جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیرگاه تخصصی لنوو

تعمیرگاه تخصصی لنوو بهترین مکان برای مراجعه آندسته از افرادی است که کاربر یکی از محصولات لنوو هستند اما در طول روزهای اخیر –به هر دلیل- دستگاه مورد استفاده‌شان دچار اختلال و خرابی گشته است. این گروه از کاربران می توانند به تعمیرگاه تخصصی Lenovo مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های تعمیر و بهسازی مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایند. خدمات ارائه شده در تعمیرگاه تخصصی لنوو منحصر به محصولی خاص و کلیه تولیدات این برند اعم از لپ تاپ، تبلت، موبایل، آل این وان و …. را شامل می گردد. اگر شما نیز از کاربران دستگاه های لنوو هستید اما در طول روزهای اخیر متوجه اختلالاتی در عملکرد دستگاه مرود استفاده‌تان گشته اید می توانید با حضور در مرکز تعمیرات لنوو و یا از طریق تماس با واحد پشتیبانی این مرکز، سرویس های مرتبط با دستگاه موردنظرتان را دریافت نمایید.

خدمات تعمیرگاه تخصصی لنوو

تعمیرگاه تخصصی لنوو فعالیت خود را همزمان با ورود محصولات لنوو به کشور، آغاز کرده است و تمرکز خود را بر جذب مهندسان کارآمد و متخصص در این حوزه گماشته است. تعمیرات و سرویس های ارائه شده در این مجموعه محدود به محصول خاصی نیست و تمامی دستگاه‌های لنوو اعم از موبایل، تبلت، لپ‌ تاپ و … را شامل می‌گردد. کارشناسان این مرکز با تمرکز بر محصولات لنوو و واکاوی تعداد بیشماری از آنها، تسط بالایی بر ساختار این دستگاه‌ها یافته اند به گونه‌ای که عیب‌ یابی هر یک از آنها را در کمترین زمان ممکن انجام داده و عملیات تعمیر را با بالاترین میزان موفقیت به اتمام می‌ رسانند. سالهاست که نام محصولات لنوو با مرکز تعمیرگاه تخصصی لنوو گره‌ خورده است و کاربران محصولات این شرکت در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه‌های خود، نخستین انتخابشان نمایندگی مجاز لنوو است.

واحدهای تعمیرات لنوو

تعمیرگاه تخصصی لنوو متشکل از سه پارت عیب یابی، تعمیرات سخت افزاری و تعمیرات نرم افزاری است. مراجعه کنندگان به این مرکز، در مرحله نخست، به واحد عیب یابی راهنمایی شده تا نوع اشکال پیش آمده در دستگاه‌شان مشخص کردد. با تعیین نوع خرابی، دستگاه به یکی از دو پارت تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری هدایت می شود تا کلیه اختلالات پیش آمده در آن رفع گردد. با اتمام عملیات تعمیر، صحت عملکرد دستگاه، توسط کارشناسان مربوطه بررسی می گردد و در نهایت، دستگاهی سالم و بی عیب و نقص، تحویل داده می شود. تعمیرات انجام شده در تعمیرگاه تخصصی لنوو، چه سخت افزاری باشند و چه نرم افزاری، مشمول گارانتی و ضمانت هستند. جهت آشنایی با واحدهای تعمیرات لنوو به بخش زیر مراجعه نمایید.

چرا به تعمیرگاه تخصصی لنوو مراجعه کنیم؟

ویژگی قابل توجه تعمیرگاه تخصصی لنوو ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد؛ مدیریت نمایندگی لنوو به دلیل اطمینان از مهارت و دانش کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در این مجموعه را گارانتی و ضمانت نموده است. تعمیرگاه تخصصی لنوو با پیاده‌سازی استانداردهای جهانی در تلاش است تا سطح کیفی خدمات ارائه شده در این مرکز را ارتقاء بخشد. این مرکز به یُمن بهره‌مندی از تخصص، مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت کارشناسان فنی خود توانسته است تا در زمینه فعالیتی خود، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازد و حتی‌الامکان در جهت بهینه‌سازی کاربردهای تکنولوژی در کشور کوشا باشد.

تعمیرگاه تخصصی لنوو و گارانتی خدمات ارائه شده

گارانتی خدمات در تعمیرگاه تخصصی لنوو اگرچه بسته به نوع سرویس دریافت شده متفاوت است لیکن تمامی خدمات ارائه شده در این مجموعه را شامل می گردد. گارانتی خدمات ارائه شده دراین مرکز از آن روست که تیمی متخصص از تعمیرکاران با مرکز تعمیرات لنوو همکاری می کنند و میزان خطا در سرویسهای ارائه شده بسیار اندک است. مهندسان و کارشناسان مرکز تعمیرات لنوو با در اختیار داشتن تجهیزات الکترونیکی-فنی پیشرفته و برخورداری از بالاترین سطح مهارت، قادر به رفع تمامی مشکلات و نواقص موجود در تبلت های سونی هستند. تعمیرات سونی در این مرکز محدود و منحصر به اشکالی خاص نیست و تمامی ایرادات سخت افزاری و نرم افزاری را شامل می گردد.

تعمیر در محل لنوو

در صورتی که دستگاه شما به هر دلیل دچار افت عملکرد و خرابی شده است اما امکان جابجایی و انتقال آن را به تعمیرگاه تخصصی لنوو ندارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات سرویس تعمیر در محل لنوو است. جهت استفاده از سرویس تعمیر در محل لنوو کافی است تا از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در سایت نمایندگی مجاز لنوو با ما تماس بگیرید. کارشناسان «سرویس در محل لنوو» بلافاصله پس از تماس شما به محل اعزام شده و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر را آغاز می‌کنند. کارشناسان اعزامی ما آرشیوی از قطعات جانبی را با خود به همراه دارند تا در صورت خرابی هر یک از قطعات، بی‌هیچ فوت وقتی، نسبت به تعویض اقدام نماید. آرشیو قطعات جانبی، با توجه به مدل ذکر شده از مشتری، مجموعه‌ای از قطعات اصلی و اورجینال همان مدل از دستگاه است.

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو در راستای ارائه برترین خدمات فروش و تعمیرات لنوو، کادری مجرب از میان زبده‌ترین مهندسان این حوزه را به کار گرفته و در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به شما هموطنان گرامی ارائه نماید. نمایندگی لنوو یکی از مراکز رسمی موجود در کشور می‌باشد که بر اساس استانداردهای روز دنیا در دو حوزه مرتبط با تولیدات کمپانی لنوو فعالیت دارد؛ حوزه‌یِ نخستِ این فعالیت، فروش و عرضه محصولات لنوو و دیگری ارائه سرویس ها و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت می باشد.