جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیرات لپ تاپ

تعمیرات لپ تاپ

تعمیرات لپ تاپ در صورتی که به دست کارشناسان این حیطه و با استفاده از تجهیزات تخصصی این کار انجام پذیرد می‌تواند کیفیت اولیه لپ تاپ معیوب را بازیابی کرده و مجدداً به کاربر، لذت کار با یک دستگاه نو و سالم را بچشاند. از همین روست که مدیریت مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو تمامی پارامترهای لازم جهت انجام تعمیرات لپ تاپ را در نظر داشته و تأکید ویژه‌ای بر پیاده ساختن آن‌ها در این مجموعه داشته است.

تعمیرات لپ تاپ در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می ‌پذیرد که با حضور در دوره‌ های تخصصی-آموزشی و آنالیز لپ تاپ های بیشمار، بر ساختار این محصول تسلط یافته و قادر به رفع تمامی اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری ایجاد شده در آن هستند. کارشناسان مرکز تعمیرات لپ تاپ با تمرکز بر ساختار لپ تاپها و واکاوی تعداد بیشماری از آنها، تسط بالایی بر کانفینگ این دستگاه یافته اند به گونه‌ای که عیب‌ یابی آن را در کمترین زمان ممکن انجام داده و عملیات تعمیر را با بالاترین میزان موفقیت به اتمام می‌ رسانند.

تعمیرات لپ تاپ و دیگر واحدهای تعمیرات

در مرکز تعمیرات لپ تاپ پیش از هر اقدامی، پرسش‌هایی از صاحب دستگاه در زمینه عیوب و اشکالات ایجاد شده در دستگاه و علل به وجود آورنده آنها پرسیده می‌ شود. پس از پرسش‌ها و بررسی‌های اولیه، اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر دستگاه توسط کارشناس بخش مربوطه، با صاحب دستگاه در میان گذاشته می‌شود تا در صورت تأیید و رضایت وی روند تعمیر آغاز گردد.

در این فرآیند، در صورت نیاز به تعویض هر یک از قطعات، از محصولات اورجینال و شرکتی موجود در آرشیو مرکز تعمیرات لپ تاپ استفاده می گردد. (تعویض هر قطعه‌ معیوب صرفاً با کسب اجازه از صاحب دستگاه انجام خواهد گرفت). با اتمام عملیات، دستگاه توسط کارشناسان ارشد این مرکز تست گشته و جهت تحویل به بخش مربوطه ارسال می گردد. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در این مرکز از تخصصی ترین تعمیرات مرتبط با لپ تاپ بهره مند گشته و کیفیت اولیه دستگاه خویش را بازیابید. دیگر واحدهای تعمیرات لنوو در بخش زیر معرفی خواهند شد.

خدمات واحد تعمیرات لپ تاپ

خدمات واحد تعمیرات لپ تاپ محدود به مورد خاصی نیست و تمامی اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه را شامل می گردد. دارندگان این دستگاه می توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات لپ تاپ کلیه اشکالات پیش آمده در این دستگاه را مرتفع سازند و شاهد بهبود کیفیت دستگاه خویش باشند. خدمات واحد تعمیرات لپ تاپ عبارتند از:

