اشتراک گذاری

نمایندگی لپ تاپ لنوو

شاید اگر چندین سال پیش لپ تاپ لنوو شما با مشکل نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری روبه‌رو می‌شد، مجبور می‌شدید به هزار زور و زحمت فرد متخصصی را پیدا کنید تا این دستگاه را به صورت تخصصی تعمیر کند. اکنون آن روزهای پردردسر تمام شده است چراکه هر زمان که لپ تاپ لنوو شما با مشکلی روبه‌رو شود، به راحتی می‌توانید با مراجعه به نمایندگی لپ تاپ لنوو یا ارسال آن به نمایندگی مرکزی آن، مشکلات این دستگاه را برطرف کنید. به لطف توسعه شعب نمایندگی لنوو، این امکان برای کاربران این دستگاه فراهم شده است تا هر زمان که مشکلی برای لپ تاپ آن‌ها به وجود آمد با سپردن دستگاه خود به تکنسین‌های نمایندگی لنوو، آن را به صورت تخصصی تعمیر کنند. تنها کاری که باید انجام دهید تماس با شماره 54114-021 و گرفتن راهنمایی های لازم از تیم پاسخگویی نمایندگی لپ تاپ لنوو است.

کاربرانی که در کلان‌شهرهای تهران و کرج سکونت دارند، می‌توانند برای تعمیر لپ تاپ لنوو به شعب نمایندگی رسمی لنوو در تهران و کرج مراجعه کنند. کاربران شهرستانی نیز می‌توانند، جهت استفاده از خدمات تعمیر لپ تاپ لنوو، دستگاه خود را به نمایندگی مرکزی تعمیرات لپ تاپ لنوو یعنی تهران ارسال کنند. درواقع نمایندگی لنوو در تهران از بخش‌های متعددی تشکیل شده است که هر بخش به نمایندگی لپ تاپ لنوو در یکی از شهرستان‌ها اختصاص پیدا کرده است. برای مثال نمایندگی لپ تاپ لنوو در تبریز، شیراز، مشهد، کرمان و … همه از بخش‌های زیرمجموعه نمایندگی لپ تاپ لنوو در تهران هستند. با این وجود در هر شهرستانی که سکونت داشته باشید، می‌توانید با ارسال لپ تاپ خود به نمایندگی لنوو در تهران از خدمات تعمیرات تخصصی این مرکز استفاده کنید.

نمایندگی لپ تاپ لنوو

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ لنوو

کاربران کلیه لپ تاپ‌های لنوو می‌توانند در صورت نیاز به تعمیرات سخت افزاری و یا نرم افزاری مرتبط با دستگاه خویش به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ لنوو مراجه کرده و سرویس‌های مورد نیاز را دریافت نمایند. سرویس‌های ارائه شده در مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو منحصر به موردی خاص نیست و کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با لپ تاپ های لنوو را شامل می‌گردد. نمایندگی تعمیرات لپ‌تاپ لنوو، کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به کار گرفته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود در لپ‌تاپ خود را تعمیر و رفع کنید و از مراجعه به مراکز دیگر بی‌نیاز شوید.

مدیریت این بخش، تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را ضمانت و گارانتی می‌نماید و به شما اطمینان می‌دهد که برخلاف دیگر مراکز غیر رسمی و غیر مجاز، تمامی قطعاتی که در این مرکز تعویض می‌گردند، اصل و اورجینال شرکتی می‌باشند. گارانتی خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات لپ‌تاپ لنوو به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان حاضر در آن و تخصص آن‌هاست.

نمایندگی فروش لپ تاپ لنوو

نمایندگی فروش لپ تاپ لنوو، بهترین مکان برای مراجعه آن گروه از کاربرانی است که قصد خرید یکی از لپ تاپ های لنوو را دارند و یا به دلیل تردید در انتخاب، نیازمند دریافت مشاو‌ره‌های پیش از خرید هستند. متقاضیان خرید لپ تاپ های لنوو می‌توانند به نمایندگی لنوو مراجعه کرده و پس از حضور در پارت فروش، سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایند. در نمایندگی فروش تیمی از خبره‌ترین کارشناسان حضور دارند تا تخصصی‌ترین مشاوره‌ها و راهنمایی‌های مورد نیاز را در اختیار خریداران محترم قرار دهند.

