دقیق آن توسط کارشناسان بوده و درصورتی که مشکل حادی نداشته باشد، نسبت به تعمیر آن اقدام می شود.

تعمیر صفحه نمایش تبلت لنوو

به طور کلی اشکالات پیش آمده در صفحه نمایش تبلت، گاه سخت افزاری و گاه نرم افزاری هستند. اشکالات نرم افزاری پیش آمده در صفحه نمایش غالباً با اندک دستکاری تنظیمات نظیر ریست کردن هارد، ری‌استارت کردن، ری‌بوت کردن و مواردی از این دست مرتفع می‌گردند. در مورد اشکالات سخت افزاری نیز بسته به نوع اشکال پیش آمده گاه نیاز به تعمیر برخی از قطعات و گاه نیاز به تعویض کل صفحه نمایش تبلت است.

در ارتباط با شکستگی صفحه نمایش در صورتی که ضربه وارد شده به تبلت تنها منجر به شکستگی گلس شده است دیگر نیازی به تعمیرات ال سی دی نخواهد بود و تنها گلس تعویض می شود. در تعویض گلس تبلت، ال سی دی اورجینال دستگاه تعویض نمی‌شود و روی آن باقی میماند. ضمن اینکه هزینه این کار نصف هزینه تعویض تاچ و ال سی دی است. نکته شایان ذکر در باب شکستگی گلس آن است که این اتفاق روی تاچ و عملکرد صفحه نمایش شما تاثیری نخواهد گذاشت (مگر روی نقاطی که تبلت شما ترک خورده است). در صورت نیاز به سرویس‌های تخصصی مرتبط با این بخش می‌توانید به نمایندگی تعمیرات تبلت لنوو مراجعه نمایید.

تعمیر باتری تبلت لنوو

باتری تبلت لنوو از آن دست قطعاتی است که احتمال خرابی و آسیب در آن به دلیل فعالیت های مکرر، زیاد است. اشکالات پیش آمده در این قطعه عمدتاً سبب از دست رفتن توانایی دستگاه، جهت حفظ طولانی مدت شارژ می‌گردد. در چنین شرایطی، علی‌رغم آنکه باتری تبلت، بصورت صد در صدی شارژ می‌شود، اما با گذشت مدت زمانی اندک، کاربر شاهد تخلیه شارژ و خاموش شدن دستگاه خواهد بود. اشکالات پیش آمده در باتری تبلت معمولاً به دو روش قابل رفع است. روش نخست تعمیر باتری دستگاه با برخی روشهای سخت افزاری و نرم افزاری است و روش دیگر، تعویض باطری تبلت لنوو است.

در تعمیر باتری تبلت، آنچه که مهم است عیب‌یابی صحیح دستگاه و تشخیص نوع اشکال پیش آمده در باتری –یعنی سخت افزاری و یا نرم افزاری بودن اشکال- است. توجه به این موارد سبب می‌گردد تا فرآیندی صحیح جهت تعمیر باتری تبلت اتخاذ گردد و از دستکاری سایر قطعات تبلت خودداری گردد. در هر حال شما کاربران گرامی در صورت بروز اشکال در عملکرد باتری تبلت لنوو خود می‌توانید پس از مراجعه به نمایندگی تعمیرات تبلت لنوو، پیشرفته‌ترین و کارامدترین سرویس‌های مرتبط با این بخش از دستگاه را دریافت نمایید.

تعمیر میکروفون تبلت لنوو

یکی از خرابی‌های مشاهده شده در تبلت های امروزی، خرابی مربوط به میکروفون این دستگاه‌هاست. در صورتی که تبلت مورد استفاده، صدای خش دار ضبط می‌کند یا صدای ضبط شده توسط آن به شکل محسوسی ضعیف است، این احتمال وجود دارد که میکروفون آن خراب شده باشد. البته قطع و وصل شدن صدای میکروفون و عدم ضبط صدا را نیز نشانه هایی دال بر خرابی میکروفون قلمداد کرد. اگر در هنگام ضبط صدا یا فیلمبرداری، صدای به خوبی ضبط نمی‌شود و حتی با وجود امتحان هدفون و هدست، همچنان صدا به صورت بم و نامفهوم و همراه با نویز یا خش پخش می‌شود، در این حالت، باید به دنبال دلایل نرم افزاری در تبلت دل خود باشید.

