اشتراک گذاری

معرفی لپ تاپ گیمینگ (15) Y730 لنوو

اگر شما از طرفداران بازی های رایانه ای پرهیجان و پرسرعت هستید، می توانید بروی لپ تاپ های گیمینگ لنوو حساب باز کرده و با خیال راحت از بازی های خود لذت صد چندان ببرید. چرا که این کمپانی پرآوازه از جمله تولیدکنندگان و سازندگان جدی این دست از محصولات بوده و همواره دستگاه های خود را به برترین امکانات مخصوص بازی مجهز کرده است. به عنوان یکی از این محصولات می توان به لپ تاپ گیمینگ Y730 لنوو اشاره داشت. در این متن سعی داریم تا شما را با این دستگاه حرفه ای بیشتر آشنا کنیم.

مشخصات کلی لپ تاپ گیمینگ (15) Y730

لپ تاپ گیمینگ (15) Y730 لنوو از طراحی هوشمندانه و بسیار پیشرفته ای برخوردار شده است. این دستگاه حرفه ای پذیرای مجموعه ای از افزونه های منحصر به فرد است که هر کدام بر دیگری برتری دارند. این محصول باشکوه با وجود آنکه بسیار قدرتمند می باشد اما بسیار سبک و حمل پذیر بوده و از این رو می توانید در هر جایی که دل تان می خواهد از بازی های رایانه ای خود بهره مند باشید.

همچنین این لپ تاپ به آخرین سخت افزارهای کارآمد به مانند Intel و NVIDIA مجهز شده و از نظر ظاهری نیز بدنه آلومینیومی نازک و سبکی را ارائه داده است و دیگر آنکه قابلیت نورپردازی RGB با 16 میلیون ترکیب رنگی را نیز می توانید به دیگر شاخصه های ارزشمند این لپ تاپ اضافه کرده و با انتخاب این شاهکار هنری سطح بازی های تان را به اوج خود برسانید.

لپ تاپ گیمینگ (15) Y730

تکامل بازی در لپ تاپ گیمینگ (15) Y730

کمپانی بلند آوازه لنوو با رویکردی کاملأ حرفه ای طراحی داخلی و خارجی لپ تاپ گیمینگ (15) Y730 لنوو را به حداکثر کیفیت رسانده و با نگاهی گذرا خیلی زود متوجه خواهید شد که در کلیات ساخت این محصول تحسین برانگیز هیچ کمبودی احساس نمی شود. این لپ تاپ 15.6 اینچی ظاهری بسیار مرتب و محبوب داشته و بدنه آلومینیومی آن سبکی و راحتی ویژه ای را به همراه آورده است. از سویی دیگر، این دستگاه دارای بازدهی و بهره وری بالایی بوده و وزن 2.2 کیلوگرمی و ضخامت 20 میلی متری آن جلوه ای از یک لپ تاپ باریک و دوست داشتنی را القا خواهد کرد. به طور کلی می توان گفت این دستگاه اکنون قادر است تمام انتظارات گیمرهای عاشق بازی را برآورده ساخته و محدودیت های پیشین را در هم شکند.

تمرکز بروی بازی

لپ تاپ گیمینگ (15) Y730 لنوو دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی می باشد و حاشیه پیرامون آن به میزان قابل توجهی باریک شده و آن را نسبت به نسل های پیشین بسیار متمایز ساخته است. نمایشگر این لپ تاپ شگفت انگیز دارای گرافیک FHD در بیش از 2 میلیون پیکسل با سرعت رفرش 144 هرتزی و همچنین سطوح روشنایی 300 نیتی می باشد. علاوه برآن، کمپانی محبوب لنوو برای ارائه تصاویری خارق العاده از تکنولوژی NVIDIA G-SYNC بهره گرفته تا براساس آن صحنه هایی همه جانبه از ویدئوهای یکپارچه را ارائه دهد و احساس غوطه وری در تصاویر را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

طراحی برای عملکردی قدرتمند

از دیگر نقاط قوت لپ تاپ گیمینگ (15) Y730 لنوو می توان از عملکرد قدرتمند آن نام برد. این لپ تاپ از پردازنده اینتل نسل هشتم Core برخوردار شده و عملکردی حرفه ای را با پشتیبانی از تکنولوژی Intel Optane برای بهینه سازی بازی های رایانه ای ارائه داده است. این دستگاه می تواند با پردازنده های تا شش هسته و 12 موضوع ارتقاء یافته و براین اساس سطح پیشرفته بازی ها را بالا ببرد. گفتنی است، طراحی این لپ تاپ به گونه ای است که تا سال ها می توانید با خیال راحت از آن بهره مند شده و به دنبال تعویض آن با نمونه ای جدید نباشید.

گرافیک ضروری برای هر بازیکن

یکی از مواردی که گیمرهای حرفه ای به هنگام خرید یک لپ تاپ مناسب بازی به آن توجه دارند، ویژگی گرافیکی برجسته آن می باشد. خوشبختانه لپ تاپ گیمینگ (15) Y730 لنوو از این قابلیت ارزشمند بی بهره نمانده است. این دستگاه با واحد پردازش گرافیکی پیشرفته NVIDIA Pascal همراه شده و به کمک آن یک لپ تاپ واقعی برای بازی را به ارمغان آورده است که این GPU مدرن باعث افزایش عملکرد در کیفیت بالا و پشتیبانی از ویژگی های DirectX12 برای ارائه بازی های فوق العاده سریع، روان و قدرتمند می باشد. همچنین لپ تاپ گیمینگ (15) Y730 لنو با فن آوری های نوآورانه  NVIDIA Game Ready همراه شده و به گیمر اجازه می دهد تا از جدیدترین بازی ها لذت ببرد.

نمایندگی لنوو

 نمایندگی لنوو در راستای ارائه بهترین خدمات فروش و تعمیرات لنوو، کادری متخصص از میان برجسته ترین مهندسان و تکنسین های این حوزه را به کارگرفته و در کوشش است تا بالاترین سطوح کیفی خدماتی را به شما عزیزان ارائه نماید. این نمایندگی خوش نام از مراکز رسمی در کشور می باشد که براساس استانداردهای بین المللی در دو حوزه مرتبط با فروش و تعمیرات محصولات متنوع این شرکت خدمت رسانی می کند.

گفتنی است، کارشناسان این بخش به کلیه ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری هر کدام از محصولات لنوو تسلط داشته و توانایی آن را دارند تا پاسخگوی تمامی پرسش های شما عزیزان در زمینه های مختلف تخصصی و عمومی هر یک از محصولات لنوو باشند. به هر حال، ارائه مشاوره ها و راهنمایی های مورد نیاز، تضمین خدمات تعمیراتی، خدمات سرویس در محل لنوو، پاسخگویی سوالات در زمینه فروش، ارائه گارانتی معتبر پس از فروش از جمله خدمات این مرکز به شمار می رود. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید به این قسمت از سایت مراجعه نماید.