جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

آیا ارتقا آل این وان لنوو ممکن است؟

پیش از پاسخ به این سوال که آیا ارتقا آل این وان لنوو ممکن است یا خیر، بهتر است نگاهی کوتاه به ساختار این محصول و جایگاه آن در بازارهای جهانی داشته باشیم. از نظر ساختار، همانگونه که می دانید آل این وان در قیاس با یک کامپیوتر رومیزی، جا و فضای بسیار کمتری را به خود اختصاص می دهد. به علاوه اینکه، از نظر ظاهر هم بسیار زیباتر و شکیل‌تر است. از نظر موقعیت در بازارهای جهانی، کامپیوترهای آل این وان در طول سالهای اخیر توانسته اند فروش مناسبی را برای خود رقم بزنند. این در حالیست که بازار فروش PC ها به شکل کلی با کاهش تقاضا مواجه بوده است. اما در ارتباط با این مسئله که آیا ارتقا آل این وان لنوو امکان پذیر است یا خیر، جواب هم مثبت و هم منفی است! به عبارتی ارتقا آل این وان لنوو در تنها در بعضی از قطعات ممکن است و در برخی از قطعات قابل انجام نیست.

ارتقا ال این وان لنوو

کدام قطعات آل این وان لنوو قابلیت ارتقا دارند؟

کاربران آل این وان های لنوو، همچون کاربران سایر دستگاه‌ها، غالباً پس از قدیمی شدن دستگاه مورد استفاده‌شان، درصدد می‌گردند تا آن را ارتقا دهند. اما اشکالی که در ارتباط با دستگاه های آل این وان وجود دارد، -و کارشناسان آنرا یکی از معایب آل این وان برشمرده اند- آن است که امکان ارتقا آل این وان لنوو در تمامی قطعات وجود ندارد. در این دستگاه امکان ارتقا، صرفاً در مورد برخی قطعات نظیر رم (البته ارتقا این بخش نیز محدودیت هایی دارد) و پردازنده وجود دارد. برخی AIO ها اجازه می دهند تا میزان رم و حافظه داخلی آنها را ارتقا دهید و البته این دو ویژگی، در تعدادی از مدل ها نیز وجود ندارند. متاسفانه AIO ها، سریع تر از نمونه های عادی، قدیمی می شوند. شما در کامپیوترهای عادی، می توانید اجزا را به راحتی بروز رسانی کنید اما یک AIO، به طور کلی برای بروز رسانی شدن طراحی نشده است. نکته دیگر در باب ارتقا آل این وان لنوو آن است که در این دستگاه امکان ارتقا نمایشگر یا بلندگوها نیز وجود ندارد. اگر چه این بخشها دیرتر از پردازنده آل این وان قدیمی می شوند اما، روزی می رسد که خارج از رده حساب شوند.

بایدها و نبایدهای ارتقا آل این وان لنوو

متقاضیان این سرویس –یعنی کاربرانی که دارنده یکی از آل این وان های نسبتاً قدیمی لنوو هستند و یا کاربرانی که احساس می کنند به دلیل رم پایین دستگاه، امکان پردازش سریع اطلاعات و اجرای برنامه های سنگین توسط دستگاه وجود ندارد- می توانند با مراجعه به نمایندگی رسمی all in one لنوو تخصصی ترین سرویس های مرتبط با ارتقا این محصول را دریافت نمایند. همانگونه که می دانید ارتقا آل این وان لنوو به سریع تر اجرا شدن برنامه ها و سرعت بالا سوئیچینگ کمک خواهد کرد. با ارتقای رم آل این وان لنوو ظرفیت بیشتری برای داده ها وجود خواهد داشت. اما قضیه به این سادگی ها هم نیست. زیرا رم ها باید با سیستم سازگاری کامل داشته باشند. برای خرید رم لازم است که به نکات مهم درباره سطح سازگاری و کیفیت رم جدید توجه داشت. در هر حال شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به نمایندگی لنوو تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعویض قطعات و ارتقا آل این وان لنوو را دریافت نمایید.

