جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

انتخاب لپ تاپ های سری IdeaPad 330

چگونه یکی از لپ تاپ های ۵۳۰S  ،۳۳۰S  ، Lenovo IdeaPad 330  را مطابق با سلیقه مان انتخاب کنیم . لپ تاب ها متناسب با بودجه و کارهای مربوط  شما از جمله فهرست و ثبت اطلاعات در طول تحصیلتان  ساخته شده اند .یافتن یک لپ تاپ مناسب و خرید یکی از آنها نیاز به پول زیادی ندارد. اگر شما یک لپ تاپ با سیستم عامل ۱۰ و ارزان قیمت می خواهید ، لپ تاپ های سری   ۵۳۰S ، ۳۳۰ S ، Lenovo IdeaPad 330  مناسب  شما هستند.شما میتوانید با هر مقدار بودجه ای که دارید یکی از این لپ تاپ های ارزان قیمت  Lenovo IdeaPad را با طراحی و مشخصات مناسب راخریداری کنید.

انتخاب لپ تاپ های سری ideapaf330

نکاتی برای خرید یکی از لپ تاپ های سری  IdeaPad 330 با قیمت و ویژگی های مناسب

اگرچه گاهی اوقات برای خرید یک لپ تاپ مناسب نگران هستید، اما باید در نظر داشته باشید که چه ویژگی هایی برای شما با اهمیت تر و با ارزش تر است و اینکه چه مقدار بودجه برای آن در نظر گرفته اید.

برای چه کارهایی از لپ تاپ استفاده میکنید؟

اگر هر روز از لپ تاپ خود برای چرخیدن در اینترنت و رسانه های اجتماعی استفاده میکنید یا ایمیل میفرستید و فیلم تماشا میکنید ، مدل IdeaPads  به راحتی کارتان را راه میاندازد.اگر کارهای حساس تری مانند فتوشاپ یا بازی با آن انجام میدهید باید به دنبال خرید مدل هایی باشید که پردازشگر های بهتری دارند مانند  IdeaPad 330.

از لپ تاپ خود به چه منظور و کجا میخواهیداستفاده کنید ؟

به عنوان یک قاعده کلی برای  تصمیم گیری خرید یک لپ تاپ مناسب باید جواب این سوال را بدانید ، مثلا میتوانید  نسبت به اندازه صفحه نمایشگر ، وزن و عمر باتری ، لپ تاپ مناسب  خود  را انتخاب کنید. اگر نیاز هر روزه  به لپ تاب دارید و آن را با خود بیرون میبرید ، یک لپ تاپ کوچک و سبک مانند IdeaPad 530S که بعد از هشت ساعت خاموش میشود میتواند مناسب باشد.  اما اگر بیشتر آن را در خانه استفاده میکنید ، باید صفحه نمایشگر بزرگتربا وزن و عمر باطری مناسب تر انتخاب کنید.

به دنبال چگونه لپ تاپی هستید؟

اگر میخواهید خریدی مقرون به صرفه داشته باشید ، به این معنی نیست که نمیتوانید لپ تاپی شیک و جدید داشته باشید.لپ تاپ های سری  IdeaPad 330 ، طراحی های مدرن و متنوع در رنگ را به شما ارائه میدهند ضمن اینکه دارای جنس آلومینیومی هستند یعنی پوشش فوق العاده نازک و براقی در این سری از لپ تاپ ها وجود دارد.اگر نسبت به طراحی صفحه نمایشگر و صفحه کلید حساس هستنید میتوانید آن را در بین مدل ها مطابق با سلیقه خود پیدا کنید.

لپ تاپ های IdeaPad 330  مناسب و قیمت مقرون به صرفه هستند

اگر به دنبال خرید لپ تاپ ارزشمندی هستنید که قدرت انتخابتان در مدل زیاد باشد ، لپ تاپ های سری  IdeaPad 330  مناسب هستند، آنها دارای تنوع گسترده در مشخصات ، ویژگی ها و حتی قیمت میباشند.  بنابر این به شما این فرصت را میدهند تا با قیمت مناسب خریدی مطابق سلیقه تان داشته باشید.لپ تاپ های سری  IdeaPad 330  در سه مد ل، صفحه نمایشگر مات با سایز ۱۴ –  صفحه نمایشگر ۱۵ و ۱۷ اینچ با رزولوشن HD –  و گزینه های +HD   و فول HD    میباشند .

همچنین این لپ تاپ ها دارای محفظه شاسی مجهز به PC-ABS میباشند و مجموعه ای از رنگهای  Platinum Grey، Onyx Black، Mint Green، Midnight Blue، Blizzard White ،  Chocolate depending  را شامل میشوند.  از سویی دیگر تمام لپ تاپ ها دارای بلندگوهای استریوی ۱٫۵ وات با سیستم Dolby Audio™ میباشند، بدین ترتیب صدا در این مدل لپ تاپ ها به شیوه ای عال پخش خواهند شد.

