جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

مشکلات رایج در تبلت لنوو

مشکلات رایج در تبلت لنوو ، شامل مشکلاتی است که ممکن است در هنگام کار با تبلت لنوو با آن مواجه شوید. در این مقاله به ذکر برخی از مشکلات رایج در تبلت ها می پردازیم که ممکن است در هنگام کار با تبلت لنوو با آن مواجه شوید.

صفحه لمسی تبلت لنوو عمل نمی کند.

از جمله مشکلات رایج در تبلت لنوو، عمل نکردن صفحه ی لمسی می باشد. ری‌بوت کردن تبلت لنوو یکی از راهکارهایی است که در اغلب موارد دستگاه را به حالت اولیه باز می‌گرداند. منظور از ری‌بوت کردن دستگاه، همان خاموش و روشن کردن آن است. جهت این کار دکمه‌ی پاور را تا زمان خاموشی دستگاه فشار دهید. دو دقیقه پس از خاموش شدن تبلت لنوو، آن را روشن نمایید. با این کار احتمالاً مشکل صفحه نمایش برطرف گردد. در صورتی که با انجام اقدامات فوق، مشکل دستگاه شما رفع نگردد، احتمالاً اشکال از سوی نرم‌افزارهای دستگاه باشد.

جهت رفع این اشکال سیم‌کارت و کارت حافظه را از تبلت لنوو خارج کرده و دستگاه را خاموش نمایید. (درصورتی که دکمه‌ی پاور دستگاه نیز از کار افتاده، برای خاموش کردن دستگاه می‌توانید باتری تبلت لنوو را از آن جدا کنید تا دستگاه خاموش شود.) توجه داشته باشید که در صورت استفاده از کیسِ هوشمند، آن را کنار بگذارید. اگرچه قاب‌های هوشمند از دستگاهِ شما در برابر ضربه یا خراش محافظت می‌نمایند، اما گاه روشن/خاموش کردن خودکار آن‌ها سبب اشکال در کارکرد تبلت لنوو یا تلفن همراه‌تان خواهد شد. توصیه‌ی ما آن است که در صورت مشاهده‌ی مشکل، این کیس‌ها کنار گذاشته شده و دیوایس ریستارت گردد. اگر اشکالات ذکر شده‌ی فوق با این اقدامات رفع نشد توصیه می‌شود به متخصصین تعمیر تبلت لنوو در نمایندگی مراجعه نمایید.

با ورود سیمکارت به دستگاه، تبلت لنوو قادر به خواندن سیمکارت نیست .

پیش از هر اقدامی پیام‌های خطایی را که توسط دستگاه نمایش داده می‌شوند بررسی نمایید. در صورتی‌که پیام‌هایی نظیر Insert SIM ،SIM not ready ،SIM error و یا هر پیام خطای مشابه دیگری‌ نمایش داده می‌شود، دستگاه خود را خاموش کرده و سیم‌کارت خود را از اسلات مربوط به آن خارج و مجدداً وارد نمایید. در صورتی که مشکل دستگاه رفع نشد، سیم کارت دیگری را برروی تبلت لنوو خود تست نمایید و نتیجه را مجددا بررسی کنید. جهت رفع مشکلات رایج در تبلت لنوو با نمایندگی لنوو تماس بگیرید.

درمورد سایر مشکلات تبلت های لنوو بخوانید: وصل نشدن تبلت به وای فای

پس از نصب رام، سیمکارت از سوی تبلت لنوو شناسایی نمی شود.

یکی از مشکلات رایج در تبلت لنوو است. این اشکال از رایج‌ترین اشکالات پس از نصب کاستوم‌ رام‌ها است. این نقص به‌ویژه زمانی روی می‌دهد که یک رام با بیس‌باند متفاوت از بیس‌باند فعلی دستگاه فلش زده شود. برای رفع این اشکال فایل پیوست‌شده‌ای را که سازنده کاستوم‌رام برای رفع مشکل ارتباطی در اختیار شما نهاده است را برروی گوشی خود فلش بزنید. در صورتی که شرکت سازنده چنین فایلی را همراه با رام تولیدی خود عرضه نکرده است، می‌توانید از سایت سازنده دیوایس خود، استوک‌رام متناسب با تبلت لنوو  را دریافت نموده و سپس فلش بزنید. متخصصین نمایندگی مشکلات رایج در تبلت لنوو را به سرعت و با دقت رفع خواهند کرد