ارتقا آل این وان لنوو در بخش هارد و رم

همانگونه که پیش از این نیز ذکر شد ارتقا آل این وان لنوو تنها در بخش‌هایی خاص – رم و هارد – امکان‌پذیر است. علت آنکه سایر قطعات این دستگاه قابل ارتقا نیستند آن است که غالب قطعات موجود در این دستگاه، به مادربرد لحیم شده اند. این موضوع سبب گشته تا قطعات آل این وان توسط خود کاربر قابل تعویض نباشند. در نتیجه شاید پردازنده ای که شما بخواهید آن را در کامپیوتر خود جای دهید، به طور کلی با BGA سیستم شما همخوانی نداشته باشد و متاسفانه راه حلی نیز برای این مشکل وجود ندارد. به طور کلی بخش هایی که در ارتقا آل این وان می توان به آنها امیدوار بود رم و حافظه داخلی است.

تعمیرات آل این وان لنوو

تعمیرات آل این وان لنوو یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز است که با همکاری تیمی از برجسته ترین اساتید این حوزه و با استفاده از پیشرفته ترین ابزار تعمیر و ترمیم انجام می‌پذیرد. نیروی انسانی فعال در این مرکز به دلیل آشنایی با جدیدترین متدهای تعمیر و در اختیار داشتن مجموعه‌ای از به‌روزترین تجهیزات قادر به عیب یابی صحیح آل این وان لنوو و رفع تمامی عیوب سخت افزاری و نرم افزاری ایجاد شده در این دستگاه هستند. مرکز تعمیرات آل این وان لنوو به دلیل ساختار مشتری‌مدار خود، اهتمام ویژه‌ای در ارائه تمامی خدمات تعمیر و ترمیم مرتبط با این دستگاه از جمله ارتقا آل این وان لنوو با قیمت‌های تضمین شدۀ شرکتی دارد.

لینک مفید

تعمیرات لنوو

پیشنهاد ما آن است که پیش از مراجعه به یک مرکز جهتِ تعمیرات لنوو از مجاز و استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنید. مجاز بودن یک مرکز به کاربر این اطمینان را می‌بخشد که خدمات ارائه شده در آن مبتنی بر اصول و ضوابط استاندارد شرکتی و با نظارت سازمان‌های بالاتر انجام می‌پذیرد. مرکز تعمیرات لنوو با آگاهی از کاستی‌های موجود در این عرصه، در راستای تأمین و برآورده‌سازی نیازهای کاربران به یک مرکز مجاز و استاندار راه‌اندازی شده است. نمایندگی لنوو ضمن ارائه مشاوره به مشتریان خود، زمان مورد نیاز برای پاسخ و رسیدگی به درخواست آنان را به حداقل رسانده است تا در کمترین زمان ممکن، بهترین کیفیت را به هموطنان گرامی ارائه دهد. به خاطر داشته باشید که مراجعه شما به نمایندگی لنوو بهترین انتخاب خواهد بود زیرا مراجعه به مراکز غیرمجاز صدمات جبران‌ناپذیری به دستگاه شما وارد خواهد ساخت. تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاههای این برند، از جمله خدمات مرتبط با ارتقا آل این وان با حضور در این مرکز قابل دریافت است. واحدهای تعمیرات لنوو در بخش زیر معرفی گشته است.

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو همگام با افزایش عرضه و تقاضای محصولات این کمپانی خوش‌نام، تمامی تلاش و توان خویش را به‌کار بسته تا در ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات –چه در بخش فروش و چه در بخش خدمات پس از فروش- ثابت‌قدم و مستحکم باشد. نمایندگی لنوو در این راستا دو بازوی توانمند دارد که به وجود آن‌ها بالیده و افتخارات خویش در این عرصه را مدیون حضور آن‌ها می‌داند. بازوی نخست نمایندگی لنوو، کارشناسان بخش فروش می‌باشند که با صبر و حوصله پاسخگوی تمامی نیازهای کاربران محصولات لنوو هستند و از ارائه هیچ اطلاعاتی در زمینه هریک از محصولات لنوو به مشتریان گرامی دریغ نمی‌کنند. بازوی افتخارآمیزِ دیگرِ نمایندگی لنوو کارشناسان تعمیر هستند که به دلیل برخورداری از دانش فنی مورد نیاز قادر به رفع و ترمیم غالب عیوب و ایرادت ایجاد شده در تولیدات کمپانی لنوو هستند.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

محصولات لنوو
سوالات متداول لنوو
اخبار لنوو
مقالات لنوو