تعمیرات موبایل لنوو

تعمیرات موبایل لنوو یکی دیگر از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز می باشد که با حضور کارشناسان و مهندسان با تجربۀ این حوزه و با بهره مندی از پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات انجام می پذیرد. کارشناسان مجرب و متخصص حاضر در این مرکز به دلیل حضور در دوره های تخصصی-آموزشی و در اختیار داشتن آرشیوی جامع از تمامی قطعات جانبی قادر به رفع و حل تمامی مشکلات و عیوب ایجاد شده در موبایل های لنوو هستند.

کارشناسان این مرکز، با ورود هر یک از گوشی‌های جدید لنوو به بازارهای بین ‌المللی، طی یک دورۀ تخصصی با ویژگی ‌های سخت ‌افزاری و نرم ‌افزاری آن دستگاه آشنا گشته و شیوه‌های نوینی را در تعمیر و ترمیم آن خواهند آموخت. دوره‌های برگزار شده با حضور اساتید بین‌ المللی تعمیر برگزار گشته و سبب ارتقاء فنی کارشناسان این مرکز گشته‌اند. (دورۀ تخصصی تعمیرات موبایل لنوو صرفاً جهت آموزش کادر فنی این مرکز است و پذیرش خارجی ندارد). در این مرکز تمامی قطعاتی که در حین تعمیر ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند با قطعات اصل و اورجینال جایگزین می‌گردند تا آسیبی به کیفیت عملکرد دستگاه وارد نشود.

رکن اساسی دیگر در این مرکز تجهیزات پیشرفته تعمیر مبتنی بر جدیدترین استانداردهای معرفی شده در بازارهای جهانی هستند که به دلیل هوشمند بودن امکان رفع تمامی اختلالات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل های لنوو را فراهم آورده اند. نکته نهایی و شایان ذکر در باب تعمیرات موبایل لنوو آنکه هزینه‌های اخذ شده جهت تعمیر در این مرکز بر اساس نرخنامۀ مصوب بوده که در صورت نیاز و یا درخواست مشتری، پیش از اقدام به تعمیر، به صاحب دستگاه اعلام می‌گردد.

نمایندگی تعمیر موبایل لنوو

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر موبایل لنوو منحصر به سرویسی خاص نیست و کلیه تعمیرات سخت افزاری، نرم افزاری، ریکاوری اطلاعات و … مرتبط با این دستگاه را شامل می‌گردد. مهندسان حاضر در مرکز نمایندگی موبایل Lenovo، عیوب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ایجاد شده در موبایل های لنوو را به گونه‌ای رفع می‌سازند که احتمال بازگشت عیب پس از تعمیر به حداقل میزان ممکن می‌رسد.

کارشناسان حاضر در نمایندگی تعمیر موبایل لنوو با تمرکز بر این محصول، شایع ترین اشکالات فنی و نرم افزاری آن را استخراج نموده و بدین واسطه، کارامدترین روشهای تعمیر را شناسایی کرده اند. بکارگیری مؤثرترین روشهای تعمیر، استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات ترمیم و بازیابی، برخورداری از قطعات جانبی اورجینال و اصلِ شرکتی و مواردی از این دست سبب گشته تا خدمات و سرویس های انجام شده در نمایندگی تعمیر موبایل لنوو برخوردار از بالاترین سطح کیفی باشند.

تعمیر تخصصی موبایل

به یُمن حضور پرسنل فنیِ متخصص و مهندسان متبحر، مرکز تعمیرات موبایل توانسته است در طول سالهای اخیر با ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، اطمینان مشتریان خویش را جلب نماید. نمایندگی تعمیرات موبایل ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم و ارتقاء انواع گوشی تلفن همراه به مراجعان محترم است. تعمیرات انجام شده در نمایندگی تعمیرات موبایل لنوو به دلیل استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و جدیدترین ترفندها، بهبود و ارتقاء عملکرد دستگاه های معیوب و بازیابی کیفیت اولیه آنها را سبب گشته است. در بخش زیر به برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیرات موبایل اشاره خواهد شد.