برخی از مشاوره ها و خدمات ارائه شده در این مرکز عبارتند از: ارائه کلیه خدمات و اطلاعات پیش از خرید لپ تاپ های لنوو، ارائه اطلاعات مرتبط با کیفیت ساخت هر یک از لپ تاپ های لنوو، مقایسه لپ تاپ انتخاب شده توسط مشتری با سایر لپ تاپ های هم‌رده موجود، ارائه اطلاعات فنی و تخصصی درباره هر یک از لپ تاپ های موجود در نمایندگی فروش لنوو و … .

نمایندگی لپ تاپ لنوو در تهران

کاربران کلان‌ شهر تهران می‌توانند، جهت خرید انواع لپ تاپ‌های لنوو یا تعمیرات تخصصی لپ تاپ لنوو خود به نمایندگی لنوو در تهران مراجعه کنند. نمایندگی لپ تاپ لنوو در تهران به عنوان نمایندگی مرکزی لنوو، نه تنها خدمات فروش انواع مدل‌های لپ تاپ لنوو را به کاربران ارائه می‌دهد بلکه خدمات تعمیرات تخصصی لپ تاپ لنوو را نیز به کاربران این دستگاه ارائه می‌دهد. خوشبختانه نمایندگی لنوو در تهران در اکثر مناطق این کلان شهر شامل: ستارخان، سعادت‌آباد، فرجام، میرداماد، تجریش، پیروزی و ولیعصر شعبه دارد. با این وجود کاربران تهرانی برای خرید لپ تاپ لنوو یا سپردن تعمیرات این دستگاه به یک مرکز متخصص، هیچ‌گونه محدودیتی نخواهند داشت.

نمایندگی لپ تاپ لنوو در کرج

نمایندگی لپ تاپ لنوو در کرج در منطقه شاهین ویلا واقع شده است. بنابراین هر یک از کاربرانی که در استان البرز و تمامی شهرستان‌های این استان سکونت دارند، می‌توانند جهت تعمیر لپ تاپ لنوو خود به نمایندگی لپ تاپ لنوو در این کلان‌ شهر مراجعه کنند یا دستگاه خود را به این مرکز ارسال کنند. تمامی کاربران شهرستان‌های البرز در هشتگرد و نظرآباد، ماهدشت، اشتهارد، کمالشهر، محمدشهر و … می‌توانند، جهت استفاده از خدمات تعمیر لپ تاپ لنوو، این دستگاه را به نمایندگی لنوو در کرج ارسال کنند. درواقع نمایندگی لنوو در کرج تمامی نمایندگی‌های تعمیر لپ تاپ لنوو شامل: نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو در ماهدشت، نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو در هشتگرد، نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو در محمدشهر و … را زیر مجموعه خود قرار داده است.

نمایندگی لپ تاپ لنوو در شیراز

همانطور که اشاره کردیم، نمایندگی لپ تاپ لنوو در تهران به عنوان شعبه مرکزی فروش و تعمیرات لپ تاپ لنوو از بخش‌های متعددی تشکیل شده است که هر بخش به نمایندگی لپ تاپ لنوو در یکی از استان‌ها فعالیت می‌کند. بنابراین کاربران شیرازی لپ تاپ لنوو، درصورت بروز مشکلی برای لپ تاپ خود می‌توانند آن را به نمایندگی لپ تاپ لنوو در شیراز که یکی از بخش‌های زیر مجموعه نمایندگی لنوو در تهران است ارسال کنند. پس از ارسال لپ تاپ لنوو به تهران، تکنسین‌های نمایندگی لنوو در شیراز، این دستگاه را دریافت کرده و با عیب‌یابی دقیق تمامی مشکلات نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری آن را به صورت حرفه‌ای برطرف می‌کنند.

