اشتراک گذاری

تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو

یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی لنوو،  تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو  است که به دلیل استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه و همکاری با برترین تعمیرکاران، در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. مهندسان ما در این مرکز به دلیل حضور در دوره‌های تخصصی تعمیر، با ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مدل‌های گوناگون لپ تاپ و تجهیزات جانبی آنها آشنایی داشته و توانایی آن را دارند تا کلیۀ اختلالات ایجاد شده در این دستگاه‌ها را با جدیدترین متدهای روز دنیا تعمیر نمایند.

کارشناسان مرکز تعمیرات لنوو پس از عیب یابی صحیح و تشخیص علت اشکال پیش آمده، اقدام به تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو و بهسازی آن نموده و دستگاهی سالم و بی عیب و نقص را به شما تحویل می دهند. شایان ذکر است کلیه خدمات مرتبط با این سرویس که در بخش تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو انجام پذیرند مشمول گارانتی و ضمانت هستند. بازه زمانی گارانتی خدمات، بسته به نوع سرویس متفاوت است و به متقاضیان این سرویس، پیش از هر اقدامی، اعلام می گردد.

تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو

هزینه تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو

قیمت تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو با توجه به نوع خرابی و اقداماتی که برای ترمیم آن انجام می شود، متفاوت است. البته اگر نیاز به تعویض این بخش باشد، باید قیمت کیبورد جدید را در نظر داشته باشید. همکاران ما در مرکز تعمیر لپ تاپ لنوو، صفحه کلید را عیب یابی کرده و هزینه تعمیر این قطعه را با توجه به منشأ خرابی و روش های تعمیراتی، برآورد می کنند. البته هزینه اعلام شده تقریبی است و ممکن است پس از پایان تعمیر، افزایش یا کاهش پیدا کند.

روش های تعمیر صفحه کلید لپ تاپ لنوو

برای تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو، می توان به روش های مختلف اقدام کرد. اگر کلیدها کار نکنند و فضای زیری آنها مشکل داشته باشد، باید این بخش ها را ترمیم کرد. گاهی مشکل نرم افزاری است؛ مثلا درایور درست نصب نشده یا به دلایلی سیستم هنگ کرده است.

 در این شرایط باید برای تعمیر صفحه کلید لپ تاپ lenovo، درایور آپدیت شده یا مجددا نصب گردد. خرابی مدارها و اتصالات کیبورد هم در انتخاب روش تعمیرات این قطعه تاثیرگذار است. در برخی موارد (آبخوردگی لپ تاپ، شکستن کیبورد و …) صفحه کلید قابل ترمیم نبوده و عملا راهی جز تعویض آن وجود ندارد.

تعمیر کلیدهای کیبورد لپ تاپ لنوو

اگر کلیدهای کیبورد شکسته و یا از کار افتاده باشند، باید برای تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو، کلیدها را ترمیم کرد. روال کار به این صورت است که تعمیرکار لپ تاپ را خاموش کرده و مطمئن می شود که برق در آن جریان ندارد. سپس درب پشتی با استفاده از پیچ گوشتی و ابزار مناسب باز می شود.

معمولا کیبورد با نمایشگر لپ تاپ در ارتباط است و به همین دلیل باید برای باز کردن آن دقت ویژه ای به خرج داد. پس از بیرون آوردن کیبورد از لپ تاپ، کلیدهای آسیب دیده بر اساس شدت خرابی، ترمیم یا تعویض می شوند. در نهایت صفحه کلید مجددا جا می افتد و تمام اتصالات نیز مطابق قبل، وصل می گردند.

نصب مجدد درایور صفحه کلید لپ تاپ

گاهی برای تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو، کافی است درایور را مجددا نصب کنید. اگر کیبورد به دلایل نرم افزاری مثل خرابی درایور درست کار نکند، این روش موثر است. در این صورت باید ضمن مراجعه به کنترل پنل در ویندوز، درایور قبلی را حذف کرده و نسخه جدید را نصب کنید.

تعویض کیبورد لپ تاپ lenovo

اگر امکان تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو وجود نداشته باشد، تعمیرکار پس از هماهنگی با شما، این قطعه را تعویض می کند. برای تعویض کیبورد لپ تاپ لنوو یا هر برند دیگری هم باید اول دستگاه خاموش شود. سپس باتری از آن خارج می شود و تعمیرکار، پیچ های صفحه کلید را باز و خارها را با دقت جدا می کند. پس از جداسازی فلت کیبورد، صفحه کلید بیرون آورده می شود. در نهایت، صفحه کلید جدید نصب شده و اتصالات مطابق قبل بسته می شوند. 

