لپ تاپ لنوو Ideapad 510 C

لپ تاپ لنوو Ideapad 510 C در رده لپ تاپ های معمولی و میان رده قرار می گیرد. این مدل ارزان قیمت ترین سری Z51 لنوو به شمار آید.. از جمله ویژگی های این لپ تاپ ، ‌مرورگری اینترنت، تماشای فیلم، گوش‌دادن به موسیقی، کار با نرم‌افزارهای آفیس یا ویرایش عکس، ازجمله اعمالی است که می‌توان با این نوع لپ‌تاپ‌ها انجام داد.بدنه ی لپ تاپ از پلاستیک است، اما درکل کیفیت و طراحی خوبی دارد. این لپ تاپ در دو رنگ سفید و مشکی به کاربران ارائه می گردد. رنگ  داخلی هر دو مدل، نقره‌ای‌ است.  یکی از تغییرات این مدل طراحی لولاهای آن است که تا ۱۸۰ درجه باز می‌شود. این ویژگی  در شرایطی که چند نفر دور یک میز  هم‌زمان محتوای صفحه‌نمایش را مشاهده می کنند مفید خواهد بود.

لپ تاپ لنوو Ideapad 510 C

مشخصات فنی لپ تاپ لنوو  Ideapad 510  C

صفحه‌نمایش ۱۵٫۶ اینچی این مدل، یک پنل IPS با وضوح Full HD و روکش مات دارد که از هر نظر یک سروگردن بهتر و باکیفیت‌تر از نسل قبلی خود است. سازنده‌ی بلندگوهای داخلی لپ‌تاپ هم از شرکت JBL به Harman تغییر کرده‌اند که به دلیل کیفیت بالا، به تازگی نظر بسیاری از سازندگان لپ‌تاپ را به خود جلب کرده است. کیبورد جزیره‌ای با نور پس‌زمینه و تاچ‌پد با حساسیت و کارایی بالا هم از دیگر مزیت‌های این مدل هستند.

لنوو برای این کانفیگ از سخت‌افزارهای نسبتا خوبی استفاده کرده که پردازنده‌ی مرکزی Core i7 7500U اینتل از نسل Kaby Lake، پردازشگر گرافیکی GeForce 940MX با چهار گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی، ۸ گیگابایت رم از نوع DDR4 و حافظه‌ی داخلی ۱ ترابایت را شامل می‌شوند. به طور کلی می توان این گونه نتیجه گرفت که ، Ideapad 510  یک لپ تاپ به صرفه از محصولات شرکت لنوو است. توصیه می کنیم پیش از خرید محصول مشخصات فنی آن را در این بخش مطالعه نمایید.

سرویس لپ تاپ لنوو Ideapad 510 C

سرویس دستگاه لپ تاپ لنوو  Ideapad 510  C دربردارنده‌ی تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش نمایندگی لنوو ذکر شده است. سرویس دستگاه لپ تاپ لنوو  Ideapad 510  C شامل سرویس دستگاه لپ تاپ لنوو  Ideapad 510  C در محل و سرویس دستگاه لپ تاپ لنوو  Ideapad 510  C در منزل می باشد. مطالعه بخش سرویس دستگاه لپ تاپ لنوو  Ideapad 510  C اطلاعات جامع و کاملی در اختیار شما مشتریان عزیز قرار خواهد داد.

فروش لپ تاپ لنوو Ideapad 510 C

فروش دستگاه لپ تاپ لنوو  Ideapad 510  C در این مرکز با حضور کارشناسان صنعت لپ تاپ و متخصصان سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دستگاه‌های لپ تاپ انجام می‌پذیرد. با مراجعه به صفحه ی فروش دستگاه لپ تاپ لنوو  Ideapad 510  C می توانید از قیمت و همچنین راهنمای خرید دستگاه لپ تاپ لنوو  Ideapad 510  C مطلع گردید.

سرویس لپ تاپ لنوو Ideapad 510 C در محل

از جمله خدمات سرویس در محل و سرویس در منزل دستگاه لپ تاپ لنوو این است که حمل و نقل دستگاه به صورت کاملا رایگان به کاربران گرامی ارائه می گردد. به گونه ای که اگر به هر دلیل نیاز به حمل دستگاه به نمایندگی باشد ، وسیله ی مورد نیاز توسط نمایندگی لنوو فراهم شده و تمامی عملیات حمل و نقل رایگان و به عهده ی نمایندگی می باشد. کاربران دستگاه لپ تاپ لنوو در مناطق مختلف تهران می توانند از خدمات رایگان حمل و نقل دستگاه لپ تاپ بهره مند شده و با آسایش خاطر تعمیرات لپ تاپ خود را به نمایندگی لنوو بسپارند.

مطالب مفید

تعمیرات مک بوک اپل/ تعمیر لپ تاپ ایسوس/ تعمیرات لپ تاپ توشیباتعمیرات لپ تاپ شارپ /تعمیرات لپ تاپ دل /تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو /نمایندگی رسمی پاناسونیک /نمایندگی رسمی ریکوتعمیرات لپ تاپ سونی / تعمیرات لپ تاپ ایسر/تعمیرات لپ تاپ ال جی / تعمیرات لپ تاپ سامسونگ /نمایندگی رسمی برادر /نمایندگی رسمی کانن / نمایندگی رسمی زیراکس /تعمیر لپ تاپ لنوو / تعمیرات لپ تاپ اچ پی / تعمیرات لپ تاپ اپل / تعمیر لپ تاپ ایسوس /تعمیر لپ تاپ توشیبا / تعمیرات لپ تاپ شارپ / تعمیرات لپ تاپ دل/تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو / نمایندگی پاناسونیک / نمایندگی ریکو/تعمیرات لپ تاپ سونیتعمیرات لپ تاپ ال جی / تعمیرات لپ تاپ سامسونگ / نمایندگی برادرنمایندگی اچ پی /نمایندگی زیراکستعمیر لپ تاپ لنوو / نمایندگی کیوسراتعمیرات لپ تاپ / تعمیرات کپی کونیکا مینولتا/تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا/تعمیرات فتوکپی کونیکا مینولتامرکز سخت افزار ایران نمایندگی ال این وان / نمایندگی تی وی مانیتور