اشتراک گذاری

مرکز ارائه سرویس محصولات لنوو

مرکز ارائه سرویس محصولات لنوو یکی از مراکز رسمی موجود در کشور می‌باشد که بر اساس استانداردهای روز دنیا در سه حوزه مرتبط با تولیدات کمپانی لنوو فعالیت دارد؛ سه حوزه‌یِ مذکور عبارتند از: فروش محصولات لنوو، تعمیرات لنوو و آموزش تعمیرات لنوو.

تمامی خدمات و سرویس های مرتبط با این برند با همکاری تیمی از برترین مهندسان دو حوزه سخت افزار و نرم افزار و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و بازیابی در نمایندگی لنوو انجام می پذیرد. این مرکز به یُمن حضور پرسنل فنیِ متخصص و مهندسان متبحر، این مرکز توانسته است در طول سالهای اخیر با ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، اطمینان مشتریان خویش را جلب نماید.

سال هاست که نام محصولات لنوو با نمایندگی lenovo گره‌ خورده و کاربرانِ محصولاتِ این شرکت در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه‌های خود، نخستین انتخابشان برای تعمیر، مرکز ارائه سرویس محصولات لنوو بوده است. کاربران گرامی در صورت نیاز می توانند از سیستم سرویس در محل لنوو جهت دریافت خدمات مورد نیاز استفاده نمایند.

مشخصات مرکز ارائه سرویس محصولات لنوو

مرکز ارائه سرویس محصولات لنوو همگام با افزایش عرضه و تقاضای محصولات این کمپانی خوش‌نام، تمامی تلاش و توان خویش را به‌کار بسته تا در ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات –چه در بخش فروش و چه در بخش خدمات پس از فروش- ثابت‌قدم و مستحکم باشد.

کارشناسان  این بخش به تمامی ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هر یک از محصولات لنوو تسلط داشته و توانایی آن را دارند تا پاسخگوی تمامی پرسش‌های شما عزیزان در زمینه اطلاعات تخصصی و عمومی هر یک از محصولات لنوو باشند. به یُمن حضور همین کارشناسان زبده و آگاه در مرکز فروش، مرکز ارائه سرویس محصولات لنوو توانسته تا روز به رو خود را به استانداردهای جهانی نزدیک‌تر سازد.

خدمات مرکز ارائه سرویس محصولات لنوو

خدمات مرکز ارائه سرویس محصولات لنوو مرتبط با تمامی دستگاه های تولید شده در  این کمپانی خوشنام و محبوب است. بدین معنی که دارندگان کلیه دستگاه های لنوو می توانند با مراجعه به نمایندگی رسمی لنوو کلیه خدمات مرتبط با ترمیم، تعمیر، بهسازی، ارتقاء و تعویض دستگاه های لنوو را دریافت نمایند.

به منظور ارائه هر چه تخصصی تر خدمات به کاربران دستگاه های لنوو نمایندگی این برند فضای خویش را به پارت های متعدد تقسیم نموده است. در هر یک از پارت های مذکور خدمات فوق تخصصی مرتبط با یک محصول به کاربران ارائه می گردد. برخی از واحدها و خدمات مرکز ارائه سرویس محصولات لنوو عبارتند از:

  • ارائه کلیه خدمات مرتبط با بهسازی و ارتقاء آل این وان های لنوو
  • ارائه کلیه سرویس های سرور لنوو
  • تعمیرات تجهیزات کامپیوتر
  • ریکاوری اطلاعات در نمایندگی لنوو
  • آموزش تعمیرات لنوو در مرکز ارائه سرویس محصولات لنوو
  • سرویس در محل دستگاههای لنوو
  • تعمیرات لپ تاپ لنوو
  • سرویس و ارتقاء لپ تاپ های لنوو
  • تعمیرات تبلت لنوو در مرکز ارائه سرویس محصولات لنوو
  • تعویض قطعات از کار افتاده تبلت های لنوو
  • بازیابی اطلاعات کلیه دستگاه های لنوو

واحدهای تعمیرات لنوو

واحدهای تعمیرات لنوو متشکل از شش پارت تخصصی است که در هر یک از آنها صرفاً خدمات تخصصی مرتبط با یک محصول به مراجعان ارائه می گردد. این امر به دلیل تلاش در جهت تمرکز بر تعمیرات یک محصول صورت گرفته است. تمامی واحدهای تعمیر لنوو برخوردار از پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات تعمیر است. کارشناسان تعمیر در مرکز ارائه سرویس محصولات لنوو به دلیل در اختیار داشتن تجهیزات سازگار و متناسب با هریک از محصولات لنوو توانایی آن را دارند تا در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت به تعمیر و ترمیم محصولات لنوو بپردازند.

