جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تبدیل لپ تاپ به وای فای

یکی از قابلیت های لپ تاپ ها امکان تبدیل دستگاه به وای فای می باشد. با دنبال کردن مراحلی که در ادامه به آن ها پرداخته ایم می توانید لپ تاپ خود را به هات اسپات وای تبدیل کنید. با استفاده از این امکان می توانید سایر دستگاه های خود را برای اتصال به اینترنت با لپ تاپ مرتبط کنید. استفاده از این امکان به کاربر اجازه می دهد تا در مناطقی که پوشش دهی خدمات اینترنت TD LTE وجود ندارد وای فای برای شما قابل دسترسی باشد.

در محدوده هایی که اینترنت قابل دسترسی نیست کاربران ناچار هستند تا از مودم های خارجی یا فضای باز استفاده نمایند. این نوع مودم ها در فضای بیرون از محیط کار یا منزل نصب شده و قابلیت وای فای شدن را ندارند و اتصال به اینترنت در آن ها تنها از طریق سیم و کابل های مربوطه امکان پذیر می شود. در ادامه به بررسی مراحل تبدیل لپ تاپ به وای فای می پردازیم.

مراحل تبدیل لپ تاپ به وای فای

به منظور تبدیل لپ تاپ خود به وای فای مراحل زیر را دنبال نمایید. مراحلی که در ادامه ذکر شده برای ویندوز 10 کاربرد دارند:

  • برای تبدیل لپ تاپ به وای فای، اول باید از متصل بودن اینترنت در لپ تاپ اطمینان حاصل نمایید. بدیهی است که در صورت وصل نبودن اینترنت در لپ تاپ لنوو ، امکان تبدیل این دستگاه به hotspot نیز وجود ندارد.
  • وقتی از متصل بودن اینترنت در لپ تاپ لنوو خود اطمینان حاصل کردید، به بخش تنظیمات دستگاه رفته و مراحل بعدی را اجرا نمایید.
  • بخش Network & Internet را در منوی تنظیمات پیدا کنید.
  • از میان گزینه های موجود در بخش نتورک و اینترنت، گزینه Mobile hotspot  را انتخاب نمایید.
  • با انتخاب گزینه‌‌ Mobile hotspot بخش ‌های تنظیمات جدیدی پیش روی شما قرار می‌ گیرد که باید مقادیر آنها را تغییر دهید. چنان چه مشکلی در اتصال لپ تاپ لنوو به اینترنت وجود داشته باشد، پیامی با مضمون We Can’t Set Up Mobile hotspot برای شما به نمایش در می آید. در این صورت باید مشکل را برطرف نموده و سپس مراحل تبدیل لپ تاپ به وای فای را از مجددا اعمال کنید.
  • گزینه‌ Share My Internet Connection With Other Devices را از حالت غیر فعال یعنی Off روی حالت فعال یا On قرار دهید.
  • منوی Share My Internet Connection From را باز کرده و یکی از دو گزینه ‌ی WiFi یا Ethernet را انتخاب کنید.
  • از طریق دو بخش Network Name و Network Password برای هات اسپات وای فای جدیدی که ساخته‌ اید نام و رمز عبور جدیدی را مشخص کنید.
  • در پایان مراحل ذکر شده، لپ تاپ لنوو شما به هات اسپات وای فای تبدیل شده و شما می توانید با وارد کردن نام کاربری و رمز آن در سایر دستگاه های مورد نظر خود، از اینترنت استفاده کنید.

حل مشکلات تبدیل لپ تاپ لنوو به وای فای

در مواردی ممکن است با وجود اینکه مراحل به درستی انجام شده اما اتصال گوشی ، تبلت و .. به اینترنت همواره امکان پذیر نباشد.  در این حالت کارشناسان تعمیرات لپ تاپ توصیه می کنند که به بخش Change Adapter Options  لپ تاپ لنوو مراجعه کرده و بخش Change Adapter Option را پیدا کنید. سپس روی آن کلیک راست کرده و گزینه‌ ی Properties را انتخاب نمایید. در برگه جدیدی که باز کردید سر برگ Sharing را انتخاب کنید.

برای رفع مشکلات تبدیل لپ تاپ به وای فای، باید تیک گزینه‌ ی Allow other network users to connect through this computer’s Internet Connection  را فعال کنید و از منوی مربوط به Home Networking  Connection ، نام کانکشن هات اسپات وای فای خود را انتخاب نمایید. در انتها کلید ok را انتخاب کرده و تمامی مراحل اعمال شده را تایید کنید.

نمایندگی مجاز لنوو

نمایندگی لنوو با تحقق شعار تضمین کیفیت و تاکید بر مشتری مداری توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند. نمایندگی رسمی لنوو انواع تولیدات این شرکت را به فروش می رساند. تمام محصولات اورجینال بوده و دارای گارانتی می باشند. لازم به  ذکر است که شما تنها زمانی می توانید از گارانتی دستگاه استفاده کنید که آن را از یک مرکز معتبر خریداری کرده باشید.

در راستای ارائه ی بهترین خدمات به مشتریان از مشاورانی بهره مند هستیم که شما را در خریداری محصول مورد نظر و پیشنهاد گزینه های بهتر یاری می کنند. برای دریافت مشخصات فنی هر محصول و نحوه ی نگهداری بهتر از آن می توانید به مشاوران حاضر در این نمایندگی مراجعه کنید. خدمات تعمیرات، آموزش، فروش و گارانتی محصولات در نمایندگی رسمی لنوو ارائه می شود.