جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تبلت تاشدنی لنوو

تبلت تاشدنی لنوو یکی از محصولات جدید کمپانی لنوو است که به تازگی خبر طراحی و تولید و عرضه آن پیچیده است. قصد دارید یک تبلت تهیه کنید؟ جای تعجبی نیست؛ محبوبیت این وسیله و کاربردهای آن روز به روز رو به افزایش است و هر کسی را با هر سلیقه‌ای، از پیر و جوان، به خود جذب می‌کند. هر روز تعداد بسیاری تبلت به فروش می‌رسند و همچنان تقاضا برای این صفحه‌ جادویی بالاست. حال اگر تبلت تاشدنی باشد و آن هم از نوع لنوو، چه انتخاب و دستگاه ایده آلی خواهد بود. تبلت لنوو هر چه که باشد چه تاشدنی و چه تا نشدنی، همواره به خدمات تعمیر تبلت لنوو نیاز دارد.

بر اساس این خبر احتمالا کمپانی لنوو تبلت تاشدنی ۱۳ اینچی تولید خواهد کرد. این خبر بر اساس گفته ها و ادعای یک وب‌سایت کره‌ای‌ است. بر این اساس کمپانی لنوو قصد دارد در آینده‌ای نه‌چندان دور، تبلتی تاشدنی را با نمایشگر ساخته‌شده توسط ال‌جی، تولید و روانه بازار کند. محصولات لنوو هر چه که باشد از تبلت تاشدنی لنوو تا موبایل و لپ تاپ و … توسط نمایندگی لنوو حمایت و پشتیبانی می شود.

تبلت تاشدنی لنوو

تولید تبلت تاشدنی لنوو چه قدر حقیقت دارد؟

تولید گوشی های هوشمند تاشدنی، مدت ها است که موضوع قابل بررسی بسیاری از کمپانی های بزرگ و مطرح تولید کننده این دستگاه های پیشرفته است؛ موضوعی که در وبسایت نمایندگی لنوو همواره به آن پرداخته ایم. هر روز شایعات مختلفی در این باره می شنویم. با این وجود هنوز نمونه ای از محصولات تاشدنی را ندیده ایم و هیچ شرکتی به‌صورت رسمی از چنین محصولی رونمایی نکرده است. اکنون خبر تولید تبلت تاشدنی لنوو در شرایطی منتشر شده است که نشان می دهد ظاهرا محصولات تاشدنی قرار نیست محدود به گوشی‌های هوشمند باشند و لنوو درصدد تولید تبلت تاشدنی است. این تبلت در کنار سایر تبلت ها به خدمات تعمیرات تبلت لنوو نیاز خواهد داشت.

خبر تولید تبلت تاشدنی لنوو در کجا آمده است؟

خبر تولید تبلت تاشدنی لنوو از سوی یک وب‌سایت کره‌ای منتشر شده است که طبق آن، Lenovo قصد دارد تبلتی تاشدنی را با نمایشگر ساخته‌شده توسط LG، تولید و روانه‌ بازار کند. ظاهرا تبلت تاشدنی لنوو در حالت معمولی دارای نمایشگری ۱۳ اینچی و در حالتِ تاشده دارای نمایشگری ۸ تا ۹ اینچ خواهد بود؛ این محصول احتمالا ابتدا در بازار چین عرضه خواهد شد. نمایندگی لنوو تلاش می کند اخبار مربوط به این تبلت را در اسرع وقت در اختیار کاربران قرار دهد.

بازار تبلت های تاشدنی چگونه است؟

ال‌جی دیسپلی معتقد است که بازار تبلت‌های تاشدنی نسبت به گوشی‌های تاشدنی، فرصت‌های بیشتری خواهد داشت. به همین دلیل سرمایه‌گذاری ویژه‌ای روی این بازار انجام داده است. در یک گوشی تاشدنی، ‌هنگام تا کردن دستگاه عملا نمایشگر مخفی می‌شود؛ اما مزیتی که برای تبلت‌ها از جمله تبلت تاشدنی لنوو وجود دارد این است که اگر آنها را تا کنیم، حمل‌کردنشان بسیار ساده‌تر می‌شود. کارشناسان نمایندگی لنوو همواره در بررسی ها و نقد های خود به این موضوع اشاره کرده اند.

به علاوه ساخت پنل‌های بادوام برای تبلت‌ها ساده‌تر است؛ زیرا گوشی‌های تاشدنی را در طول روز باید ده‌ها و در مواردی حتی صدها بار تا کرد؛ اما این رقم برای تبلت‌ها به‌مراتب کمتر است. از اخبار اینگونه به نظر می رسد که ال‌جی دیسپلی قصد دارد نمایشگر ۱۳ اینچ به‌کاررفته در تبلت تاشدنی لنوو را به شرکت‌های دیگری نظیر دل و ال‌جی الکترونیکس هم بفروشد.

این خبر تنها در یکی از وب سایت های کره ای مطرح و منتشر شده است و فعلا در حد یک شایعه یا بهتر بگوییم یک احتمال یا یک کشف زودهنگام است. ال‌جی تاکنون از اظهار نظری در این رابطه نداشته است. اطلاعات بیشتر در این باره در سایت نمایندگی لنوو منتشر خواهد شد.

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو یک نمایندگی معتبر است که تمام محصولات لنوو را حمایت و پشتیبانی می کند. این نمایندگی به کمک مرکز سخت افزار ایران و با حمایت های بی دریغ این مرکز راه اندازی شده است. خدمات و تسهیلات این نمایندگی در بخش فروش، پس از فروش و تعمیرات لنوو بسیار گسترده و متنوع است. در نمایندگی لنوو تمامی سرویس ها همراه با ارائه ضمانت نامه های کتبی است. تضمین کیفیت واقعی به کاربر ارائه می شود تا او از دریافت خدمات با کیفیت اطمینان داشته باشد. می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.