اشتراک گذاری

لپ تاپ لنوو تینک پد پی 1

لپ تاپ لنوو تینک پد پی 1 به حق عنوان سبک‌ترین و باریک‌ترین ورک‌استیشن قابل حمل را از آن خود کرده است. این محصول تنها 18.4 میلی متر قطر و کمتر از 1.8 کیلوگرم وزن دارد. وزن و قطر نسبتاً پایین این محصول سبب شده تا حمل و جابجایی آن بسیار راحت گردد.

برخورداری این محصول از سخت‌افزاری مجهز و قوی سبب شده تا لپ تاپ لنوو تینک پد پی 1 بدل به دستگاهی کارامد برای مهندسان و سایر افرادی گردد که در پی ورک‌استیشنی با سخت افزاری قوی هستند. بد نیست بدانید که کمپانی لنوو همواره برند ThinkPad را برای نوت‌بوک‌های اداری-صنعتی خود استفاده می‌کند. این موضوع سبب شده تا قیمت این دستگاه‌ها نسبتاً بالا باشد و بازار هدف آن‌ها نیز بسیار محدود گردد.

لپ تاپ لنوو تینک پد پی 1

ویژگی‌های لپ تاپ لنوو تینک پد پی 1

لپ تاپ لنوو تینک پد پی 1 (Lenovo Thinkpad P1) که مجهز به نمایشگر 15.6 اینچی است با دو رزولوشن fHD و 4K معرفی و عرضه شده است (مدل بالاتر آن از نوع لمسی است). مدل نخست آن، یعنی نمونه برخوردار از نمایشگر 4K با میزان روشنایی 400 نیت و پشتیبانی از 100 درصد محدوده رنگی ادوبی RGB و عمق رنگ 10 بیتی گزینه‌ای مناسب برای عکاسان و گرافیست‌ها است. نمونه دیگر این محصول که برخوردار از نمایشگر fHD است از 100 درصد محدوده رنگ های sRGB پشتیبانی می کند و حداکثر روشنایی آن 300 نیت است.

پردازنده لپ تاپ لنوو تینک پد پی 1 (Lenovo Thinkpad P1) برخوردار از زئون یا سری Core نسل هشتم اینتل است و به کارت گرافیک کوادرو پی 2000 انویدیا، رم تا 64 گیگابایت و تا 4 ترابایت حافظه SSD مجهز شده است. درگاه های تینک پد پی 1 عبارتند از: تاندربولت 3، کارت خوان اس دی، USB-A (استاندارد معمول)، HDMI نسخه 2.0، یک درگاه اترنت کوچک و درگاه چند منظوره صدا  در کنار این موارد یک دوربین مادون قرمز و یک وبکم به چشم می خورند. همچنین یک داک ویژه نیز در لپ تاپ لنوو تینک پد پی 1در نظر گرفته شده است که از طریق درگاه تاندربولت متصل می شود.

قیمت و زمان عرضه لپ تاپ لنوو تینک پد پی 1

علاقه‌مندان به خرید لپ تاپ لنوو تینک پد پی 1 می‌توانند از پایان آگوست (شهریور)، لپ تاپ های لنوو تینک پد پی ۱ را در کنار تینک پد پی ۷۲، به ترتیب با قیمت‌های 1949 و 1799 دلار خریداری کنند.

تعمیرات لپ تاپ در کرج

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ در کرج منحصر به سرویسی خاص نیست و کلیه تعمیرات سخت افزاری، نرم افزاری، ریکاوری اطلاعات، ارتقاء لپ تاپ و … را شامل می‌گردد. مهندسان حاضر در مرکز تعمیر لپ تاپ ، عیوب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری لپ‌تاپ‌ها را به گونه‌ای رفع می‌سازند که احتمال بازگشت عیب پس از تعمیر به حداقل میزان ممکن می‌رسد.

هدف نهایی مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ ترمیم و تعمیر قطعات معیوب لپ‌تاپ‌ها است؛ از این‌رو حتی‌الامکان از تعویض قطعات اورجینالِ دستگاه خودداری می‌گردد تا دستگاه کیفیت اولیه خود را از دست ندهد و بتواند با همان قطعات اصلی به کار خود ادامه دهد. اما از سویی دیگر، در صورتی که میزان نقص دستگاه بالا بوده و نیاز به تعویض برخی قطعات باشد، به شما این اطمینان را می‌دهیم که قطعات جایگزین شده در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ در کرج از بالاترین سطح کیفی برخوردار باشند. در صورت نیاز به مشاوره در ارتباط با خرید لپ تاپ لنوو تینک پد پی 1 می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و راهنمایی‌های مورد نیاز را دریافت نمایید. (شماره تماس نمایندگی تعمیر لپ تاپ در کرج در بخش «تماس با ما» موجود است).

 نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو در راستای ارائه برترین خدمات فروش و تعمیرات لنوو ، کادری مجرب از میان زبده‌ترین مهندسان این حوزه را به کار گرفته و در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به شما هموطنان گرامی ارائه نماید. نمایندگی لنوو یکی از مراکز رسمی موجود در کشور می‌باشد که بر اساس استانداردهای روز دنیا در دو حوزه مرتبط با تولیدات کمپانی لنوو فعالیت دارد؛ حوزه‌یِ نخستِ این فعالیت، فروش و عرضه محصولات لنوو و دیگری ارائه سرویس ها و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت می باشد.

سال هاست که نام محصولات لنوو با نمایندگی لنوو گره‌ خورده و کاربرانِ محصولاتِ این شرکت در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه‌های خود، نخستین انتخابشان برای تعمیر، نمایندگی لنوو بوده است.

keyboard_arrow_down

شما کاربران گرامی با مراجعه به سایر صفحات وب سایت می توانید اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول مربوط به کمپانی لنوو را پیگیری نمایید.

محصولات لنوو
سوالات متداول لنوو
اخبار لنوو
مقالات لنوو