تعمیر اسپیکر موبایل

در صورت مواجهه با اشکال در صدای خارج شده از اسپیکر، کارشناسان تعمیرات موبایل توصیه می‌کنند که ابتدا از تمیز بودن تورى اسپیکر اطمینان پیدا کنید. به ویژه اگر صداى طرف مقابل ضعیف است. سپس اسپیکر را تعویض کنید. در صورتی که مشکل باقی است نیاز است تا آى سى صوت را تعویض کنید. اگر صدای طرف مقابل نویز دارد ابتدا اسپیکر و سپس آى سى صوت را بررسی نمایید.

در صورتی که صداى طرف مقابل قطع و وصل می شود لازم است که ابتدا اسپیکر و محل اتصال آن به برد چک شود. این ایراد ممکن است از ضعیف بودن آنتن هم باشد. اگر صداى طرف مقابل شنیده نمی شود ابتدا اسپیکر گوشى را تست کنید. سپس قطعات مسیر اسپیکر و آى سى درایور صدا را بررسی نمایید و در صورت نیاز تعویض کنید. تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیرات موبایل با حضور در نمایندگی لنوو قابل دریافت است.

تعمیر باتری موبایل

در صورت خرابی باتری موبایل دو راه پیش پای کاربر وجود دارد. یک آنکه در صورت امکان، باتری دستگاه را با برخی روشهای سخت افزاری و نرم افزاری تعمیر کند و دو آنکه، نسبت به تعویض باتری موبایل اقدام نماید. در صورتی که روش انتخاب شده، تعویض باتری موبایل باشد، بهتر است در این کار از نمونه اورجینال و شرکتی استفاده شود. در ارتباط با تعمیر باتری موبایل نیز یکی از رایج‌ترین راهکارهای پیشنهادی کارشناسان تعمیرات موبایل، شارژ و دی‌شارژ کردن باتری است.

اگر باتری لیتیوم یونی تلفن همراه نمی‌تواند شارژش را به خوبی نگه‌دارد و به سرعت خالی می‌کند، شاید شما بتوانید با یک شارژ و دی شارژ کامل این مشکل را برطرف کنید. برای این کار لازم است یک بار شارژ باتری موبایل را به طور کامل خالی کنید و سپس آن را حداقل تا 48 ساعت به شارژ، متصل نگه دارید. توصیه می‌شود که حداقل 1 بار در ماه، این عمل را برای باتری لیتیوم یونی محصول الکتریکی‌تان انجام دهید. در صورت نیاز به مشاوره های بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات موبایل تماس بگیرید.

تعمیر تاچ موبایل

شکستگی و خرابی تاچ گوشی از آن دست اتفاقات شایعی است که ممکن است برای تمامی کاربران گوشی های تلفن همراه پیش آید. اگر گوشی شما از فاصله زیاد به زمین بخورد و یا ضربه سنگینی به آن وارد شود، علاوه بر اتفاقات جانبی دیگر، احتمال شکستگی ال سی دی و تاچ در آن بالاست. تعمیر تاچ گوشی اگر تاچ گوشی لنوو دچار شکستگی شود و یا از کار بیفتد، ضروری است که بلافاصله اقدامات مورد نیاز جهت تعویض و یا تعمیر تاچ گوشی انجام پذیرد. زیرا تاچ در چنین محصولاتی، رابط میان کاربر و دستگاه است و در صورتی که خراب گردد، گوشی عملاً بی‌استفاده شده و از کار می افتد.

کارشناسان ما در مرکز تعمیرات موبایل پس از عیب یابی صحیح و کارشناسانه و بررسی تخصصی این بخش از دستگاه، امکان تعویض و یا تعمیر آن را با شما در میان گذاشته و با اتمام تعمیرات، دستگاهی کامل و بی عیب و نقص به شما تحویل می دهند. در صورتی که اشکال پیش آمده در تاچ گوشی حاد بوده و امکان رفع آن وجود نداشته باشد، اقدامات لازم جهت تعویض تاچ گوشی– پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه- انجام خواهد شد.

تعمیر دوربین موبایل

اگر پس از فشار دادن دکمه دوربین، صفحه شما سیاه می شود احتمالاً مشکل پیش آمده نرم افزاری است و با خارج سازی باتری گوشی رفع شود. خارج کردن باتری گوشی برای چند دقیقه و راه اندازی دوباره گوشی، یک روش ساده و راحت برای تنظیم مجدد تلفن همراه و بسیاری از مشکلات پیش آمده در گوشی است. یکی دیگر از روش های تعمیر دوربین موبایل خالی کردن کش موبایل است.