در غیراینصورت، نیاز است تا نرم افزاری بودن یا سخت افزاری بودن منشا اشکال پیش آمده در میکروفون شناسایی شده و در نهایت تعمیری متناسب با آن انتخاب شود. کاربران تبلت های لنوو می‌توانند خدمات مرتبط با این بخش را با حضور در مرکز تعمیرات تبلت لنوو دریافت نمایند. (نکته: به عنوان یک کاربر، در صورت مشاهده وجود اشکال در میکروفون، پیش از مراجعه به مراکز تعمیر، برنامه های تبلت را بررسی کیند و از عدم وجود برنامه های معیوب در آن مطمئن شوید).

تعمیر سوکت تبلت لنوو

یکی از بارزترین نشانه‌های خرابی سوکت تبلت، شارژ نشدن تبلت پس از وصل کردن کابل شارژ به آن است. در صورت خرابی سوکت تبلت، دو راه پیش روی تعمیرکار خواهد بود. یک آنکه سوکت خراب شده را تعمیر کند و دو آنکه سوکت معیوب را به طور کامل تعویض کند. تعویض سوکت تبلت، زمانی در دستور کار تعمیرکاران قرار می‌گیرد که امکان تعمیر سوکت تبلت وجود نداشته باشد. در تعویض سوکت معیوب توجه به نوع سوکت و جایگزینی آن با نمونه اورجینال از اهمیت بسزایی برخوردار است. بی‌توجهی به این مسئله سبب روز اشکال در بخش پاور دستگاه شده و اشکالاتی را در سایر بخش‌های تبلت ایجاد خواهد کرد. کاربران تبلت ‌های لنوو می‌توانند خدمات تخصصی مرتبط با این بخش از تبلت های لنوو را با حضور در مرکز تعمیرات تبلت لنوو دریافت نمایند.

تعمیر سخت افزاری تبلت لنوو

تعمیرات سخت افزاری در فرآیند تعمیر تبلت لنوو اشاره به پروسه‌های عیب‌یابی، تعمیر و تعویض قطعات دارد. برای تعمیر قطعات تبلت، ابتدا دستگاه توسط کارشناسان باز شده و مورد بررسی قرار می گیرد. تعمیر صفحه نمایش، تعمیر هارد، عیب یابی و تعمیر برد تبلت، تعمیر اسپیکر، تعویض میکروفن، رفع خرابی کلیدهای پاور و تنظیم صدا، رفع مشکل شارژ نشدن تبلت، تعمیر دوربین و تعمیر و تعویض سوکت شارژ تبلت از مهمترین تعمیرات سخت افزاری تبلت لنوو می باشند.

کارشناسان مرکز سخت افزار ایران برای تعمیر قطعات تبلت از ابزارهایی مانند دستگاه وکیوم، تاچ کش، گیره برد، منبع تغذیه، دستگاه IC بردار، لوپ، انواع پیچ گوشتی، فلت هیت و غیره استفاده می کنند. دقت در تعمیر و تعویض قطعات تبلت لنوو مهمترین پارامتر تلقی می شود. کارشناسان فنی ما این کار را با نهایت دقت و ظرافت انجام می دهند تا آسیبی به سایر قطعات تبلت وارد نشود.

