اشتراک گذاری

تعمیر آل این وان لنوو

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر آل این وان لنوو منحصر به اشکالی خاص نیست و تمامی عیوب نرم افزاری و سخت افزاری مرتبط با این دستگاه را در بر می گیرد. هدف نهایی مرکز تعمیر all in one لنوو ترمیم و تعمیر قطعات معیوب این دستگاه است؛ از این‌رو حتی‌الامکان از تعویض قطعات اورجینالِ آل این وان خودداری می‌گردد تا دستگاه کیفیت اولیه خود را از دست ندهد و بتواند با همان قطعات اصلی به کار خود ادامه دهد.

اما از سویی دیگر در صورتی که میزان نقص دستگاه بالا بوده و نیاز به تعویض برخی قطعات باشد، به شما این اطمینان را می‌دهیم که قطعات جایگزین شده در مرکز تعمیر آل این وان لنوو از بالاترین سطح کیفی برخوردار باشند. تعمیر آل این وان Lenovo در صورتی که به دست کارشناسان این حیطه و با استفاده از تجهیزات تخصصی این کار انجام پذیرد می‌تواند کیفیت اولیه این محصول را بازیابی کرده و مجدداً به کاربر، لذت کار با یک دستگاه نو و سالم را بچشاند.

نمایندگی تعمیر تخصصی آل این وان لنوو

مرکز تخصصی تعمیر آل این وان لنوو

تعمیر آل این وان لنوو در صورتی که به دست متخصصان و با استفاده از تجهیزات تخصصی این حوزه انجام پذیرد امکان تعمیر و ارتقاء کیفیتِ دستگاه های ال جی را دوچندان می سازد. متخصصان فعال در این حوزه می بایست ضمن بهره‌مندی از دانش فنی مورد نیاز، تمامی ابزارآلات تعمیر و ترمیم را نیز در اختیار داشته باشند.

در همین راستا، خدمات تعمیر آل این وان لنوو توسط جمعی از مهندسان زبده و با بهره‌مندی از ابزارآلات پیشرفته در نمایندگی Lenovo به هموطنان گرامی ارائه می‌گردد.خدمات ارائه شده در این مرکز بسته به نوع اشکال ایجاد شده در این دستگاه (نرم افزاری یا سخت افزاری بودن اشکال پیش آمده) در واحد اختصاصی و به دست مهندسان همان حوزه انجام می پذیرد.

این امر از آن روست که تعمیرات آل این وان لنوو به دلیل ساختار هوشمند و ظریف این دستگاه حضور متخصصانی را می طلبد که ضمن تسلط بر ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری این محصول با ساختارهای گوناگون آن آشنایی داشته و قادر به عیب‌یابی صحیح دستگاه و به تبع آن انتخاب بهترین راهکار جهت رفع اختلالات ایجاد شده ‌باشند. تعمیر آل این وان لنوو در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی این کمپانی صورت می‌پذیرد.

تعمیر آل این وان لنوو

نمایندگی تعمیر آل این وان لنوو

کارشناسان حاضر در نمایندگی آل این وان لنوو با بررسی تعداد بی‌شماری از آلین وان های لنوو و تدوین اشکالات شایع در آنها، سازگارترین متدهای تعمیر و ترمیم را شناسایی کرده و در فرآیندهای تعمیر بکار بسته‌‌اند. شناسایی اشکالات شایع، گامی مؤثر در سرعت بخشی و تعمیر آل این وان لنوو قلمداد می‌گردد زیرا از ورود کارشناسان به دیگر حوزه‌های نامرتبط پیشگیری نموده و راهنمای آن‌ها جهت پیاده‌سازی تعمیرات تخصصی در بخش معیوب و ناکارآمد دستگاه است.

مدیریت نمایندگی تعمیر آل این وان لنوو، تمامی خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات all in one لنوو را ضمانت و گارانتی می‌نماید و به شما اطمینان می‌دهد که برخلاف دیگر مراکز غیر رسمی و غیر مجاز، تمامی قطعاتی که در این مرکز تعویض می‌گردند، اصل و اورجینال شرکتی می‌باشند.

تعمیر تخصصی آل این وان لنوو

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر آلین وان Lenovo منحصر به اشکالی خاص نیست و کلیه سرویس‌های سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با این محصول را شامل میگردد. کاربران کلیه مدلهای آل این وان لنوو می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال و ناکارامدی در این دستگاه به مرکز تعمیرات آل این وان لنوو مراجعه کرده و سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایند. در بخش زیر، مختصراً به برخی از سرویس‌های قابل دریافت در این مرکز اشاره خواهد شد.

تعمیر فن آل این وان لنوو:

یکی از خدمات مرتبط با این دستگاه که با حضور در مرکز تعمیر آل این وان لنوو قابل دریافت است خدمات مرتبط با تعمیر فن است. کارشناسان این مرکز با استفاده از پیشرفته‌ترین متدهای عیب‌یابی نوع اشکال پیش آمده در فن را شناسایی کرده و جهت تعمیر آن اقدام می‌نمایند.