تعمیر تبلت لنوو

تعمیر تبلت لنوو در نمایندگی لنوو به کمک پیشرفته ترین و مدرن ترین تجهیزات انجام می گردد. همچنین متخصصین این مرکز پس از طی آزمون های علمی و عملی و کسب مدارج بالای بین المللی به این مرکز راه یافته اند. در صورت بروز هر یک از مشکلات فوق یا هر مشکل دیگردر ارتباط با تبلت لنوو می توانید با کارشناسان و متخصصین نمایندگی لنوو تماس بگیرید. کارشناسان تعمیرتبلت لنوو، از بین برترین متخصصین این حوزه انتخاب شده و راه حلی سریع و مطمئن برای تعمیر تبلت لنوو خواهند یافت.

این مرکز با توجه به تخصص و مهارت بالای کارشناسان خود توانسته است به عنوان مرکزی معتبر و مطمئن مطرح شده و همواره در اولویت انتخاب کاربران بوده است. تعمیر تبلت لنوو در نمایندگی در کمترین زمان و با صرف هزینه ای مناسب انجام خواهد گرفت.همچنین مدیریت مرکز، پیشرفته ترین تجهیزات را جهت تعمیرات فراهم نموده است. علاوه براین، متخصصین تعمیر تبلت لنوو، قبل و بعد از ورود به مرکز باید در دوره های تخصصی تعمیرات تبلت لنوو که جهت هماهنگی با دانش روز و به روز رسانی اطلاعات برگزار می گردد، شرکت نمایند. لازم به ذکراست، تعمیر تبلت لنوو  در نمایندگی لنوو، دارای گارانتی بوده و چنانچه تبلت های تعمیر شده توسط نمایندگی لنوو، مجددا دچار مشکل گردند، شما می توانید با توجه به شرایط و ضوابط مشخص شده به واحد تعمیرات تبلت لنوو مراجعه فرمایید.

مشکلات رایج در تبلت لنوو

در صورتی که پسورد یا الگوی قفل صفحه‌ی تبلت لنوو فراموش شود چه باید کرد؟

قفل شدن صفحه ی تبلت از جمله مشکلات رایج در تبلت لنوو است . راه حل ساده‌ای برای رفع این مشکل وجود دارد:

مرحله اول : تبلت لنوو را خاموش کنید.

مرحله دوم :  بعد وارد محیط Recovery شوید. برای این‌کار دکمه‌های Home و (افزایش صدا) Vol Up را فشار دهید. (در برخی از دستگاه‌ها طریقه ورود به محیط ریکاوری متفاوت است. برای تشخیص روش‌های این دستگاه‌ها با فشردن آزمایشی کلیدهای Power و Home و + می‌توان به این منو مراجعه کرد)

مرحله سوم : پس از ورود به منو ریکاوری روی wipe data/factory reset کلیک نمایید. برای حرکت در منوها از کلیدهای افزایش و کاهش صدا استفاده نمایید.

فراموشی پسورد تبلت لنوو

در صورتی که شارژ تبلت لنوو به سرعت مصرف می‌شود چه باید کرد؟

برخی از برنامه‌های کاربردی ممکن است مصرف انرژی بالایی داشته باشند. ازاین یکی از مشکلات رایج در تبلت لنوو ، خالی شدن شارژ آن می باشد. اگر پس از دانلود کردن یک برنامه کاربردی عمر باتری کاهش پیدا کرد، برنامه کاربردی را حذف کرده یا به کارت حافظه منتقل کنید. برای تشخیص اینکه چه برنامه‌هایی بالاترین میزان مصرف انرژی را دارند به منوی مصرف باتری بروید. از صفحه اصلی، روی نماد صفحات برنامه‌ها ضربه بزنید. سپس تنظیمات ، درباره تلفن ، مصرف باتری را پیدا کرده و روی آنها ضربه بزنید. ویجت سوئیچ وضعیت را به صفحه اصلی اضافه کنید. از صفحه اصلی، کلید منو را فشار دهید.

