اشتراک گذاری

تعمیر لولای لپ تاپ Lenovo

برای تعمیر لولای لپ تاپ Lenovo ممکن است دفعات بیشتری اقدام کنید، زیرا این قطعه مکانیکی به دلیل اصطحکاک زیادی که دارد، بیشتر در معرض آسیب قرار می گیرد. این لولا در هر بار استفاده از دستگاه وزن و فشار بسیاری را متحمل می شود و همین باعث می شود که تعمیر لولای لپ تاپ Lenovo جزء نیازهای اولیه دارندگان این دستگاه باشد که حتی ممکن است چندباره هم تکرار شود.

اهمیت تعمیر لولای لپ تاپ Lenovo

اگر در هنگام استفاده از دستگاه بیشتر احتیاط کنید و همواره به اجزا و قطعات دستگاه احترام بگذارید و رفتار درستی با آن داشته باشید، شاید کمتر به تعمیر لولای لپ تاپ Lenovo نیاز پیدا کنید.

لازم است در مراقبت های مداوم خود سفتی، شلی، لقی و دیگر آسیب های احتمالی را مد نظر بگیرید. با این مراقبت های ویژه  به طور خودکار از شکستگی و خرابی لولا پیشگیری کرده اید و در نتیجه کمتر به تعمیر لولای لپ تاپ Lenovo نیاز پیدا خواهید کرد.

عدم مراقبت از لولا سبب می شود که به بخش های پلاستیکی بدنه لپ تاپ نیز آسیب های جدی و جبران ناپذیری وارد شود. حتی ممکن است به دلیل استنکاف از تعمیر لولای لپ تاپ Lenovo ، کابل انتقال تصویر (فلت) صفحه نمایش که معمولا از کنار یکی از لولا ها می گذرد، پاره شود و منجر به اتصال و آسیب فراوان در ماردبورد لپ تاپ شود.

تعمیر لولای لپ تاپ Lenovo

چگونگی تعمیر لولای لپ تاپ Lenovo

وسعت شکستگی لولا امکان تعمیرات لولای لپ تاپ Lenovo را محدود می کند. در این صورت امکان جوشکاری وجود نخواهد داشت و ناچارا باید تعویض شود. از آنجا که این لولا فشار زیادی را متحمل می شود، اگر از حالت یکپارچه خارج شود، بسیار ضعیف و آسیب پذیر خواهد شد. جنس لولا در برند های مختلف لپ تاپ متفاوت است. فلزات و آلیاژ های مختلف و خاص ماهیت اصلی این لولا هاست که اگر به هر دلیلی محل جوشکاری لولا پایدار نباشد احتمال اینکه تعمیر لولای لپ تاپ Lenovo مکررا پیش آمد کند بسیار بالاست؛البته به دلیل نازک و ظریف طراحی شدن لپ تاپ Lenovo ، به درستی نمی توان لولای جوش خورده را سر جای خود قرار داد؛ دلیل این امر ضخیم شدن بخش های جوشکاری شده است.

نکات مهم در تعمیر لولای لپ تاپ Lenovo

  • مکان قرار گیری لولای لپ تاپ

لولاهای لپ تاپ کیفیت های گوناگونی دارند، اما محل قرار گیری آنها در همه لپ تاپ ها یکسان است؛ لازم به ذکر است که لولا از دو قسمت تشکیل شده است که یک قسمت آن به صفحه نمایش و طرف دیگر به کف قاب D پیچ می شود .این مسئله جزء نکاتی کلیدی در تعمیرات لولای لپ تاپ Lenovo است. یک تعمیر کار حرفه ای به خوبی می داند که همه لولا ها به صفحه نمایش لپ تاپ متصل هستند و توسط قسمت نوار فلزی به نمایشگر پیچ شده و توسط قاب B لپ تاپ، پوشانده می شوند. برای تعمیر لولای لپ تاپ Lenovo دانستن این نکات از واجبات است.

  • تفاوت قرار گیری لولا درسمت چپ و راست

لولاه در هر دو طرف چپ و راست نمایشگر قرار دارند، اما هر کدام عملکرد های خاص خود را دارندو از لحاظ کارکرد متفاوت هستند، لذا در تعمیر لولای لپ تاپ Lenovo نباید این نکته اساسی را از قلم انداخت

اگر به هر دلیلی امکان تعمیر لولای لپ تاپ Lenovo وجود نداشت و ناچارا باید لولا تعویض می شد، به یاد داشته باشید که فقط و فقط از لولای با کیفیت استفاده کنید که در غیر این صورت آسیب های جدی بسیاری به سایر بخش های لپ تاپ وارد خواهد آمد

تعمیر لولای لپ تاپ Lenovo

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر لپ تاپ lenovo

  • ترمیم و رفع شکستگی لولای لپ تاپ Lenovo
  • جوش پلاستیک و رنگ انواع قاب لپ تاپ Lenovo و قاب تبلت Lenovo و تمامی قاب های پلاستیکی
  • ارائه خدمات صافکاری و نقاشی انواع قابهای فلزی Lenovo
  • تعمیر قاب لپ تاپ Lenovo و تعمیر قاب تبلت Lenovo و کلیه قاب های پلاستیکی و فلزی
  • تعمیر لولا لپ تاپ Lenovo ( انواع لپ تاپ Lenovo به صورت تاشو و گردشی )
  • تعویض قاب انواع لپ تاپ Lenovo
  • تعویض لولای انواع لپ تاپ Lenovo

تعمیرات Lenovo

مرکز تعمیرات Lenovo با تیم متخصص و مجرب خود، تمامی خدمات مربوط به تعمیرات دستگاه های این کمپانی را به طور تخصصی و کارشناسانه ارائه می دهد. این مرکز با منفک کردن واحد های تعمیرات موفق شده است کیفت سرویس دهی خود را بالا ببرد و به دنبال آن رضایت صد در صدی مشتری را کسب کند.  مرکز تعمیرات Lenovo در اجرای پروسه تعمیر خود از قطعات جانبی اصل و اوریجینال شرکتی بهره می برد و تجهیزات مدرنی را به کار می گیرد تا کارای دستگاه همچون روز اول خود باشد.

نمایندگی Lenovo

نمایندگی Lenovo خدمات فروش ، تعمیر و آموزش تعمیرات لنوو را به عهده دارد.  از آنجا که تمامی محصولات این مرکز از مبادی قانونی وارد کشور می شوند، هر نوع نگرانی را برای کاربر محو می کنند . این اطمینان را می دهیم که محصولات ارائه شده از این مرکز تمامی مجوزهای لازم را دارد و با گارانتی طلایی همواره از کاربران حمایت و پشتیبانی می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نمایندگی لنوو و محصولات این کمپانی می توانید از طریق طریق راه های ارتباطی موجود در سایت پرسش های خود را مطرح نمایید.

اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول لنوو در دیگر صفحات سایت در دسترس شما کاربران گرامی قرار گرفته است.

محصولات لنوو
سوالات متداول لنوو
اخبار لنوو
مقالات لنوو