اشتراک گذاری

آموزش تعمیرات لنوو

آموزش تعمیرات لنوو توسط اساتید برتر این حوزه، در دو دوره تخصصی و عمومی و با استفاده از پیشرفته ترین امکانات آموزشی  در نمایندگی لنوو انجام می پذیرد. اساتید دوره های مذکور، با حضور در دوره های تخصصی آموزش تعمیرات لنوو –که توسط کمپانی مبدأ یعنی لنوو برگزار می گردد- بر مباحث فوق تخصصی این حوزه مسلط گشته و آنها را در فرآیند آموزش تعمیر بکار می گیرند.

تدریس پیچیده ترین متدهای تعمیر و نوین روشهای بازیابی دستگاه های لنوو در این مرکز سبب گشته تا این مجموعه بدل به پیشروترین مرکز در حوزه آموزش تعمیرات lenovo گردد. کارآموزان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر –در ارتباط با شیوه ثبت نام در این دوره ها- به بخش های بعدی مراجعه نمایند. (در صورت وجود هر گونه ابهام و پرسش می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان مرکز آموزش تعمیرات لنوو تماس بگیرید).

مرکز آموزش تعمیرات لنوو

مرکز آموزش تعمیرات لنوو متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها، مباحث و سرفصل های مرتبط با تعمیر و ترمیم یکی از دستگاه های لنوو آموزش داده می شود. دانش آموختگان این مرکز، به دلیل طی دوره های فنی و نظری تسلط کاملی بر تعمیرات هر یک از دستگاه های لنوو یافته و به راحتی جذب بازار کار می گردند. برخی از ویژگی های مرکز آموزش تعمیرات لنوو عبارتند از:

آموزش تعمیرات لنوو

  • آشنایی و کار با جدیدترین تجهیزات تعمیر در تجهیزات فوق تخصصی تعمیر
  • برگزاری کلاسهای آموزشی با تعداد کمتر از پنج نفر جهت ارتقاء سطح کیفی آموزش
  • امکان تقسیط هزینه دوره های آموزش تعمیرات لنوو
  • واکاوی و آنالیز فنی دستگاههای گوناگون لنوو نظیر لپ تاپ، تبلت، موبایل، آل این وان، پروژکتور و …
  • آشنایی با ساختار سخت افزاری و نرم افزاری تولیدات لنوو
  • آشنایی با جدیدترین ترفندهای تعمیر روز دنیا
  • پشتیبانی کار آموزان بعد از دوره
  • آموزش اصولی و کاربردی تعمیرات به صورت کاملاً عملی
  • تأکید بر آموزش اصولی و منطبق بر استانداردهای جهانی این حوزه

واحدهای آموزش تعمیرات لنوو

مرکز آموزش تعمیرات لنوو متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها، مباحث و سرفصل های مرتبط با تعمیر و ترمیم یکی از دستگاه های لنوو آموزش داده می شود. برخی از واحدهای آموزش تعمیرات لنوو در این مرکز عبارتند از:

  • واحد آموزش تعمیرات دسکتاپ لنوو
  • واحد آموزش تعمیرات مانیتور لنوو
  • واحد آموزش تعمیرات سرور لنوو
  • واحد آموزش بازیابی اطلاعات لنوو

آموزش تعمیرات Lenovo

  • واحد آموزش تعمیرات لپ تاپ لنوو
  • واحد آموزش تعمیرات تبلت لنوو
  • واحد آموزش تعمیرات موبایل لنوو
  • واحد آموزش تعمیرات آل این وان لنوو

دوره عمومی تعمیر لنوو

دوره عمومی آموزش تعمیر لنوو مناسب برای کارورزانی است که تخصص و آشنایی چندانی با دستگاه های لنوو، عملکرد آنها و ساختار نرم افزاری و سخت افزاری شان ندارند. حضور در این دوره سبب می گردد تا کارورزان علاقمند بر مباحث مذکور مسلط گشته و آمادگی حضور در دوره های تخصصی تعمیرات لنوو را بیایند. شایان ذکر است آندسته از داوطلبانی که در آزمون ابتدایی (آزمون برگزار شده توسط اساتید این مرکز جهت تعیین سطح مهارت کارآموزان) امتیاز لازم را کسب کنند، نیازی به حضور در دوره عمومی تعمیرات لنوو، نخواهند داشت و بلافاصله می توانند نسبت به ثبت نام در دوره تخصصی تعمیرات لنوو اقدام نمایند.