سپس روی افزودن  ویجت‌ها ضربه زده و ویجت سوئیچ وضعیت را انتخاب کنید. روشنایی صفحه نمایش را تنظیم کرده و بروی وضعیت اتوماتیک قرار دهید. از صفحه اصلی، روی نماد صفحات برنامه ها ضربه بزنید. سپس از تنظیمات صفحه نمایش، روشنایی را پیدا کرده و روی آنها ضربه بزنید. نشانگر کشویی را به سمت چپ بکشید و روی تایید ضربه بزنید.تمام انتقال داده‌ها از شبکه‌های موبایل را غیرفعال کنید. از صفحه اصلی، روی نماد صفحات برنامه‌ها ضربه بزنید. سپس از تنظیمات بی سیم و شبکه ها،  شبکه های تلفن همراه را پیدا کرده و روی آنها ضربه بزنید. علامت مربع فعال کردن داده را حذف کنید.در صورتی که تمامی این اقدامات پیاده‌سازی گردد و مشکل مصرف بالای باتری همچنان باقی بماند می‌توانید دستگاه را به تنظیمات اولیه و کارخانه‌ای بازگردانید و آن را رسیت فکتوری نمایید.

تعمیر تبلت لنوو

تعمیر تبلت لنوو در واحد تعمیرات لنوو، به صورت تخصصی و حرفه ای انجام می گردد. علاوه بر موارد فوق دیگر ایرادات شایعی که کاربران در استفاده از تبلت ها با آن مواجه می شوند، عبارتند از: داغی بیش از حد تبلت لنوو ، عمل نکردن تاچ تبلت لنوو ، کم نورشدن صفحه نمایش تبلت لنوو ، کندی سرعت تبلت لنوو ، ضربه خوردن تبلت لنوو روشن نشدن آن ، خرابی دوربین تبلت لنوو ، خرابی میکروفن تبلت لنوو ،  مشکلات صدا در تبلت لنوو ، شکستن تاچ و ال سی دی تبلت لنوو ،  خرابی کلید پاور تبلت لنوو ، ریختن مایعات روی تبلت لنوو ، زود خالی شدن باتری تبلت لنوو و…

 با توجه به این که تبلت های لنوو مشخصات نرم افزاری و سخت افزاری ویژه ای دارند، تعمیرات تبلت لنوو باید توسط متخصصین و مهندسینی انجام گیرد که تسلط کافی در تعمیر تبلت لنوو داشته و با قطعات سخت افزاری و نرم افزاری تبلت ها ی لنوو آشنایی کامل داشته باشند. جهت جلوگیری از بوجود آمدن آسیب جدی در این دستگاه های قابل حمل ، استفاده از محافظ و دقت در حمل و نقل تبلت را به کاربران توصیه می کنیم. متخصصین مرکز تعمیر لنوو قادر به رفع تمامی مشکلات رایج در تبلت لنوو هستند.

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو با راه اندازی واحد تعمیر تبلت لنوو، سال هاست به عنوان مرکز معتمد و معتبر در بین کاربران مطرح بوده است. عوامل بسیاری می توانند در موفقیت یک نمایندگی تاثیر گذار باشند. از جمله مهم ترین این عوامل می توان به بهره گیری از کادر فنی متخصص و متعهد، تجهیزات مدرن، مشتری مداری، سرعت عمل و دقت در ارائه ی خدمات، پاسخگویی به پرسش های مشتریان گرامی، اخد مبلغی منصافانه جهت تعمیرات و فروش، ارائه خدمات گارانتی و… اشاره کرد. نوآوری همراه با خلاقیت ، خدمت گزاری همراه با تعهد ، سرعت همراه با دقت، شعار اصلی نمایندگی لنوو می باشد که موجب موفقیت های روزافزون این مجموعه گشته است. کارشناسان نمایندگی لنوو، قادر به تعمیر مواردی هستند که ممکن است از سوی سایر مراکز غیرقابل تعمیر اعلام گردند. کارشناسان این مرکز قادر به رفع تمامی مشکلات رایج در تبلت لنوو هستند.

