جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

خرید کامپیوتر بالارده

خرید کامپیوتر بالارده یکی از خرید هایی است که برای آن باید به اندازه کافی تحقیق کنیم، اما وسواس بی جهت نداشته باشیم؛ به همان اندازه هم باید بودجه داشته باشیم. منظور از کامپیوتر بالارده سیستمی است که به بهترین نحو از پس اجرای تمام نرم افزارهای چند منظوره و کاربردی برمی‌آید و می‌تواند همزمان چندین برنامه را در کنار هم اجرا کند و تاخیری در پردازش نداشته باشد.

با خرید کامپیوتر بالارده در حقیقت برای اجرای هر نوع برنامه یا بازی امکانات لازم را فراهم می کنید. سیستم های بالا رده خصیصه‌هایی از تمام رده‌های بودجه‌ای دیگر را در خود جای می دهند و ضمن حفظ تمام قابلیت‌های مهم یک سیستم قوی، بخش‌های غیر ضروری یا فراتر از نیاز در سیستم را تعدیل می‌ کنند. تعمیرکاران مرکز تعمیرات کامپیوتر لنوو برای خرید کامپیوتر بالارده توصیه هایی دارند.

خرید کامپیوتر بالارده

نکات مهم در خرید کامپیوتر بالارده

برای خرید کامپیوتر بالارده باید تمام اجزای سیستم را از میان بهترین ها انتخاب کنید. سی پی یو، مادربرد، رم، کارت گرافیک، حافظه های SSD و HDD، قطعه ODD، پاور سیستم و کیس همگی باید از میان بهترین ها انتخاب شوند. برد اصلی یا مادربرد میزبان همه قطعات کنار یکدیگر است. انتخاب مادربرد مناسب ضمانتی برای ارتقا و کارآیی در آینده است. نمی گوییم که همه را از یک برند انتخاب کنید. پیشنهاد می دهیم با در نظر گرفتن هماهنگی و سازگاری این قطعات در برند های مختلف، بهترین ها را انتخاب کنید. هر چند که تعمیرکاران مرکز تعمیر کامپیوتر لنوو تایید می کنند که برای خرید بهترین ها و برای خرید کامپیوتر بالارده به معنای واقعی ، باید بودجه زیادی در نظر بگیرید و هزینه زیادی کنید.

مزایا و معایب خرید کامپیوتر بالارده

  • خرید کامپیوتر بالارده مساوی است با توانایی بالا در اورکلاک. پس ترجیحا سعی کنید قطعاتی را تهیه کنید که کارآیی بالایی در اورکلاک داشته باشند.
  • اورکلاک پذیر بودن را می‌توان تضمین تعویض دیرتر قطعات هم به دلیل مقاومت زیاد و هم به دلیل توانایی افزایش توان آنها دانست.
  • در حالت کلی معایب سیستم‌های بالارده نسبت به مزایا بسیار ناچیز است. یکی از معایب عمده آنها قیمت بالای این تجهیزات است.

استفاده از تجربه ها برای خرید کامپیوتر بالارده

وقتی می خواهید وارد پروسه خرید کامپیوتر بالارده شوید، همه جوانب را در نظر بگیرید. بدانید که قطعات سیستم‌های بالا رده از هر محلی قابل تهیه نیستند و برای خرید لازم است به نمایندگی‌های اصلی مراجعه کنید. تعمیرکاران مرکز تعمیر کامپیوتر لنوو می گویند اینکه بتوانید در آینده به کمک ابزار و تجهیزات جدید تر دستگاه خود را ارتقا ببخشید هم بسیار مهم است. هر چه قدر هم که تلاش کنید، باز هم نمی توانید دستگاه خود را صد در صد در مقابل ایرادات و اشکالات احتمالی مصون نمایید. پس بهتر است وسواس بیش از اندازه را کنار بگذارید و منطقی پیش بروید. باید بدانید که در حالت کلی ارتقاء برخی از قسمت‌ها کامپیوتر، ارزان‌تر از خرید یک کامپیوتر جدید است. این قانون نه تنها در خرید کامپیوتر بالارده بلکه در خرید سیستم های معمولی جاری و ساری است.

در ارتقاء اکثر کامپیوتر‌های رومیزی، تمرکز اصلی بر روی مادربورد و پردازنده است. با این حال گزینه‌های دیگری نیز برای ارتقاء وجود دارد. افزایش حافظه‌RAM بهترین روش بهتر و بهتر کردن عملکرد یک سیستم است. اضافه کردن رم‌های بیشتر یا حتی جایگزین کردن DIMMها ( اصطلاح فنی برای قسمتی از حافظه ) به طور کامل، پردازشی سریع و ساده است که به هیچگونه تنظیمات خاصی برای سیستم ‌عامل نیاز ندارد. در همه این جایگزینی ها باید هماهنگی های سخت افزاری را در نظر بگیرید.

نمایندگی مجاز لنوو

نمایندگی مجاز لنوو مرکزی معتبر و قانونی است که تمامی محصولات لنوو را تحت حمایت و پوشش خود قرار می دهد. این مرکز معتبر به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است و خدمات و تسهیلاتی بسیار متنوع و کاربردی در اختیار کاربران قرار می دهد. خدمات نمایندگی مجاز لنوو در ایران در بخش فروش، پس از فروش و تعمیرات لنوو گسترده است. تمامی خدمات و سرویس ها همراه با ارائه ضمانت نامه های قانونی و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با نمایندگی مجاز لنوو تماس بگیرید؛