اشتراک گذاری

لنوو و فوجیتسو

امروزه بحث ادغام یا خرید کمپانی ها توسط غول های بزرگ الکترونیکی مطرح می باشد. ماجرای لنوو و فوجیتسو نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. گزارش مالی اخیر کمپانی محبوب لنوو نشان از عملکرد فوق العاده این شرکت ما بین سال های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ دارد. اما این عملکرد فوق العاده ناشی از دلایل مختلف ، مدیریت صحیح و تولید محصولات متنوع و مسائل دیگر می باشد. بتازگی اخبار مبنی بر خرید سهم ۵۱ درصدی واحد تولید لپ تاپ شرکت فوجیتسو توسط لنوو به گوش می رسد. این خبر می توان تعدیل سنگینی بر صورت های مالی لنوو اعمال کند و سبب افزایش فروش و سود این غول الکترونیکی گردد.

خرید فوجیتسو توسط لنوو

ضمن همکاری لنوو و فوجیتسو و خرید فوجیتسو توسط لنوو، شاهد افزایش سهم بازار لنوو در بازار سخت افزار کامیپوترها و تبلت ها بوده ایم.  البته لنوو خود در این بازار دارای سهمی قابل توجهی می باشد و شاید بتوان گفت که هدف مدیران لنوو از این امر تنها یک نکته می تواند باشد. این حرکت تنها برای این است که لنوو را به یک رقیب بی همتا در بازار جهانی تبدیل کند. اگرچه در این مسیر غول هایی مانند سونی و اپل و اچ پی وجود دارند.

لنوو همواره سعی نموده است تا محصولات متنوع و با کیفیتی را برای کاربران خود تولید نماید و از این روش اقدام به فروش بیشتر محصولات خود کند. حال با خرید سهام فوجیتسو می تواند کاربران بیشتری را به سمت برند خود جذب نماید.

فوجیتسو و لپ تاپ

همکاری لنوو و فوجیتسو از سوی مدیران  فوجیتسو با استقبال روبه رو شد. حدود دو سال پیش بود که فوجیتسو، این کمپانی محبوب ژاپنی با جداسازی واحد تولید لپ تاپ از سایر بخش های شرکت اصلی از ضرر و زیانی بزرگ جلوگیری نمود. همواره مدیران فوجیتسو قصد داشتند خود را از شر این موضوع خلاص کنند و از زیان عملیاتی که این واحد بر روی دست شرکت می گذاشت رهایی پیدا کنند. حال که لنوو پیشنهاد خرید را به شرکت فوجیتسو داده است چرا باید مدیران این کمپانی ژاپنی این درخواست را قبول نکنند؟

فوجیتسو و لپ تاپ

بعد از کش و قوس های فراوان در نهایت مدیران فوجیتسو با پیشنهاد لنوو موافقت نموده و سهم ۵۱ درصدی واحد زیان ده خود را در برابر مبلغی مناسب به لنوو منتقل نمودند. قیمت اعلام شده برابر با ۱۵۷ میلیون دلار بود. البته اعلام گشته است که با توجه به عملیات این واحد ممکن است تا سال ۲۰۲۰ مقدار مشخص دیگری، پول به حساب شرکت فوجیتسو واریز گردد. رقم اعلام شده برابر با ۲۲ تا ۱۱۲ میلیون دلار می باشد. مقدار واریز بستگی به موفقیت طرح ها خواهد داشت.

دلایل خرید فوجیتسو

یکی از عمده ترین دلایل خرید فوجیتسو توسط لنوو مربوط به کسب و کار قدیمی شرکت لنوو می باشد. کارشناسان معتقد هستند که لنوو قصد دارد از بازار گوشی های هوشمند خارج شود و به کسب و کار ذاتی خود یعنی تولید سخت افزارها، لپ تاپ و تبلت ها روی بیارود. البته فوجیتسو هم به دلیل زیان ده بودن اقدام به فروش بخش تولیدی خود نموده است. در این بخش یک رقیب قدرتمند برای لنوو را می توان کمپانی اچ پی نام برد که بتازگی در حوزه تولید لپ تاپ موفق عمل نموده و توانست به بزرگترین تولید کننده رایانه های رومیزی در جهان تبدیل شود. امیدواریم مطالعه ی خبر توافق لنوو و فوجیتسو برای شما جذاب بوده باشد.

نمایندگی لنوو و واحد های تعمیرات لنوو

نمایندگی لنوو خدمات خود را در واحدهای مجزا به کاربران گرامی ارائه می نماید. شما می توانید تمامی مشکلات مربوطه به لپ تاپ های لنوو و سایر دستگاه های این کمپانی را با متخصصین ما در نمایندگی لنوو در میان بگذارید.  مشکلات موجود در تمامی دستگاه ها ی لنوو در کمترین زمان ممکن و با قیمتی بسیار مناسب رفع خواهد شد. این مرکز ارائه دهنده انواع خدمات نرم افزاری و سخت افزاری محصولات لنوو می باشد. علاوه بر خدمات تعمیر ، فروش در فروشگاه مرکزی لنوو ، آموزش در واحد آموزش تعمیرات لنوو انجام می گردد. در بخش ذیل به معرفی واحدهای تعمیرات لنوو می پردازیم. در صورت تمایل خدمات ما را در این واحدها مطالعه نمایید.

شما می توانید برای دیدن اخرین اخبار و مقالات روز شرکت لنوو به وب سایت مرکز سخت افزار ایران مراجعه و از آخرین تغییرات حاصل شده دیدن فرمایید.