نکات مهم در نگهداری از کیبورد لپ تاپ

  • برای گردگیری و تمیز کردن کیبورد لپ تاپ، تنها از مایعات مخصوص و یک دستمال بدون پرز که کمی مرطوب باشد، استفاده کنید.
  • سرویس عمومی لپ تاپ که صرفا جهت تمیز نگه داشتن و رفع کثیفی ظاهری لپ تاپ می باشد را یاد بگیرید و حتما هر دوماه یکبار سرویس عمومی لپ تاپ را خودتان انجام دهید. خدمات مرتبط با این بخش در مرکز تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو ارائه می گردد.
  • دستمال هایی که برای تمیز کردن کیبورد استفاده می کنید نرم، بدون پرز و نسبتاً خشک باشند
  • در صورتی که برای پاکسازی کیبورد دستگاه می خواهید از اسپری استفاده کنید از اسپری های مخصوص این کار که خروجی بسیار باریک و فشار کمی دارند استفاده نمایید.
  • احتیاط های لازم جهت پیشگیری از ریختن مایعات بر روی کیبورد دستگاه را همیشه مدنظر قرار داده و انجام دهید. زیرا نفوذ مایعات و گرد و غبار به داخل صفحه کلید، به سرعت موجب خراب شدن و یا حداقل، کاهش کارآیی صفحه کلید می شود.
  • هنگام کار طولانی مدت در منزل یا محل کار، یک کیبورد جداگانه به لپ تاپ وصل کنید تا از خرابی و فرسودگی آن جلوگیری کنید.
  • در صورت ریخته شدن مایعات بر روی کیبورد دستگاه، بلافاصله لپ تاپ خود را خاموش کرده و باتری آن را خارج نمایید. پس از این کار، بلافاصله دستگاه را به یکی از مراکز مجاز فعال در حوزه تعویض و تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو مراجعه نمایید.

خدمات تخصصی تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو

یکی از پارت های موجود در مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو پارت تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو است. در این پارت تخصصی ترین تعمیرات و سرویس های مرتبط با انواع کیبورد -تعمیرات کیبورد بی‌سیم، تعمیرات کیبورد طبی، تعمیرات کیبورد نورانی، تعمیرات کیبورد کوچک و تعمیرات کیبورد بازی- ارائه می گردد. برخی اشکالات رایج در کیبوردهای عادی که نیاز به تعمیرات را ضروری می سازد عبارتند از:

  • صفحه کلید به جای تایپ حروف، اعداد را تایپ می کند. مثلاً هنگامی که شما به ترتیب کلیدهای J,K,L,U,I,O را می فشارید، صفحه کلید اعداد ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۶ را تایپ می کند.
  • هنگامی که شما یک کلید را می فشارید، دو حرف تایپ می شود. مثلا: هنگامی که دکمه ی مربوط به W را می فشارید؛ حروف WE تایپ می شود و یا زمانی که کلید Y را می فشارید؛ حروف YU تایپ می گردد.
  • برخی از کلیدهایی که در یک راستای عمودی یا مورب قرار دارند کار نمی کنند.

شما کاربران گرامی در صورت مواجهه با هریک از اشکالات فوق می توانید به مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مرتبط با بهسازی و تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو را دریافت نمایید. تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می پذیرد که به دلیل آنالیز و واکاوی تعداد بیشماری از لپ تاپ های لنوو موجود در بازار، بر قطعات و ساختار این دستگاه ها مسلط گشته و توانایی آن را یافته اند تا با پیشرفته ترین متدهای تعمیر، تمامی عیوب و اشکالات ایجاد شده در این دستگاه ها را مرتفع سازند.

تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری کیبورد لپ تاپ lenovo

تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو در مرکز تعمیرات لنوو در دو پارت مجزای سخت افزاری و نرم افزاری انجام می پذیرد. تخصیص دو پارت مجزا به این بخش از دستگاه از آن روست که اشکالات پیش آمده در کیبورد ممکن است نرم افزاری و یا سخت افزاری باشند. اشکالات پیش آمده در کیبورد لپ تاپ در صورتی که نرم افزاری باشد با اندک دستکاری در تنظیمات لپ تاپ قابل رفع است. کاربران گرامی می توانند جهت دریافت خدمات مرتبط با این بخش به مرکز تعویض و تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو، پارت تعمیرات نرم افزاری مراجعه نمایند.

در صورتی که اشکال پیش آمده در کیبورد دستگاه سخت افزاری باشد، مراجعان محترم می بایست به پارت تعمیرات سخت افزاری کیبورد مراجعه نمایند. کارشناسان حاضر در این بخش، پس از عیب یابی صحیح دستگاه، اقدام به تعمیر و تعویض قطعات معیوب کیبورد می کنند و در صورت نیاز، قطعات از کار افتاده را با قطعات اورجینال و باکیفیت جایگزین نمایند.

