اشتراک گذاری

تعمیرات لپ تاپ لنوو

تعمیرات تخصصی لپ تاپ لنوو نیازمند حضور کارشناسانی است که ضمن تسلط بر ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری این محصول با ساختارهای گوناگون آن آشنایی داشته و قادر به عیب‌یابی صحیح دستگاه و به تبع آن انتخاب بهترین راهکار جهت رفع اختلالات ایجاد شده ‌باشند. عدم توجه به پارامترهای مذکور و مراجعه به مراکز غیرمجاز جهتِ انجامِ تعمیرات لپ تاپ لنوو ، سبب می‌گردد تا بسیاری از دستگاه‌ها به سبب اقدامات ناشیانه، هیچ‌گاه کیفیت اولیه خود را بازنیابند و گاه با خرابی بیش از پیش، امکان بهبود و ترمیم آن‌ها برای همیشه از میان برود.

از این رو پیشنهاد ما به شما آن است که پیش از مراجعه به یک مرکز، جهت تعمیرات لپ تاپ لنوو از مجاز و استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنید. مجاز بودن یک مرکز به کاربر این اطمینان را می‌بخشد که خدمات ارائه شده در آن مجموعه بر اساس اصول و ضوابط استانداردِ شرکتی و با نظارت سازمان‌های بالاتر انجام می‌پذیرد.

مرکز تعمیرات لپ تاپ ، با همکاری تیمی از مهندسان و کارشناسان این حوزه و با بهره‌‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر، فضایی خلق نموده که در آن می‌توان اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری ایجاد شده در این دستگاه را رفع و برطرف نمود. مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو به یُمن بهره‌مندی از تخصص، مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت کارشناسان فنی خود توانسته است تا در حوزه فعالیتی خویش، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازد و حتی‌الامکان در بهینه‌سازی، بهبود و ارتقاء کاربردهای تکنولوژی کشور کوشا باشد.

این مرکز با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد، از معدود شرکت‌های حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه‌ی خدمات تخصصی تعمیرات لپ تاپ لنوو و دیگر دستگاه‌های هوشمند این کمپانی خوش‌نام مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمینه‌های مختلفِ فناوری اطلاعات عرضه می‌دارد.

نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو

تخصصی‌ترین سرویس‌های سخت افزاری و نرم افزاری تمامی لپ تاپ های لنوو با حضور در نمایندگی لپ تاپ لنوو قابل دریافت است. سرویس‌های ارائه شده در این مرکز با همکاری تیمی از خبره‌ترین کارشناسان تعمیرات لپ تاپ و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات تعمیر انجام می‌پذیرد. بدنیست بدانید که نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو در طول سالهای اخیر به دلیل ارائه برترین خدمات سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با تعمیرات لپ تاپ بدل به انتخاب نخست کلیه کاربرانی گشته است که دستگاه مورد استفاده‌شان به دلیل خرابی نیازمند تعمیر گشته است.

برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های ارائه شده در نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو عبارتند از: تعمیر شارژر لپتاپ لنوو، تعمیر خرابی باتری لپ تاپ، تعمیر کیبورد لپ تاپ، تعویض و تعمیر ال سی دی و ال ای دی لپ تاپ، تعمیر مادربرد لپ تاپ، نصب و ارتقاء انواع سیستم عامل ها بر روی لپ تاپ، ارتقا و آپگرید لپ تاپ در نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو، نصب و ارائه تمامی درایورهای لپ تاپ، نصب و فروش انواع آنتی ویروس و فایروال اورجینال با قابلیت آپدیت از اینترنت، نصب انواع نرم افزارهای جانبی (تخصصی و غیر تخصصی)، بکاپ گیری از اطلاعات دستگاه و ذخیره آن و … .