در صورتی که با هنگ کردن گوشی موبایل مواجه شدید و یا با کلیک کردن بر روی آیکون دوربین پاسخی از سوی گوشی دریافت نکردید بهتر است از برنامه بطور کامل خارج شوید و پس از ۳۰ ثانیه مجدداً برنامه دوربین را اجرا نمایید. اگر باز هم برنامه اجرا نشد، سیستم عامل اندروید را مجددا راه اندازی کنید. پس از راه اندازی مجدد می توانید حافظه موبایل خود را کش نمایید تا این روش از تعمیر دوربین موبایل را به پایان رسانده باشید. در صورت بی‌اثر بودن این روش‌ها، می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات موبایل تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

مشکلات رایج کاربران گوشی لنوو

دلایل داغ شدن گوشی لنوو:

  • ویروسی شدن گوشی
  • نصب بازی‌های سنگین روی گوشی
  • خرابی شارژر گوشی
  • خرابی باتری
  • اجرای چندین اپلیکیشن بر روی موبایل

از رایج‌ترین دلایل داغ شدن گوشی لنوو که اکثر کاربران این دستگاه آن را تجربه کرده‌اند می‌توان به ویروسی شدن و اجرای چندین اپلیکیشن بر روی آن اشاره کرد. برای رفع این مشکل بهتر است گوشی خود را ویروس‌کشی کنید و تنها اپلیکیشن مورد نیاز خود را بر روی این دستگاه اجرا کنید.

علاوه‌بر این بهتر است از نصب کردن بازی‌های سنگین روی گوشی خود نیز خودداری کنید چراکه موجب داغ شدن بیش از اندازه این دستگاه می‌شوند به ویژه زمانی که آن‌ها را اجرا می‌کنید. جدا از این عوامل خرابی شارژر گوشی و همچنین خرابی باتری آن نیز موجب داغ شدن موبایل لنوو می‌شوند. برای اینکه مطمئن شوید دلیل اصلی این مشکل از خرابی شارژر آن است یا خیر؟ می‌توانید موبایل خود را با استفاده از شارژ دیگری تست کنید.

دلایل پریدن آنتن موبایل لنوو:

  • خراب شدن سیم کارت
  • خراب شدن اسلات سیم کارت
  • تغییر در تنظیمات شبکه گوشی
  • خراب شدن مدار آنتن گوشی

جدا از اینکه محل قرارگیری شما می‌تواند در آنتن‌دهی گوشی تاثیر داشته باشد، خراب شدن سیم کارت نیز می‌تواند موجب پریدن آنتن گوشی شما شود. درواقع شکستن سیم کارت و حتی کثیف شدن آن هم در پریدن آنتن گوشی نقش دارد. گاهی اوقات خراب شدن اسلات سیم کارت یعنی جایی که سیم کارت درون آن قرار می‌گیرد نیز موجب قطع شدن آنتن‌دهی گوشی می‌شود.

گاهی اوقات هم مشکل اینقدر جدی نیست و تنها بهم ریختن تنظیمات شبکه گوشی موجب پریدن آنتن آن می‌شود در چنین شرایطی بهتر است به صورت دستی از طریق تنظیمات شبکه گوشی، گزینه پیدا کردن بهترین شبکه به صورت خودکار را فعال کنید تا خود گوشی بهترین شبکه را به صورت خودکار پیدا کند و مشکل آنتن‌دهی آن حل شود. البته بهتر است تمامی این راهکارها را زمانی امتحان کنید که مطمئن باشید هیچ ضربه‌ای به گوشی شما وارد نشده است چراکه وارد شدن ضربه به گوشی موجب خراب شدن مدار آنتن گوشی می‌شود. در این صورت گوشی شما به تعمیرات تخصصی نیاز دارد.