بد نیست بدانید که اکثر خرابی های پیش آمده در کیبورد ناشی از ریخته شدن مایعات و یا اصابت اشیا و وسایل به این قطعه است. در مواردی که کلید یا پایه نگهدارنده کلید کنده یا شکسته باشد، می توان کیبورد را تعمیر نمود. ولی بیشتر خرابی های ناشی از ریختن مایعات در کیبورد، قابل تعمیر نبوده و یا مقرون به صرفه نمی باشد و کیبورد باید تعویض شود. کاربران می توانند با بروز هر گونه اختلال و ناکارامدی در این بخش، به مرکز تعویض و تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو مراجعه نمایند و تخصصی ترین سرویس های تعمیر، تعویض و بهسازی قطعات کیبورد را دریافت نمایند.

کیبورد لپ تاپ لنوو است. در این پارت تخصصی ترین تعمیرات و سرویس های مرتبط با انواع کیبورد -تعمیرات کیبورد بی‌سیم، تعمیرات کیبورد طبی، تعمیرات کیبورد نورانی، تعمیرات کیبورد کوچک و تعمیرات کیبورد بازی- ارائه می گردد. برخی اشکالات رایج در کیبوردهای عادی که نیاز به تعمیرات را ضروری می سازد عبارتند از:

  • صفحه کلید به جای تایپ حروف، اعداد را تایپ می کند. مثلاً هنگامی که شما به ترتیب کلیدهای J,K,L,U,I,O را می فشارید، صفحه کلید اعداد ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۶ را تایپ می کند.
  • هنگامی که شما یک کلید را می فشارید، دو حرف تایپ می شود. مثلا: هنگامی که دکمه ی مربوط به W را می فشارید؛ حروف WE تایپ می شود و یا زمانی که کلید Y را می فشارید؛ حروف YU تایپ می گردد.
  • برخی از کلیدهایی که در یک راستای عمودی یا مورب قرار دارند کار نمی کنند.

شما کاربران گرامی در صورت مواجهه با هریک از اشکالات فوق می توانید به مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مرتبط با بهسازی و تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو را دریافت نمایید. تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می پذیرد که به دلیل آنالیز و واکاوی تعداد بیشماری از لپ تاپ های لنوو موجود در بازار، بر قطعات و ساختار این دستگاه ها مسلط گشته و توانایی آن را یافته اند تا با پیشرفته ترین متدهای تعمیر، تمامی عیوب و اشکالات ایجاد شده در این دستگاه ها را مرتفع سازند.

تعمیرات لنوو

تعمیرات لنوو با همکاری تیمی از زبده ترین و کاربلدترین مهندسان دو حوزه سخت افزار و نرم افزار، در طول سال‌های اخیر توانسته است بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه فروش و خدمات پس از آن –نظیر خدمات مرتبط با تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو -، به مشتریان و مشترکان لنوو ارائه دارد. چیره‌دستی کارشناسان این مجموعه در کنار برخورداری از به‌روزترین تجهیزات تعمیر، سبب گشته تا پویایی و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات لنوو و تمامی واحدهای آن نظیر پارت تعمیرات کیبورد لپ تاپ لنوو – گردند.

در حوزه «تعمیرات لنوو» تمرکز عمده‌ی متخصصان این واحد بر تعمیر و ترمیم محصولات معیوبی است که به هر دلیل دچار اختلال در عملکرد گشته‌اند و کیفیت نخستین خویش را از دست داده اند؛ دارندگان چنین دستگاه هایی می توانند با حضور در مرکز تعمیرات لنوو شاهد رفع تمامی اشکالات ایجاد شده در دستگاه های خویش باشند به نحوی که امکان بازگشت این عیوب به حداقل میزان ممکن رسیده باشد. جهت بهره‌مندی از خدمات ارائه شده در نمایندگی لنوو در ایران می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در وب‌سایت رسمی این مرکز اقدام نمایید. واحدهای تعمیرات لنوو در بخش زیر معرفی می گردند.

 

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو در راستای ارائه برترین خدمات فروش و تعمیرات لنوو، کادری مجرب از میان زبده‌ترین مهندسان این حوزه را به کار گرفته و در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به شما هموطنان گرامی ارائه نماید. نمایندگی لنوو یکی از مراکز رسمی موجود در کشور می‌باشد که بر اساس استانداردهای روز دنیا در دو حوزه مرتبط با تولیدات کمپانی لنوو فعالیت دارد؛ حوزه‌یِ نخستِ این فعالیت، فروش و عرضه محصولات لنوو و دیگری ارائه سرویس ها و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت –نظیر تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو – می باشد.

به یُمن حضور پرسنل فنیِ متخصص و مهندسان متبحر، این مرکز توانسته است در طول سالهای اخیر با ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، اطمینان مشتریان خویش را جلب نماید. سال هاست که نام محصولات لنوو با نمایندگی لنوو گره‌ خورده و کاربرانِ محصولاتِ این شرکت در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه‌های خود، نخستین انتخابشان برای تعمیر، نمایندگی لنوو بوده است.