تعمیر فلت لپ تاپ لنوو

فلت یکی از قطعات قابل تعمیر بکاررفته در انواع لپ تاپ از جمله لپ تاپ های لنوو است که وظیفه آن انتقال تصاویر و داده‌ها از مادر برد لپ تاپ به LED و LCD یا همان صفحه نمایش لپ تاپ است. خرابی های پیش آمده در کابل فلت لپ تاپ لنوو عموماً به دلیل وارد شدن ضربه به این دستگاه و تحمل فشار بیش از حد اتفاق می‌افتد. از این‌رو توصیه می‌شود در جابجایی‌های دستگاه و در حین کار با آن، به این مسئله توجه شود.

خوشبختانه خرابی های فلت نوت بوک با تعویض و تعمیر این بخش از دستگاه قابل رفع است و این مسئله –یعنی نیاز به تعمیر یا تعویض فلت- بسته به نظر کارشناس تعمیرات لپ تاپ لنوو دارد. تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با این بخش از دستگاه با حضور در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ لنوو و مراجعه به واحد تعمیر فلت لپ تاپ لنوو قابل دریافت است.

تعمیر کارت شبکه لپ تاپ لنوو

کاربران امروزی، بلافاصله پس از روشن کردن لپ تاپ به اولین چیزی که احتیاج پیدا می‌کنند، اینترنت است؛ و اتصال به اینترنت جز از طریق کارت شبکه لپ تاپ امکان‌پذیر نیست. بدیهی است خرابی‌های پیش آمده در کارت شبکه منجر به عدم امکان برقراری ارتباط میان لپ تاپ و تجهیزات ارائه‌دهنده خدمات شبکه نظیر مودم و .. می‌گردد. در صورتی که کارت شبکه سیمی باشد، این کارت، رابط میان کابل شبکه و خود کامپیوتر خواهد بود و اگر وایرلس باشد، این کارت رابط بین امواج الکترومغناطیسی و کامپیوتر خواهد بود.

به طور کلی اتصال به دنیای اینترنت بدون داشتن کارت شبکه لپ تاپ ممکن نیست و این قطعه حیاتی‌ترین عضو در اتصال کاربر لپ تاپ به دنیای اینترنت است. کارت شبکه لپ تاپ ارتباط مستقیمی با مادربرد دارد و این موضوع سبب می‌گردد با اندک بی‌مبالاتی، آسیب شدیدی به دستگاه وارد شود. از این رو قویاً توصیه می‌شود بررسی، عیب‌یابی، تعمیر و تعویض کارت شبکه لپ تاپ صرفاً توسط کارشناسان تعمیرات لپ تاپ لنوو انجام شود.

تعمیر فن لپ تاپ لنوو

فن یا همان سیستم تهویه هوا که در همه ی لپ تاپ های لنوو تعبیه شده است، وظیفه خنک سازی دستگاه و متعادل نگاه داشتن دمای آن را برعهده دارد. اما گاه به دلیل آلودگی های بیش از حد (گرد و غبار موجود در هوا و یا استهلاک دستگاه و عدم سرویس دوره ای آن)، این قطعه کیفیت خود را از دست داده و در ادامه کار صداهای نابهنجاری را تولید می کند. خرابی فن لپ تاپ لنوو، معمولا با علائمی چون صدا دادن فن لپ تاپ، افزایش دمای لپ تاپ و مواردی از دست همراه خواهد بود.

بد نیست بدانید که صدای فن لپ تاپ در حالت عادی بسیار کم است و تا زمانی که گوش را به آن نزدیک نکنید متوجه آن نمی‌شوید، اما وقتی صدای منظم تق تق از لپ‌تاپ شنیده شود و خصوصا چنانچه دمای لپ تاپ و گرمای تولید شده توسط آن بطور واضحی غیر‌عادی باشد، ممکن است فن لپ تاپ آسیب دیده و نیاز به تعمیر فن لپ تاپ لنوو باشد.

مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو کادری متخصص و کارآمد از برترین کارشناسان و مهندسان این حوزه را به کار گرفته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود در لپ‌ تاپ خود –نظیر خرابی فن لپ تاپ لنوو – را رفع نمایید و از مراجعه به دیگر مراکز بی‌نیاز گردید.

تعمیر مادربرد لپ تاپ لنوو

خرابی مادربرد نشانه هایی دارد که با مشاهده آنها می توان فرض را بر خرابی این قطعه گذاشت و عیب یابی دستگاه را آغاز کرد. در صورت بروز نقص و خرابی در مادربرد لپ تاپ لنوو دو راهکار پیش روی ما وجود دارد که هردوی آن‌ها در مرکز تعمیرات مادربرد لپ تاپ لنوو ارائه می‌گردد:

نخستین راه تعویض مادربرد لپ تاپ است که در صورت تشخیص کارشناسان -بر اینکه امکان تعمیر این قطعه وجود ندارد،- انتخاب می شود و عملیات مورد نیاز جهت تعویض مادربرد لپ تاپ -پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه- آغاز می شود.

دومین راه، تعمیر مادربرد لپ تاپ لنوو است که این کار، پس از بررسی دستگاه، شناسایی منشأ اشکال پیش آمده در آن و تشخیص نوع خرابی انجام می شود. برجسته ترین ویژگی مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو ضمانت خدماتی است که در این مرکز ارائه می گردد. این امر سبب شده خدمات ارائه شده تا حصول نتیجه نهایی ادامه داشته باشد و آنچه که مراجعان در پایان کار دریافت کنند، دستگاهی سالم و بی عیب و نقص باشد.

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو در راستای ارائه برترین خدمات فروش و تعمیرات لپ تاپ لنوو ، کادری مجرب از میان زبده‌ترین مهندسان این حوزه را به کار گرفته و در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به شما هموطنان گرامی ارائه نماید. نمایندگی لنوو یکی از مراکز رسمی موجود در کشور می‌باشد که بر اساس استانداردهای روز دنیا در دو حوزه‌ی مرتبط با تولیدات کمپانی لنوو فعالیت دارد؛ حوزه‌یِ نخستِ این فعالیت، فروش و عرضه‌ی محصولات لنوو و دیگری ارائه‌ی سرویس‌ها و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت می‌باشد.

لنوو در ایران نامی است که در قیاس با دیگر برندهای موجود در بازار، افراد کمتری با آن آشنایی دارند؛ به‌عبارتی دیگر این نام در ایران همانند برندهای سامسونگ، سونی، ایسر و… شناخته شده نیست و حتی گاهی برخی به اشتباه آن را جزو برندهای دست‌پایین به شمار می‌آورند. اگر شما نیز چنین تصوراتی در مورد برند لنوو دارید بهتر است تمامی آن‌ها را کنار بگذارید؛ بد نیست بدانید که برند لنوو در شمار چهار شرکت برتر تولید کننده لپ‌ تاپ است و لپ ‌تاپ ‌های این شرکت به دارا بودن ظاهر و ابعادی عالی، کانفینگ فوق‌العاده و البته قیمت مناسب شناخته شده‌اند.

خدمات تخصصی تعمیرات لپ تاپ لنوو

ارائه خدمات تخصصی تعمیرات LCD لپ تاپ لنوو ، تعمیرات LED لپ تاپ لنوو و تعویض  LCD و LED لپ تاپ لنوو ( نوت بوک لنوو ) / تعمیرات شارژر لپ تاپ لنوو ( آداپتور لپ تاپ لنوو ) / تعمیرات کیبورد لپ تاپ لنوو و تعویض کیبورد انواع لپ تاپ لنوو ( نوت بوک لنوو ) / تعمیرات وایرلس لپ تاپ لنوو ، تعمیرات بلوتوث لپ تاپ لنوو و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع لپ تاپ لنوو ( wifi , bt ) / تعمیرات لولای شکسته لپ تاپ لنوو ،