برخی از سرویس‌های مرتبط با فن آل این وان که احتمالاً جهت رفع اشکال پیش آمده در این بخش از دستگاه استفاده خواهند شد عبارتند از: تغییر در تنظیمات پاور آل این وان، نصب آخرین درایور سخت افزاری گرافیکی، به روز رسانی بایوس آل این وان، تعویض کل فن آل این وان و …. .

تعمیر کارت گرافیک آل این وان لنوو:

کارشناسان واحد تعمیر کارت گرافیک آل این وان لنوو قادر به ارتقاء چیپ گرافیک بوده و این کار را  به صورت حرفه‌ای بدون آسیب رساندن به چیپ گرافیک و مادربورد انجام می‌دهند. برای این کار، کادر فنی مرکز تعمیر آل این وان، دستگاه را باز کرده، کارت گرافیک قدیمی یا معیوب را خارج کرده و کارت گرافیک جدید را جایگزین خواهند کرد.

توصیه می‌کنیم از تعویض کارت گرافیک آل این وان به دست خودتان یا توسط افرادی که تخصص لازم را ندارند جداً پرهیز نمایید. زیرا اگر فقط یک قطعه کوچک از مادربورد آسیب ببیند، دیگر دستگاه از دست رفته و باید فکر یک آل این وان دیگر باشید.

تعمیر مادربرد آل این وان لنوو:

خرابی مادربرد آل این وان لنوو به علل مختلفی انجام می‌پذیرد. آشنایی با این علل سبب می‌گردد تا حتی الامکان از پیدایش آنها جلوگیری شود و بدین واسطه، دستگاه عمر مفید بیشتری یابد.

برخی از این عوامل قابل پیشگیری بوده و برخی دیگر ممکن است علی رغم احتیاط های انجام شده از سوی کاربر، باز هم اتفاق بیفتند (مثلاً ریختن مایعات بر روی دستگاه، انباشت گرد و غبار بر روی قطعات دستگاه، بروز ایراد در شیارهای گسترش گرافیک، بروز ایراد در شیارهای گسترش PCI، استهلاک قطعات مادربرد، نوسانات منبع ولتاژ، نفوذ Virus یا ویروس‌ها و … ).

در هر حال، اگر نشانه های خرابی مادربرد در دستگاه شما مشاهده می شود، آنچه که مهم است، مراجعه به یکی از مراکز استاندارد و مجاز در حوزه تعمیر آل این وان لنوو است.

ارتقا آل این وان لنوو:

ارتقا مدلهای موجود از آل این وان لنوو تنها در بخش‌هایی خاص – رم و هارد – امکان‌پذیر است. علت آنکه سایر قطعات این دستگاه قابل ارتقا نیستند آن است که غالب قطعات موجود در این دستگاه، به مادربرد لحیم شده اند.

این موضوع سبب گشته تا قطعات آل این وان توسط خود کاربر قابل تعویض نباشند. در نتیجه شاید پردازنده‌ای که شما بخواهید آن را در کامپیوتر خود جای دهید، به طور کلی با BGA سیستم شما همخوانی نداشته باشد و متاسفانه راه حلی نیز برای این مشکل وجود ندارد. به طور کلی بخش هایی که در ارتقا آل این وان می توان به آنها امیدوار بود رم و حافظه داخلی است.

در صورتی که قصد ارتقا ال این وان خود را دارید، توصیه می‌شود از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان حاضر در نمایندگی تعمیر آل این وان لنوو بهره‌مند گردید.

تعمیر و تعویض مانیتور آل این وان لنوو:

تشخیص این موضوع که صفحه نمایش آل این وان، قابل ترمیم است یا خیر، نیاز به بررسی کامل دستگاه و تعیین سطح خرابی دارد. در صورتی که مشکل پیش آمده در صفحه نمایش جزیی و قابل رفع باشد، تعمیرکاران مرکز تعمیر آل این وان لنوو اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر آن را پیاده می سازد. اگر امکان ترمیم وجود نداشته باشد، پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه، صفحه نمایش معیوب و از کار افتاده، تعویض می شود.

در تعویض صفحه نمایش آل این وان، وجود یک مانیتور جانبی و سالم (که عموماً از اوراق کردن دستگاه های از کار افتاده و معیوب دیگر به دست می آید) ضروری است. در هر حال مدیریت نمایندگی تعمیر آل این وان Lenovo کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز را به دلیل اطمینان از سطح تسط و مهارت کارشناسان و مهندسان خویش گارانتی و ضمانت نموده و به شما این اطمینان را می‌دهد که تا خدمات ارائه شده تا زمان حصول نتیجه رضایت‌بخش ادامه خواهد داشت.

خدمات مرکز تعمیر آل این وان لنوو

مدیریت مرکز تعمیر آل این وان لنوو با تجهیزِ مجموعه خویش به ابزارآلات پیشرفتۀ تعمیر و با همکاری جمعی از کارشناسان تعمیر، فضایی فراهم ساخته تا امکان تعمیر و بازیابی تمامی قطعات معیوب در این مرکز ایجاد گردد. مدیریت این مرکز به سبب اطمینان از تعهد، مهارت و تخصص کارشناسان خویش، تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را گارانتی نموده است.

