اشتراک گذاری

تعمیر لولای نوت بوک لنوو

در میان قطعات فیزیکی متعدد نوت بوک‌های لنوو، یکی از اجزایی که امکان شکستگی و بروز خرابی در آن وجود دارد، لولا است. این بخش از دستگاه، گاه به دلیل فشارهای بیش از حد و یا استهلاک، دچار خرابی و اختلال در عملکرد می‌گردد؛ در چنین شرایطی امکان باز و بسته کردن در لپ تاپ بسیار سخت و گاه غیرممکن می شود. در صورت بروز چنین اشکالاتی در دستگاه توصیه می‌شود از وارد کردن فشار، جهت باز کردن در لپ تاپ و یا بستن آن خودداری شود. زیرا اشکال پیش آمده در لولا گاه با اندک دستکاری در پیچ‌های لولا رفع می‌گردد و نیازی به تعمیر ندارد. این در حالی است که اگر کاربر فشار بیش از اندازه‌ای به در وارد کند، امکان شکستگی لولا و خرابی تمام و کمال آن وجود دارد. بنابراین بهتر است با بروز این اشکال از هر گونه فشار و کلنجار رفتن با در لپ تاپ بپرهیزید و تعمیر لولای نوت بوک لنوو را به کارشناسان این حوزه بسپارید. تعمیر لولا لپ تاپ، به دلیل تفاوت‌های فیزیکی موجود در میان لپ تاپ‌ها، به روش‌های متعددی انجام می‌شود و کارشناس تعمیر بسته به نوع و مدل دستگاه، روش تعمیر لولای لپ تاپ را انتخاب می‌کند. تخصصی‌ترین سرویس های تعمیر لولای نوت بوک لنوو با حضور در مرکز تعمیر لپ تاپ قابل دریافت است.

تعمیر لولای نوت بوک لنوو

نکاتی در باب تعمیر لولای نوت بوک لنوو

دارندگان دستگاه های نوت بوک لنوو می توانند با بروز هر گونه خرابی در لولای لپ تاپ خویش به مرکز تخصصی تعمیرات نوت بوک لنوو مراجعه کرده و با حضور در پارت تعمیر قطعات لپ تاپ سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند. فرآیند تعمیر لولای نوت بوک لنوو بسته به اشکال پیش آمده در این قطعه و سطح خرابی آن متفاوت است. گاه لولای لپ تاپ شکسته و امکان تعمیر آن وجود ندارد. در این وضعیت تعمیرکاران ناچار به تعویض لولای لپ تاپ لنوو خواهند بود. اما در شرایطی که اشکال پیش آمده در لولا، جزیی بوده و امکان بهسازی آن وجود دارد، هزینه تعمیر لولای نوت بوک لنوو، پس از بررسی های کارشناسانه، به صاحب دستگاه اعلام شده و عملیات تعمیر آغاز می گردد.

تعمیر قاب نوت بوک لنوو و تعمیر قاب تبلت لنوو و کلیه قاب های پلاستیکی و فلزی/تعمیر لولا نوت بوک لنوو ( انواع نوت بوک لنوو به صورت تاشو و گردشی )/تعویض قاب انواع نوت بوک لنوو
تعویض لولای انواع نوت بوک لنوو/ترمیم و رفع شکستگی لولای نوت بوک لنوو/جوش پلاستیک و رنگ انواع قاب نوت بوک لنوو و قاب تبلت لنوو و تمامی قاب های پلاستیکی/ارائه خدمات صافکاری و نقاشی انواع قابهای فلزی لنوو

تعویض و تعمیر لولای نوت بوک لنوو

روند تعویض و تعمیر لولای نوت بوک لنوو بسته به اشکال پیش آمده در این قطعه و سطح خرابی آن متفاوت است. گاه لولای لپ تاپ شکسته و امکان تعمیر آن وجود ندارد. در این وضعیت کاربر ناچار است هزینه تعویض لولای نوت بوک لنوو را پرداخت نماید. اما در شرایطی که اشکال پیش آمده در لولا، جزیی بوده و امکان بهسازی آن وجود دارد، هزینه تعمیر و تعویض لولای نوت بوک لنوو، پس از بررسی های کارشناسانه، به صاحب دستگاه اعلام شده و عملیات تعمیر آغاز می گردد. از آنجا که جنس لولای لپ تاپ ها، عموماً ترکیبی از فلزات و آلیاژ های مختلف است بنابراین استفاده از روش جوشکاری چندان کارساز نیست زیرا این کار باعث ضخیم شدن لولاها شده و سبب می شود تا لولا دیگر به درستی سر جای خود قرار نگیرد. در چنین شرایطی می بایست لولای شکسته با نمونه سالم آن تعویض شود. اگر شکستگی لولای لپ تاپ زیاد و وسیع باشد، امکان تعمیر لولای نوت بوک لنوو یا جوشکاری این قطعه وجود نخواهد داشت؛ زیرا فشار زیادی روی آن وجود دارد و اگر از حالت یکپارچه خارج شود، آسیب پذیر می شود.