تعمیرات قاب شکسته لپ تاپ لنوو و همچنین تعویض قاب و لولای شکسته انواع لپ تاپ لنوو / نصب ویندوز  ، درایورها و کلیه نرم افزارهای عمومی و تخصصی / تعویض انواع چیپ ( Northbridge , Southbridge , VGA ) ، رفع مشکلات  مدار SOUND  و مدار LAN ،  رفع مشکلات مدار  RTC و  مدار  CLOCK ،  رفع مشکلات  مدار POWERING ،  رفع مشکلات  مدار PWM و مدار تامین کننده ولتاژ CPU ،  رفع  مشکلات مدار باک شارژر ، گرافیگ ، چیپ شمالی و جنوبی و همچنین جریان کشی

 تعمیرات مادربرد لپ تاپ لنوو ( مادربرد نوت بوک لنوو )  به صورت فوق تخصصی و ۱۰۰% تضمینی / تعمیرات هارد دیسک لپ تاپ لنوو (  مکانیکی و الکترونیکی ) ،  سیلندر ، برد ، رفع بدسکتور ، بازیابی لطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک / تعمیرات فوق تخصصی انواع درایو های نوری لپ تاپ لنوو ( رفع مشکلات  مکانیکی و الکترونیکی ) /

تعمیرات باتری لپ تاپ لنوو ( تعویض سلول جهت رفع مشکل تخلیه سریع باتری و تعمیرات برد جهت رفع مشکلاتی از قبیل عدم برقراری ارتباط با دستگاه و … ) / باز کردن قفل ( Bios ) انواع لپ تاپ لنوو یا به اصطلاح برداشتن پسورد بایوس و همچنین بروز رسانی انواع بایوس لپ تاپ لنوو ( نوت بوک لنوو ) / تعمیرات مودم لپ تاپ لنوو و تعویض انواع مودم لپ تاپ لنوو (Modem ) / تعمیرات گرافیگ لپ تاپ لنوو و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیگ لپ تاپ لنوو (VGA)

تعمیر محصولات لنوو

تست کامل قطعات الکترونیکی و در صورت لزوم تعویض آنها ( مقاومت ها / خازن ها / دیود ها / ترانزیستور ها / فت  ها و … ) / تست کامل هارد از لحاظ سلامت سیلندر و مکانیک هارد در تمامی لپ تاپ های لنوو ( نوت بوک های لنوو ) / تست کامل LCD و LED جهت جلوگیری از سوختگی پیکسل ، ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف های ولتاژ و … / تست کامل فرکانس های مختلف و ولتاژگیری از کلیه قطعات الکتریکی جهت اطمینان از تقسیم جریان صحیح و رفع اشکالات /

بروزرسانی و باز کردن انواع پسورد بایوس و هارد در صورت امکان لپ تاپ های لنوو ( نوت بوک های لنوو ) / بررسی و کنترل کلیه اجزای رایانه شامل : اتصالات ، فن ها ، درایوهای نوری ، منبع تغذیه و کابلهای اتصال / کنترل ولتاژ کلیه مدارهای الکترونیکی مادربرد ، کارت گرافیک ، مودم ، پاور و غیره / روغن کاری کلیه فن ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک / تخلیه گرد و غبار از کلیه منافذ ورودی هوا به داخل لپ تاپ لنوو / انجام تنظیمات کلیه نرم افزارهای موجود جهت هماهنگی بیشتر با اجزای لپ تاپ / انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه سازی و افزایش سرعت نرم افزارهای کاربردی در لپ تاپ لنوو

تعمیر لپ تاپ لنوو

تعمیرات لپ تاپ لنوو در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می‌پذیرد که به دلیل تجزیه و واکاوی تعداد بیشماری از لپ تاپ های لنوو با ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری‌ این دستگاه‌ها آشنایی یافته و قادر به رفع تمامی اختلالات ایجاد شده در آن‌ها گشته‌اند. تجزیه و بررسی هر یک از لپ تاپ های لنوو منجر به تدوین روش‌هایی گشته که بالاترین سطح بازدهی را در فرآیندهای تعمیرات لپ تاپ لنوو داشته‌اند. حضور کارشناسان مجرب و کاردان در این مجموعه سبب گشته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید غالب اختلالات ایجاد شده را تعمیر و رفع نمایید و از مراجعه به دیگر مراکز بی‌نیاز گردید.

