جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

یوگا بوک C930 لنوو

یوگا بوک C930 لنوو اولین لپ تاپ مجهز به دو نمایشگر است که توسط کمپانی لنوو طراحی و تولید شده است. در جریان ایفا ۲۰۱۸ در شهر برلین ، اولین لپ ‌تاپ جهان مجهز به دو نمایشگر رونمایی شد. این لپ تاپ متعلق به کمپانی لنوو است و در طراحی آن از دو نمایشگر استفاده شده است. یکی از این نمایشگر ها E Ink است و جایگزین کیبورد شده است.

لپ تاپ دو نمایشگری یوگا بوک C930 لنوو

یوگا بوک C930 لنوو مجهز به یک نمایشگر جوهر الکترونیک یا E Ink به جای کیبورد است. کمپانی لنوو با طراحی این لپ تاپ تلاش کرده تا تجربه‌ تایپ کردن روی این کیبورد مبتنی بر جوهر الکترونیک را از طریق موتورهای هپتیک برای کاربران به ارمغان بیاورد. یوگا بوک C930 بدنه‌ بسیار باریکی دارد. مجهز به پردازنده‌ نسل هفتمی اینتل است.

طراحی این لپ‌تاپ به گونه ای است که به کمک یک لولای ۳۶۰ درجه این قابلیت را دارد تا به یک تبلت مبتنی بر ویندوز ۱۰ نیز تبدیل شود. نمایشگر جوهر الکترونیک یوگا بوک C930 لنوو این قابلیت را ایجاد کرده تا کاربران بتوانند با توجه به پشتیبانی از قلم، به نوت‌برداری روی بخش E Ink بپردازد یا فایل‌های PDF را روی این نمایشگر مطالعه کنند.

یوگا بوک C930 لنوو

اطلاعات بیشتر درباره یوگا بوک C930 لنوو

هنوز اطلاعاتی درباره نسخه‌ مجهز به پردازنده‌ جدیدتر و پشتیبانی از ارتباط LTE ارائه نشده است. البته باید به این نکته اشاره کنیم که نسخه‌ای از یوگا بوک که لنوو سال گذشته رونمایی کرد، تقریبا از ایده‌هایی مشابه استفاده می کرده است، این در حالی است که این کمپانی چینی نسخه‌ جدید را با بهبود‌هایی همراه کرده که از جمله‌ مهم‌ترین این موارد باید به استفاده از نمایشگر E Ink اشاره کرد. سال گذشته یوگا بوک در دو نسخه اندروید و ویندوز ۱۰ رونمایی شده بود.

مشخصات فنی یوگا بوک C930 لنوو

پردازنده‌ نسل هفتمی Core m3-7Y30 یا Core i5-7Y54 مهمترین ویژگی یوگا بوک C930 لنوو است. نمایشگر اصلی این دستگاه ۱۰.۸ اینچ با رزولوشن ۲٫۵۶۰ در ۱٫۶۰۰ پیکسل از نوع IPS LCD است و نمایشگر E Ink نیز با همین سایز از رزولوشن ۱٫۹۲۰ در ۱٫۰۸۰ بهره می‌برد. یوگا بوک C930 لنوو از یک حافظه‌ رم ۴ گیگابایتی در کنار حافظه‌ داخلی ۲۵۶ گیگابایتی در این محصول استفاده کرده است.

باتری آن ظرفیتی معادل ۳۵.۸ وات ساعت دارد و می تواند تا ۸.۶ ساعت انرژی مورد نیاز این دستگاه را تامین کند. قلم Wacom با تشخیص ۴٫۰۹۶ سطح فشار، دو درگاه USB نسخه‌ C و سنسور اثر انگشت از ویژگی های دیگر این دستگاه است.

نمایندگی رسمی لنوو

نمایندگی رسمی لنوو به همه کاربران کمک می کند تا از خدماتی برتر و بهتر استفاده کنند. در این نمایندگی مجاز و قانونی امکانات و تسهیلات بسیار فراوانی در نظر گرفته شده است که همه نیاز های کاربران را در هر سطحی بر طرف خواهد کرد. اینجا یک مرجع رسمی و مورد اعتماد است که خدمات فروش، خدمات پس از فروش و خدمات تعمیرات Lenovo را ارائه می دهد.

با نظارت مرکز سخت افزار ایران فعالیت می کند و در کنار ارائه خدمات پس از فروش اصل و شرکتی، امکانات و تسهیلاتی منحصر به فرد و استثنایی نیز در اختیار کاربران قرار می دهد. هر کاربر در بخش فروش می تواند از سرویس مشاوره ای رایگان و تخصصی استفاده کند و درباره محصول مورد نظر خود اطلاعات مفید و مختصری به دست آورد.

رعایت اصل مشتری مداری مهمترین اصل و سرلوحه همه امور و همه فعالیت های نمایندگی رسمی لنوو است. در بخش تعمیرات نیز تکنسین ها و کارشناسانی مجرب و متعهد فعالیت می کنند که با ساختار کلی همه محصولات لنوو آشنایی دارند و می توانند به راحتی عیب یابی کنند و مسیر تعمیر را انتخاب و اجرا نمایند. تمامی سرویس ها همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.