سایر مشکلات رایج در تبلت لنوو

درصورتی که آب یا هر مایع دیگری بر روی تبلت لنوو ریخته شود چه باید کرد؟

از جمله مشکلات رایج در تبلت لنوو ، ریختن مایعات بر روی تبلت است. زمانی که مایعی روی تبلت ریخته شود معمولاً تبلت لنوو به صورت خودبخود خاموش می‌شود در غیراینصورت خودتان تبلت را خاموش بکنید. بلافاصله پس از این کار کابل‌های متصل به آن (کابل برق، شارژر، هارد اکسترنال و …) را جدا کنید. باتری تبلت لنوو را نیز از دستگاه جدا کنید. تبلت را طوری قرار دهید که مانع از سرایت آب و مایع به دیگر بخش‌های آن شود.سطح تبلت را با یک حوله یا دستمال پاک کنید. برای خشک‌شدن هم بهترین راه جریان هواست. بدین منظور تبلت لنوو را به مدت بیست و چهار ساعت به حال خود رها کنید تا مایع نفوذ یافته در آن تبخیر شده و دستگاه خشک گردد. برای خشک شدن دستگاه به هیچ‌وجه از سشوار استفاده نکنید زیرا فشار هوای آن سبب نفوذ آب و مایع به دیگر بخش‌ها و سولفاتی شدن دستگاه می‌گردد.بعد از گذشت بیست و چهار ساعت دستگاه خود را روشن نمایید. در صورتی که دستگاه شما روشن نشد برای بررسی‌های تخصصی‌تری دستگاه را به یک مرکز معتبر تحویل دهید.

تبلت بیش از حد داغ می شود

امروزه با هوشمند شدن  گجت ها داغ شدن آن ها یک امر طبیعی به شمار می رود. یکی از مشکلات رایج در تبلت لنوو داغ شدن آن می باشد. به گونه ای که همه ی ما کما بیش این مسئله را تجربه کرده ایم. اما باید بدانیم که  داغی بیش از حد ، دشمن بالقوه قطعات الکتریکی است .  گرم شدن یا داغ شدن قطعات یعنی شما گرمایی غیرعادی را  در یک یا چند قسمت  از دستگاه خود حس می کنید . علت این گرما  ، دمای بالای یک یا چند قطعه است که در اثرعوامل  مختلف دمای آن ها  بالا رفته و به بدنه منتقل می شود .

سرچشمه ی این دمای بالا به عوامل مختلفی مربوط می شود که از میان آن ها  فعالیت بیش از اندازه ی سخت افزار دستگاه به ویژه CPU و RAM  از همه مهم تر است  .علاوه بر سی پی یو قطعات دیگر نیز در این داغ شدن دخیل هستند که از آن جمله می توان به  باتری ، صفحه نمایش ، چیپ آنتن و وایرلس ، مین برد اصلی ، چیپ حافظه و… اشاره کرد . در هر صورت اگر تبلت شما بیش از حد داغ می شود باید دلیل داغی توسط متخصص مشخص شده و نسبت به تعمیر آن اقدام کنید . متخصصین مرکز سخت افزار ایران با داشتن تجربه و مهارت لازم درزمینه ی  تعمیرات تبلت و با بهره گیری از بهترین امکانات آماده ی خدمت رسانی به شما جهت تعمیر انواع برند های تبلت می باشند .

چند توصیه جهت جلوگیری از داغ شدن بیش از حد تبلت

  • تبلت را در سطح خنک قرار دهید .
  • با خواندن دفترچه ی راهنمای تبلت خود طرز صحیح شارژ کردن را بیاموزید .
  • تبلت را مدت طولانی در شارژ قرار ندهید . شارژ هفتاد یا هشتاد درصد کافی است .
  • از شارژرهای ارزان و تقلبی برای شارژ کردن تبلت استفاده نکنید.
  • زمانی که تبلت در حال شارژ است، با آن کار نکنید.
  • از گذاشتن تبلت در قاب یا کاور پلاستیکی/ لاستیکی بپرهیزید. پلاستیک  نارساناست و مانع انتقال گرمای تبلت به خارج می‌شود و درنتیجه دمای دستگاه بالا می‌رود.
  • نرم‌افزارهای گوشی خود را به‌روز نگه دارید تا مطمئن باشید آخرین اشکالات در اپلیکیشن‌ها و سیستم عامل دستگاه شما رفع شده است.
  • برای مدت طولانی و پیوسته با تبلت خود بازی نکنید .
  • مدت طولانی به شبکه ۳G/4G متصل نشوید . خوب است هر از چند گاهی به تبلت خود استراحت دهید تا خنک شود.
  • اگر قطعه‌ای از تبلت خراب شده، آن را تعمیر کنید یا اگر مثل بعضی گوشی‌ها از اساس مشکل دارد، به فکر تعویض آن باشید.