جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

نمایندگی فروش لنوو

نمایندگی فروش لنوو ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با فروش و خدمات پس از فروش محصولات لنوو به هموطنان گرامی است. فروشگاه مرکزی لنوو تمامی دستگاههای عرضه شده توسط این کمپانی اعم از لپ تاپ، موبایل، آل این وان، تبلت و… را در مجموعه خویش داشته و قادر است تا پاسخگوی تمامی خریداران و مشتریان گرامی باشد. کاربران گرامی با حضور در نمایندگی فروش لنوو می توانند بسته به نیاز و بودجه ای که در نظر دارند، دستگاه مناسب خویش را انتخاب و تهیه نموده و از تخصصی ترین خدمات پس از فروش این دستگاه بهره مند گردند.

نمایندگی فروش لنوو

خدمات نمایندگی فروش لنوو

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی فروش لنوو تمامی اطلاعات تخصصی مرتبط با محصول انتخابی خویش را از کارشناسان ما دریافت نمایید. کارشناسان ما بر تمامی ویژگی های فنی و تخصصی محصولات لنوو مسلط بوده و قادر هستند تا بهترین راهنمایی ها و مشاوره های مورد نیاز را به شما ارائه دهند. برخی از مشاوره ها و خدمات ارائه شده در این مرکز عبارتند از:

  • ارائه مشاوره های مورد نیاز جهت داشتن یک انتخاب مناسب و شایسته
  • ارائه کلیه خدمات مرتبط با فروش (شامل گارانتی، خدمات نصب، پشتیبانی و … )
  • صداقت در اعلام ویژگی محصولات لنوو و عرضه بروشورهای مرتبط (حاوی اطلاعات شرکتی هر یک از محصولات لنوو)
  • ارائه دیگر اطلاعات و اخبار مورد نیاز مشتری و ….
  • ارائه کلیه خدمات و اطلاعات پیش از خرید محصولات لنوو
  • ارائه اطلاعات مرتبط با کیفیت ساخت هر یک از محصولات لنوو
  • مقایسه محصول انتخاب شده توسط مشتری با سایر محصولات هم‌رده موجود
  • ارائه اطلاعات فنی و تخصصی درباره هر یک از محصولات در نمایندگی فروش لنوو

واحدهای نمایندگی فروش لنوو

نمایندگی فروش لنوو متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها، سرویس های تخصصی مرتبط با یک دستگاه به مراجعان ارائه می گردد. مراجعان به این مرکز، بسته به نوع دستگاه مورد نیاز به یکی از پارت های فروش راهنمایی شده و در آن سرویس های مورد نیاز را دریافت می کنند. بنابراین سرویس های فروش ارائه شده در این مرکز منحصر به دستگاهی خاص نیست و متقاضیان خرید کلیه دستگاه های لنوو می توانند با مراجعه به این مرکز سرویس های مورد نیاز خویش را دریافت نمایند. برخی از واحدهای نمایندگی فروش لنوو عبارتند از:

فروش قطعات جانبی محصولات لنوو

فروش قطعات جانبی محصولات لنوو در این مرکز در راستای برآورده سازی نیاز کاربرانی صورت گرفته است که با بروز اشکال در دستگاه هایشان ناچار به تعویض یک قطعه یا قطعاتی از آن هستند. کاربران مذکور می توانند با حضور در نمایندگی فروش لنوو و مراجعه به پارت قطعات جانبی، نسبت به تهیه و خرید قطعه مورد نظر خود اقدام نمایند. به علاوه محصولات جانبی دستگاه های لنوو نیز در این مرکز به فروش می رسد. غالب قطعات و دستگاه های عرضه شده در نمایندگی فروش لنوو مشمول گارانتی و ضمانت می باشند.

تعمیرات لنوو

تعمیرات لنوو و رفع اختلالات ایجاد شده در دستگاه‌های این برند اگرچه ادعای بسیاری از مراکز فعال در این عرصه است لیکن تعمیرات انجام شده در این راستا – با توجه به پیشرفت لحظه به لحظه تکنولوژی های به کار رفته در این تولیدات- می‌بایست به دست کارشناسانی انجام پذیرد که ضمن بهره‌مندی از تجهیزات هوشمند، دانش فنی مورد نیاز را همگام با فنآوری‌های روز دنیا کسب کرده باشند. عدم توجه به این امر و مراجعه به مراکز غیرمجاز جهتِ تعمیرات لنوو سبب می‌گردد تا بسیاری از دستگاه‌ها پس از تعمیر، هیچ‌گاه کیفیت اولیه خود را بازنیابند و گاه با خرابی بیش از پیش، امکان بهبود و تعمیر آن‌ها برای همیشه از میان برود. پیشنهاد ما آن است که پیش از مراجعه به یک مرکز جهتِ تعمیرات Lenovo از مجاز و استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنید. مرکز تخصصی تعمیرات لنوو یکی از پیشروترین مراکز در حوزه تعمیر محصولات این برند است که شما کاربران گرامی می توانید با حضور در آن تخصصی ترین سرویس های مورد نیاز خود را دریافت نمایید. واحدهای تعمیرات لنوو در بخش زیر معرفی گشته اند.

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو در راستای ارائه برترین خدمات فروش و تعمیرات لنوو، کادری مجرب از میان زبده‌ترین مهندسان این حوزه را به کار گرفته و در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به شما هموطنان گرامی ارائه نماید. نمایندگی لنوو یکی از مراکز رسمی موجود در کشور می‌باشد که بر اساس استانداردهای روز دنیا در دو حوزه مرتبط با تولیدات کمپانی لنوو فعالیت دارد؛ حوزه‌یِ نخستِ این فعالیت، فروش و عرضه محصولات لنوو در نمایندگی فروش لنوو و دیگری ارائه سرویس ها و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت می باشد.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

محصولات لنوو
سوالات متداول لنوو
اخبار لنوو
مقالات لنوو