تلاش زنجیره وار تمامی واحدها و تعمیرکاران این مجموعه سبب گشته تا مرکز ارائه سرویس محصولات لنوو در طول سالهای اخیر بدل به انتخاب نخست تمامی کاربران دستگاه های لنوو گردد. کاربرانی که به هر دلیل دستگاه آنها دچار اشکال گشته و نیازمند تعمیرات است. واحدهای تعمیرات لنوو در بخش زیر معرفی می گردند.

اخبار شرکت لنوو

اخبار شرکت لنوو توسط کارشناسان نمایندگی Lenovo پیگیری گشته و از طریق فضای زیر با شما به اشتراک گذاشته می شود. در همین راستا کارشناسان مرکز ارائه سرویس محصولات لنوو با معرفی هر محصول جدید از سوی کمپانی لنوو ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری آن را استخراج نموده و با شما به اشتراک می گذارند.

در صورتی که از علاقمندان دنیای فناوری هستید می توان جدیدترین اخبار و رویدادهای مرتبط با این کمپانی را از طریق فضای زیر دنبال نمایید. لنوو در ایران نامی است که در قیاس با دیگر برندهای موجود در بازار، افراد کمتری با آن آشنایی دارند.

حتی گاهی برخی به اشتباه آن را جزو برندهای دست‌پایین به شمار می‌آورند. اگر شما نیز چنین تصوراتی در مورد برند لنوو دارید بهتر است تمامی آن‌ها را کنار بگذارید؛ بد نیست بدانید که برند لنوو در شمار چهار شرکت برتر تولید کننده لپ تاپ می‌باشد و لپ تاپ های این شرکت به داشتن ظاهری عالی، کانفینگ فوق‌العاده و البته قیمت مناسب شناخته شده‌اند.

مقالات نمایندگی مجاز لنوو

مرکز تعمیرات لنوو با بهره‌مندی از سالها تجربه در امر سخت افزار و نرم‌افزار محصولات لنوو و استفاده از بروزترین ابزارآلات این حوزه، کلیه امور تعمیر را با قیمتهای مصوب به مشتریان و همکاران محترم ارائه می‌دهد.

مرکز ارائه سرویس محصولات لنوو به دلیل بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و حضور کارشناسان زبده در مجموعۀ خود، قادر به رفع و تعمیر تمامی مشکلات و اختلالاتی است که ممکن است به هر روی در دستگاه‌های لنوو ایجاد گردند. کادر فنی تعمیرات لنوو علاوه بر حضور در دوره‌ای تخصصی تعمیر، ملزم به دریافت نوین‌ترین مدارک و گواهینامه‌های معتبر نیز می‌باشند.

تعمیرات Lenovo در این مرکز محدود به محصول خاصی نیست و تمامی دستگاه‌های لنوو اعم از موبایل، تبلت، لپ‌ تاپ، آل این وان و… را شامل می‌گردد. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش زیر برخی از مقالات تعمیرگاه تخصصی لنوو که توسط کارشناسان مرکز ارائه سرویس محصولات لنوو تدوین گشته اند را دریافت نمایید.

محصولات لنوو

محصولات لنوو با وجود کیفیت و ساخت خارق ‌العاده آنها در ایران چندان شناخته شده نیستند؛ به‌عبارتی دیگر این برند در ایران در قیاس با دیگر برندهای موجود در بازار چندان نام ‌آشنا نیست. بد نیست بدانید که برند لنوو در شمار چهار شرکت برتر تولید کننده لپ ‌تاپ می‌باشد و لپ ‌تاپ‌های این شرکت به داشتن ظاهر عالی، کانفینگ فوق‌العاده و البته قیمت مناسب شناخته شده‌اند.

محصولات عرضه‌ شده توسط این کمپانی عبارتند از لپ ‌تاپ، تبلت، گوشی موبایل لنوو، ورک ‌استیشن، تلویزیون ‌های هوشمند، کامپیوترهای سرور، پرینتر، نرم افزارهای مدیریت آی ‌تی و لوازم جانبی الکترونیکی. این شرکت با تولید دوربین دیجیتال، موبایل و تجهیزات شبکه محدوده محصولات خود را توسعه بخشیده است.

شما کاربران گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد هریک از محصولات لنوو و ویژگی های ساختاری، نرم افزاری و سخت افزاری آنها به بخش مرکز ارائه سرویس محصولات لنوو و جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز لنوو مراجعه نمایید. خدمات مرتبط با تعمیرات لنوو نیز در پارت های متعدد مرکز ارائه سرویس محصولات لنوو ارائه می گردد.