برخی از سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیر آل این وان لنوو عبارت است از: تعمیرات آل این وان های لنوو صرف نظر از مدل هر یک آنها، انجام سرویس آل این وان های لنوو و رفع ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری، ارائه کلیه سرویس های مرتبط با خدمات پس از فروش آل این وان لنوو ، تعمیرات و ارتقاء آل این وان های لنوو، بهبود و ترمیم قطعات سخت افزاری آل این وان های معیوب، رفع اشکالات نرم افزاری آل این وان، گارانتی تعمیرات و خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات آل این وان و … .

نمایندگی تعمیر آل این وان لنوو

روند تعمیر آل این وان لنوو

در مرکز تعمیر آل این وان لنوو کارشناسان ما پیش از هر اقدامی، پرسش‌هایی در زمینه عیوب و اشکالات ایجاد شده در آل این وان از صاحب دستگاه خواهند پرسید. پس از پرسش‌ها و بررسی‌های اولیه، عیوب و اشکالات دستگاه توسط کارشناس تعمیر تشخیص داده شده و با صاحب دستگاه در میان گذاشته می‌شود تا در صورت تأیید و رضایت وی، روند تعمیر آغاز گردد.

در صورت نیاز و تشخیص کارشناس به تعویض هر یک از اجزاء آل این وان، تلاش می‌گردد تا با تهیه نمونه اورجینال و شرکتی، دستگاه کیفیت اولیه خود را بازیابد. (تعویض هر قطعه‌ی معیوب با کسب اجازه از صاحب دستگاه انجام خواهد گرفت). پس از اتمام تعمیر آل این وان لنوو و تست دستگاه توسطِ کارشناسانِ دیگر حاضر در این مجموعه به منظور اطمینان از بهبود عملکرد آل این وان، با صاحب دستگاه جهت تحویل آن تماس گرفته خواهد شد.

ضمانت خدمات در نمایندگی تعمیر آل این وان لنوو

برجسته ترین ویژگی نمایندگی تعمیر آل این وان لنوو، ضمانت خدماتی است که در این مرکز ارائه می گردد. این امر سبب شده خدمات ارائه شده در این مرکز، برخودار از بالاترین سطح کیفی باشد و مشتریان گرامی دغدغه ای در این باب نداشته باشند. سال‌ها تجربه در امر فروش و تعمیر آل این وان لنوو، تکیه بر دانش متخصصان و به‌کارگیری تکنولوژی سازمان‌های معتبر، سبب گشته تا این مرکز به اذعان بسیاری از همکاران، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات مرتبط با این محصول گردد.

عیب‌یابی کامل و آنالیز تخصصی جزء به جزء قطعات اصلی و جانبی آل این وان های لنوومک بوک اپل، تهیه گزارش فنی از وضعیت دستگاه، انجام سرویس‌های جامع و تعمیراتی آل این وان، از جمله خدماتی است که می‌توان با حضور در نمایندگی آل این وان لنوو در سریعترین زمان و با بالاترین کیفیت از آن‌ها بهره‌مند گشت.

تعمیرات لنوو

تعمیر آل این وان لنوو و رفع اختلالات ایجاد شده در این دستگاه، اگرچه ادعای بسیاری از مراکز فعال در این عرصه است لیکن تعمیرات انجام شده در این راستا می‌بایست به دست کارشناسانی انجام پذیرد که ضمن بهره‌مندی از تجهیزات هوشمند، دانش فنی مورد نیاز را همگام با فنآوری‌های روز دنیا کسب کرده باشند.

عدم توجه به این امر و مراجعه به مراکز غیرمجاز جهتِ تعمیرات لنوو سبب می‌گردد تا بسیاری از دستگاه‌ها پس از تعمیر، هیچ‌گاه کیفیت اولیه خود را بازنیابند و گاه با خرابی بیش از پیش، امکان بهبود و تعمیر آن‌ها برای همیشه از میان برود. راه‌اندازی مرکز تعمیرات لنوو با آگاهی از کاستی‌های موجود در این عرصه و در راستای تأمین و برآورده‌سازی نیازهای کاربران به یک مرکز مجاز و استاندار صورت گرفته است. واحدهای تعمیرات لنوو در بخش زیر معرفی گشته اند.

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو در راستای ارائه برترین خدمات فروش و تعمیرات لنوو، کادری مجرب از میان زبده‌ترین مهندسان این حوزه را به کار گرفته و در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به شما هموطنان گرامی ارائه نماید. نمایندگی لنوو یکی از مراکز رسمی موجود در کشور می‌باشد که بر اساس استانداردهای روز دنیا در دو حوزه مرتبط با تولیدات کمپانی لنوو فعالیت دارد؛ حوزه‌یِ نخستِ این فعالیت، فروش و عرضه محصولات لنوو و دیگری ارائه سرویس ها و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت می باشد.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

محصولات لنوو
سوالات متداول لنوو
اخبار لنوو
مقالات لنوو