قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز لنوو
قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز لنوو ، به شرح اصولی می پردازد که کادرفنی نمایندگی لنوو ملزم به رعایت آن هستند. همچنین کاربران در هنگام مراجعه به نمایندگی لنوو جهت تعمیرات باید از روند تعمیرات ، چگونگی روند اداری و …. مطلع باشند و همگام با اصول این مرکز گام بردارند. تعمیرگاه مجاز لنوو سال ها است به فعالیت در زمینه ی تعمیر و بازیابی دستگاه های تولید شده توسط کمپانی لنوو پرداخته است . از جمله دستگاه های لنوو که در این مرکز تعمیر وسرویس می گردد می توان به لپ تاپ ، تبلت ، موبایل ، آل این وان و تجهیزات شبکه اشاره نمود.
واضح و مبرهن است که ابتدای هستی تا کنون ، نظم همواره موجب استحکام حیات بوده است. این موضوع در مورد سازمان ها و نهاد ها نیز صدق می نماید. حضور نظم برای قرار گرفتن یک نهاد و سازمان در موقعیتی رفیع و والا بسیار مهم و حیاتی است . قوانین تدوین شده موجبات اعتماد مشتریان به تعمیرگاه مجاز لنوو را فراهم می کند . جهت آشنایی با قوانین ادامه ی مطلب را مطالعه نمایید.
شرح قوانین تعمیرگاه مجاز لنوو
نمایندگی لنوو هموراه در جهت کسب رضایت مشتریان گام برداشته است. این مرکز با تدوین قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز لنوو در ارائه ی خدماتی بهتر و با کیفیت می کوشد. هدف تعمیرگاه مجاز لنوو، ارائه ی خدمات ریکاوری باکیفیت درکنار گارانتی به مشتریان عزیز است .. تعمیرکاران و تکنسینهای این مرکز با سرلوحه قراردادن قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز لنوو به فعالیت می پردازند . نمایندگی لنوو کلیه ی خدمات بازیابی و تعمیر را به کاربران محصولات این کمپانی ارائه می نماید.
تعمیرگاه لنوو توسط گروهی از مجرب ترین تکنسین ها و کارشناسان در واحدهای تعمیر مجهز دستگاه معیوب کاربران را عیب یابی و ریکاوری می نمایند . خاطرنشان می سازیم ، این مرکز با بهره گیری از به روزترین تجهیزات به ارائه ی خدمات ریکاوری مبادرت می ورزد . تمامی امور تعمیر در این مرکز با بکارگیری قطعات اورجینال انجام می گردد . ازین رو مشتریان پس از تعمیر دستگاه ، متوجه کیفیت در عملکرد آن خواهند شد.
قوانین تعمیرگاه مجاز لنوو سرویس
زمان مراجعه به تعمیرگاه مجاز لنوو قبضی که شامل قوانین تعمیرگاه مجاز لنوو است به مشتری تحویل داده می شود. پرکردن این قبض الزامی می باشد.
- تعمیرگاه مجاز لنوو مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری نمی پذیرد.
- دستگاه های آب خورده و ضربه خورده ممکن است در حین تعمیر عیوب خود را نشان دهند .
- لذا بروز مشکل در هنگام تعمیر طبیعی بوده و نمایندگی لنووتعهدی در قبال آن نمی پذیرد .
- توجه نمایید لوازم جانبی مانند : کیف ، گارد ، مموری کارت ، سیم کارت و… در هنگام تحویل دستگاه همراه با آن نباشد.
- اگر دستگاه شما گارانتی تعمیر مرکز دیگری را دارد ، در صورت تعمیر در این مرکز گارانتی از آن ساقط خواهد شدو باید هزینه را بپردازید.
- مهلت تست قطعات تعویض شده در تعمیرگاه مجاز لنوو ۴۸ ساعت می باشد .
- پس از تعمیر دستگاه ، کارشناسان تعمیرگاه مجاز لنوو آن را تست کرده و در سلامت کامل به مشتری تحویل می دهند.
- عیب یابی دستگاه و اعلام هزینه ی تقریبی به مشتری .
- آغاز روند تعمیرات در صورت رضایت مشتری .
- در صورتی که هزینه تعمیر دستگاه کمتر از 3.000.000 ریال باشد ، مراحل تعمیر بدون هماهنگی انجام خواهد شد.
- باتوجه به مورد تعمیراتی دستگاه ، حداقل زمان لازم جهت تعمیرات یک هفته خواهد بود.
- در صورت عدم تمایل مشتری به ادامه ی تعمیرات ، روند تعمیرات متوقف خواهد شد.
- در صورت به پایان رسیدن تعمیرات و عدم مراجعه ی مشتری دستگاه تا یک ماه نگه داری خواهد شد.
- کارشناسان صرفا عیوب عنوان شده توسط مشتری را برطرف خواهند کرد و در قبال سایر عیوب مسئولیتی نمی پذیرند .
- امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد .
- اگر در طی یک ماه مشتری جهت تحویل دستگاه اقدامی نکند ، نمایندگی لنوومسئولیتی در قبال دستگاه نمی پذیرد.
نمایندگی لنوو و واحدهای تعمیرات لنوو
نمایندگی لنوو ، واحدهای تعمیرات لنوو را به صورت مجزا راه اندازی نموده است. کارشناسان فنی در هر واحد به عیب یابی و تعمیر یک دستگاه مبادرت می ورزند. بدیهی است همین امر موجب افزایش راندمان کار و کیفیت تعمیر می گردد . کارگاه های فنی نمایندگی لنوو به ابزارآلات تعمیر درجه یک تجهیز شده اند . به دلیل مجزا بودن کارگاه های ریکاوری در این مرکز ، کاربران برای رفع ایراد دستگاه خود باید به واحد مرتبط با دستگاه مراجعه نمایند . کادرفنی نمایندگی لنوو با مدّنظر قرار دادن قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز لنوو آنگونه که شایسته مشتریان می باشد به ارائه ی خدمت می پرازند . چنانچه کاربران هرگونه سوالی در رابطه با قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز لنوو داشته باشند می توانند با کادر مجموعه مطرح نمایند .