سوالات متداول تعمیرات لنوو

در این بخش متخصصان تعمیرات لنوو سوالات متداول تعمیرات تخصصی لنوو را در اختیار شما کاربران گرامی قرار خواهند داد. مدیریت مرکز ارائه سرویس محصولات لنوو به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان تعمیر خود، تمامی عملیات اجرا شده در این سازمان را گارانتی نموده و به شما این اطمینان را می‌دهد که خدمات ارائه شده در این مرکز با بهترین کیفیت ارائه ‌گردند؛

در وصف کیفیت خدمات ارائه شده در این مرکز همین بس که به اذعان بسیاری از همکاران، این مرکز یکی از پیشروترین و بهترین مراکزی است که در زمینه خدمات تعمیرات Lenovo مشغول به‌کار و فعالیت استشما کاربران گرامی می‌توانید در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره در زمینه خرید و یا حتی تعمیر هریک از محصولات لنوو در این مرکز حضور یابید و از تجربه و آگاهی کارشناسان آن بهره‌مند گردید.

کارشناسان حاضر در مرکز ارائه سرویس محصولات لنوو با صبر و حوصله پاسخگوی تمامی پرسش‌های شما عزیزان خواهند بود و تخصصی ترین مشاوره ها و راهنمایی های مورد نیاز را به شما ارائه خواهند داد. جهت مطالعه ی سوالات متداول تعمیرات لنوو ما را همراهی نمایید.

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران در تلاش است تا با ارائه خدمات تضمینی رضایت همیشگی کاربران و مشتریان خویش را کسب نماید و تمامی نیازهای آنان را رفع و مرتفع سازد. جهت اطمینان خاطر کاربران، تمامی خدمات ارائه شده توسط مهندسان و کارشناسان این مرکز دارای گواهی نامه کیفیت و بسته به نوع تعمیر دارای گارانتی (با بازه زمانی مشخص) خواهند بود.

خدمات ارائه شده در مرکز سخت افزار ایران در برگیرنده تمامی خدمات و سرویس های مرتبط با دستگاه های هوشمند و الکترونیکی امروزی اعم از گردگیری، بازسازی، تعویض، تعمیر و … است؛ از همین رو کاربران دستگاه های هوشمند خانگی و ارتباطی می توانند در صورت نیاز به هریک از آنها، به این مرکز مراجعه نموده و تخصصی ترین خدمات ممکن را دریافت نمایند.

شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی هر چه بیشتر با کادر فنی این مجموعه و نیز خدمات ارائه توسط این مرکز به وب سایت مرکز سخت افزار ایران  مراجعه نموده و یا از طریق راه های ارتباطی درج شده در این وب سایت با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید.

محصولات لنوو | نمایندگی لنوو | تعمیرات لنوو

تعمیر موبایل لنوو

تعمیرات لنوو از جمله خدماتی است که در نمایندگی لنوو انجام می شود . لنوو در سال ۲۰۱۴ موتورولا را از شرکت گوگل خرید و وارد بازار موبایل شد . موبایل های سری A , P , S  از جمله گوشی های مرغوب لنوو می باشند . اما وایب شات (Vibe Shot) از شاخص ترین گوش های این برند می باشد ، دلیل شهرت این گوشی ، دوربین های بی نظیر آن می باشد .

در سال های اخیر تحقیقاتی در حوزه ی استفاده از موبایل ها انجام شده است . بر طبق این تحقیقات ،استفاده از فضاهای مجازی ، گوش دادن به موسیقی ، انجام بازی و برقراری تماس تلفنی مهم ترین موارد در استفاده از موبایل ها می باشد . بنابراین به این نتیجه می رسیم که برای بشر امروز،  اسمارت فون ها کاربردی بیشتر از گوشی های قدیمی دارند .

به همین دلیل اخیرا لنوو گوشی های خود را تقویت کرده و ویژگی های جدید و منحصر به فردی به محصولات خود افزوده است . در همین راستا محصول جدیدی به نام «Phab» به بازار موبایل لنوو افزوده شده که محصولی جدید بین گوشی ها و تبلت ها می باشد .  در صورتی که موبایل لنوو شما آسیب دیده و خراب شده دانستن این نکته ضروری است که تعمیرات لنوو جزء تعمیرات تخصصی بوده و باید توسط متخصصین و کارشناسان تعمیر لنوو انجام شود .