  • بررسی و کنترل اجزای رایانه شامل: اتصالات، منبع تغذیه و کابلهای اتصال
  • بررسی و کنترل فن‌ها و درایوهای نوری
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی مادربرد
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی کارت گرافیک، مودم، پاور و…
  • روغن‌کاری کلیه فن‌ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک
  • گردگیری کلیه منافذ ورودی هوا به داخل لپ تاپ
  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه‌سازی و افزایش سرعت نرم‌افزارهای کاربردی در لپ تاپ
  • تعمیرات فوق‌تخصصی انواع درایوهای نوری لپ تاپ (رفع مشکلات مکانیکی و الکترونیکی)
  • تعمیرات لپ تاپ در بخش گرافیکی و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیگ لپ تاپ (VGA)
  • تعمیر و تعویض انواع مودم لپ تاپ
  • بازیابی اطلاعات لپ ‌تاپ با دستگاه PC3000
  • رفع  مشکلات مدار باک شارژر، گرافیگ، چیپ شمالی و جنوبی و … .
  • رفع مشکلات مدار SOUND  و مدار LAN
  • رفع مشکلات مدار  RTC و  مدار  CLOCK
  • رفع مشکلات مدار POWERING
  • رفع مشکلات مدار PWM و مدار تأمین‌کننده ولتاژ CPU
  • تعمیرات مادربرد لپ تاپ
  • نصب نرم‌افزارهای سازگار با ساختار لپ تاپ
  • نصب ویندوز، درایورها و کلیه نرم‌افزارهای عمومی و تخصصی لپ تاپ
  • بررسی همه جانبه‌ قطعات الکترونیکی و تعویض آنها در صورت لزوم
  • به‌روز رسانی انواع بایوس لپ تاپ و نیز گشایش قفل لپ تاپ
  • بررسی همه جانبه‌ی صفحه نمایش لپ تاپ به منظور پیشگیری از سوختگی پیکسل یا ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات های‌ولتاژ و …
  • گشایش و به‌روز رسانی انواع پسورد بایوس و هارد در لپ تاپ
  • تعمیر و ترمیم شکستگی در ناحیه‌ لولا و قاب و نیز تعویض قاب انواع لپ تاپ
  • بررسی همه جانبه هارد از نظر صحت سیلندر و مکانیک هارد لپ تاپ
  • خدمات تخصصی تعمیرات و تعویض صفحات نمایش اعم از LCD و LED انواع لپ تاپ
  • ترمیم و تعمیر هارد دیسک لپ تاپ وایو (مکانیکی و الکترونیکی)…  سیلندر، برد، رفع بدسکتور
  • بازیابی اطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک
  • تعمیرات و بازیابی باتری انواع لپ تاپ (تعویض سلول جهت رفع مشکل تخلیه سریع باتری و تعمیر برد جهت رفع مشکلاتی از قبیل عدم برقراری ارتباط با دستگاه و.. )
  • تعمیرات تخصصی انواع شارژر لپ تاپ (آداپتور لپ تاپ )
  • تعمیرات کی‌بورد و تعویض کی‌بورد انواع لپ ‌تاپ (نوت بوک)
  • تعمیر و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع لپ تاپ

اخبار لپ تاپ و دیگر خبرها

مرکز تعمیرات لپ تاپ اصولی چون سرعت، کیفیت و دریافت هزینه مصوب (بر اساس نرخنامه ارائه شده از سوی اتحادیه) را سرلوحه واحد خدمات خود قرارداده و ارزیابی مستمر سطح کیفی خدمات را جهت رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان وظیفه خود می‌داند. در راستای شناخت هرچه بیشتر کمپانی لنوو، فن‌آوری‌های به کار رفته در محصولات این شرکت و نیز پاسخگویی به درخواستهای کاربران مبنی بر به اشتراک گذاری اخبار و رویدادهای کمپانی لنوو، کارشناسان مرکز تعمیرات لپ تاپ درصدد برآمده اند تا بخشی از فضای سایت را به آخرین رویدادها و اخبار مرتبط با این حوزه اختصاص دهند. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش زیر جدیدترین رویدادها، اخبار لپ تاپ لنوو و دیگر خبرها را دریافت نمایید.

تعمیر لپ تاپ Lenovo ، تعمیر نوت بوک Lenovo ، تعمیرات لپ تاپ Lenovo ، تعمیرات نوت بوک Lenovo ، تعمیر لپتاپ Lenovo ، تعمیرات لپتاپ Lenovo ، تعمیر لب تاپ Lenovo ، تعمیرات لب تاپ Lenovo ، تعمیر لبتاپ Lenovo ، تعمیرات لبتاپ Lenovo ،تعمیر لپ تاپ Lenovo ، تعمیر نوت بوک Lenovo ، تعمیرات لپ تاپ Lenovo ، تعمیرات نوت بوک Lenovo ، تعمیر لپتاپ Lenovo ، تعمیرات لپتاپ Lenovo ، تعمیر لب تاپ Lenovo ، تعمیرات لب تاپ Lenovo ، تعمیر لبتاپ Lenovo ، تعمیرات لبتاپ Lenovo

 

مقالات لپ تاپ و دیگر مقالات

نمایندگی لنوو واحدهای فعال در مجموعه تعمیرات لپ تاپ خویش را به منظور ارائه هر چه تخصصی‌تر خدمات گسترش بخشیده است و در تلاش است تا با تجهیز آن‌ها به پیشرفته ترین ابزار و امکانات تمامی نیازهای کاربران را در دو حوزۀ تعمیر و سرویس لپ تاپ برآورده سازد. این مرکز تمام توان خویش را به کار بسته تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ تعمیر و سرویس لپ تاپ به هموطنان گرامی ارائه نماید. مقالات لپ تاپ و دیگر مقالات مرتبط از طریق فضای زیر قابل مشاهده می باشد.

انواع لپ تاپ و دیگر محصولات

در این بخش برآنیم تا شما را با ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری انواع لپ تاپ لنوو آشنا سازیم. کارشناسان ما در مرکز تعمیرات لپ تاپ با واکاوی انواع لپ تاپ لنوو ویژگی های کلی و اختصاصی هر یک از آنها را استخراج نموده و از طریق فضای ذیل با شما به اشتراک می گذارند. جهت دریافت ویژگی های انواع لپ تاپ لنوو و دیگر محصولات به بخش زیر مراجعه نمایید.