دلایل شنیده شدن صدای خش خش از اسپیکر موبایل لنوو:

  • نفوذ آب به داخل اسپیکر موبایل
  • نفوذ گرد و خاک به داخل اسپیکر گوشی

این مسئله طبیعی است که پس از گذشت مدت طولانی استفاده از گوشی، کیفیت اسپیکر آن کاهش پیدا کند و صدای خش خش بدهد چراکه به مرور زمان جمع شدن گرد و غبار در اسپیکر گوشی موجب می‌شود که اسپیکر کیفیت صدای اولیه خود را از دست بدهد. البته نفوذ آب به داخل اسپیکر نیز می‌تواند موجب بروز این مشکل شود. اما در هر دو حالت امکان تعمیر اسپیکر موبایل لنوو وجود دارد.

منتهی اگر ضربه شدیدی به موبایل شما وارد شد و صدای اسپیکر آن به صورت کامل قطع شد به این معناست که اتصالات اسپیکر قطع شده است از این‌رو باید این قطعه را تعویض کرد تا مشکل آن رفع گردد. درصورت بروز هر یک از این مشکلات برای موبایل لنوو می‌توانید به نمایندگی تعمیرات موبایل لنوو مراجعه کنید تا تعمیرکاران این مرکز به صورت تخصصی به تعمیر یا تعویض اسپیکر موبایل لنوو بپردازند و این دستگاه را مانند روز اول بدون هیچ مشکلی به شما تحویل دهند.

دلیل روشن نشدن موبایل لنوو بعد از ریست فکتوری:

  • خرابی هارد

اصلی‌ترین و تنهاترین دلیلی که برای روشن نشدن موبایل لنوو بعد از ریست فکتوری کردن این گوشی یا برگرداندن آن به حالت کارخانه وجود دارد، خرابی هارد این دستگاه می‌باشد. همانطور که می‌دانید تمامی اطلاعات گوشی شما درون هارد آن ذخیره می‌شود مگر اینکه خودتان حافظه داخلی موبایل خود را به حافظه رم آن انتقال دهید. عوامل متعددی هستند که موجب خرابی هارد گوشی می‌شوند از وارد شدن ضربه به موبایل تا آبخوردگی آن و خاموش کردن یا ریستارت کردن گوشی هنگامی که درون شارژ قرار دارد چراکه با این کار نوعی نوسان برق ایجاد می‌شود که به هارد موبایل آسیب وارد می‌کند

علاوه‌بر تمامی این‌ها ریست فکتوری موبایل لنوو زمانی که شارژ باتری آن زیر 20 درصد است نیز می‌تواند به هارد آن آسیب وارد کند. کاربران موبایل‌های لنوو خیلی خوش شانس هستند چراکه نمایندگی تعمیرات موبایل لنوو از تعمیرکاران متخصصی تشکیل شده است که با نهایت سرعت و دقت خود به عیب‌یابی و تعمیرات هارد این دستگاه می‌پردازند و تمام سعی خود را می‌کنند تا اطلاعات آن را درصورت امکان بازیابی کنند. با این وجود اگر از کاربران موبایل‌ لنوو هستید می‌توانید با خیال راحت تعمیر هارد موبایل لنوو را به نمایندگی تعمیر موبایل لنوو بسپارید.

تعویض ال سی دی موبایل

خرابی ال سی دی موبایل منجر می‌شود که روزانه کاربران زیادی به نمایندگی تعمیر موبایل لنوو مراجعه کنند. خراب شدن ال سی دی موبایل بنا به دلایل مختلفی رخ می‌دهد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها وارد شدن ضربه به ال سی دی موبایل به دلیل افتادن گوشی از دست کاربر است. متاسفانه حساس‌ترین بخش از موبایل در برابر ضربه، ال سی دی آن است که در اکثر مواقع در اثر وارد شدن ضربه به آن دچار شکستگی می‌شود به گونه‌ای که نیاز به تعویض پیدا می‌کند.

تکنسین‌های نمایندگی موبایل لنوو از مهارت بالایی در زمینه تعویض ال سی دی انواع مدل‌های موبایل لنوو برخوردار هستند؛ بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم که درصورت آسیب‌دیدگی ال سی دی موبایل خود به یکی از شعب این مرکز مراجعه کنید تا درصورتی که ال سی دی موبایل شما نیاز به تعویض داشت، تکنسین‌های نمایندگی لنوو، خدمات تعویض ال سی دی موبایل لنوو را به شما ارائه دهند.