نمایندگی لپ تاپ لنوو در تبریز

اگر از کاربران تبریزی لپ تاپ لنوو هستید و با مشکل نرم‌افزاری یا سخت‌‌افزاری در سیستم خود روبه‌رو شده‌اید، می‌توانید تعمیرات تخصصی لپ تاپ لنوو را به تکنسین‌های متخصص نمایندگی لپ تاپ لنوو در تبریز بسپارید. تنها کافیست که دستگاه خود را به نمایندگی لپ تاپ لنوو در تهران ارسال کنید. تکنسین‌های نمایندگی لنوو در تهران پس از دریافت دستگاه شما آن را به تعمیرکاران متخصص در بخش نمایندگی لنوو در تبریز واگذار می‌کنند. کارشناسان نمایندگی لنوو در تبریز نیز پس از عیب‌یابی دقیق، مشکل لپ تاپ را با تعمیرات تخصصی رفع می‌کنند و درنهایت جهت اطمینان از عملکرد صحیح این دستگاه آن را مورد تست قرار می‌دهند.

نمایندگی لپ تاپ لنوو در اصفهان

اگر از کاربران اصفهانی لپ تاپ لنوو هستید و با مشکلی در این دستگاه روبه‌رو شده‌اید، می‌توانید جهت استفاده از خدمات تعمیرات تخصصی لپ تاپ لنوو، دستگاه خود را به شعبه مرکزی نمایندگی لپ تاپ لنوو در تهران ارسال کنید. نمایندگی لپ تاپ لنوو در تهران از بخش‌های متعددی تشکیل شده است که یکی از آن‌ها نمایندگی لپ تاپ لنوو در اصفهان می‌باشد؛ تکنسین‌های متخصص این بخش به عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی لپ تاپ‌هایی که از شهرستان اصفهان به این مرکز ارسال می‌شود، می‌پردازند.

بنابراین پس از اینکه لپ تاپ خود را به شعبه مرکزی نمایندگی لپ تاپ لنوو در تهران ارسال کردید، تکنسین‌های متخصص بخش نمایندگی لپ تاپ لنوو در اصفهان، این بسته را دریافت کرده و به عیب‌یابی دقیق آن می‌پردازند؛ سپس هزینه تعمیرات آن را برآورد کرده و به شما اطلاع می‌دهند تا درصورتی که تمایل داشتید پروسه تعمیرات تخصصی آن را آغاز کنند؛ درنهایت پس از تعمیر این سیستم، جهت اطمینان خاطر از برطرف شدن مشکل آن، لپ تاپ را مورد تست و بررسی قرار داده و پس از آن این دستگاه را به آدرس شما در شهرستان ارسال می‌کنند.

تعمیر لپ تاپ لنوو در محل

مرکز مجاز نمایندگی لپ تاپ لنوو به منظور تامین رفاه حال همه کاربران خود، خدمات سرویس در محل لپ تاپ  را نیز راه اندازی کرده است. با استفاده از این خدمات در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنید و در عوض خدمات با کیفیتی را دریافت نمایید. نمایندگی لپ تاپ لنوو مجهز به بهترین آرشیو قطعات جانبی اصل و شرکتی است و از این بابت هر گونه نگرانی های احتمالی را برای کاربران به صفر می رساند.

خدمات نمایندگی لپ تاپ لنوو

خدمات نمایندگی لپ تاپ لنوو

خدماتی که نمایندگی لپ تاپ لنوو به کاربران ارائه می‌دهد شامل: مشاوره پیش از فروش لپ تاپ لنوو، فروش انواع مدل‌های لپ تاپ لنوو و تعمیرات تخصصی لپ تاپ لنوو می‌باشد. با این وجود می‌توانید پیش از خرید لپ تاپ لنوو با نمایندگی رسمی لنوو تماس بگیرید تا از راهنمایی کارشناسان این مرکز در زمینه خرید لپ تاپ متناسب با بودجه و نیازی که دارید بهره‌مند شوید. سپس با مراجعه به این نمایندگی، لپ تاپ مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. درصورتی هم که لپ تاپ شما با مشکلات نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری روبه‌رو شد به این مرکز مراجعه کنید تا تکنسین‌های نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو پس از عیب‌‌یابی دقیق به تعمیرات تخصصی این دستگاه بپردازند.

