جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

پنج تبلت اندرویدی جدید لنوو

پنج تبلت اندرویدی جدید لنوو را بشناسید. این 5 تبلت در بخش‌های مختلف از پایین رده تا میان رده توسعه یافته‌اند. مجهز به سیستم عامل اندروید هستند و برای کاربران با سلیقه‌های مختلف توسعه یافته‌اند. این تبلت‌های همراه با نام‌های تجاری Tab E7، Tab E8، Tab E10، Tab M10 و Tab P10 معرفی شده‌اند. همه مشخصات اصلی تبلت لنوو که اخیرات رونمایی شده اند، توسط این کمپانی ذکر شده است.

پنج تبلت اندرویدی جدید لنوو

معرفی پنج تبلت اندرویدی جدید لنوو

Lenovo Tab M10

Lenovo Tab M10 یکی دیگر از پنج تبلت اندرویدی جدید لنوو است و برای رقابت با سایر تبلت‌های اندرویدی بخش میان رده‌های معمولی و سطح پایین بازار طراحی شده است. این تبلت لنوو صفحه نمایش 10.1 اینچی از نوع IPS LCD با وضوح تصویر فول اچ دی 1920 در 1200 و 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد. حافظه داخلی این نمونه از پنج تبلت اندرویدی جدید لنوو با پشتیبانی از کارت حافظه جانبی microSD تا 256 گیگابایت هم ارتقا می‌یابد. باتری 4850 میلی آمپر ساعتی دارد. دوربین‌های اصلی و سلفی Lenovo Tab M10 به لنزهای تکی 5 و 2 مگا پیکسلی مجهز هستند. این تبلت لنوو مجهز به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 450 با 8 هسته پردازشی و قدرت 1.8 گیگاهرتز است. از امکان ارتباطی 4G LTE سلولار پشتیبانی می‌کند ،اما تنها یک سیم کارت را در خود جای می دهد.

Lenovo Tab P10

Lenovo Tab P10 یکی از پنج تبلت اندرویدی جدید لنوو است. در میان این پنج تبلت لنوو، عنوان قدرتمندترین را به خود اختصاص داده است. مجهز به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 450 با قدرت پردازش 1.8 گیگاهرتز و 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. می‌توان حافظه داخلی آن را به کمک کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت هم ارتقا داد. این تبلت تازه از سیستم عامل پیش فرض اندروید 8.0 اوریو بهره می‌برد. دوربین‌های اصلی و سلفی این تبلت لنوو به ترتیب 8 و 5 مگا پیکسلی هستند. با یک بار شارژ حدودا 15 ساعت ویدیو پخش می کند. این تبلت تازه از پنج تبلت اندرویدی جدید لنوو به همراه اکسسوری بامپر روانه بازار خواهد شد.

Lenovo Tab E7

Lenovo Tab E7 در میان پنج تبلت اندرویدی جدید لنوو یک تبلت سطح پایین است. با این حال طراحی ظاهری متمایز و پیشرفته ای دارد. این تبلت لنوو پردازنده مدیاتک MT8167 با قدرت حداکثر 1.3 گیگاهرتز، 1 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 2750 میلی آمپر ساعتی دارد. Lenovo Tab E7 از کارت حافظه جانبی microSD تا 128 گیگابایت پشتیبانی می‌کند. از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند. مجهز به اندروید اوریو Go Edition است و مشخصات فنی‌ آن با قیمت احتمالی اش همخوانی خواهد داشت.

Lenovo Tab E8

Lenovo Tab E8 آخرین نمونه از پنج تبلت اندرویدی جدید لنوو است. صفحه نمایش 8 اینچی دارد و طراحی آن به Lenovo Tab E7 بسیاز شبیه است. این تبلت لنوو پنل نمایش LCD با وضوح تصویر اچ دی 1280 در 800، باتری 4850 میلی آمپر ساعتی، سیستم عامل پیش فرض اندروید نوقا، دوربین اصلی و سلفی 5 و 2 مگا پیکسلی، دارد. آخرین نمونه از پنج تبلت اندرویدی جدید لنوو از شبکه ارتباطی سلولار پشتیبانی نمی‌کند.

Lenovo Tab E10

تبلت Lenovo Tab E10 سومین تبلت از پنج تبلت اندرویدی جدید لنوو است. این تبلت لنوو صفحه نمایش 10 اینچی از نوع IPS LCD با وضوح تصویر اچ دی 1280 در 800 و 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد. تک رنگ و به رنگ مشکی است، اما کمپانی لنوو قصد دارد آن را در دو نسخه با کانفیگ متفاوت روانه بازار کند. مجهز به سیستم عامل اندروید اوریو Go Edition ، 1 گیگابایت حافظه رم، پردازنده کوالکام اسنپدراگون 210، دوربین اصلی و سلفی 5 و 2 مگا پیکسلی و باتری با ظرفیت 4850 میلی آمپر است. این تبلت لنوو در میان پنج تبلت اندرویدی جدید لنوو از شبکه ارتباطی سلولار پشتیبانی نمی‌کند.

تعمیرات لنوو در کرج

نمایندگی تعمیرات لنوو در کرج درگاهی امن و ایمن است که در استان البزر راه اندازی شده است. این نمایندگی ویژه تحت حمایت مرکز سخت افزار ایران است. امکانات و تسهیلات بسیار مفید و کاربردی در اختیار کاربران خود قرار می دهد. در نمایندگی lenovo به راحتی می توانید به کمک کارشناسان و تکنسین های مجرب و ماهر هر یک از محصولات خود را عیب یابی و تعمیر کنید. تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری انواع محصولات لنوو در نمایندگی لنوو در کرج به صورت دقیق و اصولی بررسی و برطرف می شود. تمامی سرویس ها همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با مرکز تعمیرات لنوو تماس بگیرید.