لپ‌تاپ لنوو سری B:  این سری از لپ‌تا‌پ‌های لنوو با قیمت مناسبی که دارند می‌توانند تأمین‌کنندۀ همه نیازهای کسب و کارهای کوچک باشند.

لپ‌تاپ لنوو سری G: این سری از لپ‌تاپ‌های لنوو برای کارها و امور روزمره مناسب می‌باشند به ویژه آن‌که از قیمت مناسبی نیز برخوردارند و احتمالاً با بودجۀ بسیاری از خریداران سازگاری داشته باشند.

لپ‌تاپ لنوو سری Flex: لپ‌تاپ‌هایی با آیتم چند حالته، این مدل‌های باریک و سبک دارای ویژگی ۱۰ نقطه‌ای چند لمسی و باتری برای تمام روز می‌باشند. لپ‌تاپ‌هایFlex لنوو در دو حالت مختلف کار می کنند: ۱٫کلاسیک برای بهره‌وری در حالت حرکتی و ۲٫ ایده آل برای تجربه صفحه لمسی.

لپ‌تاپ لنوو سری Yoga: این سری از لپ‌تاپ‌ها اولترابوک‌های چند حالته برای سرگرمی می‌باشند. این لپ‌تاپ‌ها قابلیت تبدیل میان حالات مختلف را دارند و به سبب نوآوری و همه کاره بودن امکان استفاده از آن‌ها در همه جا وجود  دارد.

لپ‌تاپ لنوو سری Y: لپ‌تاپ‌های سری Y لپ‌تاپ‌های چند رسانه‌ای عالی با راندمان بالا می‌باشند که مناسب فعالیت‌های چند رسانه‌ای و بازی هستند. مزیت‌های سری Y عبارتند از: دارا بودن سریع‌ترین پردازنده و آخرین تکنولوژی گرافیک، شفافیت بالا، صدایی با کلاس استودیو.

لپ‌تاپ لنوو سری S: Ultraportable هایی برای سطح ورودی هستند؛ این Ultraportable ها به شما بهترین راندمان، بهترین طول عمر باتری و طراحی شفاف را ارائه می‌دهند و با وجود آن‌ها شما قادر خواهید بود به صورت آنلاین و بی‌هیچ آسیبی به کارهای خود رسیدگی نمایید.

لپ‌تاپ لنوو سری Z:: لپ‌تاپ‌های سری Z، لپ‌تاپ‌هایی مناسب برای سرگرمی می‌باشند. این سری از لپ‌تاپ‌ها برای عملکرد و توازن میان راندمان، طراحی رنگی و قیمت بهترین هستند. اگر به دنبال لپ‌تاپی با این ویژگی هستید، پیشنهاد  ما برای شما سری لپ‌تاپ‌های Z لنوو می‌باشد. با این لپ‌تاپ شما از امکانات موجود در آن لذت برده و می‌توانید از آن به خوبی بهره ببرید.

سوالات متداول تعمیرات لپ تاپ

تعمیرات لپ تاپ یکی دیگر از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز است که به دلیل پیاده‌سازی توسط مهندسان زبده و متخصص از بالاترین سطح کیفی برخوردار است. مدیریت مرکز تعمیرات لپ تاپ پیشرفته‌ترین تجهیزات را در اختیار متخصصان خود قرار داده ‌است تا کارشناسان مربوطه، ضمن عیب یابی صحیح دستگاه بتوانند برترین راهکار جهت رفع اشکالات پیش آمده را برگزینند و رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود را کسب نمایند.

تعمیرات لپ تاپ و انواع بردهای الکترونیکی در این مرکز با تجهیزاتی پیشرفته و مدرن چون  BGA Machine Ersa 550، Clean Room، PC3000،TEXAS INSTRUMENTS EV 2300  و دیگر تجهیزات تعمیر و ابزارآلات لحیم‌کاری روز جهان به صورت تخصصی و صد در صد تضمینی انجام می‌گیرد. سوالات متداول تعمیرات لپ تاپ در بخش زیر پاسخ داده خواهد شد.

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو در راستای ارائه برترین خدمات فروش و تعمیرات لنوو، کادری مجرب از میان زبده‌ترین مهندسان این حوزه را به کار گرفته و در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به شما هموطنان گرامی ارائه نماید. نمایندگی لنوو یکی از مراکز رسمی موجود در کشور می‌باشد که بر اساس استانداردهای روز دنیا در دو حوزه مرتبط با تولیدات کمپانی لنوو فعالیت دارد؛ حوزه‌یِ نخستِ این فعالیت، فروش و عرضه محصولات لنوو و دیگری ارائه سرویس ها و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت می باشد.