مشاوره پیش از فروش لپ تاپ لنوو

همانطور که می‌دانید دنیای لپ تاپ‌ها، دنیای تنوع است. درواقع هر یک از برندهای لپ تاپ به ویژه لنوو، مدل‌های متنوعی از لپ تاپ‌ها را از نظر نوع طراحی و سخت‌افزار روانه بازار کرده‌اند. با این وجود انتخاب و خرید لپ تاپ خیلی دشوار است اما جای نگرانی نیست. اگر قصد خریداری یک لپ تاپ لنوو را دارید می‌توانید به نمایندگی لپ تاپ لنوو در تهران مراجعه کنید یا حتی با این مرکز تماس بگیرید تا کارشناسان نمایندگی لنوو در تهران شما را راهنمایی کنند. کارشناسان این مرکز با تخصص بالایی که در امر فروش لپ تاپ لنوو دارند، نیازها و بودجه‌ای که دارید را در نظر می‌گیرند و بهترین مدل از لپ تاپ لنوو را بر اساس این موارد به شما پیشنهاد می‌دهند.

فروش انواع مدل‌های لپ تاپ لنوو

پس از اینکه با استفاده از خدمات مشاوره پیش از فروش لپ تاپ لنوو، یکی از مدل‌های این لپ تاپ را انتخاب کردید، می‌توانید با مراجعه به نمایندگی لپ تاپ لنوو در تهران، آن را خریداری کنید و از خدمات ویژه پس از فروش این مرکز نیز بهره‌مند شوید. درضمن هیچ محدودیتی در زمینه فروش لپ تاپ لنوو در نمایندگی لنوو وجود ندارد. هر یک از مدل‌های لپ تاپ لنوو که مدنظر شما باشد در نمایندگی لپ تاپ لنوو با خدمات پس از فروش ویژه به فروش می‌رسد.

تعمیرات نرم‌افزاری لپ تاپ لنوو

تمامی قسمت هایی که قابل لمس نیستند و شما آنها را در پردازشگر مشاهده می کنید و به آنها دسترسی دارید، جزء قسمت های نرم افزاری سیستم محسوب می شوند. قسمت نرم افزار لپ تاپ بسیار گسترده است و ممکن است ایرادی که شما مشاهده می کنید، از نرم افزاری باشد که نصب کرده اید که تشخیص آن برای تکنسین های نمایندگی لپ تاپ لنوو  بسیار ساده است؛ به هر حال شناخت این ایراد و عیب یابی درست و اصولی دستگاه باید در نمایندگی لپ تاپ لنوو انجام پذیرد تا خشت اول درست و محکم نهاده شود و تعمیرات در مسیر درست خود قرار گیرد.

عدم نمایش تصویر هنگام پخش فیلم، کند شدن سرعت، بدسکتور شدن، ویروسی شدن، کار نکردن تاچ پد، هنگ کردن، عدم اتصال به وای فای، عدم کار کردن حسگر اثر انگشت و عدم اتصال بلوتوث همه از مشکلات نرم‌افزاری لپ تاپ‌ لنوو هستند. درصورتی که شما هم با هر کدام از این مشکلات نرم‌افزاری در لپ تاپ لنوو روبه‌رو شده‌اید، بهتر است تعمیرات نرم‌افزاری این دستگاه را به نمایندگی لپ تاپ لنوو بسپارید. درواقع یکی از خدمات تخصصی که بخش تعمیرات نرم‌افزاری نمایندگی لنوو به کاربران ارائه می‌دهد، برطرف کردن مشکلات نرم‌افزاری لپ تاپ لنوو به صورت تخصصی است.

تعمیرات سخت‌افزاری لپ تاپ لنوو

همان طور که می دانید سخت افزار یکی از شاخه های مهم علوم کامپیوتر محسوب می شود. به همه اجزا و قطعاتی که به طور فیزیکی در دستگاه وجود دارند و می توان آنها را لمس کرد، Hard ware یا سخت افزار می گویند. در نمایندگی لپ تاپ لنوو، آشنایی با سخت افزار و نحوه کارکرد هر کدام از این قطعات، برای اعمال هر گونه تعمیر اهمیت ویژه ای دارد. سخت افزار، کمک می کند که کاربر از همه پتانسیل ها و قابلیت های کامپیوتر خود به آسانی و به خوبی بهره بگیرد.

