جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

نمایندگی مجاز لنوو در ایران

نمایندگی مجاز لنوو در ایران ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های تعمیر و فروش به متقاضیان است. . نمایندگی لنوو فعالیت خود را همزمان با ورود محصولات لنوو به کشور آغاز کرد و تمرکز خود را بر جذب مهندسان کارآمد و باسابقه‌ی این حوزه گماشت؛ پس از چندی به یُمن حضور پرسنل فنیِ متخصص و مهندسان متبحر، این مرکز توانست اطمینان مشتریان خود را بیش از پیش جلب کند؛ از همین‌رو سال‌هاست که نام محصولات لنوو با نمایندگی لنوو گره‌ خورده و کاربرانِ محصولاتِ این شرکت در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه‌های خود، نخستین انتخابشان برای تعمیر، نمایندگی مجاز لنوو در ایران بوده است. خدمات ارائه شده در این مرکز، محدود به دستگاهی خاص نیست و تمامی تولیدات لنوو نظیر تبلت، نوت‌بوک، فتوکپی، پرینتر، تلفن همراه، هارددیسک، تلویزیون و … را در بر می گیرد.

نمایندگی مجاز لنوو در ایران

خدمات نمایندگی مجاز لنوو در ایران

نمایندگی مجاز لنوو در ایران یکی از مجموعه‌های فعال و پیشرو در ارائه خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات Lenovo در ایران است که فعالیت خود را همزمان با ورود محصولات این برند به کشور، آغاز کرده است. این مجموعه در طول سالهای اخیر تمرکز خود را بر جذب مهندسان کارآمد و متخصص دو حوزه تعمیر و فروش گماشته است تا موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خود گردد. نمایندگی مجاز لنوو در ایران بهترین مکان برای مراجعه افرادی است که یا قصد خرید یکی از دستگاه های لنوو را دارند و یا آنکه دستگاه مورد استفاده‌شان در طول روزهای اخیر به دلیل خرابی نیازمند تعمیر شده است. متقاضیان این دو سرویس یعنی -خرید یا تعمیرات لنوو- می توانند با مراجعه به این مرکز خدمات مربوطه را دریافت نمایند. خدمات مرتبط با فروش محصولات لنوو در فروشگاه مرکزی لنوو و خدمات مرتبط با تعمیر در مرکز تعمیرات لنوو قابل دریافت است.

نمایندگی مجاز تعمیرات لنوو

نمایندگی مجاز تعمیرات لنوو در راستای ارتقاء سطح کیفی خدمات ارائه شده در این مرکز تمامی دستگاه های این برند را مورد آنالیز و بررسی قرار داده و با تمرکز بر ساختار هریک از آنها، پیشرفته ترین و سازگارترین تجهیزات تعمیر را در اختیار کارشناسان خویش نهاده است. بهره مندی کارشناسان این مرکز از جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر سبب گشته است تا تعمیرات انجام شده به دست این کارشناسان بالاترین نتیجه و بازدهی را داشته باشند و کلیه عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه ها رفع گردند. دستگاه های تعمیر شده در نمایندگی مجاز لنوو در ایران نه تنها کیفیت اولیه خویش را باز می یابد بلکه به دلیل انجام برخی گردگیری ها و عملیات تخصصی توسط کارشناسان، امکان خرابی آن به صفر می رسد. در صورتی که شما نیز دارنده یکی از مدلهای دستگاه های لنوو هستید اما دستگاه مورد استفاده‌تان در حال حاضر دچار عیب و نقص گشته می‌توانید جهت تعمیرات آن به نمایندگی تعمیرات لنوو مراجعه نمایید.

نمایندگی مجاز فروش لنوو

نمایندگی مجاز فروش لنوو ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با فروش و خدمات پس از فروش دستگاه های لنوو به هموطنان گرامی است. نمایندگی مجاز فروش لنوو تمامی دستگاه های عرضه شده توسط این کمپانی اعم از لپ تاپ، آل این وان، تبلت، موبایل و … را در مجموعه خویش داشته و قادر است تا پاسخگوی تمامی خریداران و مشتریان گرامی باشد. کاربران گرامی با حضور در نمایندگی مجاز لنوو در ایران می توانند بسته به نیاز و بودجه ای که در نظر دارند، دستگاه مناسب خویش را انتخاب و تهیه نموده و از تخصصی ترین خدمات پس از فروش این دستگاه بهره مند گردند

گارانتی خدمات ارائه شده در نمایندگی مجاز لنوو در ایران

گارانتی خدمات در نمایندگی مجاز لنوو در ایران اگرچه بسته به نوع سرویس دریافت شده متفاوت است لیکن تمامی خدمات ارائه شده در این مجموعه را شامل می گردد. گارانتی خدمات ارائه شده دراین مرکز از آن روست که تیمی متخصص از تعمیرکاران و کارشناسان فروش با نمایندگی مجاز لنوو در ایران همکاری می کنند و میزان خطا در سرویسهای ارائه شده بسیار اندک است. کارشناسان ما در تعمیرگاه مجاز لنوو با دلسوزی تمام، تمام توان خویش را به کار گرفته اند تا عملکرد دستگاه تحویل داده شده به این مرکز ‌را بهبود بخشیده و کیفیتِ اولیه آن را بازگردانند. بدین منظور ابزار موجود در نمایندگی تعمیرات لنوو پس از آزمون و خطاهای بسیار و از میان سازگارترین تجهیزاتِ تعمیر گزینش شده‌اند. وجود چنین تجهیزاتی سبب گشته تا امکان بازگشت عیوب دستگاه پس از تعمیر در این مرکز به کمترین میزان ممکن برسد.

لینک مفید

تعمیرات لنوو

مرکز تعمیرات لنوو ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با تعمیر و ترمیم محصولات شرکتی است که در قیاس با دیگر برندهای موجود در بازار، افراد کمتری با آن آشنایی دارند؛ به‌عبارتی دیگر نام لنوو در ایران همانند برندهای سامسونگ، لنوو و… شناخته شده نیست و حتی گاهی برخی به اشتباه آن را جزو برندهای دست‌پایین به شمار می‌آورند. اگر شما نیز چنین تصوراتی در مورد برند لنوو دارید بهتر است تمامی آن‌ها را کنار بگذارید؛ بد نیست بدانید که برند لنوو در شمار چهار شرکت برتر تولید کننده لپ‌تاپ می‌باشد و لپ‌تاپ‌های این شرکت به ظاهر عالی، کانفینگ فوق‌العاده و البته قیمت مناسب شناخته شده‌اند. واحدهای تعمیرات لنوو در بخش زیر معرفی گشته اند.

نمایندگی لنوو

نمایندگی مجاز لنوو در ایران راستای ارائه برترین خدمات فروش و تعمیرات لنوو، کادری مجرب از میان زبده‌ترین مهندسان این حوزه را به کار گرفته و در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به شما هموطنان گرامی ارائه نماید. نمایندگی لنوو یکی از مراکز رسمی موجود در کشور می‌باشد که بر اساس استانداردهای روز دنیا در دو حوزه مرتبط با تولیدات کمپانی لنوو فعالیت دارد؛ حوزه‌یِ نخستِ این فعالیت، فروش و عرضه محصولات لنوو و دیگری ارائه سرویس ها و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت می باشد.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

محصولات لنوو
سوالات متداول لنوو
اخبار لنوو
مقالات لنوو