دوره ی تخصصی تعمیر لنوو

در دوره تخصصی تعمیر لنوو جدیدترین مباحث و متدهای تعمیرات لنوو آموزش داده می شود. آموزش پیشرفته ترین متدهای تعمیر در کنار استفاده از نوین ترین امکانات آموزشی سبب گشته تا این مرکز به عنوان یکی از مجموعه های پیشرو در حوزه آموزش تعمیرات لنوو شناخته گردد. داوطلبان با حضور در این دوره، با ساختار تخصصی هر دستگاه –اعم از ساختار فیزیکی و نرم افزاری- آشنا گشته و شیوه رفع اشکالات احتمالی در آن را می آموزند. اتمام این دوره کارورزان محترم را بدل به تعمیرکاران حرفه ای ساخته و آنان را جهت ورود به بازار کار این حوزه آماده می سازد. شایان ذکر است آندسته از داوطلبانی که در آزمون ابتدایی (آزمون برگزار شده توسط اساتید این مرکز جهت تعیین سطح مهارت کارآموزان) امتیاز لازم را کسب کنند، نیازی به حضور در دوره عمومی تعمیرات لنوو نخواهند داشت و بلافاصله می توانند نسبت به ثبت نام در دوره تخصصی تعمیرات لنوو اقدام نمایند.

آموزش تعمیرات لپ تاپ لنوو

نمایندگی لنوو و واحدهای تعمیرات لنوو

نمایندگی لنوو کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران و اساتید سه حوزه تعمیر، فروش و آموزش را به همکاری فراخوانده تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید کلیه خدمات تخصصی مورد نیاز خود را دریافت نمایید. نمایندگی لنوو یکی از برترین مجموعه های ارائه دهنده خدمات تخصصی مرتبط با محصولات لنوو در کشور است که در طول سالهای اخیر به سبب ارائه برترین خدمات این حوزه، مورد استقبال کاربران و هموطنان قرار گرفته و انتخاب نخست تمامی آنها بوده است. آموزش تعمیرات لنوو یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز است که در طول سالهای اخیر و بنا به درخواست های مکرر مراجعان صورت پذیرفته است. سایر واحدهای تعمیرات لنوو در بخش زیر معرفی می گردند.

نمایندگی لنوو | تعمیرات لنوو

نمایندگی لنوو,نمایندگی Lenovo,نمایندگی رسمی لنوو,نمایندگی رسمی lenovo,نمایندگی تعمیرات لپتاپ لنوو,نمایندگی تعمیر لپتاپ لنوو,تعمیرگاه مجاز لنوو,لپتاپ,لپتاپ لنوو,لپ تاپ لنوو,لپتاپ Lenovo,تعمیرگاه مجاز لنوو,تعمیرگاه مرکزی لنوو,آدرس نمایندگی لنوو,آدرس نمایندگی مرکزی لنوو,آدرس نمایندگی Lenovo در تهران,تعمیر تبلت لنوو,تعمیرگاه تبلت,تعمیر لپتاپ,تعمیر تبلت لنوو,تعمیر گوشی لنوو,قیمت لپتاپ,لبتاب لنوو,قیمت لپتاپ لنوو,تعمیر پاور لنوو,کیبورد لنوو,ال سی دی لنوو,آداپتور لنوو,باطری لنوو,قاب لنوو,لولا لنوو,مین برد لنوو,تبلت لنوو قیمت,قیمت تبلت,تبلت lenovo,تبلت های لنوو,قیمت تبلت لنوو,لنوو A3000,لنوو z510,تبلت لنوو a3000,لب تاب لنوو,لنوو A3500,لنوو A3300,گوشی های لنوو,لنوو Z5070,مشخصات تبلت لنوو,لنوو z500,تبلت لنوو A3500,تبلت لنوو A3300,لنوو A5500,لنوو g510,عکس تبلت لنوو,لنوو ip500,لنوو y700,لنوو y5070,تبلت لنوو A8,لنوو Z5170,قاب تبلت لنوو,تبلت لنوو a7,لنوو وایب شات,فبلت لنوو,لنوو G5080,لنوو G50,تبلت لنوو s8,لپ تاب لنوو ، شرکت لنوو ، تبلت لنوو ، لپ تاپ لنوو ، خدمات پس از فروش لنوو ، آموزش تعمیرات لنوو ، روشن نشدن تبلت لنوو ، نمایندگی فروش لنوو