اکثر کاربران لپ تاپ‌های لنوو با مشکلات سخت‌افزاری مانند: روشن نشدن لپ تاپ لنوو، داغ شدن بیش از حد، کاهش سرعت هارد دیسک، آسیب‌دیدگی کیبورد و … مواجه می‌شوند که نشان ‌می‌دهد لپ تاپ لنوو به تعمیرات تخصصی نیاز دارد. جهت تعمیرات سخت‌افزاری لپ تاپ لنوو، می‌توانید این دستگاه را به نمایندگی لپ تاپ لنوو ارسال کنید تا تکنسین‌های این مرکز پس از عیب‌یابی دقیق، به صورت تخصصی مشکل آن را برطرف کنند.

حساسیت های قطعات مختلف لپ تاپ لنوو

  • Motherboard: حساس به نوسانات برق
  • cpu: حساس به گرمای بیش از حد
  • Vga: همانند cpuبه گرما بسیار حساس است
  • Ram: حساس نسبت به محاسبات سنگین و ویروس
  • Hard: با تکانی کوچک در هنگام روشن بودن بسیار حساسیت نشان می دهد که موجب ۸۰ خرابی می شود
  • Modem: با اشتباه زدن به پریز برق موجب سوخت می شود
  • Port: حساس به گرد و غبار بسیار حساس
  • Tuch pad: به مایعات و فشارهای سنگین حساسیت زیادی نشان می دهد
  • Keybord: همانند تاچ پد به مایعات و ضربات سنگین بسیار حساس است
  • Display: به گردو غبار و ضربات و اشیای نوک تیز بسیار حساسیت دارد
  • Speakers: حساس به مایعات ضربات

نمایندگی رسمی فروش و تعمیرمحصولات لنوو

نمایندگی رسمی لنوو ارائه‌دهنده خدمات فروش، پس از فروش و تعمیرات تخصصی انواع دستگاه‌های لنوو شامل: لپ تاپ، آل این وان، تبلت و موبایل لنوو می‌باشد. با این وجود فرقی نمی‌کند که از کدام یک از دستگاه‌های لنوو یا از کدام یک از مدل‌های محصولات این برند استفاده می‌کنید. درصورت خراب شدن هر یک از دستگاه‌های لنوو می‌توانید به نمایندگی رسمی لنوو مراجعه کنید یا دستگاه خود را به نمایندگی رسمی لنوو ارسال کنید. علاوه‌بر این می‌توانید برای خرید هر یک از دستگاه‌های لنوو نیز به این مرکز مراجعه کرده و از خدمات پس از فروش آن نیز استفاده کنید.

نمایندگی رسمی لنوو

نمایندگی رسمی لنوو علاوه‌بر ارائه خدمات فروش و تعمیرات لپ تاپ لنوو، خدمات فروش، پس از فروش، عیب‌یابی دقیق و تعمیرات تخصصی سایر دستگاه‌های لنوو را نیز به کاربران ارائه می‌دهد. بنابراین می‌توانید برای خرید هر یک از محصولات لنوو یا تعمیرات تخصصی هر یک از آن‌ها به نمایندگی رسمی لنوو مراجعه کنید. این مرکز از کارشناسان فروش زبده و تکنسین‌های متخصصی برخوردار است که خدمات فروش و تعمیرات انواع دستگاه‌های لنوو را به بهترین شکل ممکن با کیفیت و سرعت بالایی به شما ارائه می‌دهند.

نمایندگی لنوو و واحدهای تعمیر محصولات لنوو

با مراجعه به نمایندگی لنوو به راحتی می توانید پس از دریافت خدمات مشاوره ای رایگان از متخصصین ما، با آگاهی و علم اقدام به خرید دستگاه کنید و از مزیت خدمات پس از فروش طلایی این مرکز نیز بهره ببرید. نمایندگی لنوو علاوه بر تعمیرات و فروش لپ تاپ ها خدمات خود را در سطحی گسترده به کاربران سایر محصولات لنوو نیز ارائه می نماید. در صورت تمایل خدمات ما را در واحدهای تعمیرات لنوو مطالعه نمایید.