لپ تاپ های  IdeaPad 330 دارای چندین پردازنده ، حافظه و تنظیمات گرافیکی هستند که میتوانند کارهای زیادی را انجام دهند. این مدلها از Celeron® Dual Core N4000   با کارت گرافیک یکپارچه برای انجام اصول خاص گرافیکی شروع  و تا به نسل هشتم  ۸th Gen Intel Core™ i7-8750H و  VIDIA® GeForce® GTX1050 متناسب با عملکرد بازی ها، ادامه یافته اند . از دیگر ویژگی ها میتوان به صفحه نمایشگر لمسی ، حسگر اثر انگشت ، درایوهای DVD  برای تماشای فیلم اشاره کرد.

لپ تاپ های قابل حمل IdeaPad 330S

اگر در جستجوی لپ تاپی قابل حمل هستید، لپ تاپ های   IdeaPad 330S مناسب شما هستند. این لپ تاپ ها دارای  قاب باریک  ۰٫۷ ، صاف و صیقلی با پوشش آلومینیومی و همچنین صفحه نمایش سه بعدی میباشند   و دیگر اینکه شما میتوانید آنها را در رنگهای  Platinum Grey Midnight Blue، Rose Pink، Blizzard White،  Iron Grey بیابید.علاوه بر آن این لپ تاپ ها شامل ویژگی های دیگری نیز میباشند، از جمله نمایشگر های  Full HD با صفحه نمایش ۱۴ و ۱۵ اینچی با روزولوشن بالا که از فن آوری(  IPS (In-Panel Switching  بهره میبرند و میتوانند رنگهای بهتر و زاویه دید دقیق تر و بهتری را ارائه دهند.

صفحه کلید های دارای نور پس زمینه ارگونومیک ،  بلندگوهای استریو دو وات مجهز به سیستم ( IPS (In-Panel Switching  را نیز میتوان از دیگر مشخصات این لپ تاپ ها نام برد. لپ تاپ های  IdeaPad 330S دارای توانایی پردازندهای ۸ هسته ای  Gen Intel Core i7 و گرافیک NVIDIA GeForce GTX1050 میباشند.

۵۳۰S   قدرتمند

لپ تاپ های IdeaPad 530S تقریبا در هر کجای دنیا به کار می آیند. این لپ تاپ ها دارای بهترین طراحی و صفحه نمایشگر سه بعدی میباشند. همچنین دارای شاسی براق و آلومینیوم بوده که در ظاهر بسیار زیبا و بادوام به نظر میرسند . این لپ تاپ ها را میتوانید در رنگهای  Onyx Black، Copper، Liquid Blue، Mineral Grey colors بیابید.از دیگر ویژگی ها آنکه این لپ تاپ ها دارای صفحه نمایش ۱۴ و ۱۵ اینچی با رزولوشن ۳۰۰ مگاپیکسلی اند  که از روزولوشن های HD  شروع میشوند و مجهز به صفحه نمایش گسترده و زاویه یاب( HD (WQHD 2560 x 1440 میباشند.

پردازنده های  ۸th Gen Intel Core8  و ذخیره سازی فوق العاده سریع SSD نیز از عمده مشخصات آنها میباشد. همچنین شمامیتوانید از کارت گرافیکی مجزای NVIDIA MX130 or MX150 به منظوربازی  و ویرایش کلیپ ها و عکسهایتان  استفاده کنید. این مدل لپ تاپ ها دارای یک صفحه کلید Touchpad™ و دسکتاپ بزرگ بوده و شما میتوانید صفحه کلید گوشی تان را با پس زمینه ای که دوست دارید انتخاب کنید .

و دیگر اینکه ، این لپ تاپ ها مجهز به حسگر اثر انگشتی و سیستم صوتی Dolby Audio می باشند  که بلندگوهای  Harman® آن بهینه شده است. تمام مدلهای  IdeaPads با آخرین سیستم عامل ویندوز ۱۰ مجهز شده و دارای Wi-Fi ، USB Type-C 3.1 ،HDMI  و پورت کارتخوان ۴ در ۱ میباشند. شارژسریع این لپ تاپ ها فوق العاد است ، با ۱۵ دقیقه شارژ میتوانید دوساعت از آن استفاده کنید. بنابراین اگر به دنبال لپ تاپی با قاب باریک و سبک برای جابجای و طراحی شیک و رنگهای چشم نواز هستیدد میتوانید یکی از سری Lenovo IdeaPad  لنور بهره ببرید.

اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول در دیگر صفحات سایت در دسترس شما کاربران گرامی قرار گرفته است.

محصولات لنوو
سوالات متداول لنوو
اخبار لنوو
مقالات لنوو