نمایندگی لنوو و واحدهای ارائه دهنده خدمات در آن

نمایندگی لنوو همگام با افزایش عرضه و تقاضای محصولات این کمپانی خوش‌نام، تمامی تلاش و توان خویش را به‌کار بسته تا در ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات –چه در بخش فروش و چه در بخش خدمات پس از فروش- ثابت‌قدم و مستحکم باشد. کارشناسان فروشگاه لنوو با صبر و حوصله پاسخگوی تمامی نیازهای کاربران محصولات لنوو هستند و از ارائه هیچ اطلاعاتی به مشتریان گرامی دریغ نمی‌کنند.

کارشناسان این بخش به تمامی ویژگی ‌های سخت‌ افزاری و نرم افزاری هر یک از محصولات لنوو تسلط داشته و توانایی آن را دارند تا پاسخگوی تمامی پرسش‌های شما عزیزان در زمینه اطلاعات تخصصی و عمومی هر یک از محصولات لنوو باشند. به یُمن حضور همین کارشناسان زبده و آگاه در مرکز فروش، نمایندگی لنوو توانسته تا روز به رو خود را به استانداردهای جهانی نزدیک‌تر سازد.

بازوی دیگر نمایندگی لنوو، کارشناسان تعمیر هستند که به دلیل برخورداری از دانش فنی مورد نیاز قادر به رفع و ترمیم غالب عیوب و ایرادت ایجاد شده در تولیدات کمپانی لنوو هستند. کارشناسان تعمیر در نمایندگی لنوو، به دلیل برخورداری از تجهیزات سازگار و متناسب با هریک از محصولات لنوو، توانایی آن را دارند تا در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت به تعمیر و ترمیم محصولات لنوو بپردازند. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با دستگاه خویش، تخصصی ترین خدمات و سرویس های مرتبط با تعمیرات موبایل لنوو را دریافت نمایید. واحدهای تعمیرات لنوو در این مرکز در بخش زیر معرفی گشته اند.

روند جاری در مرکز تعمیر ات موبایل لنوو

  • گفتگو با مشتری در مورد عیوب ایجاد شده در موبایل لنوو
  • گفتگو با مشتری در مورد اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر موبایل لنوو
  • برآورد هزینه و اعلام آن به مشتری
  • آغاز تعمیر ات موبایل لنوو پس از کسب اجازه از مشتری
  • تست دستگاه پس از اتمام تعمیرات موبایل لنوو جهت کسب اطمینان از صحت عملکرد موبایل لنوو در حضور مشتری

تعمیرات موبایل لنوو و اخبار مرتبط

تعمیرات موبایل لنوو در صورتی که به دست کارشناسان و متخصصان این حوزه انجام پذیرد ضمن بازیابی کیفیت اولیه محصول سبب می‌گردد تا کاربر لذت کار با یک محصول سالم، با کیفیت و بی عیب و نقص را مجدداً تجربه نمایند؛ از این‌رو مرکز تعمیرات موبایل لنوو با همکاری جمعی از کارشناسان تعمیر و تجهیز خود به ابزارآلات پیشرفتۀ تعمیر، فضایی فراهم ساخته تا امکان تعمیر و بازیابی تمامی قطعات معیوب در این مرکز ایجاد گردد.

کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات موبایل لنوو دانشِ اولیه تعمیرات را با حضور در دوره‌های تخصصی تعمیر و اخذ گواهینامه‌های بین‌المللی کسب نموده‌اند و در گام بعدی، مهارت فنی آنان با آزمون‌های متعدد برگزار شده از سویِ این مرکز مورد سنجش قرار گرفته است از این‌رو به جرأت می‌توان گفت که کارشناسان حاضر در این مجموعه قادر به ارائه برترین سطح کیفی خدمات ترمیم و تعمیرات موبایل لنوو می‌باشند.

اما دستیابی به این سطح از خدمات تنها به دلیل مهارت و کاردانی اعضای این مرکز نمی‌باشد؛ جزء دیگر این مجموعه که نقش پررنگی در ارتقاء سطح کیفی تعمیرات ایفاء می‌کند، بهره‌مندی این مرکز از تجیهزات و ابزارآلات پیشرفته و تخصصی تعمیر است که در اختیار تعمیرکاران این مرکز قرار داده شده است. شما کاربران گرامی می توانید دیگر مطالب مرتبط با اخبار و رویدادهای لنوو را با مراجعه به بخش زیر دریافت نمایید.