مدیریت مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو به دلیل اطمینان از تبحر و دانش کادر فنی خویش تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را ضمانت و گارانتی نموده است. گارانتی خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر لپ تاپ به دلیل اطمینان مدیریت نمایندگی لنوو از تخصص و تبحر کارشناسان خویش می‌باشد. در این مرکز، تعمیر لپ تاپ لنوو و انواع بردهای الکترونیکی با تجهیزاتی پیشرفته و مدرن همچون Bga Machine Ersa 550،Clean Room ، PC3000، TEXAS INSTRUMENTS EV 2300 و ابزارآلات لحیم‌کاری پیشرفته و روز دنیا انجام می‌پذیرد.

دارندگان و کاربران دستگاه‌های لنوو پیش از تحویل دستگاه خود به هریک از مراکز ارائه دهنده خدمات تعمیرات لنوو، از مجاز بودن آن مرکز و تخصص کادر آن اطمینان حاصل نمایند. این هشدار از آن‌روست که گزارش‌هایی از سوی صاحبان دستگاه‌ها مبنی بر خرابی دوچندان دستگاه‌ آن‌ها پس از تعمیر در مراکز غیرمجاز صورت گرفته است.

بعلاوه مشاهده شده که در بسیاری از مراکز غیرمجاز، قطعات بی‌هیچ دلیلی با قطعات فِیک و تقلبی تعویض می‌گردد؛ این در حالی است که گاهاً نیازی به تعویض قطعه نبوده و دستگاه قادر به ادامه‌ی کار با همان قطعات اورجینال بوده است. به منظور پیشگیری از چنین رویدادهایی، بهتر است در صورت بروز هر گونه نقص و خرابی، دستگاهِ خود را جهت تعمیر به مراکز مجاز تعمیرات لپ تاپ لنوو و نمایندگی‌های مجاز بسپارید.

لینک های مفید :

مرکز تعمیرات لپ تاپ  / نمایندگی تعمیر لپ تاپ  / تعمیرات لپ تاپ اپل / تعمیرات لپ تاپ ایسوس / تعمیرات لپ تاپ ایسر / تعمیرات لپ تاپ دل / تعمیرات لپ تاپ اچ پی / تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو / تعمیرات تخصصی لپ تاپ لنوو / تعمیرات لپ تاپ پاناسونیک / تعمیرات لپ تاپ توشیبا / تعمیرات لپ تاپ شارپ / تعمیرات لپ تاپ ال جی / مرکز تعمیرات نوت بوک / تعمیرات لپ تاپ سونی / تعمیرات لپ تاپ سامسونگ /تعمیر لپ تاپ ایسوستعمیر لپ تاپ اپل / تعمیر لپ تاپ دل / تعمیر لپ تاپ فوجیتسو / تعمیر لپ تاپ اچ پی /  تعمیر لپ تاپ لنوو / تعمیر لپ تاپ ال جی / تعمیر لپ تاپ سامسونگ / تعمیر لپ تاپ شارپ / تعمیر لپ تاپ سونی / تعمیر لپ تاپ توشیبا / تعمیر لپ تاپ پاناسونیک /نمایندگی اصلی مادربرد / نمایندگی اصلی بازیابی اطلاعات / نمایندگی اصلی آل این وان / نمایندگی اصلی تی وی مانیتور / نمایندگی اصلی ویدئو پروژکتورمرکز تعمیر لپ تاپ  / نمایندگی اصلی نوت بوک / نمایندگی اصلی لپ تاپ