تعمیر نرام افزاری تبلت لنوو

تعمیرات نرم افزاری تبلت لنوو توسط کارشناسان مجرب این مرکز صورت می گیرد. همانطور که می دانید، تبلت علاوه بر مشکلات سخت افزاری ممکن است دچار مشکلات نرم افزاری نیز شود. گاهی اختلال در بخشی از نرم افزار دستگاه باعث اختلال در عملکرد کلی دستگاه شده و کاربر را با مشکل مواجه می کند. تعمیرات نرم افزاری در بسیاری از مواقع تخصصی بوده و نیاز به مهارت کافی دارد. مرکز سخت افزار ایران، با در دست داشتن مدرنترین و پیشرفته ترین تجهیزات و نرم افزارهای روز دنیا مشکلات نرم افزاری تبلت را برطرف می کند. برخی از خدمات نرم افزاری که در تعمیر تبلت لنوو انجام خواهند شد عبارتند از: فلش نرم افزاری تبلت، رفع مشکل ریست شدن دستگاه، رفع مشکل هنگ کردن تبلت، حل مشکل وای فای، بر طرف کردن ارور های تبلت لنوو و ریست کردن تبلت.

مرکز تعمیرات تبلت لنوو

مرکز تعمیرات لنوو در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و رفع نیازهای همکاران گرامی، واحد تعمیرات تبلت لنوو را با تیمی از باتجربه ترین مهندسان تعمیرات تبلت لنوو راه اندازی نموده است. این واحد با بهره گیری از تجربه بیست ساله در امر تعمیرات سخت افزاری و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات تبلت لنوو را با قطعات اورجینال و قیمت مصوب به مشتریان و همکاران محترم ارائه می دهد. همچنین تیم تعمیرات نرم افزاری این مرکز، با دارابودن آرشیو کامل Firmware کلیه خدمات نرم افزاری تبلت شامل نصب رام و فلش را با رام های اورجینال شرکتهای سازنده با هزینه مصوب به مشتریان عزیز ارائه می کند.

 تعمیرات لنوو و اخبار مرتبط

شما کاربران گرامی می توانید در صورت نیاز به هر یک از تعمیرات تبلت لنوو به این مرکز مراجعه کرده و بالاترین سطح کیفی خدمات را دریافت دارید. کارشناسان این مرکز در راستای ارائه خدمتی دیگر درصدد برآمده اند تا شما را با جدیدترین اخبار و رویدادهای کمپانی لنوو آشنا سازند. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش زیر جدیدترین رویدادها و اخبار لنوو را پیگیری نمایید.

نمایندگی لنوو و واحدهای تعمیرات لنوو

کاربران گرامی محصولات لنوو به یاد داشته باشند در صورت بروز هر گونه نقص در هر یک از دستگاه های لنوو، می‌بایست عملیات تعمیر آنها صرفاً در نمایندگی لنوو انجام پذیرد زیرا نمایندگی یک برند بهترین مکان جهت دریافت خدمات مرتبط با آن است. نمایندگی لنوو به دلیل بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و حضور کارشناسان زبده در مجموعۀ خود، قادر به رفع و تعمیر تمامی مشکلات و اختلالاتی است که ممکن است به هر روی در دستگاه‌های لنوو ایجاد گردند.

کاربران لنوو به خاطر داشته باشند انجام تعمیرات لنوو در مراکز غیرمجازی که دانش و تکنولوژی لازم را ندارند اقدام هوشمندانه و عاقلانه ای به شمار نمی آید زیرا انجام تعمیرات توسط افراد غیر متخصص علاوه بر تحمیل هزینه‌های دوچندان به کاربر و وارد کردن صدمات جبران ناپذیر به دستگاه، ممکن است امکان اصلاح و بازیابی آن را برای همیشه از میان ببرد. در این بخش به معرفی واحدهای تعمیرات لنوو می پردازیم.

شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به نمایندگی لنوو تمامی خدمات تخصصی مورد نیاز خویش را دریافت نمایید. نمایندگی لنوو متشکل از پارتهای متعددی است که در هر یک از آنها خدمات تخصصی مرتبط با یک محصول به کاربران گرامی ارائه می گردد. جهت آشنایی با پارتهای فعال در تعمیرات لنوو به بخش زیر مراجعه نمایید.