تعمیرات موبایل لنوو و مقالات مرتبط

کارشناسان تعمیرات موبایل لنوو بطور حرفه ‌ای آموزش دیده‌ و و پس از گذراندن آزمون ‌های تخصصی در زمینه صنعت و تکنولوژی گوشی‌ های همراه، موفق به کسب گواهینامه ‌های معتبر بین ‌المللی گشته‌اند. به ‌علاوه نمایندگی تعمیرات موبایل لنوو از پیشرفته‌ترین تجهیزات برای کالیبراسیون، تعمیرات، تست، و کنترل کیفیت تلفن همراه بهره می‌گیرد.

برتری دیگر تعمیرات موبایل لنوو در مسئولیت‌پذیری و تعهد بالای کادر فنی در قبال نگهداری صحیح قطعات گوشی تلفن همراه و تعمیرات انجام شده می ‌باشد. متخصصان ما با حفظ و امانت‌ داری اطلاعات مشتریان همواره درصدد دستیابی به ارزش مشتری‌ مداری در نمایندگی خود بوده‌اند. نمایندگی تعمیرات موبایل لنوو خود را متعهد به ارائه مطلوب خدمات در کمترین زمان و با کیفیت بالا می‌داند.

آرشیو قطعات نمایندگی تعمیرات موبایل دربردارنده مجموعه‌ی کاملی از کلیه‌ی قطعات اورجینال سخت‌ افزاری از تمامی مدل‌ های گوشی موجود در بازار است که شما را از مراجعه به دیگر نمایندگی ‌های تعمیرات موبایل به منظور تأمین هرگونه قطعه بی ‌نیاز خواهد ساخت.

کافی است شما کاربر محترم، با بروز هر گونه مشکل نرم ‌افزاری یا سخت‌ افزاری در هر مدل از گوشی‌های تلفن همراه، به نمایندگی تعمیرات موبایل لنوو مراجعه کنید تا مهندسان موجود در مرکز، پس از ارائه مشاوره ‌های اولیه، در کمترین زمان ممکن، با بالاترین کیفیت، بدون نقض و به بهترین شکل نسبت به تعمیر و بازسازی گوشی همراه شما اقدام نمایند. شما کاربران گرامی می توانید سایر مطالب و مقالات تکمیلی مرتبط با این بحث را با مراجعه به بخش زیر دریافت نمایید.

محصولات لنوو

محصولات لنوو با وجود کیفیت و ساخت خارق ‌العاده آنها در ایران چندان شناخته شده نیستند؛ به‌عبارتی دیگر این برند در ایران در قیاس با دیگر برندهای موجود در بازار چندان نام ‌آشنا نیست و حتی گاه برخی از کاربران به اشتباه آن را جزو برندهای دست ‌پایین به شمار می‌آورند.

اگر شما نیز چنین تصوراتی در مورد برند لنوو دارید بهتر است تمامی آن‌ها را کنار بگذارید؛ بد نیست بدانید که برند لنوو در شمار چهار شرکت برتر تولید کننده لپ ‌تاپ می‌باشد و لپ ‌تاپ‌های این شرکت به داشتن ظاهر عالی، کانفینگ فوق‌العاده و البته قیمت مناسب شناخته شده‌اند.

محصولات عرضه‌ شده توسط این کمپانی عبارتند از لپ ‌تاپ، تبلت، گوشی موبایل لنوو، ورک ‌استیشن، تلویزیون ‌های هوشمند، کامپیوترهای سرور، پرینتر، نرم افزارهای مدیریت آی ‌تی و لوازم جانبی الکترونیکی. این شرکت با تولید دوربین دیجیتال، موبایل و تجهیزات شبکه محدوده محصولات خود را توسعه بخشیده است. شما کاربران گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد هریک از محصولات لنوو و ویژگی های ساختاری، نرم افزاری و سخت افزاری آنها به بخش آشنایی با محصولات لنوو مراجعه نمایید.