بنابراین جهت تعمیرات لنوو مراجعه به نمایندگی لنوو ضروری می باشد . نمایندگی لنوو مجهز به بهترین امکانات بوده و با به کارگیری متخصصینی با تجربه و کاردان ، آماده ی ارائه ی انواع خدمات به مشتریان گرامی می باشد .

تعمیر تبلت لنوو

تعمیرات لنوو از جمله تبلت لنوو از  خدماتی است که در نمایندگی لنوو انجام می شود . شرکت لنوو پس از لپ تاپ ها به تولید تبلت پرداخت . تبلت های این شرکت ، در ابتدا برای بسیاری از افراد ناآشنا بودند . اما به ندرت قیمت پایین آن ها موجب شد در بازار تبلت جایگاه مناسبی برای خود پیدا کنند . به گونه ای که اکنون تبلت لنوو Lenovo از پرفروش ترین تبلت های بازار ایران می باشد . دلیل استقبال از این تبلت ، با وجود رقبایی چون سامسونگ ، ایسوس و آیپد قیمت پایین این تبلت ها می باشد .

تبلت های لنوو از نظر نرم افزاری به دودسته تقسیم می شوند :

تبلت های مبتنی بر اندروید :

این تبلت ها با عنوان Yoga Tabletو Idea Tab وارد بازار شدند . در تبلت های اندرویدی لنوو از پردازنده ی ARM استفاده می شود . پردازنده های ARM بر اساس معماری   RISC ساخته شده اند . تبلت های اندرویدی لنوو در اندازه های  ۷-۱۰ در بازار ارائه شده اند . تمامی مدل ها  مجهز به ویژگی مالتی تاچ Multit-touch یا چند لمسی هستند . اگر تبلت لنوو اندرویدی شما خراب شده یا آسیب دیده ، با نمایندگی مجاز لنوو تماس بگیرید . تعمیرات لنوو در این مرکز به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای انجام می شود.

تبت های مبتنی بر ویندوز :

این تبلت ها از نظر سخت افزاری از تبلت های اندرویدی بهتر هستند وقیمت بالاتری دارند ، اما نظر کارشناسان این است که ؛ تبلت های اندرویدی از نظر نرم افزار بهتر از تبلت های ویندوزی می باشند . تبلت های ویندوزی لنوو با نام « ThinkPad » به بازار عرضه شده اند . در این تبلت ها ازدو نوع پردازنده اینتل استفاده شده است : ۱- پردازنده ی  اتم اینتلIntel Atom  ۲- نسل سوم پردازنده اینتل سری Core i)) .

جهت تعمیر تبلت های مبتنی برویندوز ، می توانید با نمایندگی و تعمیرگاه لنوو تماس بگیرید . نمایندگی لنوو با بهره گیری از پیشرفته ترین امکانات و استفاده از برترین متخصصین ، آماده ی ارائه ی خدمات مختلف از جمله ؛ تعمیرات لنوو به مشتریان گران قدر می باشد .

تعمیر لپ تاپ لنوو

تعمیرات لنوو از جمله لپ تاپ های لنوو یک فعالیت تخصصی است و باید توسط متخصصین این امر انجام شود . لپ تاپ ها  از جمله محصولاتی هستند که شهرت و محبوبیت لنوو را در پی داشتند . لپ تاپ های لنوو در سایزهای مختلف از یازده تا هفده اینچ  وارد بازار شدند و در سه مدل اصلی موجود می باشند . نمایندگی لنوو به تعمیر انواع مدل های لپ تاپ لنوو می پردازد و تعمیرات لنوو را به صورت تخصصی و حرفه ای انجام خواهد داد . دراین قسمت به معرفی محصولاتی می پردازیم که نمایندگی لنوو به تعمیرات آن می پردازد :

تعمیرات لپ تاپ های لنوو مدل  Think pad

جهت تعمیرات لپ تاپ لنوو Think pad مراجعه به تعمیرگاه و نمایندگی مجاز لنوو ضروری است . نخستین مدل از سری لپ تاپ های لنوو  Think pad  می باشد . این لپ تاپ ها نخستین بار در شرکت IBM به وسیله ی طراحان آمریکایی تولید شدند . بعدها لنوو امتیاز قسمت لپ تاپ در شرکت IBM را خرید و اکنون Think pad  در کشور چین طراحی و تولید می شود . لنوو توانست لپ تاپ های دومنظوره را که هم تبلت هستند و هم لپ تاپ به بازار روانه کند . لپ تاپ های Think pad  به تایید ایستگاه فضایی بین المللی رسیدند و اولین لپ تاپ هایی بودند که تا سال ۲۰۰۳این عنوان را کسب کردند .