تعویض یا تعمیر لولای نوت بوک لنوو

به طور کلی در صورت شکستگی لولای نوت بوک دو راه پیش پای تعمیرکار لپ تاپ وجود دارد. راه نخست تعمیر لولای معیوب و راه دوم تعویض لولای لپ تاپ است. تعمیر لولای نوت بوک لنوو تنها در صورتی امکان‌پذیر است که اشکال پیش آمده در این قطعه چندان حاد نبوده و بیشتر به دلیل کار و فرسایش بیش از اندازه لولا باشد. اشکالی چون سفت شدن لولا و عدم روانی در حرکت را می توان در این گروه جای داد. چنین اشکالاتی را می‌توان با اندک تغییراتی در ساختار سخت افزاری دستگاه مرتفع ساخت. گروه دوم اشکالاتی است که حاد بوده و منجر به شکستگی و ترک برداشتن لولا شده است. این قسم اشکالات عموماً تنها با تعویض لولای رفع می‌گردند و امکان تعمیر ندارند. در هر صورت تشخیص این مسئله که آیا تعمیر لولای نوت بوک لنوو امکان‌پذیر است یا خیر، تنها با بررسی دستگاه امکان‌پذیر است.

تعمیرات نوت بوک لنوو

نمایندگی تعمیر نوت بوک لنوو ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات بهسازی، ارتقاء، بازیابی و تعمیر لپ تاپ های لنوو از جمله تعمیر لولای نوت بوک لنوو به مراجعان است. دارندگان لپ تاپ های این برند می توانند در صورت بروز هر گونه اشکال و ناکارآمدی در دستگاه خویش به نمایندگی رسمی تعمیرات لنوو مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند. تعمیرات انجام شده در نمایندگی رسمی تعمیر لپ تاپ به دلیل استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و جدیدترین ترفندها، بهبود و ارتقاء عملکرد دستگاه های معیوب و بازیابی کیفیت اولیه آنها را سبب گشته است

لینک مفید

نمایندگی تعمیرات لنوو

مرکز تعمیرات لنوو به موازات حضور گستردۀ دستگاه‌های لنوو در بازارهای داخلی و به تبع آن نیاز کاربران آن‌ها به خدمات تعمیر و ترمیم، تمرکز خود را بر جذب مهندسان کارآمد این حوزه و ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات تعمیر کپی لنوو گماشته است. گزینش کارشناسان مرکز تعمیرات کپی لنوو پس از آنالیزهای بسیار صورت گرفته و متخصصان این حوزه پس از طی دوره‌های علمی و عملی به همکاری فراخوانده شدند. مدیریت مرکز تعمیرات Lenovo به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان تعمیر خود، تمامی عملیات اجرا شده به دست کادر فنی خویش را گارانتی نموده و به شما این اطمینان را می‌دهد که خدمات ارائه شده از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار باشند. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات لنوو در بخش زیر معرفی شده است.

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو همگام با افزایش عرضه و تقاضای محصولات این کمپانی خوش‌نام، تمامی تلاش و توان خویش را به‌کار بسته تا در ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات –چه در بخش فروش و چه در بخش خدمات پس از فروش- ثابت‌قدم و مستحکم باشد. نمایندگی لنوو با تخصیص پارت های مجزا به هر یک از محصولات این برند در تلاش است تا تخصصی ترین خدمات مرتبط با هریک از دستگاه های لنوو را به دارندگان آنها ارائه نماید. دارندگان و صاحبان دستگاه های لنوو می توانند در صورت بروز هر گونه اختلال و اشکال در دستگاه های مورد استفاده‌شان به نمایندگی Lenovo مراجعه نمایند و پیشرفته‌ترین سرویس های مرتبط با تعمیر، بهسازی و ترمیم دستگاه های خویش را دریافت نمایند.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش‌های وبسایت قابل پیگیری است.

محصولات لنوو
سوالات متداول لنوو
اخبار لنوو
مقالات لنوو