خدمات تخصصی ارائه شده در مرکز تعمیرات موبایل لنوو

  • تست و بهینه‌سازی ولتاژ موبایل
  • انجام مشاوره‌ در زمینه قطعات سخت‌افزاری و سیستم نرم‌افزاری گوشی‌های تلفن لنوو
  • اصلاح نواقص موجود در دوربین‌های موبایل
  • تعمیر و اصلاح کارت حافظه گوشی در نمایندگی تعمیرات موبایل لنوو
  • تعمیر نواقص میکروفن و اسپیکر
  • تعویض و یا تعمیر صفحه نمایش گوشی لنوو
  • تعویض قطعات SMDو قطعات پلاستیکی ( انواع کانکتورهای شارژ و  اسلات سیم‌کارت و اسلات‌ممری …) در نمایندگی تعمیرات موبایل لنوو
  • برطرف‌سازی مشکلات هنگ کردن گوشی
  • ریست کردن گوشی تلفن همراه در نمایندگی تعمیرات موبایل لنوو
  • تعمیر USB در نمایندگی تعمیرات موبایل لنوو
  • و هرگونه خدمات و تعمیرات مرتبط با گوشی‌های تلفن همراه… .
  • تعمیر و اصلاح ایراد مشکلات بلوتوث موبایل لنوو
  • اصلاح مشکلات ویبره موبایل در نمایندگی تعمیرات موبایل لنوو
  • برطرف کردن مشکل پرش در صفح نمایش موبایل لنوو
  • رفع مشکلات آنتن‌دهی موبایل لنوو
  • رفع مشکلات سیم کارت در نمایندگی تعمیرات موبایل لنوو
  • تعمیر و یا تعویض باتری
  • انجام تست‌های مربوط به تغذیه قطعات موبایل
  • فلش کردن، فارسی‌سازی و نصب نرم افزار در گوشی‌های اندروید
  • رسوب ‌زدایی موبایل با اولتراسونیک
  • شو‌سازی در باطری موبایل
  • برطرف کردن مشکل عدم خواندن سیم کارت از سوی گوشی در نمایندگی تعمیرات موبایل لنوو
  • تست اسپیکر گوشی و اصلاح مشکلات آن
  • بازیابی تنظمیات کارخانه سازنده گوشی در نمایندگی تعمیرات موبایل لنوو

لینک های مفید

 نمایندگی رسمی اپل / نمایندگی رسمی ایسوس / نمایندگی رسمی توشیبا / نمایندگی رسمی شارپ / نمایندگی رسمی دل / نمایندگی رسمی فوجیتسو / نمایندگی رسمی پاناسونیک / نمایندگی رسمی ریکو / تعمیرات موبایل سونی / نمایندگی رسمی ایسر / تعمیرات موبایل ال جی / تعمیرات موبایل سامسونگ / نمایندگی رسمی برادر / نمایندگی رسمی کانن / نمایندگی رسمی زیراکسنمایندگی رسمی ایکس ویژن /تعمیرات موبایل ایسر / تعمیرات موبایل / تعمیرات گوشی / تعمیرات موبایل سامسونگ / تعمیرات موبایل سونی / تعمیرات موبایل اپل / تعمیرات موبایل ال جی / تعمیرات موبایل هوآوینمایندگی تعمیرات موبایلتعمیرات موبایل / تعمیرات گوشی / تعمیرات موبایل سامسونگ / تعمیرات موبایل سونی / تعمیرات موبایل اپل / تعمیرات موبایل ال جی / تعمیرات موبایل هوآویتعمیرات موبایل / مرکز تعمیرات تبلت   / نمایندگی تعمیرات کپی / نمایندگی تعمیرات موبایلتعمیرات آیفون اپل / نمایندگی ایسوس / نمایندگی توشیبانمایندگی شارپ / نمایندگی دل /نمایندگی فوجیتسو / نمایندگی پاناسونیک / نمایندگی ریکو /نمایندگی سونی / نمایندگی ایسر / تعمیرات موبایل سامسونگ / نمایندگی برادر / نمایندگی کانن / نمایندگی اچ پی /نمایندگی زیراکس /نمایندگی ایکس ویژن / نمایندگی لنوو /نمایندگی کیوسرا