اشتراک گذاری

تبلت ویندوزی Miix630 لنوو

در نمایشگاه CES 2018، کمپانی لنوو تبلت ویندوزی Miix630 را که یک تبلت هیبریدی مبتنی بر تراشه‌ی اسنپدراگون کوالکام است، معرفی کرد. آنچه در وصف این دستگاه بسیار جذاب به نظر می رسد، قابلیت نگهداری شارژ باتری تا ۲۰ ساعت است. . داشتن عمر باتری ۲۰ ساعته و بهره گیری از ارتباط مبتنی بر LTE قابلیت جدید و منحصر به فردی است که  در تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌های مبتنی بر تراشه‌ی کوالکام و سیستم عامل ویندوز مایکروسافت به خوبی جاگیر شده است.

 این در حالی است که اخیرا مایکروسافت و کوالکام اولین پی‌سی‌های مبتنی بر تراشه‌ی کوالکام و سیستم‌عامل ویندوز را با نام Always Connected PC معرفی کردند.

مشخصات تبلت ویندوزی Miix630 لنوو

تبلت ویندوزی Miix630 لنوو مثل بسیاری از تبلت های هیبریدی و لپ‌تاپ‌های مبتنی بر تراشه‌ی ARM، از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ استفاده کرده است. شاید این ایراد به این مدل از تبلت لنوو وارد باشد که با استفاده از چنین تراشه ای قادر نخواهد بود عملکرد مشابه سایر محصولات ویندوزی را به کاربران ارائه دهد، اما همان طور که پیش تر هم اشاره کردیم، عمر باتری ۲۰ ساعته مزیتی است که کاربران را از شر اتصال مدوام دستگاه برای شارژ نجات می دهد.

تبلت ویندوزی Miix630 لنوو در مقایسه با Miix 720‌ از پردازنده‌ی اینتل بهره برده و همین عامل است که ۱۲ ساعت عمر باتری بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

تبلت ویندوزی Miix630 لنوو به سیستم عامل S10 مجهز است که نسخه‌ی بهبودیافته‌ی سیستم عامل ویندوز Home Addition10  است. این نسخه از سیستم عامل ویندوز تنها قادر خواهد بود  app‌های موجود در store ویندوز را دانلود کند؛ ولی کاربران می‌توانند به‌صورت رایگان آن را به نسخه‌ی پروفشنال ارتقا دهند.

ویژگی های فنی تبلت ویندوزی Miix630 لنوو

 کمپانی لنوو، تبلت ویندوزی Miix630 را در کانفیگ‌های مختلف ارائه می دهد؛ مدل پایه با چهار گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه مجهز شده است. اگر قصد اجرای برنامه‌های بیشتری روی تبلت هیبریدی لنوو دارید، می‎توانید قدرت‎مندترین نسخه را با هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه خریداری کنید.

این تبلت به صفحه‌نمایش ۱۲٫۳ اینچی مجهز شده است که رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد؛ از دیگر قابلیت‌های این محصول باید به کیبورد دارای نور پس‌زمینه، قلم استایلوس با ۱۰۲۴ سطح فشار و همچنین دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با ویژگی‌هایی نظیر فوکوس خودکار مادون قرمز اشاره کرد. لنوو اعلام کرده است که این محصول را در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی راهی بازار خواهد کرد.

تبلت ویندوزی Miix630 لنوو

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو با ارائه مشاوره های رایگان و اساسی شما را برای یک انتخاب خوبی راهنمایی و هدایت می کند. روابط عمومی نمایندگی لنوو صفر تا صد محصولات این کمپانی را به شما معرفی خواهد کرد و شما را در تصمیگیری تنها نخواهد گذاشت. توجه داشته باشید که برای تهیه یک محصول علاوه بر ویژگی های فنی و کیفیت خوب محصول، بودجه کاربر و کارایی که به دنبال آن است نیز اهمیت ویژه ای دارد.

ما با در اختیار داشتن نمایندگی مجاز کمپانی لنوو، اصل و اورجینال بودن همه محصولات را تضمین می کنیم و پیوسته و در همه مراحل در کنار شما خواهیم بود.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول لنوو در دیگر صفحات سایت قابل پیگیری است.