اشتراک گذاری

رجیستری تبلت لنوو

رجیستری تبلت لنوو، همچون دیگر برندها انجام می شود و در ادامه مقاله، با روش ها و مراحل آن آشنا می شوید. البته رجیستری تبلت، تنها شامل تبلت های سیمکارت خور می شود و می توان گفت که تفاوت چندانی با رجیستری موبایل ندارد. با این کار، دستگاه شما در سامانه همتا ثبت شده و قاچاق نبودن آن مسجل می گردد. دقت کنید که عدم رجیستری تبلت لنوو، به معنی عدم ثبت آن در سامانه بوده و مانع از دسترسی به خدمات شبکه می شود. اگر در این زمینه با مشکل مواجه شدید، تیم تعمیر تبلت در نمایندگی لنوو مرکز سخت افزار ایران، راهنمایی ها و نکات مورد نیاز را به شما ارائه می دهند.

بیشتر بخوانید : وصل نشدن تبلت به وای فای

رجیستری تبلت لنوو

تفاوت رجیستری تبلت لنوو با موبایل

می توان گفت که تفاوت خاصی بین رجیستری تبلت و موبایل وجود ندارد. درواقع رجیستری کردن این دو دستگاه کاملا مشابه بوده و تقریبا تفاوتی بین آنها وجود ندارد. اگر تبلت سیمکارت خور دارید، بهتر است در اولین فرصت اقدام به رجیستری کردن آن نمایید. درست مثل موبایل، رجیستری تبلت هم دستگاه را در سامانه همتا تعریف می کند تا خدمات شبکه به آن تعلق بگیرد. در غیر این صورت تبلت جنس قاچاق به شمار رفته و امکان استفاده از آن وجود نخواهد داشت.

نحوه رجیستری تبلت lenovo

برای رجیستری تبلت لنوو و دیگر برندها باید از طریق سامانه همتا اقدام کرده و شماره IMEI تبلت خود را در این سامانه ثبت نمایید. این شماره معمولا در بارکدی که روی جعبه چسبیده شده است، درج است. اگر شماره را پیدا نکردید، کافی است کد دستوری #06#* را با تبلت بگیرید تا شماره IMEI آن برای شما نمایش داده شود. پس از آن باید کد IMEI را از طریق یکی از روش های زیر برای سامانه همتا ارسال کنید.

سامانه پاسخ شما را در قالب یک پیامک می دهد و به این ترتیب، رجیستری تبلت انجام می شود. برای ثبت کد در همتا، می توانید کد را به شماره ۷۷۷۷ پیامک کرده و یا کد دستوری #۷۷۷۷* را شماره گیری نمایید. همچنین با مراجعه به سایت اینترنتی به آدرس  hamtainfo.ntsw.ir هم می توانید کد تبلت خود را ثبت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.